Gość Zaqair Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 (edytowane) Jak by nie patrzec- jak masz na tym samym terenie 64 zamiast 24 graczy, to sila rzeczy jest gesciejsza akcja (nawet jesli nie az tak gesta, jak na CQ) Tommi ale teren nie jest taki sam .Na wiekszosci map grasz na calej mapie bo jest po 7-8 flag a nie jak na konsolach 4-5.I z tego co Dice mowi mapy na konsolach,sa zmniejszone(maja mniejsza powierzchnie w km2). Nawet to chyba Pryxfus mowil,ze kaspian jest nudny na pc. Ja wiem,ze po montazach na pc ma sie efekt WOW ale tam sie dzieje,ale zwrociles uwage ze 99% tych montazy to Metor,Bazzar i najwiekszy zbior debili jaki jest tylko mozliwy? Jeszcze nie widzialem jednego montazu z duzych map ktory mial by akcje caly czas. Jak na ps4/xbox 3 dadza nam te 64 to nagle nie bedzie walki jak w CQC. Edytowane 28 listopada 2012 przez zaq123456 Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 caspian jest (pipi)owy. niby 64 ale ciezko ludzi spotkac i pelno sprzetu jezdzi a samoloty robia sajgon. Wiekszosc montazy jest z metra bo tam walka skupia sie na schodqch i zaczyna sie granatowa fiesta. Jak ktos jakos przejdzie na tyly to robi taki pogrom jak na tych montazach Cytuj
tommi 345 Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 (edytowane) @Zaq: No, ale powinno byc troche lepiej mimo wszystko Mam nadzieje, ze moj plan (nowa generacja + BF4 w 10-11.-2013) sie sprawdzi i za rok sie przekonamy Co do AM jak pisalem mam generalnie troche mieszane odczucia- na pewno jest lepiej, niz w AK, dlatego nie skreslam go i na pewno potestuje przynajmniej nastepnych kilka dni. Jak spojrzalem w statsy po wczorajszym wieczorze, to tak zle wcale nie wygladaly (SPM glownie), wiec moze to po prostu lekki szok po zmianie z CQ i krotka aklimatyzacja jest potrzebna tylko No i wiadomo, ze czlowiek na nieznanych mapach na poczatku tez zagubiony troche jest. Edytowane 28 listopada 2012 przez tommi___t Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 (edytowane) @Zaq: No, ale powinno byc troche lepiej mimo wszystko Mam nadzieje, ze moj plan (nowa generacja + BF4 w 10-11.-2013) sie sprawdzi i za rok sie przekonamy Co do AM jak pisalem mam generalnie troche mieszane odczucia- na pewno jest lepiej, niz w AK, dlatego nie skreslam go i na pewno potestuje przynajmniej nastepnych kilka dni. Jak spojrzalem w statsy po wczorajszym wieczorze, to tak zle wcale nie wygladaly (SPM glownie), wiec moze to po prostu lekki szok po zmianie z CQ i krotka aklimatyzacja jest potrzebna tylko Chyba szok po prostu . Palac przyznaje o 2 flagi za duzo. Ale reszta jest swietna,z czego ja sie zakochalem w epicentrum jak dla mnie jedna z lepszych map w bf3. Powiem ci,ze nawet w BC2 gdzie mapy byly za(pipi)iscie zbalanoswane i zrobione pod konsole,nie bylo nawalanki jak na CQC.Na rush wchodzilo sie 4 ogarnietych ludzi,zdejmowalo tych co nie kampia gdzies,podkladalo bombe i tak przez kazda baze. Jedyni gdzie naprawde ludzie sie nawalali to na Arica Harbor w rush,na 4 bazie,bo trzeba bylo przejsc po moscie albo pod i tam naprawde byla ostra nawalanka 12vs12,no i jeszcze na White pass na pierwszej bazie tam to byla masakra. Ale tak po za tym to wiekszosc meczy,zdobywales w 30min te 20killi z 5k pkt(w bc2 to byl wyczyn) jak naprawde dobrze grales. No chyba,ze grales z pewnym klanem na M ktorego imienia nie bede wymawial. Gosci wbijali w 10-11 osob na serwer na rush,atakujac wybijali wszystkich az do momentu kiedy mieli tylko 10 ticketow do przegranej,podkladali bombe,przejeli baze i robili to samo co na pierwszej bazie. A jak podkladales za szybko bombe to dostawales od nich wiadomosc typu: ''Co ty (pipi) robisz,po(pipi)alo cie. Za szybko podkladasz'' Oni konczyli mecze z +50 killami. Edytowane 28 listopada 2012 przez zaq123456 Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 Tommi, ale tu nie ma co się dostosowywać do map - tym bardziej, że w BFa grasz często. Mapy w Afterze są na tyle nieskomplikowane, że wystarczyło pobiegać po jednym meczu na mape i znasz mapy w większości Przynajmniej mi nie sprawiało wczoraj problemu poruszanie się po nich mimo, że widziałem je pierwszy raz (i w bfa nie gram od AK ;p). Klimatyczne te mapki, trochę skojarzenia mam z MoHami ostatnimi,ale może tak jak ktoś wczoraj powiedział, że ekipa od MoHa pożyczyła mapy BFowi. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 Klimatyczne te mapki, trochę skojarzenia mam z MoHami ostatnimi,ale może tak jak ktoś wczoraj powiedział, że ekipa od MoHa pożyczyła mapy BFowi. Dokladnie,po co maja robic cos od nowa,skoro inna firma ma juz cos zrobione.Modelami po prostu sie wymieniaja. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 @Ukarzyciel: ja mam slaby wzrok i pamiec do map- musze zagrac tak z 10 meczy, zeby sie oswoic, znalezc swoje ulubione przejscia, miejscowki itd. Aaa, co do heli jeszcze- ja scoutem tez za bardzo nie wyobrazam sobie tam latania jak trzeba cala maszyna przy celowaniu manewrowac, ale szturmowy mysle, ze powinien dac rade, jak pilot by sie przede wszystkim na lataniu pomiedzy budynkami skupial, a strzelec kosil bandziorow Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 Aaa, co do heli jeszcze- ja scoutem tez za bardzo nie wyobrazam sobie tam latania jak trzeba cala maszyna przy celowaniu manewrowac, ale szturmowy mysle, ze powinien dac rade, jak pilot by sie przede wszystkim na lataniu pomiedzy budynkami skupial, a strzelec kosil bandziorow Szturomwy jest dluzszy i szerszy. Jedyne co mi przychodzi do glowy to nie wlatywac do srodka tylko sie ustawic ''przed mapa'' i walic na flagi w terenie nie za budowanym. scout jest bardzo zwrotny co nie przeszkadza,ze wczoraj kilka razy przywalilem ogonem w budynek bo przod za bardzo polecial do przodu.Strzelec teraz ma bardzo slabe dzialko i trzeba miec naprawde kozaka na dzialku zeby ci pomogl.Przed patchem 1.06 30 strzalami mozna bylo zabic grupke 5-6 osob teraz,jak sie 3 zabije to jest fajnie.Plus jak tylko wczoraj wlecialem scoutem na flage zeby ekipie pomoc to 30sek pozniej dostalem z rpg. Szturmowy jest wiekszy wiec go 2 razy latwiej zestrzelic z rpg. Szczegolnie ze glowna zaleta szturmowca na duzych mapach jest to,ze mozna krecic sie w kolko a na tych mapach to mozesz do przodu i do tylu latac,skrecac jedynie w jakis uliczkach.Heli moim zdaniem na tych mapach to jedynie sie nadaje,zeby snajperow wywalac na budynki. Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 I jakie punkty dostanie pilot za takie lawirowanie pomiędzy budynkami skoro nawet nie będzie mógł z rakiet strzelać. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 (edytowane) Punkty za asysty jedynie, ale z duza korzyscia dla zespolu. Podporzadkowanie indywidualnych korzysci interesowi druzyny- o to chodzi w grze zespolowej Gdybys pocinal z nami a nie w pojedynke, to cos bys wiedzial na ten temat pewnie Ja wlasnie za to kocham BF'a To samo z CITV w czolgu- stary, ile ja na tym miejscu h spedzilem zeby heli czy inne czolgi namierzac, to moje ...i nigdy sie nie skarzylem, ze mi punktow czy killi wtedy za malo wpada, jezeli dzieki temu jechalismy przeciwnikow i wygrywalismy starcia Jak w bojowym heli na pilocie jestem, to robiac niskie przeloty tez przede wszystkim sie staram strzelca sluchac i tak sie ustawiac, zeby mial kolesi wystawionych, a w drugiej kolejnosci samemu naparzac. Edytowane 28 listopada 2012 przez tommi___t Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 28 listopada 2012 Opublikowano 28 listopada 2012 (edytowane) To nie koś tyle tylko graj bardziej zespołowo Przed chwilą miałem buga że