Skocz do zawartości

Battlefield 3 - online


waldusthecyc

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

pogralem pare dni na premiere AK, potem nie gralem, w piatek zagralem jeden mecz ale było pusto (w AK)

ale dziś pewnie pogram na rozgrzewke, no i jutro aftermacza chętnie zobacze, o ile będe wieczorem w domu , bo akurat nastepne 2-3 dni szykują sie zabiegane.napeawno bede chcial pograć w aftermacza , mam nadzieje że powróce na dłużej niż kilka dni

 

 

 

a to nie singiel?

boże uchowaj!

 

nie no, piszą że 4 nowe mapy itp, wiec raczej kolejne typowe dlc do multi, ew z jakąś nową zajawką

będą motory i podobno dżungla, wiec moze byc git

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

a to nie singiel?

Nie.

An EA spokesperson stated in an interview that the expansion involves a "character in the jungle, Apocalypse Now-style."

I 2 ciekawostki :

  • The cover for the Aftermath expansion was originally for End Game when it was first revealed.
  • The cover of the expansion depicts an F-15C Eagle. This possibly hints the addition of new varieties of jets, although it could simply be background art.

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

Electronic Arts Polska podało do wiadomości, iż w rok od swojej premiery Battlefield 3 sprzedał się w ilości 250 tysięcy egzemplarzy, stając się tym samym najpopularniejszą grą z serii w naszym kraju. Oczywiście najwięcej kopii łyknęli pecetowi gracze, ale i konsolowa brać nie ma się czego wstydzić. Wynik ćwierć miliona opchniętych sztuk Battlefield 3 i pakietu Battlefield 3 Premium po rozłożeniu na poszczególne platformy daje 63 procentowy udział pecetów, przy 26% dla PlayStation 3 i 11% dla Xboksa 360. Jeżeli pod uwagę weźmiemy doadkowo zestaw rozszerzeń do Battlefield 3 Premium, to na naszym rynku zagościło, bagatela, 350 tysięcy gier sygnowanych logiem DICE.

http://www.ppe.pl/ne...oi_i_basta.html

Kurcze jak to jest przeciez na pc sie tylko piraci :( a tu taki zonk :P

Opublikowano (edytowane)

Moze 160 tys. ludzi na pc kupilo gre, a pozostale 0,5 mln gra na krzywy ryj...

Z tego co wiem nie da sie grac na krzywy ryj w multi na pc.Ale moge byc w bledzie.Ciekaw czy te dane wliczaja cyfrowa dystrybucje na ps3 :whistling:

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

To w singla pogralo.

Singiel przez battelog sie odpala. Ale moze i to piraci obeszli,kto ich tam wie.

Opublikowano (edytowane)

BF3 will be unavailable on consoles between 09:00-10:00 UTC on Nov 27 due to maintenance

10-11 Czasu PL

 

Co znajdzie sie w Patchu:

We have been busy making some welcome fixes for our PlayStation 3 players, fine tuning a lot of weapons based on your feedback, and tweaking some gameplay mechanics. This update goes live November 27 on consoles, and no later than December 4 on PC. Full details below, including how to download this essential multiplayer update once it is live on your platform.

1) Addressed “input lag” on PS3

If you have been experiencing “input lag” playing Battlefield 3 on PlayStation 3, we now believe we have significantly improved this situation for all players.

2) Improved audio stability on PS3

The audio dropouts reported by some PlayStation 3 gamers playing Battlefield 3 should now be fixed for the majority of players .

3) Weapons balancing

Based on detailed community feedback and data analysis we have made some minor weapon tweaks to recoil and accuracy. The goal of these tweaks, and the overall goal in Battlefield 3, is to give each weapon a unique feel and competitive performance to other weapons of a similar type.

M416: First shot and horizontal recoil slightly increased. This should make the choice between M16 and M416 more interesting again.

L85A2: Slightly reduced horizontal recoil.

AUG: first shot recoil slightly to increase weapon controllability.

FAMAS: Slightly reduced horizontal recoil.

G53: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.

