Gość Zaqair Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 W zavvi mozna zamowic wersje premium http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/battlefield-3-premium-edition/10634299.html wychodzi o okolo 70zl taniej niz w ultimie http://www.ultima.pl/battlefield_3_pl_premium_edition/i12350/ Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 (edytowane) Czas chyba na kolejnego Battlefielda. Ten juz wyczerpal swoj potencjal funu. Pogralem w BP na tyle aby pojac o co w tym chodzi. A o co chodzi? To taka walka piechota tyle, ze w pojezdzie. Tak, wiem ze ameryki nie odkrylem ale gra sie dokladnie tak samo. Wczesniej bieganie i zdobywanie. Tutaj jezdzenie i zdobywanie. Wczesniej czajenie sie albo gra na Rambo. Tutaj to samo. Wczesniej jakies strategie, skradanie sie i ewentualnie szybkie uniki. Tutaj to samo (i tak prawie wszyscy graja samotnie w pojezdzie). Tyle, ze tutaj to wszystko bez tej prezycji, bez takiej orientacji w otoczeniu jak zwyklym zolnierzem. Duzo, bardzo duzo gralem na Sekwanie i to jesli tylko byla sposobnosc to w czolgu. Duzo sobie obiecywalem po WwZ. I co? I odpalilem znowu Sekwane po kilku godzinach w WwZ i od razu zabawa z gry wzrosla kilkukrotnie. Nawet teraz, kilkadziesiat godzin po premierze na serwerach znowu dominuja stare mapy. Ahh i jakos tak dziwnie... jak sobie przypomnialem granatnik, rozpierduche scian i przechodzenie z domu do domu tak aby zajac odpowiednia pozycje ewentualnie sprzatnac goscia. Hmmm Bad Company 3 by sie przydalo a nie B4. Dlatego właśnie teraz jest pora na coś w stylu Wietnama z bc2. Taki wspominany, jakiś czas temu, bf 2143 byłby w sam raz Ps. Wstyd się przyznać ale jeszcze nie miałem sposobności AK odpalić... Jak nie dziś to na bank jutro do samego rana przysiadam przy konsoli. Jutro żonę na noc wyganiam z domu, małego faszeruję usypiaczami a siebie samego wspomagaczami, jakiś diazepam jak Snake hehe Edytowane 10 września 2012 przez Łebi Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Ej, nie wiem czy ktoś wspominał, ale oni nadal nie naprawili gubiącego się głosu. Ja pie.rdolę, człowiek czeka miesiącami na patch'a, a tu najgorszy bug w konsolowych BF-ach ever i nic To co, kiedy kolejny? Za pół roku, przy endgame? To faktycznie będzie chyba dla mnie endgame. Btw. może ktoś tu jeszcze raz (o ile wrzucił już) wrzucić zmiany w najnowszym patch'u? Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 (edytowane) Już dawałem ale co tam, lubię Cię bo w(pipi)iasz większość nie licząc mnie WEAPONS BALANCING Reload timer adjustments A number of weapons have had their reload timers adjusted to better fit their animations and gameplay balance. For most of these weapons the gameplay timers were slightly out of sync with the actual reload animation, meaning the player could either fire before the animation was done, or had to wait longer than the animation played. Primarily this is a cosmetic change (around 0.1sec); however for a few weapons (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) this should also improve the performance of the weapon. Full details below: • Short and Long reload reduced: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B • Long reload reduced: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7 • Short reload reduced: M417, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88 • Short and long reload increased: ASVal • Long reload reduced, shot reload increased: M4A1 • Long reload increased: P90 Damage output/range adjustments • UMP: Increased the close range damage of the UMP but reduced its damage over range. The UMP now has a sweet spot in CQB but suffers compared to the PP2000 at longer ranges. • PP2000: Increased the long range damage of the PP2000 to highlight its role as a mid-range, low recoil PDW. • M1911: Increased the minimum damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443 • M93: Reduced the M93R’s damage and range, as it was an obvious go to pistol compared to the M9/MP443. Its