PiotrB 9 Opublikowano 19 października 2011 Opublikowano 19 października 2011 Hej, Mam problem z dokonaniem płatności za zakup na stronie Logitech EU. Nie wiem czy ta firma ma swój odział w Polsce czy ich sklep jest tylko przetłumaczony na język polski. O co chodzi? Po złożeniu zamówienia dostałem takie dane do przelewu: http://imageshack.us...eztytuunxu.jpg/ Bank, do którego mam wpłacić pieniądze mieści się w Polsce, także powinien to być normalny przelew. Jednak nie otrzymałem normalnego nr konta, tylko nr IBAN (International Bank Account Number). Rozumiem, że jak podam IBAN tam gdzie podaje się normalny nr to nic nadzwyczajnego się nie wydarzy ? "Numer referencyjny" to coś w rodzaju numeru mojej płatności ? http://imageshack.us...eztytuu2vw.jpg/ Tak dla mnie wygląda poprawnie wypełniony formularz, ale jeszcze nie puszczałem przelewu. Aha, ma żadną infolinię się nie dodzwoniłem. Numery podane na stronie nie działają. http://www.logitech.com/pl-pl/contact Macie jakieś rady? Normalnie puszczać? Co jak co, ale jeszcze nie miałem takich problemów z płatnościami. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 20 października 2011 Opublikowano 20 października 2011 Może się mylę ale IBAN to nic innego jak zwykły numer konta poprzedzony 2 literami oznaczającymi kraj u nas IBAN zaczyna się zawsze od PL, nie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.