Gość ragus Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 Panie i Panowie, jutro jest Nintendo Direct i no cóż... chyba zobaczymy X ;___________; https://twitter.com/sorayasaga Soraya wstawiła tweeta o Nintendo Direct. Już raz to się jej kiedyś zdarzyło i zobaczyliśmy wtedy trailer X. błagam jak pies Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Gra wyjdzie w 2014 roku. (przynajmniej w Japonii) Cytuj
Gość ragus Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 (edytowane) Czyli u nas 2015 jednak. No nic, zaczekamy. Edytowane 13 lutego 2014 przez ragus Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 (edytowane) Gra wyjdzie w 2014 roku. (przynajmniej w Japonii) Iwata aka Lamie Angielski mowil na ND o tym ? Bo chyba mi umknelo. Swoja droga tylko mnie niszczy napis "huge succeeded" przy wcisnieciu B podczas ataku potworow ? xD Zauwazylem tez ze przez pewien okres w okienku imion postaci sa napisy "Player 1 - 2 - 3 - Tester" a po chwili normalnie krzaczki wypisane, czyzby jakis co-op ? Edytowane 13 lutego 2014 przez Bansai Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 14 lutego 2014 Opublikowano 14 lutego 2014 (edytowane) System walki widzę zachowany, co mnie trochę martwi, bo jest jedna mega irytująca rzecz w Xenoblade, która mam nadzieje nie pojawi się ponownie. Chodzi o to, że szansa na wygranie walki, pomimo pierdyliarda mozliwosci cutomizacji i taktyki, zależała w głównej mierze od naszego levelu. Ide na przeciwnika z levelem większym o 2 - jedzie mnie jak szmate, ide na przeciwnika z levelm mniejszym o 2 - ja go jade jak szmate. Momentami to było po prostu komiczne, solidny upgrade ekwipunku i skilli, na który się ostro napracowałem, dawał mi mniej niż wbicie nędznego levela. Strasznie to było wkurzające, tym bardziej, że gra oferuje multum opcji customizacji i spore możliwości taktyczne, które na góvno są, bo mam 2 levele za mało, więc gra celowo utrudnia mi życie do takiego stopnia, że stosownie jakichkolwiek taktyk to czysty masochizm i już lepiej poświęcić te 15 minut i wbić te 2 levele i od razu będzie z górki. To jest kretynizm, żeby 2 levele robiły tak kosmiczną różnicę. Eh, aż się zdenerwowałem na wspomnienia o tym. Najlepiej jakby te levele w pi.zdu wywalili. Edytowane 14 lutego 2014 przez Dahaka 1 Cytuj
Shen 9 694 Opublikowano 14 lutego 2014 Opublikowano 14 lutego 2014 Tez mi ten system tak do konca nie pasował, ale gra nadrabiała innymi elementami. Za jakiś rok trzeba będzie kupić WiiU. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 14 lutego 2014 Autor Opublikowano 14 lutego 2014 (edytowane) Taka ciekawostka. W grze pojawia się fragment flagi murikańskiej i kilka literek tworzących zapewne napis "United States": http://i.imgur.com/3S9Phyh.jpg http://i.imgur.com/mBtkmBD.jpg Poza tym niektórzy wychwycili, że jedna z postaci mówi, że kiedyś "ta planeta będzie ich domem" albo coś w tym stylu (niestety, ja nic nie słyszę, więc tego nie potwierdzam). Takahashi mówił swego czasu, że jest zainteresowany opowiedzeniem 'uniwersalnej' historii, która trafiłaby do większej liczby ludzi. Welp, na to się wg mnie zapowiada. BTW: Ten trailer utwierdza mnie w przekonaniu, że będziemy tworzyć własną postać. Edytowane 14 lutego 2014 przez Enkidou Cytuj
Xord 50 Opublikowano 17 lutego 2014 Opublikowano 17 lutego 2014 (edytowane) Ktoś kto ten system 2 lvl przewagi wymyślił powinien opuścić skład tworzący gry a dlaczego jestem w Sword Valley i chce ubić tego mecha przy 3 bramie i co mam Dunbanem i Shulkiem 55 a Sharlą 54 a ten mnie gniecie po utracie 50% energii 2 ciosami. Dokupiłem oręż ponad 900k G daje możliwości a tu nie mam pomysłu. Do tego brak statystyki exp pozostałego do następnego lvl mnie irytuje nic mi nie mówi pusty prostokącik kiedy tego trzeba nabić ponad 30k. Obecnie nie mam pojęcia ile exp przypada na kolejny lvl bo te lecą długo a questów zostaje mi coraz mniej :confused: Może te mechy mają sztucznie podbity poziom trudności ku czemu się skłaniam. Edytowane 17 lutego 2014 przez Xord Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Galeria: http://minus.com/m4Vmej5zPv3c X Marks the SpotThe next massive sci-fi role-playing game from Monolith Soft, the creators of Baten Kaitos and Xenoblade Chronicles, comes exclusively to Wii U. A terrible intergalactic war leaves just a handful of Earth survivors trying to live in a beautiful yet hostile environment. Players engage in battles against powerful creatures of all forms and sizes using the deep battle system that builds on the triumphs of Xenoblade Chronicles for Wii.FEATURES: Riding and controlling a weaponized mech, players can explore every inch of the massive open world displayed in gorgeous high-definition graphics. The world is filled with strange and imaginative creatures, from small bugs to giant dinosaurs. As characters improve in different classes, they will learn new combat and defensive skills, or Arts. Players can customize the Arts palette as their characters learn new Arts. All Arts have a “recast” time – once cast, the player must wait out a “cooldown” period before that Art can be used again. Players can customize everything about the main character’s appearance, including gender, shapes, height, skin color, voice and tattoos. Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 No tytuł gry to wybrali naprawdę słaby. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Trailer był strasznie słaby, japoński w ten irytujący sposób. Eksploracja + "trans formers" + dobra fabuła i będzie hicior Szkoda, że dopiero w 2015 roku. Liczyłem na okres świąteczny. Cytuj