za jedną baretkę dostawałem medal,zobaczę w raporcie po meczowym czy uwzględniło to. Edit:Potwierdziło się 55 tys pkt http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/battlereport/show/73071200/4/179749130/ Edytowane 28 listopada 2012 przez Litwin25 Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 W koncu troche pogralem w te nowe mapki. Jestem za(pipi)iscie zadowolony, nie wiem jak Wam ale jak dla mnie nowe mapki wieja klimatem Isla Inocentes i Atacama Desert z Bad Company 2, dawno nie czulem takiego fanu z wyzynki na ps3 Niech dadza jeszcze port valdez w kolejnym dlc i bf3 bedzie dla mnie multi kompletnym Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 kurde tak mało piszecie, czyżby dodatek był tak dobry ze wszyscy grają zamiast siedziec na forum ? ja wczoraj akurat nie nocowalem w domu i nie mogem pograc i myslalem ze znajdze dziś jakieś ciekawe relacje ;p Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 (edytowane) W końcu znalazłem chwilę by usiąść do kompa. I to się nazywa udany dodatek! Wszystko już moi poprzednicy napisali więc dodam tylko od siebie, że na nowych mapkach gra się wyśmienicie, porównania do BC2 są jak najbardziej na miejscu, rozgrywka jest szybka i intensywna. Wtorkowy, premierowy wieczór - uffff co to były za bitwy... cała śmietanka najwaleczniejszych wojów się zebrała by młócić przeciwników. Lał się pot i alkohol, latały ku.rwy i okrzyki radości, trzęsienia ziemi zrzucały wazoniki z meblościanek a żołnierze w gnoju i znoju zdobywali kolejne flagi (my już dobrze wiemy komu żona wypomniała że na wojnie zapomina o kąpieli hehe ) W końcu, późno w nocy na placu boju zostałem tylko ja i Kasza, nawet Kabotyna wezwano do koszar. Kiedy miałem zażyć kolejny flakonik z Eliksirem Panoramixa mój dostawca internetu zrobił sobie przerwę konserwacyjną... Może to i dobrze? I tak nad ranem miałem małego kaca hehe Edytowane 29 listopada 2012 przez Łebi 1 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 (edytowane) Wtorkowy, premierowy wieczór - uffff co to były za bitwy... cała śmietanka najwaleczniejszych wojów się zebrała by młócić przeciwników. Lał się pot i alkohol, latały ku.rwy i okrzyki radości, trzęsienia ziemi zrzucały wazoniki z meblościanek a żołnierze w gnoju i znoju zdobywali kolejne flagi ehehehe, dobre, zwlaszcza motyw ze smietanka :rofl2: Ja wczoraj znow kilka meczy zagralem: - za design map nalezy sie chlopakom naprawde szacun: ilosc najrozniejszych przejsc pomiedzy/w srodku/pod budynkami momentami przytlacza. Widac, ze to nie zadne kopiuj + wklej, tylko ktos naprawde MASE pracy w to wlozyl - natomiast intensywnosc rozgrywki jet sporo nizsza, niz na close quarters- twierdzenie, ze jest inaczej to zaklinanie rzeczywistosci. Na CQ jest nieustanna akcja i adrenalina- tutaj pomiedzy intensywniejszymi momentami zdarzaja sie dluzsze przestoje. No i base rape'y oczywiscie. My koncowke wieczoru wczoraj spedzilismy z Kabotynem na CQ. - kusza to generalnie podpierd.olka i co najwyzej ciekawostka jak dla mnie. Mozna tym kogos ubic 1 strzalem, ale to nie regula, do tego nielatwo sie celuje (przynajmniej z moim skillem), trzeba naprawde dokladnie w kolesia przymierzyc. Na bliski dystans moim zdaniem znacznie lepszy jest shotgun, ktorym tez mozna jednym strzalem skosic, a nie przeladowuje sie wiecznosc. Interesujace (zwlaszcza dla supporta/zwiadowcy) moga byc ew. te wybuchowe belty- je chetnie potestuje jak odblokuje. Ogolnie mysle, ze dodatek dobrze wpasowuje sie w calosc i uzupelnia ja. Multi w BF3 praktycznie dla kazdego ma cos do zaoferowania. e: no wlasnie mialem jeszcze pisac, ze Kabotynowi, Ukarzycielowi czy Zaqowi sie kusza moze spodoba, ale ja z niej za duzo pozytku raczej miec nie bede Edytowane 29 listopada 2012 przez