Gęsior 97 Opublikowano 1 października 2012 Opublikowano 1 października 2012 Te zadania pojawiły się już jakiś czas temu i większość mam zaliczone tylko teraz o tym sobie przypomniałem. Ale za cholere nie wiem skąd to się wzięło i co to daje. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 1 października 2012 Opublikowano 1 października 2012 Te zadania pojawiły się już jakiś czas temu i większość mam zaliczone tylko teraz o tym sobie przypomniałem. Ale za cholere nie wiem skąd to się wzięło i co to daje. Dobra poszukalem w google...Sa to zadania do add-on better battlelog. One w grze nic nie daja. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 października 2012 Opublikowano 3 października 2012 A pickupy z karabinami na pace sa uzywane przez np.SAS,SASR,Sciathán Fiannóglach an Airm(irlandzkie jednostki specjalne). ja mialem na mysli coś takiego, btw na okładce nie widze samochodu Nowych broni nie bedzie i dobrze mam wystarczajaca ilosc broni jak zwykle tylko o sobie myslisz Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 3 października 2012 Opublikowano 3 października 2012 (edytowane) A pickupy z karabinami na pace sa uzywane przez np.SAS,SASR,Sciathán Fiannóglach an Airm(irlandzkie jednostki specjalne). ja mialem na mysli coś takiego, btw na okładce nie widze samochodu Obrazek Takich uzywa Sciathán Fiannóglach an Airm tylko nowszy samochod maja. Nowych broni nie bedzie i dobrze mam wystarczajaca ilosc broni jak zwykle tylko o sobie myslisz :confused: 99% graczy uzywa m16a3 i aek. Nowe bronie w dlc= super mocne bronie,tylko po to zeby sie dlc sprzedalo(W b2k byl to Famas a w CQC m417,Aug).Juz wystarczy,ze na 24 graczy w meczu 20 biega z m16a3/aek i mysla,ze sa za(pipi)isci. Edytowane 3 października 2012 przez zaq123456 Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 3 października 2012 Opublikowano 3 października 2012 (edytowane) Battlelog will be down for maintenance 08:00 - 09:30 UTC Thursday October 4th. Czyli 10 do 11:30 czasu PL. Dodaja pewnie Moh:W przed beta na xbox 360. Edytowane 3 października 2012 przez zaq123456 Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 5 października 2012 Opublikowano 5 października 2012 Teraz wyjścia przed końcem liczy jako porażki,a mi na 7 meczy na omanie PS3 zawiesiła się 6 razy. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 5 października 2012 Opublikowano 5 października 2012 Teraz wyjścia przed końcem liczy jako porażki,a mi na 7 meczy na omanie PS3 zawiesiła się 6 razy. Zawsze tak bylo. Jak cie wywali admin,wyjdziesz czy konsola sie zwiesi to zalicza jako porazke. Chyba ze dolaczysz przed koncem i twoja druzyna wygra. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 5 października 2012 Opublikowano 5 października 2012 Teraz wyjścia przed końcem liczy jako porażki,a mi na 7 meczy na omanie PS3 zawiesiła się 6 razy. Zawsze tak bylo. Dokladnie. A najfajniej to w ogole jak cie wywali przed koncem meczu (zwiecha czy cos), w ktorym wysoko prowadzicie, zdazysz jeszcze dolaczyc przed koncem, ale wrzuca cie do przeciwnej druzyny... Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 5 października 2012 Opublikowano 5 października 2012 Nie zawsze,bo Merson tak wychodząc nabił mega ratio zwycięskich meczów.Dzisiaj z DPV zestrzeliłem F-35 jaka beka Aaa i klan Salt(polski) to pipki,wyrzucili mnie z servera,bo ich zacząłem tłuc. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Bo są lamerami ile to już razy spotykałem się z taką sytuacją na Polskich serwerach którzy tak dumnie się chwalili swoimi osiągnięciami. Jedyny serwer który Cię nie wyrzuci za to że jesteś dobry to PSX EXTREME Cytuj
tommi 345 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 (edytowane) Jedyny serwer który Cię nie wyrzuci za to że jesteś dobry to PSX EXTREME No, racja Najgorsze, co moze Cie tu spotkac to zbiorowy tea-bag Edytowane 6 października 2012 przez tommi___t Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Kufa taki mecz: http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/battlereport/show/67234953/4/179749130/ Przegrywaliśmy 400 biletami,dzięki skradzionemu F-35 zrobiłem martwą strefę dla heli i samolotów,doszliśmy ich na 170 biletów do 209 i mnie wyrzuciło,fajnie ze moi wygrali,ale to już 8 mecz i tylko raz udało mi się Oman skończyć. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 9 października 2012 Opublikowano 9 października 2012 Ps3 wygralo Wake Island Dog Tag Challenge Cytuj
qwerty1 5 Opublikowano 9 października 2012 Opublikowano 9 października 2012 yeah, ps3 wygralo! super! moze zrobia takiego bf3 jak na pc? zaraz, na pc i tak lepszy jest........... Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 9 października 2012 Opublikowano 9 października 2012 yeah, ps3 wygralo! super! moze zrobia takiego bf3 jak na pc? zaraz, na pc i tak lepszy jest........... Tylko że i tak wszyscy dostają tego taga Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 (edytowane) A new server update for Battlefield 3 is rolling out tomorrow on all formats, bringing more balancing tweaks to the Armored Kill gunship and the long awaited option to remove the minimap in Hardcore mode. Read on for the full details You should see this update in effect starting 08:30 UTC October 11th (click link to see the corresponding time where you live). It usually takes ~6 hours on consoles for these updates to be rolled out to all servers worldwide. On PC you should see these updates in about 24 hours on a majority of the servers. NOTE: During 08:00-08:30 UTC on October 11th (click link to see the corresponding time where you live) both Battlelog and the game backend will perform scheduled maintenance. During this