Bukkake Na Resach^Zielony 0 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Przedczoraj ruszyła beta wyjątkowego, multiplayerowego shootera FPP pod tytułem Baunzords. Najbardziej charakterystycznymi cechami gry jest zupełny brak grawitacji, w związku z czym nie istnieje również 'dół'. Przy użyciu energetycznej linki możemy dotrzeć w każdy zakamarek planszy i spojrzeć na nia z dowolnej perspektywy. Gra ce(pipi)e się dużą dynamiką rozgrywki, dościgającą tą z Quake'ów, którą to serią inspirowaliśmy się przy tworzeniu wielu rozwiązań gameplay'owych. Baunzords, mimo że dalecy jesteśmy od uznania go za projekt ukończony, naszym zdaniem w aktualnym stadium jawi sie jako wystarczajaco grywalny, by sprawiać radochę, toteż zdecydowaliśmy się wypuścić owe Baunzordy, by ujrzały światlo dnia. Czy gra jest dobra? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy graczom. Z chęcią przyjmiemy wszelką konstruktywną krytykę. Baunzords Beta do pobrania pod adresem: http://delta-books.h...nzords_beta.zip Filmik ukazujący gameplay i kilka przaśnych fragów - Baunzords Teaser FragMovie: Link do publikacji dotyczących Baunzords (screeny, filmiki itp.): http://warsztat.gd/p...?x=view&id=1981 Gra wymaga karty graficznej kompatybilnej ze standardem ShaderModel 3.0. Pozdrawiam i życzę Wam wesołego fragowania GreenOne P.S. Ostatnio wraz z programista projektu Feelonem grywamy glównie wieczorami po pracy (miedzy 20 a 24), wiec jesli mielibyscie ochote do nas dolaczyc i zagrac jakiegos malego druzynowego Capture The Flag, tudziez klasycznego Deathmatcha, lub po prostu pogadac o grze, to serdecznie zapraszamy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ruther 158 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 O ile dobrze wiem, w Shattered Horizon też grało się bez grawitacji, tyle, że w kosmosie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Linek 187 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Bukkake Na Resach^Zielony Boję się tego nicka. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bukkake Na Resach^Zielony 0 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 O ile dobrze wiem, w Shattered Horizon też grało się bez grawitacji, tyle, że w kosmosie. Zaiste, aczkolwiek dynamika jest zupełnie inna w obydwu grach (czyt. Baunzords jest szybszy). Właściwie jest to jedyna cecha wspólna tych obu tytułów. Bukkake Na Resach^Zielony Boję się tego nicka. O ile nie gramy na xboxach w Halo: CE to nie masz się czego obawiać, szczególnie w Baunzordzie, gdzie stworzyliśmy taki system przydzielania respawnów, który stara się dać graczowi respawnującemu się jeden z bezpieczniejszych respów w danej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) Filmik na YT mi jaj nie urwał, szczerze mówiąc, ciężko powiedzieć żeby nawet połechtał. Bardziej mi przypomina demko scenowe z czasów A500, niż grę... Więc chyba jednak w listopadzie będę grał w BF3 Ale podziwiam tego typu projekty, powodzenia Panowie! Edytowane 13 Października 2011 przez ako Cytuj Odnośnik do komentarza
Yacek 852 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Powiem tak - jakiekolwiek nawiązywanie do quake albo inspiracja nim sie nie udala. Ewentualnie dynamika i to, ze postac "strzela prostym laserem" - powolywanie sie w ogole na Quake jest troche nie na miejscu. Filmik zaprezentowal gre w ktorej dwie pilki lataja miedzy planszami-glutami i strzelaja sie laserem. Dla mnie to za malo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bukkake Na Resach^Zielony 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Dla ciebie to za mało, żeby uznać, że to była jedna spośród naszych inspiracji? inspiracja1. «natchnienie, zapał twórczy» 2. «wpływ wywierany na kogoś, sugestia» Co oznacza, że można robić np. RPGa inspirując się grą logiczną [EDIT] (albo wieszakiem swojej byłej) [/EDIT]. Rozumiem, że gra może się nie podobać, bo charakteryzuje ją duża doza prostoty, bezpośrednio związana z ilością osób, które nad nią pracują. Jest dla mnie jasne, że po zobaczeniu filmiku ze starszej wersji możesz nie mieć ochoty nawet dać jej szansy. W swoim czasie, gdy zbierzemy już wystarczająco dużo materiału z sick fragami, zmontujemy nowy filmik, który ukazywać będzie również pozostałą dostępną broń. Edytowane 14 Października 2011 przez Bukkake Na Resach^Zielony Cytuj Odnośnik do komentarza
Yacek 852 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Raczej twierdzę, że inspiracja kwakiem jakoś specjalnie się na efekt końcowy nie przełożyła. Nie szukam tutaj wynalazków z grafiką z Crysis2 - prostota jest świetna (Minecraft, Limbo) ale tutaj plastycznie i designersko jest wg mnie słabo. Nie ma tego czegoś co sprawia, że chętnie pogram np. 4 pikselowymi robakami w Worms1. WIesz co mam na myśli - są jakieś piłki w jaskiniach oblepionych bump mappingiem. I co dalej. Edytowane 14 Października 2011 przez Yacek Cytuj Odnośnik do komentarza
Bukkake Na Resach^Zielony 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Plansze są różne - nie wszystkie to 'jaskinie oblepiane bump mapą', a ich różnorodność i jakość wykonania tylko się zwiększy, wraz ze wzrostem skilla wykonawcy (mnie). Nie będę jednak dalej bronił szaty graficznej, bo również widzę duże pole do zrobienia tego lepiej. Nie będę cię jednak okłamywał - w multiplayerze (który masz okazję przetestować) naszym podstawowym celem jest stworzenie przede wszystkim zbalansowanej rozgrywki wymagającej nie tylko dużych umiejętności manualnych (mechanicznych), ale także taktycznego myślenia (wkrótce dojdą power-upy i power-weapony) - nie zaś sprawienie, że doznasz oświecenia na widok grafiki (choć byłoby świetnie). Jak mniemam tym co sprawia, że pograłbyś w Wormsy 1 to - oprócz nostalgii - gameplay, któremu w Baunzordzie - jestem pewien - dotychczas szansy nie dałeś. P.S. w halo trzeba strzelać. graj dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Zielony, dam Ci wskazowke: Nie dyskutuj i nie polemizuj z innymi. Skup sie na tym co robisz (projekcie) i ciesz sie z tego. Zawsze wasza praca bedzie Wam owocowac (nie wazne, czy odnosnie wiekszy czy mniejszy sukces). Kto wie, moze za pare updateow ludzie zmienia zdanie czy cos. Zastanawialiscie sie, by zglosic sie do XBLA z tym ew.? Jesli mnie pamiec nie myli to maja jakies konkursy itp. Zycze powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bukkake Na Resach^Zielony 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Zielony, dam Ci wskazowke: Nie dyskutuj i nie polemizuj z innymi. To doprawdy kuriozalna rada, gdy wypływa z ust moderatora publicznego forum. [EDIT] (choć z drugiej strony możesz mieć słuszność) [/EDIT] Masz racje, że praca nie pozostaje bezowocna i nie martw się, przynosi mi radochę (szczególnie strzelenie trójki prosto w pape filona). Możliwość umieszczenia tego na XBLA widzę ewentualnie w postaci portu już ukończonego projektu; teraz - przynajmniej w założeniach - dążymy do multiplatformowości rzędu Windows/Linux/MacOS Dzięki za dobre słowo. Edytowane 15 Października 2011 przez Bukkake Na Resach^Zielony Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.