tommi___t Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 Kusza jest spoko, bo wreszcie mozna próbować na krótki dystansach robić quickscopy, co prawda nie jest to jeszcze poziom Snayperskayi z BC2, ale coś można kombinować. Jesli chodzi o wybuchowe bełty to nie ma sensu ich uzywać przeciw piechocie bo splash zadaje max 24dmg, a jedyne co zabija to bezpośredni strzał z super bliska. The standard XBOW is unlocked after only winning 3 scavenger matches. Once unlocked, you can equip it to any class by replacing your equipment. Assault loses med pack, Engineer loses rockets, Support loses c4/mortar/claymore and Recon loses the choice of Soflam, MAV, etc. There are 3 main modes for this weapon that can be used when they are unlocked and I will break numbers down on each. Remember that you can scroll through your bolts once you have them unlocked and will see the options on your HUD.There is also the Scoped XBOW that you unlock by netting 150m worth of HS for Sniper, Assault Rifle and Carbine. All this does is add a 7x scope to the weapon, but does the same damage with the bolts. Bolt Breakdowns: Standard Bolt: This is effective for close range combat as a one hit kill above the torso within 25m. The weapon will do 91 damage anywhere below the torso within that range. The bolt can still get a OHK at range without getting a headshot, but this seems to be if you hit at the neck. As you scoot back the damage will keep falling off to where it is 55 above the torso from 130 meters. You still can get a HS from that range and get a kill though, but the drop off is incredible at range. Sensor Bolt: This bolt is a very curious one. Don't ever use it as a weapon as it only does 24 damage on a HS. However, it is beautiful when you shoot it anywhere in around a 15m vicinity of the enemy. It will spot the enemy for a max of 8 seconds if you are not looking, but they will remain spotted if you are looking at them. You can even shoot it a few meters over their head and it will still spot the enemy. This will be very effective on close quarter maps. HE Bolt: This is the high explosive bolt that has c4 strapped to it. Don't ever use this weapon against infantry as it only does 24 damage when you shoot yourself in the foot with it. The splash damage is minimal and you can only OHK an enemy with direct impact. This bolt was designed specifically for anti-vehicle usage. Below are the damages to vehicles. Aerial Vehicles: Does 91 damage to all air vehicles minus the Transport Chopper Transport Chopper: 61 damage RHIB Boat: 58 damage Jeep: 41 damage Tank: The damage varies on the tank. Does 10 damage to front, 18 to the side and 28 to the back. When hitting turret, does 10 to the front, 16 to the side and 28 to the back. LAV: The damage varies on this vehicle as well. The damage is the same no matter where you hit the LAV. Bolt does 22-25 damage to the front, side and back. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 Aaa, jedna fajna akcje wczoraj mialem: siedzial sobie snajper na murku, chcialem go zdjac kusza, ale na tyle daleko bylo, ze belt opadl i trafilem w murek pod nim, tak ze sie ukruszyl, a kolo spadl na glebe Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 (edytowane) Tommi taka prosba jak piszesz o Close quarters to pisz CQD(Conquest Domination,[troll mode on]swoja droga conquest w CoD nazywa sie Domination przypadek ? [troll mode off]) bo wczoraj np. pisales ze Przejecie flagi trwa wiecznosc- na CQ w tym samym czasie przejalbym jedna, dobiegl do drugiej i tez ja przeja i ja myslalem ze ty mowisz o zwyklym CQ(conquest) ,kompletnie zapominajac ze conquest jak i close quartes maja te same skroty. Edytowane 29 listopada 2012 przez zaq123456 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 (edytowane) No wlasnie dobrze, ze