Skocz do zawartości

Battlefield 3 - online

Featured Replies

Opublikowano

Bf3 na konsolach tak naprawde teraz jest tym czym powinnien byc w 2011. 10 miesiecy od premiery dostajemy produkt ktory juz ma jakas jakosc.Na premiere to chyba dostalismy alphe,w polowie roku bete a teraz mamy produkt koncowy.

Ja osobiscie od kilku dni nie odpalilem bf3 na wiecej niz 30min.Patch zepsul wszystko co mnie bawilo w tej grze.

sory nie mogłem sie powstrzymać

Szukasz zaczepki?wszystko co mnie bawilo w tej grze(heli,samoloty,czolgi).a to ze patch poprawili troche grafike to inna sprawa.

Nastepnym razem sie powstrzymaj.

Edytowane przez zaq123456

  • Odpowiedzi 7 tys.
  • Wyświetleń 516,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • yyyy jak ktoś chce boost do 45 lvlu to na gg 9206262 moge podac detale zrobimy to ;]

  • Zaprawdę powiadam Ci, porzuć ten badziewny tryb, patrząc na ten wątek, jest on źródłem największego zła jakie zstąpiło na Battlefielda 3 ;]

Opublikowano

Ok, zadziałała mi gra :)

 

Czyli wnioskuję z patcha i smutków zaqa, że przy okazji dodatku o pojazdach osłabili... pojazdy? Hah, pokrętna logika, ale WRESZCIE.

 

Start walking.

Opublikowano

Tez sie wczoraj wieczorem zestresowalem- przy odpalaniu BF3 mi sie z SEN wylogowywal i blad wyrzucal, ale sprawdzilem i to samo bylo w U3. Jakas konserwacje SEN robili, skonczylo sie tym, ze musialem singla w U3 zagrac.

Dzis juz na szczescie tez mi dziala wszystko jak nalezy.

Opublikowano

Za szybko napisałem że 3 RPG niszczą czołg,dziś 3 SMAW nawet go nei unieruchomiły,1 Javelin tak samo,nawet na HC jak typ dostał z 2 metrów SMAW pod nogi to miał jeszcze 7% życia,żenada.

Opublikowano

i tak wszyscy ciupią metro na 1750 ticketów...

Bez przesady- to robi chyba jeszcze tylko Kabotyn ;) Reszta glownie na CQ pogina :)

Wczoraj widzialem serwer 10000 ( tak nie pomylilem zer) ticketów na Caspianie ;)

32 vs 32 ofc na PC.

Ciekawe co byscie na taka gre powiedzieli

Opublikowano

Nie wiem czy to lag bo Javelin dziś nie rozwalił Vodnika,tylko pojawił się znacznik trafienia.

Opublikowano

Pytanko mam,a mianowicie wczoraj latałem z gościem w heli rozpoznawczym i powiedział żebym usiadł obok pilota i namierzał mu cele. Powinienem mieć jakiś celownik ale nie wiem o co chodzi bo mi to nie działa. Że trzeba namierzać prawą strzałką na padzie czy coś tędy... Trzeba to jakoś odkryć, ustawić jak 3 miejsce w czołgu?

Edytowane przez mclusky

Opublikowano

Zaq pisał, że trzeba siedzieć na czwartym miejscu i na d-padzie wcisnąć strzałkę w górę, ja nie wiem bo nie sprawdzałem.

Opublikowano

Chyba strzałkę w prawo i wtedy włącza się widok jak na 3 miejscu w czołgu.

Opublikowano

Zaq pisał, że trzeba siedzieć na czwartym miejscu i na d-padzie wcisnąć strzałkę w górę, ja nie wiem bo nie sprawdzałem.

 

 

Na czwartym się zgadza ale nie strzałkę w górę ale w prawo

Opublikowano

a nie trzeba przypadkiem odblokować lasera? żeby go używać tak samo jak w czołgach musisz odblokować 3 miejsce

Opublikowano

a nie trzeba przypadkiem odblokować lasera? żeby go używać tak samo jak w czołgach musisz odblokować 3 miejsce

 

Jak masz gwiazdkę za heli to raczej nie ma co się obawiać,ale pewnie jest tak że każdy może go obsługiwać.