recoil has been reduced for a smoother burst action to counter the reduced damage. • 12G Frag rounds: These rounds have been adjusted to do their damage in a smaller area but to be more consistently apply the maximum possible damage. • AA: Slightly increased the damage of the AA against infantry, the AA was simply over nerfed in a previous update. The AA guns now also properly do damage to MBTs again. • 12 Gauge buckshot close range damage has been slightly increased. • Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H. • Increased bullet velocity for the coaxial HMG, making it easier to hit targets over longer ranges. • Increased the minimum range of the 40mm Flechette and tightened the cone of fire for more consistent damage levels. • Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles. • Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG. • Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H. • Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG. • Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles. • Increased the damage of the M5K. A select set of weapons have had their recoil adjusted based on joint community feedback and statistical analysis to provide greater balance in the weapon choices players make. Specifically, the M16A3 and M4A1 have increased recoil to make them less attractive in all situations. Competing weapons like the SG553, G36C and M416 have been improved to also increase viable player choice in primary weapons. • SG553: Horizontal recoil reduced to help make this weapon more controllable. • MG36: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable. • M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all been reduced to make this weapon clearly different from the M16A3. • M16A3: Recoil amounts slightly increased. • M4A1: Recoil amounts slightly increased. • G36C: Vertical and First Shot recoil amounts reduced. • M16A4 and M4: These weapons have been adjusted for the increased recoil they now have. The burst versions of these weapons give the player a reduction in horizontal recoil for greater control. Miscellaneous weapons changes • FIM92 and IGLA now lock on to air vehicles at both lower altitudes and longer distances. • Added Burst Fire to the M5K as an available fire mode. • Increased the bonuses provided by a number of bipods: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36 • Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming. This affects the M240, M249, Type88, Pecheneg, and LSAT. • 44 Magnum: Rate of fire reduced slightly to highlight this side arm’s role as a slow firing heavy hitter and differentiate it from the MP412 REX. • Increased the fire rate and reload time of the MP412 REX to better highlight the improved CQB performance over the 44 Magnum. • Removed burst fire from the L85 and added Single Shot to the L86 as is authentic for these weapons. • Slightly increased the radius for maximum damage of the 40mm LVG. While the overall damage level remains the same, the LVG will be lethal over a larger area. • Reduced the aimed accuracy bonus of the M417 with a suppressor to balance it with the other weapons in the game. • Increased the aimed accuracy bonus of the ACW-R, L86 LSW, LSAT, MP5K and MTAR with a suppressor to balance with the other weapons in the game. Weapons fixes • Underslung weapons on the AUG and SCAR-L now properly benefit from the hip accuracy bonus of an attached laser sight. • The SOFLAM will no longer lock onto your own vehicle if deployed and not immediately activated by the player. • SCAR-L: Fixed the heavy barrel not increasing recoil when zoomed and standing. • Corrected some incorrect descriptions of clip sizes and bullet types for weapons added in Close Quarters: M5K, LSAT, and ACW-R • The PKS-07 is now available on QBB-95 • The M417’s foregrip was incorrectly reducing horizontal recoil by too large an amount. It has been adjusted to be balanced with other foregrips. • The ACR Foregrip, MG36, QBB-95 