Sep 1 628 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Niech sobie spokojnie pracują nad tym tytułem, przy takiej skali produkcji (mam nadzieje że świat będzie o wiele wiele większy niż w Xenoblade Chronicles) niech dopracowane będzie wszystko do perfekcji niż mieli by wydawać naprędce w tym roku Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 co oni ćpali jak wymyślali tytuł?Już mogli dać Xenoblade 2 i tyle a nie takie nie wiadomo co. Chyba, że ma to cos konkretnego na celu... ale nie wiedze co to moze byc... Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 (edytowane) Kolejny materiał z gry tylko mnie jeszcze bardziej utwierdził w tym,że będę musiał w to zagrać. Sawano po raz kolejny odwala genialną robotę tworząc muzykę do tej gry. Tylko niech popracują nad designem postaci bo troszkę jest nie teges Edytowane 10 czerwca 2014 przez Paliodor Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Gra zaliczyla spory downgrade no ale wciaz sie jaram, wreszcie jakis sensowny jrpg wychodzi <3 Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Twarze postaci kobiecych były cholernie niepokojące,a szczególnie tej czarnej co gadała Mam nadzieję,że w wersji finalnej nie będą tak koślawe.Hype jest.Jrpg+wielkie roboty=awesome. Teraz tylko czekać na gameplay i zobaczyć jak to ma wszystko wyglądać w trakcie normalnej rozgrywki. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 (edytowane) desing postaci dla mnie w większości okej, ale ich wykonanie to poziom pierwszej xenosagi przecież =/ z tym downgradem to bym się wstrzymał. wcześniej nie było zbliżeń na postacie i cutscenek, tylko sam gameplay, więc ciężko stwierdzić.a nawet jesli to kogo to obchodzi lol. dostaniemy mesjasza na 100 godzin - to jest pewne Edytowane 10 czerwca 2014 przez Dahaka Cytuj
Mace 170 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 (edytowane) trailer fajny, chociaż do samej gry staram się podchodzić trzeźwo, bo nie chcę się zawieść. postaram się dorwać wiiu w czasie świąt + pierwsze Xenoblade(no co XD pewnie będzie jakoś powiązane hehe, szkoda że samo Xenoblade drogie jak c.h.u.j) a X kupić w czasie premiery żeby odkrywać ten świat z resztą świata, hehe. trailer kojarzy mi sie trochę z Xenosagą. pewnie będzie czuć ducha tej serii) a i rzeczywiście mordy postaci jakieś dziwne, ale co tam. w pierwszej Xenosadze postacie tez miały dziwne ryje ale to nie przeszkodziło grze opowiedzieć solidnej historii. podsumowując czekam na nową grę mojego ukochanego Monolithu. trzymam kciuki panowie developerzy! Edytowane 10 czerwca 2014 przez Mace Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 (edytowane) http://www.twitch.tv/Nintendo Poprostu Xeno w HD. Cudo *_* Twórcy kładą nacisk na to, że jeżeli coś widzimy to możemy tam dojść. Świat ma być ogromny. A ta muzyka, o jezu chryste. Edytowane 10 czerwca 2014 przez ragus Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Niemy bohater ? Serio ? Oprawa szału nie robi,ale żaden jrpg od wielu lat nie zachwycił grafą.Jest ok.Oby roboty dali dość szybko jak w xenogears. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 10 czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 czerwca 2014 Gra potrzebuje szlifów tu i ówdzie, ale powinni się wyrobić. Monado wyglądało wyraźnie słabiej od Xenoblade. Przeszkadzają mi tylko facjaty niektórych postaci, a tak poza tym to jaranko. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 (edytowane) Też tak uważam. Ostatnie szlify i będzie pięknie. Czy ja dobrze zrozumiałem - będzie system jobów, które możemy zmieniać podczas walki? http://www.ign.com/events/e3 Tutaj mają się pojawić materiały z Xeno. Edytowane 10 czerwca 2014 przez ragus Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 10 czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 czerwca 2014 Obejrzałem ten gameplay. W intro podoba mi się z głową zrobiony fanservice. (spoiler z Xenogears) Początek przypomina trochę incydent z Eldridge a jedno z ujęć przywodzi na myśl zakończenie Xenosagi III i Kubrickowską "Odyseję kosmiczną". Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Ciągle w głowie mam widoki z dema. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Jakby ktos nie mógł znaleźc w archiwum to tu - http://www.twitch.tv/nintendo/b/537201099 - Xenoblade zaczyna się mniej więcej od 5:13:00. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.