piszesz, bo ja tez sie ostatnio zastanawialem, o co ci biega z tym CQD Przeciez Close Quarters => CQ Po cholere tam jakies D jeszcze? (zwlaszcza, ze to CQ odnosi sie nie tylko do dominacji, ale tez mistrza broni, DM itd. ) dla mnie podboj to po prostu podboj (czy tam conquest)- przeciez o rushu tez nikt nie pisze RH czy RS czy co tam, tylko zwyczajnie rush Moja lista skrotowcow wyglada tak: -BF -> wiadomo - BtK -> Back to Karkand - CQ -> Close Quarters - AK -> Armored Kill - AM -> AfterMatch - podboj -> podboj - rush -> rush Logiczne chyba Edytowane 29 listopada 2012 przez tommi___t Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 podboj nie kazdy psuje sobie klimat grając po polsku ;p Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 Hm, to może być faktycznie pierwszy dodatek który kupię, szkoda że nie ma jakiś broni poza kuszą, no ale mapy się liczą Kiedy będzie premiera dla ludzi którzy się nie nabrali na Premium? ;p Swoją drogą, jaka są wasze preferowane bronie dla poszczególnych klas? U mnie wygląda to tak: Medyk - KH2002 (bez dodatków, pksa-holo, apteczka) Technik - A-91 (uchwyt, holo, IGLA/Stinger, miny przeciwpancerne) Wsparcie - PKP Petcheneg (dwójnóg, pksa-holo, c4) Zwiadowca - SKS (uchwyt, tłumik, pksa-holo, czujnik UGS) Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 (edytowane) Hm, to może być faktycznie pierwszy dodatek który kupię, szkoda że nie ma jakiś broni poza kuszą, no ale mapy się liczą Kiedy będzie premiera dla ludzi którzy się nie nabrali na Premium? ;p Na poczatku mialem ci napisac,zebys uzyl google. Aftermath DLC Dates: Premium PS3: Nov 27th Premium Xbox/PC: Dec 4th Non-Premium PS3: Dec 11th Non-Premium Xbox/PC: Dec 18th Edytowane 29 listopada 2012 przez zaq123456 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 (edytowane) @Yano: chyba raczej grajac po angielsku Ja sobie nie wyobrazam grac nie po polsku- nie ma nic lepiej budujacego klimat, niz swojskie “Do roboty, kur.wa, bo nas powystrzelaja!!”, “Kur.wa, stracilismy wszystkie cele” czy tez zwyczajne “Dobra robota- tak trzymac, panowie” Polonizacja BF3 dla mnie to chyba najlepsza polonizacja, z jaka sie do tej pory zetknalem. Nie wiem, jak mozna dobrowolnie w to grac w obcym jezyku- ja przy BF4 na pewno zrobie preordera w PL, nawet jesli bede musial czekac pare dni dluzej niz gdybym kupil tu na miejscu. Poza tym jestem Polakiem, gram z Polakami- dlaczego mialbym sluchac jakiegos angola (albo ruska najlepiej )? @Mendrek: ja zasadniczo 95% czasu spedzam na close quarters, wiec podstawowa bron dla kazdej klasy to u mnie UMP-45 albo MP7, ew. ktorys z shotgunow (ostatnio glownie DAO lub SPAS). Jak juz jestem zmuszony wziac cos z kitow, to ostatnio biore: Medyk: KH2002, M320 Technik: MTAR, RPG, spawara Support: M27IAR + dwojnog, claymore/c4 (jak przeciwnik zaczyna C4 wkur.wiac) Zwiadowca: M417/SKS, USG Do kazdej giwery obowiazkowo kobra (kolimator) oraz latarka (shotguny) lub laser (wszystkie pozostale). W ogole jest jedno zadanie, gdzie trzeba nabic chyba po 400 czy 500 killi kazdym kitem- nalicza wam to? Mi od AK chyba mniej wiecej przestalo, niezaleznie od uzywanego sprzetu. Od miesiecy licznik stoi w miejscu… Edytowane 29 listopada 2012 przez tommi___t Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 dlaczego mialbym sluchac jakiegos angola (albo ruska najlepiej )? Problem w tym,ze o ile w BC2(bad company 2) Usa mowilo po Ang,a Rus po Rusku,to w bf3 mowia ruscy po Ang czasem cos tam powie po rusku. Ja osobiscie gram po ang bo bardziej mi ta wersja pasuje. Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 29 listopada 2012 Opublikowano 29 listopada 2012 Mnie zawsze rozwala, jak ktoś gra na włoskim i gdy go przygważdżają, to słychać: Ai Ai Ai Aiuto! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.