Gość Zaqair Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Zielu przeciez ci wszyscy pisza ze tykj przez pss mozna na chwile obecna Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Zielu przeciez ci wszyscy pisza ze tykj przez pss mozna na chwile obecna Nie czytam wszystkich postów Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 battlelog juz dziala, mozna sobie poogladac pojazdy i dodatki do nich masowe wyrzutnie rakiet mają nowy dodatek - trujący dym, który wypuszczony na około pojazdu rani graczy. czyzby zabezpieczenie przed supportami z c4? i tez mozna podejzec ktore bronie maja nowe camo np: L85A2 MTAR-21 LSAT SKS UMP-45 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) te camo to moga sobie w d. wsadzic jak dla mnie... W ogole nie zwracam uwagi na to, ani tez nie przypominam sobie, zebym kiedys dojrzal schowanego wroga dlatego, ze jego bron nie zlewala sie odpowiednio z tlem... Jak juz koniecznie customizacje a'la CoD chca robic, to lepiej by dali wybor koloru celownika (zwlaszcza w pojazdach) i/lub szkielka w kolimatorze- przynajmniej by sie to przydalo do czegos... Edytowane 4 września 2012 przez tommi___t Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Pograłem z Zaqiem i tak: ktoś kto narzekał, że Kaspian jest duży niech się lepiej nie dotyka do tego dodatku. Mapy są ze 4 razy większe. To co mi się podoba to świetne kolory, duże zróżnicowanie terenu, ale.....kuźwa za MAŁO pojazdów. Trzeba się nabiegać, najeździć a i wroga spotkać wcale nie tak łatwo. Znalezienie piechociarza gdzieś na mapie to jak szukanie igły w stogu siana. Pojazdy pancerne są mocne. Liczy się refleks i kto pierwszy trafi ten ma bardzo dużą przewagę. Od razu wskakuje unieruchomienie. Na pewno do łask powróci Celownik X3 do tej pory w ogóle nie wykorzystywany. Wyrzutnia rakiet jest słabo opancerzona i w wielu przypadkach wystarczy jeden strzał z Javelina, żeby to rozwalić. W mapie górskiej, w niższych partiach nie sprawdzają się Javeliny bo wszystko leci w drzewa. Heli w zależności od mapy bardzo narażone na Igły, ale dalej wydaje mi się, że ciężko jest z lockowaniem. Miało być lepiej na niskim pułapie, ale chyba do końca to nie wyszło. Jety nie są moją domeną, ale trochę polatałem i strzela się z działka tak jak wspominał Zaqu bardzo fajnie. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Bo to dodatek pod PC-ty a tylko płatny normalnie dla konsol mimo iż uboższy o ilość graczy. Cytuj
Fenix 3 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Pisaliscie? Jak nie pisaliscie to ... zmiana jedna, drobna ale taka wkurzajaca. Czesto i gesto jezdze z kartaczem w czolgu (w lokacjach gdzie piechota latwo moze mi dziure w tylku zrobic rpg i innymi pukawkami). Do tej pory bylo bum z dziala glownego i dobitka ewentualnie z kartacza jak pionek uciekal dalej. A teraz? A teraz dupa.. trzeba czekac na przeladowanie na kartacza i odwrotnie tyle samo czasu co zwykle przeladowanie dziala. Do dupy Cytuj
tommi 345 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 No, bylo w opisie patcha- do kitu tez moim zdaniem. A probowales CKM wrzucic zamiast kartacza? Nim mozna strzelac w trakcie przeladowywania czy tez trzeba czekac? Tez jest bardzo skuteczny na piechote (no i w ogole sie nie przegrzewa ani nie przeladowuje- mozna caly mecz na wcisnietym spuscie przejezdzic, ciagle strzelajac). Cytuj
Fenix 3 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 nie sprawdzalem ale sprobuje bo teraz korzystanie z kartacza mija sie z celem. pogralem tylko chwile bo nie mialem czasu ale gralem tak jak zawsze swoim rytmem na Sekwanie. no i wkurzylem sie troche bo niejednokrotnie mialem w tylku rpg bo mi pionki uciekaly jak chcialy. no i mam wrazenie, ze jakos sila uderzenia czy to dzialka czy kartacza zmniejszyla sie. moze to tylko wrazenie. tak samo jak mam wrazenie ze MTAR odzyskal sile. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Przecież MTAR był i bez tego mocny. Cytuj
