Yano 3 697 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) ja tez pogralem chwile, i rzeczywiscie mało ludzi, dlatego rush jest najlepszy bo przy mcomach zawsze sie znajdzie akcje CQ też ok , ale juz bywaja pustki, samemu mozna stac na fladze i ją przejąć nawet nikt sie nie pojawi ale fajne jest to ze niektore flagi maja funkcje - np flaga ktora daje samolot, i kto ją ma ten moze uzywac wielkiego samolotu tank superiority to narazie wielki chaos , najgorsze jest to ze mozna nikogo nie spotkac przez pare chwil az tu nagle zgon i trzeba zapieprzać kolejne minuty z bazy. pojazdy sie respią szybo ale tez bardzo szybko zdychaja bo javeliny maja ogromny zasięg, i ogolnie jak 2-3 pojazdy wroa sa obok siebie (albo pojazd i javelin) to nie ma szans nic zrobic rozwalaja zanim sie zdązy cokolwiek przycelowac (najgorsze sa pierwsze chwile jak sie nie ma dymu, ale nawet z dymem jakos masakrycznie mozna zdobyc albo wielka przewage albo byc w wielkiej (pipi)e, trudno o balans po środku mimo to napieprzanie pojazdami jest clakiem fajne, trzeba sie rozkręcic i grać drużynowo edit co do AC130 to dosyc łatwo sie go zdejmuje igłami, zwlasza jak 2-3 typkow nawala (wymaga chyba ze 3-5 trafień) Edytowane 4 września 2012 przez Yano Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Wrażenia mam takie, że jeszcze bardziej czuje się wydany przez dice. Pol gry jest świetne, drugie pół przedstawia poziom żenujący: W podstawce małe mapy mają rację bytu na cq, Rush to juz obojętnie gdzie daje rade. CQ na dużych mapach to porażka. Close quarters jest wspaniałe. Armored kill to rozwinięcie dużych map z podstawki wiec cq ssie na całej linii: 12v12 na tak ogromnych mapach? Chyba sobie jaja robicie -_- Rush i tank superiority też nie są jakieś szczególne, jest nudno i frustrujaco przez większość czasu. Samolocik AC całkiem fajny, ale wystarczy ze jest jeden Jet lub heli i po zabawie. Ba, wystarczy wleciec jetem w kanonierke i juz nie ma Samolociku.. Powtarzać tak żenujące błędy.. Znowu czuje niechęć i niesmak do tej chvjozy jak przy premierze... Sry, musiałem się wyżalic na te kupę. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) Szkoda kasy na ten dodatek(nawet tych 26zl ze skladki) tyle powiem.rush na obronie wyglada tak ze jest spawn i zgon z ac130. Na cq 10min smigalem miedzy flagami i jednej osoby nie spotkalem. Te ciule z dice powinny sobie kupic slownik i sprawdzic slowo balans. Lepiej wydac kase na kino z dziewczyna/zona niz na to cos. Edytowane 4 września 2012 przez zaq123456 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 (edytowane) Musze sie niestety zgodzic z Zaqiem i Ukarzycielem. Byc moze ja bylem juz nieco z gory uprzedzony do tego dodatku, ale AK zupelnie nie polecam- ja nie mam zamiaru tego grac, nawet nie chce mi sie marnowac czasu na odblokowania, zadania itp.... Nuda albo frustracja- to bylo dobre podsumowanie tego. Jak ktos chce pojazdow, to juz znacznie lepiej sie na podstawce i BtK gra. W moim przypadku Premium w tym momencie juz sie nie oplaca- BtK i tak kupilem wczesniej osobno, to AK jest dla mnie niegrywalne. Wychodzi na to, ze w sumie zabulilem kase za 3 dlc- taniej by wyszlo je kupic osobno. Drugi raz raczej nie popelnie tego bledu- chyba, ze nowa generacja da mozliwosci jak PC i BF4 juz na kazdej mapie bedzie dawal rade. Edytowane 4 września 2012 przez tommi___t Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) Ale to było wiadomo przed premierą,że po 12 na takich mapach nie będzie frajdy.Zwłaszcza ze większość nie czeka na pełną ekipę w maszynach.Jeżeli Dice czeka nadal na sygnał od graczy,że nie wyrażaliśmy chęci na większą ilość graczy to go daję,chcę kufa co najmniej po 18 graczy. Edytowane 5 września 2012 przez Litwin25 Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Ale to było wiadomo przed premierą,że po 12 na takich mapach nie będzie frajdy.Zwłaszcza ze większość nie czeka na pełną ekipę w maszynach.Jeżeli Dice czeka nadal na sygnał od graczy,że nie wyrażaliśmy chęci na większą ilość graczy to go daję,chcę kufa co najmniej po 18 graczy. nie da rady 18vs 18. Jak bedziesz grzeczny Dice da Ci znow tryb 8vs8. ciekawe ze na PC tryb CQ nie jest obciety i jest normalnie do 32vs32 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Od 15-16 macie Double Xp jak ktoś chętny Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Kurde tam się musi dziać 32 na 32. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Kurde tam się musi dziać 32 na 32. Jak dla mnie dużo się dzieje u nas a tam chyba jednak jest chaos Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Armored Kill rozczarowuje. Nowy tryb Tank Superiority, zapowiadany jako Close Quarters z czołgami, jest raczej baserapem na metrze z czołgami. Dice chce by grać zespołowo, a nie pozwala respić się w czołgu, nie rozumiem tego. Siedząc w tych nowych czołgach jako pasażer i tak nie ma co robić, bo nie ma w nim nawet namierzania aby pomóc koledze na dziale, kończy się tym, że każdy czeka na "swój" czołg i spieprza z respa. Rozumiem AC130 w Podboju, dostajemy do niego dostęp po przejęciu środkowej flagi na mapie, akcja toczy się na ogromnej mapie w kilku miejscach więc o kille trudniej, ale danie go atakującym w Rushu to jest przegięcie pały. Niech ktoś zagra trzy rundy z rzędu w obronie to go znienawidzi. Narzekałeś na to, że na starych mapach zdarzało Ci się zginąć zaraz po odrodzeniu? tutaj zdarza się to 5 razy częściej. Słowo przewodnie poprzedniego wieczoru w ekipie to Kanonierka: "Kanonierka?", "O, ja Kanonierka", "Znów Kanonierka?", "Ja pier.dolę Kanonierka", "Kur.wa mać, Kanonierka". Powinno wywalić się go z rusha, bo cholernie trudno się broni, chyba raz udało się nam się obronić w tym trybie. Dodatkowo pełni funkcje mobilnego respa i masz cały czas przeciwników na plechach. Na Rushu zawsze było tak, że jak odparłeś falę przeciwników to miałeś chwilę na przegrupowanie się i czekałeś na wroga lub wychodziłeś wyżej bronić M-comów teraz wrogowie nadchodzą z każdej strony. Helikoptery są teraz słabiutkie, po jednym Stingerze zostaje Ci 30% Może jak się mapy ogarnie to będzie fajniej, ale nie będę tego włączał za szybko. Ba, po takim dodatku nie wiem czy będę włączał w ogóle BFa, tak się zdenerwowałem. Wygląda na to, że Ci co przyoszczędzili na Premium dobrze zrobili, bo ten dodatek nie jest wart zakupu. BTW SzewczykDratewka to Szpic? Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Tak to on Ja nie jestem aż tak krytyczny do tego dodatku,choć kanonierka rzeczywiście jest w(pipi)iająca, zwłaszcza że super robi się z nich skoki wprost na mcomy, na razie mało grup to wykorzystuję ale ogólnie można mieć przesrane i zepsuć rusha który jest wg mnie bardzo dobry Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) Zielu, jak wczoraj wieczorem poszedłeś to właśnie to był motyw który przeciwnicy używali na potęgę, cały czas ktoś był na plecach, do tej pory trzeba było się narobić, żeby taką pozycję zdobyć, teraz hop i jesteś na tyłach bazy przeciwnika. Na plus trzeba zapisać, że nikomu nie zwiesiła się konsola. Edytowane 5 września 2012 przez Pryxfus Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 czyli instaluje dzisiaj patch i gramy na starych mapach;) Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 rush jest na wszystkich 4 mapach ?,jest w miarę grywalny dla np snajpera ? Cytuj
tommi 345 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 czyli instaluje dzisiaj patch i gramy na starych mapach;) Dokladnie Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) boro: jest na wszystkich snajperzy na wielkich mapach potrafią miec robote jak są ogarnięci, bo stoi wszedzie sporo inżynierów ze stingerami i javelinami wiec sa łatwym celem oczywiscie soflam potrafi byc super przydatny, zwlaszcza w tank superiority gdzie wiele czołgów kręci sie na srodku mapy Dice chce by grać zespołowo, a nie pozwala respić się w czołgu, to bardzo przykre bo na TS trzeba bieć okolo minuty z bazy do strefy walki (zwlaszcza w górach po kretej drodze albo wybojach na przełaj), nawet pojazdem sie dosyc dlugo jedzie. co