time, you will not be able to play Battlefield 3 on PC or consoles. Now, on to the change list! October 11th server update change list Gunship balance tweak in Rush mode The Armored Kill gunship received major tweaks already in the last server update. We are now further tweaking it based on community feedback. It now only respawns after the attackers have destroyed an M-COM in Rush. Rationale: The gunship has been a bit overpowered and spawning too fast in Rush, especially on servers running modified vehicle spawn times. This tweak makes the gunship only spawn for the attackers after each crate, except the initial spawn on round start. In effect, this means that after the gunship is destroyed, a new M-COM needs to be destroyed before the gunship can respawn at all. Gunship balance tweak in Conquest mode The gunship will always have a 60 second spawn delay in Conquest no matter the server spawn delay setting. Rationale: The gunship has been spawning too fast on servers running modified vehicle spawn times, making it hard to regain control of the flag controlling the gunship. This tweak will make the gunship spawn every 60 seconds independent of server settings. Option to remove minimap in Hardcore mode We now allow disabling the minimap in Hardcore mode. Rationale: It’s been a requested feature from the community to be able to remove the minimap in hardcore mode. We are now adding a new preset on consoles for server admins to use called “Hardcore no map” which disables the minimap and keeps the rest of the Hardcore settings intact. On PC, you disable the minimap with the server command “vars.minimap false” that is now permitted on Hardcore servers. Enjoy! Improved server stability Improved connectivity between game servers and the back end, significantly reducing the number of times a server times out and kicks players. Knife takedown fix Fixed so that there can be multiple knife kills at the same time on a server. Rationale: We had a bug where only one knife takedown could take place at any one time on one server. If you attempted a knife takedown at the exact same time as someone else on the server, the takedown animation wouldn’t play, and your opponent wouldn’t take any damage. This has now been fixed. MVP Premium member score fix Fixed so that MVP and best team is calculated using normalized score (removing the advantage Premium members sometimes received in obtaining these ribbons) Rationale: Earlier, Premium members would get an inflated chance of becoming MVP/best team during Premium exclusive double XP events, since these ribbons were calculated based on total score. Using base values all across the board now removes this artificial advantage. Kill list fix Fixed the bug where a kill was listed as a vehicle kill when the player actually killed someone with a mine or similar weapon. Another where this would occur was if you fired a Javelin, then entered a vehicle before the Javelin hit its target. Radio beacon exploit fix Fixed the radio beacon exploit where you could place it above the roof and then spawn on it to access areas that are not meant to be accessible. This glitch was reported on Operation Métro and has been removed. Ladder/vehicle entry fix Fixed so that players can no longer enter vehicles while climbing a ladder. Crash fix Fixed a rare potential crash issue when loading a new map. Let us know in the comments section below what you think about these tweaks and fixes. battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654786475623327/ Edytowane 10 października 2012 przez zaq123456 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 10 października 2012 Opublikowano 10 października 2012 (edytowane) "Knife takedown fix Fixed so that there can be multiple knife kills at the same time on a server." no prosze jeszcze niech zlikwiduja to goowniane "ładowanie się" kosy i zdejmowanie blach znowu zacznie byc czysta przyjemnoscia Edytowane 10 października 2012 przez tommi___t Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Huh...zrobiłem dzisiaj zadanie z Mortarem (25 killi). Myślałem, że będzie ciężko i nudno, ale wystarczyły chyba 4 mecze i po zabawie. Pro Tip: Zielu w składzie, który zaznacza cele Mavem i mapy na Metrze i Kanałach. Najwięcej tam snajperów pokitranych i MCOMy odsłonięte Cytuj
tommi 345 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Nie miales wrazenia, ze mortara osłabili troche? ja ze 2 tyg. temu nim zagralem chwile i trudno mi bylo ubic kogos, mimo, ze ladowalem w skampionego kolesia i praktycznie za kazdym strzalem znacznik trafienia mialem... Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Nigdy nie wchodzi za pierwszym razem chyba, że ktoś wcześniej go "napoczął". Najłatwiej załatwić kolesia, który też wali z mortara. Wtedy 1 strzał = 100% zgon. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 (edytowane) Na HC nie ma trudności z ubiciem.Może kiedyś też naprawią że jak wyskoczyć np. z płonącego heli a rywale wybuchną to zaliczy ci te kille do heli,a nie jako zwykłe zabity. Edytowane 12 października 2012 przez Litwin25 Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 13 października 2012 Opublikowano 13 października 2012 Trzeba było wykorzystać szansę na poprawienie najlepszej serii http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/battlereport/show/68100329/4/228767929/ Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 (edytowane) Napiszcie tylko, że nie jest to coop i I'll be there :] EDIT Ale kur.wa kusze? Ważne, że coś już pokazują, za chwilę pewnie będzie jakiś fragment rozgrywki. Edytowane 18 października 2012 przez Pryxfus Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.