Opublikowano

Nie bo przecież w rzeczach do odblokowania nie ma takiej pozycji

 

ale jest do odblokowania, a raczej był bo go niedawno dopiero odblokowałem Laser Painter

Opublikowano

Zaczyna mnie powoli denerwowac pewna rzecz: od paru dni nie dosc, ze przy kazdym uruchomieniu musze ponownie akceptowac w kolko te same regulaminy, to jeszcze bez przerwy mi sie samoczynnie wrzuca jakis przypadkowy kamuflaz- najczesciej zauwazam to oczywiscie dopiero po wylaczeniu konsoli, w battlelogu...

 

Kutwa, ilez mozna?!?!

Opublikowano

Zasadniczo w tym filmiku mozna sie dowiedziec,ze RA jest bezuzyteczna na konsolach.Jedyna opcja to wystrzelic rakiety,nacisnac start i szukac koleczka.

http://www.youtube.com/watch?v=HPExbdAoEmk&feature=g-u-u

Edytowane przez zaq123456

Opublikowano

Oj tam bezużyteczne :)

 

Mam już drugą gwiazdkę, 90 kili i 66 pojazdów zniszczonych, Więc chyba jest nie najgorzej ?

 

 

Dopiero później zobaczyłem że tej Ujki z PC mają do tego minimapę, hmmm czyżby Dice stwierdziło że PC gracze są troszkę ułomni i bez tego nie dadzą sobie rady ;) Żart

 

Chłopaki z Dice w przyszłym tygodniu znów wprowadzają zmiany w rushu w AK

 

 

Gunship “moving forward” delay between bases tweaked from 15 to 30 seconds- This will fix the issue where the attackers can parachute drop to the next base before the defenders can reach it.

 

Nie prościej wy(pipi) to latające (pipi) ? niż szukać rozwiązań które i tak nie wiele zmienią

Edytowane przez marekjw2523

Opublikowano

20 września update

 

Gunship balancing in server update R31 on September 20th (all formats)

• Stationary and mobile AA cannon damage has been reduced by 30% versus the gunship.

Rationale: This fixes an issue where it was too easy for players to use stationary or mobile AA to shoot down the gunship from the other side of the map.

• Jet cannon damage has been reduced by 50% versus the gunship.

Rationale: In Conquest mode, jets have been able to single-strafe a gunship and destroy it. This re-balance will require more skill from pilots to take it down.

• The delay before moving the gunship forward to a new base in Rush mode has been increased from 15 to 30 seconds.

Rationale: Previously, the gunship was moved to the next base so quickly that it was possible to parachute from it into the base before defenders were able to prepare. This tweak will give defenders time to fall back and protect the valuable M-COM stations as intended.

• The Delay between gunship spawns has been increased from 90 to 120 seconds in Rush mode.

Rationale: After destroying the gunship in Rush mode, it reappeared too quickly to be well-balanced. With a 50% increase in spawn time for the gunship, defenders will now have more time to focus on the crates and less of a constant overhanging threat from the gunship.

• Initial delay before the gunship spawns in Rush mode has been increased from 15 to 60 seconds.

Rationale: Before this update, the gunship gunners could find the enemy before the round and instakill them when the pre-round timer ran out. Now, it will take a full minute before the gunship will spawn, giving defenders ample time to prepare.

Other changes in the server update

• Fixed a bug where a new squad leader wasn’t chosen when the current squad leader left.

• Fixed so that MK1A3 uses flechette rounds instead of frag rounds in Gun Master mode for Premium members (non-Premiums already have flechette rounds).

• Fixed a bug with Squad Rush on Sharqi Peninsula where the user was spawned outside the combat area if they deployed shortly after the first M-COM was destroyed.

Opublikowano

zmiany dobre moim zdaniem- na conquescie jak jety lataja, to pobyt w gunshipie konczy sie czesto zanim dobrze namierzysz przeciwnika na dole.

 

z kolei z rusha to moim zdaniem powinni w ogole wypieprzyc to cholerstwo, wtedy graloby sie moze normalnie...

Opublikowano

poprosze panow z ekipy grom o zagranie, byscie sie wstydzili ja mam 15 range a jestes sporo w tyle za mna

Opublikowano
Opublikowano

28 Wrzesnia dostaniemy Premium Video 4: Exclusive Aftermath Footage(moze wreszcie sie dowiemy czy to beda mapy do multi czy coop) i Armored Kill Strategy Guide

Edytowane przez zaq123456

Opublikowano

poprosze panow z ekipy grom o zagranie, byscie sie wstydzili ja mam 15 range a jestes sporo w tyle za mna

 

Ale o co chodzi jakby???

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.