dApo 313 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 (edytowane) aż taki słaby to chyba nie jestem, nie mi to oceniać zawsze oscylowałem w granicach 400 a 500, a dziś nie dałem dojść "klanowi" (chyba z 6 ich było) do mcoma. ofc. zdarzają mi się lamerskie mapki chyba tylko dlatego że za bardzo chcę iść do przodu podkładać mcoma gdy widzę że nikt d*py nie chce ruszyć Edytowane 21 listopada 2011 przez dApo Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 ja dalej nie jestem przekonany. TDM jest fun, rush i conquest - za duze mapy, za duzy chaos, brak komunikacji głosowej - te rzeczy skutecznie mnie zasmucają... Na małych mapach CQ i Rush jest spoko, ale juz srednie/duze to porazka. za mało graczy na tak duze mapy, jest nudno. ja chce funu jak w BC2 ;/ Cytuj
walek 96 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 Cala gra byla projektowana pod komputery klasy PC, szczegolnie duzy CQ na 64 graczy. I to czuc ewidentnie. Ale czym sie martwic!? Przeciez jest bfbc2 Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 Ale mnie randomy wkurzają,kolo kampił na naszym respie w heli i rozwalał nasze samoloty i helikoptery,oczywiście tylko mi to przeszkadzało i tylko ja z nim walczyłem,a ciężko jak pilot i strzelec maja flary. Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Ja jak teraz włączyłem BC2 to nie mogłem grać. Od zawsze mówiłem że w tej grze steruje się bardziej jak krową niż człowiekiem ale teraz to po prostu mnie od tej gry odpycha. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 KH202 nie dość ze kozacki wygląd to i mocna jest,dla mnie jak na razie nr 1 u szturmowca,a ogólnie na równie z AKS(w BC2 go nie lubiłem,tutaj wymiata) Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Czy ktoś może mi wytłumaczyć kiedy gra wrzuca nas do kolejki, a kiedy w ogóle nie pozwala się dołączyć do serwera? I jeszcze jedno zdanie do Dice: Voice-chat or GTFO. Cytuj
VERAN 1 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 mnie w tej grze wqrwia brak poczucia rywalizacji w porównaniu do bc2 i mówię tu o zwykłych grach a nie o klanówkach. myślę że maja na to wpływ takie rzeczy jak brak statystyk gości dziabniętych wielokrotnie a także brak możliwości rozegrania 2 rund pod rząd na jednej mapie w ogóle ten aspekt jest wielowątkowy jak dla mnie mapy rozgrywane są szybciej i wskakuje następna przez co szybciej się nudzą i nie czuć ich różnorodności ,piszę na bazie podboju w inne tryby jakoś mniej gram Cytuj
elvis004 312 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Z tego co można przeczytać na forum BF3 to patch, który wyszedł właśnie na PC więcej popsuł niż naprawił - zaje.iście :confused: Nic na liście poprawek nie ma o poprawie voice chata ani o osłabieniu latarek. Oby patch na konsole był inny Edytowane 22 listopada 2011 przez elvis004 Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 22 listopada 2011 Autor Opublikowano 22 listopada 2011 I jeszcze jedno zdanie do Dice: Voice-chat or GTFO. dokładnie. wczoraj jak graliśmy, to było ok, potem słyszałem już tylko "Ata......na....B......ile.....uwaga są na......". po 5 minut wyłączyłem HS w cholerę bo bardziej to przeszkadza niż pomaga Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 link do zmian , nie wiadomo ile z tych zmian bedzie dotyczyło konsol http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654624754374621/ wypisze pare ktore mnie najbardziej ciekawią i chcetnie je zobacze na konsolach Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!) to super bajer, juz nie bedzie tak że jak sie zdechnie w trakcie rzutu granatem to on znika, teraz poprostu upadnie przy trupie , wiec jesli morderca jest nadal blisko może oberwać a jednoczescie - w hardkorze (nawias) jak stoi grupa ludzi i jeden chce rzucic granat ale umrze, to moze upuścic ten granat w grupe kolegów :> (oby dobrze rozwiazali naliczanie killa w takiej sytuacji, zeby to nie był teamkill ktory spowoduje kicka) • Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies • You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM tu nie trzeba komentowac, naprawa spawnów , zeby czlowiek nie mogl sie pojawiac komuś na plecach albo odwrotnie - zeby kamperzy nie mogli killować ludzi pojawiających sie przed nosem Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun coś dla litwina - nie bedzie sie dało wbijać do wrogiego lotniskowca i uzywac działka