QBZ-95B: Slightly reduced horizontal recoil.

LSAT: Hip accuracy has been increased to highlight the weapon’s role as a highly mobile LMG.

Type88 LMG: Recoil has been decreased to make it a viable option when compared to the M249.

M5K: Increased horizontal recoil and decreased vertical recoil to focus this weapon as a high damage, low control PDW.

UMP45: Decreased fully automatic fire to differentiate this weapon from the PP2000.

MP412: Increased its accuracy to better distinguish it from the .44 Magnum.

M26: Increased aimed accuracy to be in line with the other shotguns.

4) Weapons bug fixes

Fixed the MTAR’s range not being correctly reduced when equipped with the sound suppressor.

Fixed a bug where suppressive fire had reduced effect on the M16 and M5K when compared with other weapons.

Fixed a bug where the M5K’s Flash Suppressor had no effect on accuracy.

Fixed the L86A2 Heavy Barrel’s hip accuracy penalty being far larger than other weapons.

Fixed an issue with the Mk3 shotgun’s ACOG being low resolution.

5) M-COM disarm fix

Fixed an issue where M-COM stations couldn’t be disarmed from the left side while standing up.

6) Alborz Mountains rock fix

Rocks and stones collision tweaked on Armored Kill maps. Players should no longer be able to exploit a collision issue that allowed them to hide inside rock formations.

7) Operation Shield/Alborz Mountains Tank Superiority area fix

Tank Superiority visual combat areas fixed on Operation Shield and Alborz Mountains. There was earlier a 10×10 meter patch on the mountain that became out of combat for US. This was technically already fixed server side, however this will update the actual visuals to be correct.

8) Death Valley collision fix

Collision tweaked on the railroad tunnel roof. This fix prevents players from being able to hide inside the railroad tunnel roof.

9) Sharqi Squad Rush spawn fix

Players would sometimes spawn out of combat if spawning shortly after the first M-COM explodes on Squad Rush on Sharqi Peninsula. With this fix, spawn points have been moved back to prevent this from happening.

10) Alborz Mountains Squad Rush fix

Cameras were incorrect in the spawn menu, pointing to old locations and not where you would actually spawn in. This has now been fixed.

11) Gunship balancing changes

We have now removed the gunship FLIR view (the position is still available, just not the black/white view) and decreased the damage radius of cannon explosions. This was done because of balancing reasons. Previously it was too easy for the gunner to get visual contact on enemy soldiers on the maps, and the splash damage is reduced to make it harder to kill infantry from the cannon seat.

12) Mobile Artillery spawn bug fixed

Two players can no longer spawn into the Mobile Artillery. This was a spawn-in-menu bug on the Operation Shield map which has now been fixed.

13) Tweaked hard to get medals

Looking at the persistence system, we could see that a number of the hard to get medals were actually too hard to achieve (in our opinion based on our intended design). While we never meant for all medals to have an equal distribution, the hardest ones were still intended to be more achievable than they have proven to be so far. Therefore, we have slightly decreased the prerequisites to achieve a number of the hardest to get medals in the game. One positive side effect (if you like playing Recon) is that we will likely see a slight bump in the Recon kit’s average Score Per Minute overall.

http://battlelog.bat...54788585875743/

 

Malo zmian. Aek dalej bedzie mocny,sks to samo,m16a3 to samo. Ump45 bedzie wolniejsze czyli jedyna bron dla inzyniera ktora miala szanse z Aek,m16a3 juz szans nie bedzie miec.Widac,ze wiekoszsc juz pracuje przy bf4/mirror's edge 2,strasznie malo zmian. Kabotyn wreszcie bedzie mogl grac w 720p. A co do dzwieku uwierze jak uslysze,w poprzednim patchu mowili,ze dzwiek juz naprawili.