robi sie ogromnie wkurzające bo latwo jest umrzeć z nienacka i znowu trzeba zapieprzać Siedząc w tych nowych czołgach jako pasażer i tak nie ma co robić, podejżewam ze oni zrobili tam tyle miejsc do siedzenia zeby dzialaly jiako transport na pole walki, co też ma troche sensu bo przetransportowani inzynierowie z javelinaami potrafia zrobic sporo zamieszania (ale rzeczywiscie ludzie wola czekac na swoj czolg zamiast użyc takiej taktyki) BTW mam wrazenie ze javeliny maja ze 3 razy wiekszy zasięg niż wczesniej O_o a co do 2-3 ludzi w czołgu - to jest taka wada że ten na karabinku ma malo do roboty, ciezko z daleka zobaczyc i ustrzelić czlowieka, a na czołki karabin jest nieprzydatny Narzekałeś na to, że na starych mapach zdarzało Ci się zginąć zaraz po odrodzeniu? tutaj zdarza się to 5 razy częściej. mysle ze nawet ze 20 razy wiecej, to istna masakra, gunship to takie losowe kille, idziesz i zgon, nawet nie wiadomo co cie trafilo, nie ma wybuchu, nie ma odgłosu prawie wcale, nie ma świstu pocisku, tylko nagle trup, samo to jest wkurzające, ale oczywiscie też to jak bardzo jest on skuteczny i przepakowany, jak sie z 4-5 nie zaweźmie z igłami , lub dobry jet, to taki gunship potrafi masowo zabijać ludzi, i byc strasznie wkurzający na rushu teraz wrogowie nadchodzą z każdej strony. z jednej strony to super wkurzające, bo rush mial zalete taką ze raczej sie nie bał ze dostanie w plecy, a tutaj moze dostac z kazdej strony, nawet z góry bo niektorzy już ze spadochronow strzelaja. mimo to mozna to potraktowac jako kolejne wyzwanie, wczesniej ograna grupa spokojnie bronila mcomow i robila baserape, teraz trzeba sie nieźle nastarać i przez to jest intensywniej - tak jak wczoraj na pustyni bronilismy sie zacielke, bylo ciekawie. (gdyby tylko coś zrobili z tym gunshipem ktory jest jak anioł śmierci) największy problem to za mało graczy (a tak jak wcozraj gadalismy dodali nawet pianie koguta zamiast zrobic pomocne zmiany ) ale z drugiej strony ciekawe jakie wyniki nabija gunship przy 32 wrogach na PC, pewnie co chwile double kille ma ej no nie idźcie odrazu na stare mapy, zawsze na poczatku jest chaos i jest dziwnie, jak sie ogramy troche napewno sie poprawi (moze cudów nie bedzie na 24 graczy ale bedzie mozna troche rozwałki porobic) Edytowane 5 września 2012 przez Yano Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Kanonierka to jakas padaka. Powinna tylko latac nad mapa i sluzyc do mobilnego respa. Na razie nie krytykuje tych map tak bardzo bo choc wczoraj po powrocie nie byl to moj dzien to uwazam ze to wizualnie najlepsze mapy w BF3 i trzeba sie na nich troche rozegrac. Give it a try. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Kanonierka to jakas padaka. PNa razie nie krytykuje tych map tak bardzo bo choc wczoraj po powrocie nie byl to moj dzien to uwazam ze to wizualnie najlepsze mapy w BF3 i trzeba sie na nich troche rozegrac. Give it a try. Ladne i sa.Ale ich piekno mozna zobaczyc w filmikach na youtube.Moze grudniowy patch poprawi rush na tych mapach i bedzie warto to kupic,ale szczerze to ja przestaje w nich wierzyc i ich slowa. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) Ja tam sporadycznie bede zagladal moze, ale skupiam sie na CQ. Wczoraj na CQ w kazdym pojedynczym meczu mialem wiecej funu niz przez godzine na AK, a tez i wole po 5-10 tys. pkt. za mecz niz 1-2 tys. zgarniac (szczyt to mialem trzysta cos punktow na koniec meczu, plus jakas baretka moze)... A ten gosciu w kanonierce jeden wczoraj to chyba z samych adwersarzy wiecej punktow mial, niz ja za wszystko. Nie wiem, co to byla za mapa (pustynna jakas), ale latalo to (pipi) caly czas w kolko, a nie bylo nawet w ogole jetow zadnych, zeby je stracic. Raz tylko fajnie z jakims randomem na strzelcu heli popilotowalem- dwa razy sie kanonierke zestrzelilo, ze dwa niszczyciele czolgow rozwalilo, plus tez ze dwa wygrane dogfighty z drugim heli. To byl jedyny jasny moment na tych mapach. Edytowane 5 września 2012 przez tommi___t Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Jet byl tylko jakis noob go bral rozbijal sie momentalnie i mielismy 2 min gwalcenia z ac130 Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Mam te same odczucia. Zostałem wczoraj na tych mapach zgwałcony. Zero balansu, latadło przegięte do potęgi, tym nawet nie trzeba specjalnie celować - jeden strzał=zgon. Za mało pojazdów, za mało luda, rush jeszcze się broni jako tako. Jeśli do momentu zrobienia zadań nie przekonam się do tego dodatku to wbijam w to ścierwo i nie tykam więcej. Zresztą nie wiem czy nerwowo wytrzymam i mam tyle samozaparcia żeby się z tym użerać. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Jeśli do momentu zrobienia zadań nie przekonam się do tego dodatku to wbijam w to ścierwo i nie tykam więcej. Tez tak chyba zrobie- pocisne po kawalku zadania i jak bedzie nadal lipa do nara. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Dla tych co nie wiedza jak namierzac z 4miejsca w heli,trzeba kliknac na d-pad strzalke w gore Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) gęsior ale ty jestes bardzo dobry w czołgu, masz mozliwosc wyszalenia sie;) tylko trzeba odblokowac dodatki do nowych pojazdów bo na poczatku byle javelin nie daje im szans mysle ze obecny stan bardzo by poprawiło zmniejszenie zasięgu javelina, nie jakies ogromne ale wyraźne oraz zmniejszenie spash damage z gunshipa, żeby zabicie gracza bylo mozliwe tylko jak sie trafi w niego albo naprawde blisko niego (1m max) a cala reszta to zabieranie 70/50/30%) wtedy bylo by o wiele lepiej i sprawiedliwiej, druga rzecz to mogli by spowolnić lot pocisku, jest niesamowicie szybki, o wiele szybszy niż czołg i masakrycznie szybszy niż RPG (akurat na tych mapach wielkich pare razy strzeliłem rpg bardzo daleko i leci dobre kilka sekund, a armata z gunshipa dolatuje prawie odrazu i jeszcze jest podkręcona ), wolniejszy lot utrudnil by celowanie i uławił ucieczke, potrzeby by był skill zeby dobrze go ogarniac, bo teraz z zmaknietymi oczami mozna naciskac spust i sie zawsze cos trafi ja wczoraj z gunshipa zdechlem wiele razy i chyba z 90% killi to były wlasnie z tej armaty, karabin jest o wiele łagodniejszy i mniej groźny, po pierwsze trudniej przycelowac serią, po drugie jak czlowiek obrywa to ma szanse gdzies sie schowac, a z armaty pocisk jest cichym zabójcą, czlowiek nie wie co sie dzieje do momentu gdy zobaczy napis że zdechł (prawie za każdym razem mialem wrazenie ze to byl "pech" i zginąłem bez powodu, okazywalo sie ze gunship). mogli by dać jakiś świst pocisku albo cokolwiek, raczej by sie nie uciekło i tak ale przynajmniej czlowiek wie co go zabilo ;p po takich zmianach gunship bylby ciekawym urozmaiceniem a nie masakratorem, mogli by dodatkowo zwiekszyc czas respawnu np 2-3 minuty, teraz mam wrazenie ze jest ze 30 sekund a pozostale sprawy to mysle ze jak czlowiek sie troche rpzyzwyczai to znajdzie sie cos fajnego do roboty, wady małej ilosci graczy pozostaną, ale bedzie co robić (czyż nie bylo tak zawsze że na samym poczatku bez ogarnięcia map i taktyki grało sie dosyc dziwnie i wkurzająco?) btw na tankS to w sumie sporo sie dzieje przy fladze, mogla by byc zacięta akcja, wadą jest tylko to że trzeba strasznie dlugo jechac z bazy (zwlaszcza w górach ruscy maja niewygodnie), mogli by na konsolach przybliżyć flage albo spawnpoint , bo co z tego ze czołg sie spawnuje rpawie odrazu jak trzeba minute jechac na pole walki Edytowane 5 września 2012 przez Yano Cytuj
tommi 345 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) ja tez nie kumam, po jaka cholere robili na konsolach takie wielkie mapy dla tylu graczy... Krajobrazy krajobrazami, ale lepiej gdyby je u nas przycieli do sensownego rozmiaru. Co do gunshipa, to byc moze wygladaloby to troche inaczej, gdyby tamta sierota do jeta sie nie ladowala, tylko latal nim ktos ogarniety i zdejmowal co chwile (znajac zycie, to tak wlasnie bedzie, jak sam sie kiedys do tego calego gunshipa docisne ) Edytowane 5 września 2012 przez tommi___t Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.