AA Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry to mi sie bardzo podoba - mega trudno bylo zabić czlowieka samolotem, bo nie widać trójkątów (dopiero w ostatniej chwili) a rozrzut jest tak wielki że prawie nie da sie trafić kilkoma pociskami, zreszta te bronie maja chyba ogormny kaliber (potrafiacy zniszczyc czołg) wiec człowieka powinny zabijac na 1-2 kule. wg mnie w heli powinny zabijać 2-3 kulami (latwiej celować, a jety 1-2 pociski (i wcale nie bedzie to jakieś wielce przepakowane, uwierzcie mi, za to spowoduje że samolot bedzie miał jakikolwiek sens w sytuacji gdy nie ma pojazdów wroga. ja np z łatwoscią niszcze czołgi, ale potem mam pare przelotów zupelnie na pusto bo praktycznie nie da sie zabijac piechoty, tylko sie lata bez celu zanim sie nie pojawia nowe czołgi) są tam tez ogolnie zmiany w range i dmg wielu broni, mysle ze na lepsze (tak na oko) szkoda że nie poprawili dmg snajperek, ta najsilniejsza powinna zabijac 1 strzałem z bardzo bliska (nie wymagam zeby z 500 metrów zabierała 100% ale z 1-5 metrów to powinna , bo zabieranie 95% (pipi) robi, czy zabiera 60 czy 80 czy 95% to i tak trzeba zmienic na pistolet zeby dobić a zwykle sie wtedy umiera jesli przeciwnik nie jest lamusem Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Z tego co można przeczytać na forum BF3 to patch, który wyszedł właśnie na PC więcej popsuł niż naprawił - zaje.iście :confused: Nic na liście poprawek nie ma o poprawie voice chata ani o osłabieniu latarek. Oby patch na konsole był inny To patch na PC, tam nie musieli poprawiać voice chata. Trzeba poczekać na liste zmian na konsolach. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Mojego kolegi ojciec był kapitanem na Babich Dołach(tam gdzie jest opener)i raz mnie zabrał do jednostki,pokazał mi nabój do działka w mig-u...kufa jakie to wielkie,wysokość to coś ok. butelki pół litrowej,wiadomo że nie tak gruby,ale mówił ze 1,słownie jeden taki pocisk rozrywa typa na pół jak trafi,także jeżeli to przeniosą do gry to powinno być fajnie. Edytowane 22 listopada 2011 przez Litwin25 Cytuj
walek 96 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 No fajny ten patch na PC. juz boje sie co oni wymajstruja na Ps3. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 no i teraz wszyscy ktorzy sie tak oburzali że wersja na konsole wygląda brzydziej powinni być zadowoleni xD mamy lepszą wersje Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry to mi sie bardzo podoba - mega trudno bylo zabić czlowieka samolotem, bo nie widać trójkątów (dopiero w ostatniej chwili) a rozrzut jest tak wielki że prawie nie da sie trafić kilkoma pociskami, zreszta te bronie maja chyba ogormny kaliber (potrafiacy zniszczyc czołg) wiec człowieka powinny zabijac na 1-2 kule. wg mnie w heli powinny zabijać 2-3 kulami (latwiej celować, a jety 1-2 pociski (i wcale nie bedzie to jakieś wielce przepakowane, uwierzcie mi, za to spowoduje że samolot bedzie miał jakikolwiek sens w sytuacji gdy nie ma pojazdów wroga. ja np z łatwoscią niszcze czołgi, ale potem mam pare przelotów zupelnie na pusto bo praktycznie nie da sie zabijac piechoty, tylko sie lata bez celu zanim sie nie pojawia nowe czołgi) niech spadaja z takimi zmianami.... Teray jety to beda swiete krowy nie do zniszczenia, czolgi beda niszczyc co chwile, piechote masakrowac a do tego oslabili stingery/igly wiec 1 rakieta nawet nie bedzie unieruchamiac wiec beda niesmiertelne. Te patche zamiast pomagac wypaczaja gre juz calkowicie Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 22 listopada 2011 Autor Opublikowano 22 listopada 2011 no i teraz wszyscy ktorzy sie tak oburzali że wersja na konsole wygląda brzydziej powinni być zadowoleni xD mamy lepszą wersje dopóki nie wyjdzie patch Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) niech spadaja z takimi zmianami.... Teray jety to beda swiete krowy nie do zniszczenia, czolgi beda niszczyc co chwile, piechote masakrowac a do tego oslabili stingery/igly wiec 1 rakieta nawet nie bedzie unieruchamiac wiec beda niesmiertelne. Te patche zamiast pomagac wypaczaja gre juz calkowicie bez przesady, teraz coraz wiecej ludzi ma armor w czołgach, i wtedy jeden nalot z 14 rakietami i dołożenie serii z działka nawet nie unieruchamia w wiekszosci przypadków pozatym nadal bedzie trudno trafić w człowieka bo ich trójkąty pojawiają sie w ostatniej chwili podczas naloty, wiekszosc czasu leci sie na ślepo, i trzeba miec