and RPK Extended magazines as well as the RPK and SKS Heavy Barrel are now able to be unlocked and equipped in the accessory screen. • Fixed an issue with incorrect damage for the M320 buck when used with certain attachments. • MK3A1 now uses flechette rounds instead of Frag rounds in Gun Master mode (in Close Quarters). VEHICLE RELATED TWEAKS & FIXES • Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire. • Air Radar now shows friendly vehicles as well. • Helicopter weapons can now destroy equipment with splash damage. • The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock. • Repair tool damage against enemy vehicles lowered by 10%. • Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another. • Firing mode can now be seen from the vehicle passenger seats where you are allowed to fire your own weapons. • Fixed the hit indicator showing when entering a vehicle after previously shooting a soldier. • Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters, jets and infantry. • Increased the damage helicopter gunners and IFVs do to helicopters and jets. • Fixed Jets not getting top attack damage bonuses on Laser Designated targets. PERSISTENCE RELATED TWEAKS & FIXES • Changed how MCOM station defend/attack kill score is calculated. Victim no longer needs to arm/disarm the crate but rather be in a 5 meter radius of the crate. Also increased kills needed for the Crate Defend Ribbon from 2 to 4. Overall, these changes should make it somewhat easier to get the ribbon, while increasing the opportunity for strategic play around MCOM stations. • Premium Engineer assignments are now counting all shotgun kills independent from the class using it. • Fixed so you can get score from awards in coop. • Accuracy dogtags now show the correct stats. • Coop Stars and dogtag are now properly unlockable and equip able. • Gun Master and Domination Winner ribbons and medals added. • Fix for assignment with multiple dependencies showing as unlocked in frontend. (Jack of All Trades & Only for the Dedicated) UI RELATED TWEAKS & FIXES • Added letters to the capture point icons displayed directly over the mini-map. • Fixed the grenade counter acting strangely when entering a vehicle with a grenade in hand. • Fixed the damage indicator which showed the wrong direction if the damage dealer was dead. • Fixed the hit indicator showing when spawning or closing the in game menu. • PC specific: Fixed laser designator related icons disappearing from the screen when you enable the chat. • Fixed a bug where the clan tag sometimes shows as the player ID. • Added clan tags in nametags and kill card. • PC specific: Fixed the vehicle hit indicator being shown each time you re-enter the first person camera of a ground vehicle. • Fixed so commorose VO works when sitting in an AA vehicle. • Fixed so you get the critical health fullscreen color tint while in the post revive state. • Removed the join button in the server list for non-Premium users on Premium exclusive servers. • Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived. • Bugfix the colorblind objectives showing the wrong icons and blinking with a black background. • Fixed M-Com distance not updating if user moves towards it with EOD Bot. • Mortar strike explosions are now shown on the HUD for the shooter. MISCELLANEOUS TWEAKS & FIXES • Fixed so the MAV gadget will not remain floating in midair if the user exits it while still flying. • Fixed bug where it was possible to shoot while transitioning from sprint into prone. • Fixed so you can’t revive a player who switched team since he died. • Fixed two exploits on Donya Fortress that allowed players to get on top of the level. • Fixed bug where you could get an incorrectly calculated longest headshot with the EOD bot. • PS3/Xbox 360 specific: Added map rotation settings to preset list in detailed server info. Players can now see all relevant settings that are being run on the server. • Xbox 360 specific: Introduced a clickable promotional spot on the main menu. Edytowane 10 września 2012 przez marekjw2523 Cytuj