Fenix 3 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 byl a pozniej nie byl... przynajmniej tak to czulem (a moze wplywa na to miala moja przerwa w graniu na rzecz spedzania urlopu z rodzina ? ) Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 No, bylo w opisie patcha- do kitu tez moim zdaniem. A probowales CKM wrzucic zamiast kartacza? Nim mozna strzelac w trakcie przeladowywania czy tez trzeba czekac? Tez jest bardzo skuteczny na piechote (no i w ogole sie nie przegrzewa ani nie przeladowuje- mozna caly mecz na wcisnietym spuscie przejezdzic, ciagle strzelajac). No jak się nie przegrzewa jak się przegrzewa. CKM jest o niebo lepszy od Kartacza. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 byl a pozniej nie byl... przynajmniej tak to czulem (a moze wplywa na to miala moja przerwa w graniu na rzecz spedzania urlopu z rodzina ? ) Ja tylko od niego ginę,bo nie mam CQ i nie zauważyłem różnicy Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Tak w ogole to jest launch trailer Armored Kill Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Fajne to musi być na max graczach z PC. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) No jak się nie przegrzewa jak się przegrzewa. CKM jest o niebo lepszy od Kartacza. Fakt, ze nie gralem nim chyba od 2011 (a wiec kila patchy temu) ale slowo daje, ze mozna bylo nim cisnac serie bez zadnego przegrzewania dobrze to zapamietalem, bo jak sie kolo za murem czy czyms kitral, to wystarczylo tylko wycelowac w ta strone i chwile zaczekac, az sie sam wychyli ze swoim smiesznym rpg czy javelinem e: Co do tych filmikow z AK, to mnie najbardziej rozwalil czyjs komentarz na YT do tego materialu z samymi krajobrazami z map: "nikogo nie widac- to na pewno jakis montaz z konsoli" :rofl2: mam nadzieje, ze sie nie sprawdzi Edytowane 4 września 2012 przez tommi___t Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) Cq srednio sie gra. Ale za to rush i ts sa boskie. Co do patcha to : 1. Heli bezuzyteczny 2.Jety za mocne 3.Igla za duzy zasieg/albo powinna zabierac 40% a nie 60% 4.Pomysl ze nie mozna strzelac w czolgu jeden po drugim gowniany. 5.brak spawn na znajomym w tank superiority,kolejny idiotyzm. 6. tank superiority tylko 8vs8 albo mniej. 12vs12 wyglada tak,ze 10 walczy 14 czeka na respie. 7.gunship niema szans z dobrym pilotem jeta. 8.tym ktorzy nie maja dodatku przez nastepne 2tyg zycze powodzenia na tank superiority. ledwo dlc jest 5godz a juz sa wymiatacze. Edytowane 4 września 2012 przez zaq123456 Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 nie kumam 6tego o co chodzi Zaq? (null) Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 nie kumam 6tego o co chodzi Zaq? (null) Jest tryb tank superiority i ludzie zamiast smigac w 2 osoby w czolgach,to 5 jedzie sama a reszta czeka na respie na pojazdy. Konczy sie tym ze ani ty sie nie nagrasz ani oni. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Mi zostało wbić 10 killsów z 'działa samobieżnego' i kończę z tym dodatkiem mapy są ogromne i rundę kończy się zazwyczaj z parom killami. Gdyby nie to, że każdy chce dorwać radiostację dzięki której można śmigać w AC 130, to pewnie w nikogo bym na tych mapach nie zobaczył Jakieś tipsy odnośnie naparzania z tego nowego mortara? Trzea po prostu kampić i walić w jakąś flagę z nadzieją, że ktoś tam siedzi? Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Oglnie jak dla mnie to zebrania w sprawie patcha wygladalo tak: -z czym gracze cod sobie nie radza panowie? -z czolgami/heli -To robim tak czolg teraz moze tylko uzywac jednego dziala,igle zwiekszamy zasieg,helikopterowi zabieramy na strzelcu flary. Wystarczylo zeby w heli dodali 5sek wiecej miedzy przeladowaniem emc/flar na pilocie. A teraz gra heli wyglada tak,ze pierwszy lock puszcza sie flary/emc 5 sek pozniej dostajesz kolejny lock i po heli.Czolg tez przy 2 inzy za duzych szans niema. Ogolnie to patch dla mnie w wiekszosci to fail. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Ogólnie na razie jest chaos bo każdy chce się dorwać do nowych zabawek, nikt na razie nie rozumie że sam z jednym czołgiem nic nie zdziała, albo zostaje grupa czołgów w której się działa, albo trzeba mieć inżyniera który będzie naprawiał. Przykład TS wymiatacze z klanu jechali nas jak szmaty ale już następna runda i współpraca czołgów i kabotyna który jak kamikadze biegał z C4 dała sukces... Jak dla mnie Rush na śnieżnej mapie to bajka, wspinanie się po wzgórzu jak słońce oślepia coś wspaniałego Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 dzieki chlopy za info. pozostaje mi czekac 2 tygodnie i wtedy decyzja czy biore czy nie (pewnie bede podpytywal Was jeszcze co i jak) Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 czyli rush jest grywalny a cq nie ?,rush jest na każdej z map ? łatwo o kill cy co kilka minut ktoś sie przewinie ? Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) w rushu jest o tyle ciekawie, że atakujący mają zawsze AC 130 no i przez to cięzko jest kampić a i myśliwce mają co robić (jedni bronią AC drudzy starają się go zdjąć). z tego co pograłem wnioskuje, że nowe mortary w ogóle nie są dostępne w rushu. Edytowane 4 września 2012 przez Kalinho_PL Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.