wielkiego farta żeby lecieć przypadkiem tam gdzie trzeba, żeby w tej ostatniej sekundzie gdy pojawiają sie trójkąty być na tyle dobrze nacelowanym żeby dalo sie skorygowac troszke lot i kogos trafic (a w trafieniu dodatkowo przeszkadza rozrzut) ja mam okolo 80 killi samolotem z czego chyba 2 to była piechota, a reszta to ludzie w pojazdach, to pokazuje jak malo skuteczne sa teraz samoloty przeciw piechocie. jak nie ma na mapie pojazdów albo sa pochowane (pomiedzy budynkami) to samolot nie ma co robić pozatym jest sporo sposobów na zestrzelenie samolotu, jeśli wrogowie nie olewają samolotu tylko probują sie go pozbyć to nie ma on prawie wcale mozliwosci walki , caly czas musi uciekać , ja staram sie połączyc ucieczke z nalotami ale to zwykle nic nie daje ogolnie bywają mecze gdzie latam caly czas i nawet nikt mnie nie probuje ruszac, ale jesli 1-2 osoby sie uweźmie to dlugo czlowiek nie polata Edytowane 22 listopada 2011 przez Yano Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Jak piszecie takie rzeczy to naprawdę zastanawiam się czy gramy w tą samą wersję. Ja mam dodatkowy pancerz w czołgu a wczoraj jakiś noob bez dodatków załatwił mnie dwoma strzałami . Ale to pewnie jakiś błąd bo jak na przykład nazwać gdy lecę wczoraj śmigłowcem i nagle to ni zowąd wybucha i wyświetla mi się że mam pecha. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Jak piszecie takie rzeczy to naprawdę zastanawiam się czy gramy w tą samą wersję. Ja mam dodatkowy pancerz w czołgu a wczoraj jakiś noob bez dodatków załatwił mnie dwoma strzałami . Ale to pewnie jakiś błąd bo jak na przykład nazwać gdy lecę wczoraj śmigłowcem i nagle to ni zowąd wybucha i wyświetla mi się że mam pecha. mam to samo tylko ze z jetem. Leca sobie wysoko bo ucze sie latac, nikt mnie nie namierza i nagle pierdut. Jak w patchu nie bedzie naprawionego taranowania to niech spadaja, Ja tez juz w ten sposob trolluje helki wroga ( bo nie potrafie namierzyc ) lece i taranuje helke, ona w 90% rozbija sie i dostaje pkt Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 No wczoraj też miałem kilka zgonów pechowych,czy to lecąc heli czy skacząc przez płotek. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) ja ostatnio oberwalem w samolot, z trudem doleciałem nad obszar działań (zeby nie wyskakiwa na pewną smierć) , wyskoczylem i po niecalych 2 sekundach lotu zdehcłem bez powodu (jeszcze w powietrzu)- bad luck w ogole to ostatni dodatek do samolotu - ECM jammer, nawet nie wiem dokladnie jak dziala, niby ma na jakis czas zapobiegac namierzaniu, ale uzywalem go zarowno podczas namierzania jak i gdy już rakieta leciała i w obu wypadkach jego skuteczność jest bardzo losowa, czasem namierzanie znikało a czasem nie EDIT: wycztalem ze wystrzelonych już rakiet nie zmyli, za to ma zapobiegać namierzeniu, problem w tym ze zapobiega naprawde na krotko, wiec po paru dekundach czlowiek już moze byc namierzany i nic na to nie poradzic bo musi odczekać zanim znowu moze uzyc jammera (czasami uda ie schować ale czasami nie ma jak) Edytowane 22 listopada 2011 przez Yano Cytuj
matcz 10 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Trochę pograłem w multi i uważam, że gra jest genialna... Zaskoczyło mnie tylko, że trzeba odblokowywać osobno dodatki dla broni używanych przez Rosjan i Amerykanów... Powiem szczerze, że nie bardzo podoba mi się ten patent. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 takie cos i moze javelin bedzie do czegos sie przydawał: i nawet bym rozumial dlaczego zamiast 8 rpg mam tylko 4 javeliny : http://www.youtube.com/watch?v=8VdRnY-TUb4&feature=watch_response_rev Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) przy takich efektach to javelin musial by być max 1 na respawn, to by bardzo zaburzylo rozgrywke gdyby dalo sie czolgi rozwalac jednym strzałem i to saponaprowadzającym Trochę pograłem w multi i uważam, że gra jest genialna... Zaskoczyło mnie tylko, że trzeba odblokowywać osobno dodatki dla broni używanych przez Rosjan i Amerykanów... Powiem szczerze, że nie bardzo podoba mi się ten patent. spokojnie to dotyczy tylko 2 podstawowych broni dla każdej klasy, wszystkie pozostałe bronie można uzywac niezaleznie od tego czy sie gra ruskimi czy usa (a na koncu można też odblokować te poczatkowe bronie żeby byly dostępne dla przeciwnej strony) Edytowane 22 listopada 2011 przez Yano Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.