Gość Darude Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 (edytowane) . Ja pie.rdolę' date=' człowiek czeka miesiącami na patch'a, a tu najgorszy bug w konsolowych BF-ach ever i nic .To co, kiedy kolejny? Za pół roku, przy endgame? To faktycznie będzie chyba dla mnie endgame.[/quote'] Ja uderzałem się po głowie na początku kiedy to myślałem ,a właściwie chciałem zeby osłabili latarki nie osłabiali tylko wprowadzali jakieś durne zmiany co do broni i na dodatek przy tym były jakieś bugi :F .Myslałem ze to był najwiekszy problem .Grałem namiętnie chyba tak do maja ? Dalej to już tylko gorzej. Na premium się nie nabrałem no niestety jakos nie miałem zaufania do DICE po tych wybrykach. Dla mnie BF3 to jeden wieki beta test przynajmniej jesli chodzi o konsole . Edytowane 10 września 2012 przez Darude Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 To i tak nic,to jak zwalili RPG to bania mała.1 RPG unieruchamia Vodnika,w innym wypadku rozwala w drobny pył heli,2 RPG nie rozwala Vodnika,dopiero 3 pocisk to robi,a 3 pociski RPG stykają by czołg rozwalić,a na pewno Tunguskę,która to ma grubszy pancerz niż Vodnik,dla beki styka 1 M320 by zabić typa w Vodniku,jednak to 1 M 320 nie robi wrażenia na czołgu czy Tungusce. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 10 września 2012 Autor Opublikowano 10 września 2012 część dziewczyny oraz ukochane folksdojczowskie, masońskie żydy (hi Litwin). Stęskniłem się za Wami bardzo, miałem 3 tygodnie urlopu, nawet mało co z internetu korzystałem, namiotowy objazd z rodzinką udany, czas wrócić do życia. Po powrocie widząc stos rzeczy do rozpakowania + zakurzone mieszkanie uznałem, że czas włączyć konsolę i obczaić nowy dodatek. Włączyłem PS i (tu miał niespodzianka) zero patcha dla systemu. Super, odpalam BF3 a tam patch do BFa o wadzę bagatelka 1,6 GB. Spoko, pewnie dodatek w środku. zassałem, włączam dodatek, a tu monit o tym, że mam to gratis, odblokowuję i znów 1,6GB. więc taki ch.uj pograłem. do rzeczy. przetrzepałem wątki i za tego co widzę mało piszecie o dodatku. Czy w takim razie prawdziwym okazuje się stwierdzenie, że mimo dwóch dodatków (CQC oraz ostatniego), że pomimo nowych trybów, broni oraz map, nadal gracie najczęściej (a za niedługo gramy) na METRO, Sekwana, Bazar w CQ? Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 (edytowane) Ja osobiscie od kilku dni nie odpalilem bf3 na wiecej niz 30min.Patch zepsul wszystko co mnie bawilo w tej grze.Ja czekam na Moh.A do bf3 wroce pewnie dopiero,po nastepnym patchu. Edytowane 10 września 2012 przez zaq123456 Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 AK do dupy, pograłem w jeden wieczór przy premierze dodatku i nie ruszyłem więcej BF'a... zamówiłem sobie za to pc, wciagam BC2 i tam mam zamiar kontynuować granie w najbardziej grywalnego moim zdaniem battlefielda. Tam ludzie ciagle grają. W bf3 pogram od czasu do czasu (pewnie z taką samą częstotliwością jak teraz) bo jednak nic nie zastąpi mi gadek z Wami panowie ;] Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 część dziewczyny oraz ukochane folksdojczowskie, masońskie żydy (hi Litwin). Ty się lepiej weź za trening i bieganie,bo sadło samo nie spadnie. 1 Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Nowy dodatek do niczego się nie nadaje Kozbinio. Oprócz TDM nie ma co tam robić. Wielka szkoda bo mapy fajne. Nawołuje więc wszystkich do olania tego badziewia. Chodźmy do BC2!!! Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Gęsior Ty buntowniku nawołujesz do rewolucji by mieć z kim grać W sumie to może dobry pomysł bo skończyłem chyba na 44 lvl Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Armored Kill rozczarowuje, ekipa po pierwszym wieczorze w dodatku sie rozeszła do innych gierek, taki był wku.rw. Nowy tryb szału nie robi, zresztą zobaczysz sam. Tak Jak pisze Gęsior TDM daje rade, ale jaki jest sens grania na 1/10 mapy którą zaprojektował developer to ja nie wiem. Na Conqueście jest za mało ludzi, mogli przeskalować te mapy dla 24 graczy, w Rushu całą zabawę psuje AC130 które non stop katuje obrońców. Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Działa wam online? Mi się robi przyciemnione menu i nic Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Działa wam online? Mi się robi przyciemnione menu i nic A nie mieli coś grzebać ? Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Działa wam online? Mi się robi przyciemnione menu i nic tez tak mialem,pomoglo usuniecie absolutnie wszystkie od bf3 i pobieranie na nowo wszystkiego Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Działa wam online? Mi się robi przyciemnione menu i nic tez tak mialem,pomoglo usuniecie absolutnie wszystkie od bf3 i pobieranie na nowo wszystkiego 15 gb? No to niech się je.bią, przebrała się miarka, ostatnia gra za którą cokolwiek im zapłaciłem. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Działa wam online? Mi się robi przyciemnione menu i nic tez tak mialem,pomoglo usuniecie absolutnie wszystkie od bf3 i pobieranie na nowo wszystkiego 15 gb? No to niech się je.bią, przebrała się miarka, ostatnia gra za którą cokolwiek im zapłaciłem. Wszystkie patche i dlc + instalka gry.Chyba 10gb+5gb instalki Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Niech spEArdalają z takimi beta wersjami. Mam nadzieję, że to tylko wina konserwacji. Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 (edytowane) Armored Kill rozczarowuje, ekipa po pierwszym wieczorze w dodatku sie rozeszła do innych gierek, taki był wku.rw. Nowy tryb szału nie robi, zresztą zobaczysz sam. Tak Jak pisze Gęsior TDM daje rade, ale jaki jest sens grania na 1/10 mapy którą zaprojektował developer to ja nie wiem. Na Conqueście jest za mało ludzi, mogli przeskalować te mapy dla 24 graczy, w Rushu całą zabawę psuje AC130 które non stop katuje obrońców. bedzie hot fix do rush'a ac130 bedzie sie spalnowal po 90 sekundach nie 60 a w przyszlosci w gun master bedzie mozna ustawiac wlasna liste broni ps. Dla Ukarzyciela rada: unikaj serwerów PL. Nie ma serwerów z wieksza iloscia debili i dzieci Edytowane 10 września 2012 przez SzewczykDratewka Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 10 września 2012 Autor Opublikowano 10 września 2012 część dziewczyny oraz ukochane folksdojczowskie, masońskie żydy (hi Litwin). Ty się lepiej weź za trening i bieganie,bo sadło samo nie spadnie. właśnie dlatego jesteś moim ukochanym folksdojczowskim, masońskim żydem! masz rację łajzo, za miesiąc zawody jutro zaczynam BPS. szkoda, żę nowym tryb nie spełnił oczekiwań. wychodzi na to, że BF3 zamiast dzięki DLC stać się grą pełną (male mapy, duze mapy, wielkie mapy, pojazdy, etc) stał się jednak grą pełną dodatków a i tak wszyscy ciupią metro na 1750 ticketów... Cytuj
dApo 313 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Działa wam online? Mi się robi przyciemnione menu i nic tez tak mialem,pomoglo usuniecie absolutnie wszystkie od bf3 i pobieranie na nowo wszystkiego 15 gb? No to niech się je.bią, przebrała się miarka, ostatnia gra za którą cokolwiek im zapłaciłem. Wszystkie patche i dlc + instalka gry.Chyba 10gb+5gb instalki bf3 mi zajmuje 7+ gb instalka + patche + dodatki Cytuj
tommi 345 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 i tak wszyscy ciupią metro na 1750 ticketów... Bez przesady- to robi chyba jeszcze tylko Kabotyn Reszta glownie na CQ pogina Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Bf3 na konsolach tak naprawde teraz jest tym czym powinnien byc w 2011. 10 miesiecy od premiery dostajemy produkt ktory juz ma jakas jakosc.Na premiere to chyba dostalismy alphe,w polowie roku bete a teraz mamy produkt koncowy. Ja osobiscie od kilku dni nie odpalilem bf3 na wiecej niz 30min.Patch zepsul wszystko co mnie bawilo w tej grze. sory nie mogłem sie powstrzymać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.