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

Sceptyczny jestem jesli chodzi o input laga (ja go czuje nawet w menu gry). No ale "do 3 razy sztuka". Jesli go faktycznie naprawia, to przez tydzien nie bede mowil, ze Dice to nieudacznicy. Ale czy trzeba mowic o rzeczach oczywistych? :)

Opublikowano (edytowane)

Sceptyczny jestem jesli chodzi o input laga (ja go czuje nawet w menu gry). No ale "do 3 razy sztuka". Jesli go faktycznie naprawia, to przez tydzien nie bede mowil, ze Dice to nieudacznicy. Ale czy trzeba mowic o rzeczach oczywistych? :)

Chyba naprawde potrzebujesz(mozesz wybrac jedno)

1. Zmiany Tv

2. wizyty u okulisty

3. Zmiany Tv i wizyty u okulisty.

 

Menu gry chodzi wolno jak sie jest w skladzie to fakt.Ale to nie input lag. Xbm tez wolno chodzi,ale to nie znaczy,ze jest to input lag.

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

To w singla pogralo.

Singiel przez battelog sie odpala. Ale moze i to piraci obeszli,kto ich tam wie.

Jezeli nie, to wychodzi na to, ze BF3 to pierwsza wolna od piractwa gra w historii pc.

 

a nie jest tak że w wielu grach teoretycznie uber zabezpieczonych ponieważ odbywających sie w multi, piraci poprostu stawiaja swoje pirackie serwery w ktorych da sie grać na piracie? tak napewno jest z WOW , wiec skoro da sie to zrobic z MMO to pewnie i ze strzelankami sobie radzą

Opublikowano

 

a nie jest tak że w wielu grach teoretycznie uber zabezpieczonych ponieważ odbywających sie w multi, piraci poprostu stawiaja swoje pirackie serwery w ktorych da sie grać na piracie? tak napewno jest z WOW , wiec skoro da sie to zrobic z MMO to pewnie i ze strzelankami sobie radzą

z bf3 nie mieli problemu.

normalna gra jest chyba 3dvd. Piraci mieli 2dvd bo byla bez multi. Nie bylo origina itp. odpalalo sie normalnie przez exe

Do cod'a musiales miec zainstalwanego steam'a. I tyle. bo gra potrzebowala steamowe dll. Mogles grac singiel i nic wiecej.

nie potrzeba bylo zadnych serwerow itp

Opublikowano (edytowane)

Patch juz jest wazy 1935mb. Czy zawiera dodatek dam znac za okolo 30min.

 

Edit:

Patch strasznie wolno sie pobiera. 87min. Chyba wszyscy sie rzucili albo przez roboty na serwerach ograniczli predkosc.

 

Edit2:

Anulowalem pobieranie i zaczalem od nowa,Od razu idzie szybciej eta 20min.

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

Czy ktoś wie czy jak mam w Plusie ustawioną automatyczna aktualizację na 14:00 to łatka sam się sciągnie?

Powinna.

Opublikowano (edytowane)

Patch juz jest wazy 1935mb. Czy zawiera dodatek dam znac za okolo 30min.

jesli patch ma 2gb a oprocz tego trzeba bedzie znowu siegac 2gb dlc to (pipi) jaja sobie robią, przeciez te kilka gownianych zmian w patchu nie moze zajmowac 2gb

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Patch juz jest wazy 1935mb. Czy zawiera dodatek dam znac za okolo 30min.

jesli patch ma 2gb a oprocz tego trzeba bedzie znowu siegac 2gb dlc to (pipi) jaja sobie robią, przeciez te kilka gownianych zmian w patchu nie moze zajmowac 2gb

Raczej trzeba bedzie pobrac dlc osobno. Jeszcze 17min i dam znac ;).

Edit:

Patch nie zawiera Dlc info od ^RY na twitterze.

Edit2 :

Patch pobrany ale dlc jeszcze dostepne nie jest

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

Battlefield 3: Aftermath Launch Trailer. Dodatku nie ma. Macie trailer.

Opublikowano (edytowane)

Pikne to wszystko. Aaaaaaa.....dawać już. Flakon już się chłodzi.

Gesior jeszcze cie czeka pobieranie patcha 2gb. Min.50min i X gb map pack.Gameplay to PC oczywiscie :)

Edytowane przez zaq123456

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...