Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles X


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mnie też tą prezentacją w murowali (nie licząc tytułu który połączy SMT z Fire Emblem), i gra skojarzyła mi sie od razu z Xenoblade'em, ale jeszcze na bardziej większą skale. Wzbogaconym o klimacik rodem z Xenogears. Nie powiem kupili mnie, i wiem, że warto czekać :mocking: ...

Opublikowano (edytowane)

Jestem pod wrażeniem, widać że rozwinięcie pomysłów z Xenoblade, ale na znacznie większą skalę.

 

Square-Enix powinno obejrzeć i zaraz po zakopać głowy w piasku ze wstydu, że Takahashi pokazuje coś takiego po 2 latach, a Versusa 6 lat robią.

Edytowane przez Hela
Opublikowano

Panowie, oficjalnie miska mi się będzie cieszyć przez blisko tydzień, nie mogę przestać oglądać ten trailer. Przez muzykę mam ciarki na plecach a sam fakt iż owy kompozytor jeszcze nie stworzył nic dla gier, tym bardziej mnie przekonuje iż może być to świeża krew na którą czekałem w kwestii ścieżki dźwiękowej z KKW. Tylko niech nie karzą nam długo czekać (oraz zapewnią iż w Europie gra również otrzyma Japoński VA) i będę wielbił Nintendo do końca nowej generacji i obiecuje iż nie zdradzę ich nigdy dla obcej platformy xD

Opublikowano

Wygląda aż zbyt podobnie do Xenoblade. Nawet jeśli nie sequel w sensie fabuły, to na pewno można mówić o nowym Xenoblade.

 

Japy nie urywa, wszystko typowe i wyblakłe jakby studio się za dużo nagrało w produkty Bethesdy. Zmiana broni jednym przyciskiem też kojarzy mi się z pewnym modelem walk znanym z zachodnich RPG-ów, uproszczeniami, oczywiście nie musi tak być - widać, że walki są nadal na trzy osoby. No ale w Mass Effecie też niby są... Tak naprawdę w Xenoblade najważniejszy jest świat, o tym jak to wyszło i tak się nie dowiemy do premiery.

Opublikowano (edytowane)

Prezentuje się to ciekawie, graficznie jest solidnie, do tego fajna oprawa muzyczna. Jeśli tylko gra nie będzie uproszczona,będą charyzmatyczne postacie i fabuła będzie trzymać poziom to będzie to kolejny powód by kupić WiiU.

No i fakt, SE niech lepiej popełni seppuku przy tym co prezentuje Monolith, zwłaszcza biorąc pod uwagę jak krótko nad tym prawdopodobnie pracują.

 

Teraz jeszcze sprawdziłem gościa odpowiedzialnego za muzykę i tak jak się domyślałem jest odpowiedzialny za OST do anime Gundam Unicorn więc pod tym względem będzie moc!

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano

No i dodajmy do tego, że w całym Monolith jest chyba niewiele ponad 100 pracowników, a jeśli odejmiemy od tego tych z Kyoto to wyjdzie nawet mniej. : )

 

Panowie przestańcie już tak się pastwić nad tym biednym SE, wystarczy że Takahashi i ekipa Monolith dali im siarczystego kopa w dupsko, i pokazali, że jak się chce to można. A oni niech nadal obiecują, i patrzą ucząc się jak powininni tworzyć gry.

Nie powiem oglądam ten trailer, i chcę więcej, ba nawet brat, który nie gustuje w rpg'ach powiedział, że to co pokazali w trailerze wygląda świetnie, i chciałby zobaczyć grę na żywca w akcji...

Opublikowano

Nie możesz P-chan nikogo za to winić, tego chyba wszyscy oczekiwali po "true next-gen jRPGs" niestety Square się już dawno temu pogubiło i jak widać nie mają zamiaru tego zmienić. Co tu dużo mówić, jak widać nowa produkcja Takahashiego może wywołać jeszcze więcej szumu niż jak to było w przypadku Xenoblade'a.

 

Mnie zastanawiają dwie rzeczy jeśli chodzi o nową produkcję: 1) czy w Xenogearsie mechy tez nosiły nazwę "Doll" bo na trailerku można przyuważyć paliwo które zużywają i jest tam napisane "Doll fuel". 2) kto według was obstawia że twarz postaci na końcu to starszy Shulk z Xenoblade'a? Nie powiem zabijają mi tym ćwieka, bo przez cały trailer w głownej mierze widzimy czarnowłosego szermierza który używa sporadycznie broni palnej, jak i (tak mi się wydaje) białowłosą bohaterkę, ale owego blondyna nie widać nigdzie. Jakieś sugestie?

Opublikowano

Mechy! Na początku byłem zaskoczony jakoscią grafiki, dopiero po chwili sobie przypomniałem, że to wii u a nie zwykłe wii. Fajny trailer, podoba mi się to, że pokazali najpierw gameplay a nie jak większość najpierw cudowne cgi i zarys fabuły. Mam nadzieje, że do premiery już bede miał wii u. O, i to na co zawsze zwracam uwagę, bardzo fajna muzyka.

Opublikowano

Watpie, aby to bylo MMO jezeli do tego uderzasz Hela. Raczej by im rak nie wystarczylo do tak duzego projektu. Ale moze byc jakis co-op o co bym sie nie pogniewal.

 

Jezeli ten ziom na koncu to nie Shulk to nie wiem po co go pokazywac. Pewnie sie wiecej dowiemy na E3.

Opublikowano (edytowane)

No własnie, tu leży pytanie, czy sam tłumaczyłeś Hela te napisy na screenie czy ściągnąłeś cały screen z netu. Trochę dziwne by było robienie trailerka w którym widać główną postać za którą podążają inni tak jakby sami byli NPC'ami. No ale poczekamy zobaczymy, mnie się wydaje iż może istnieć jakaś implementacja miiverse albo wspólnego chatu z ludźmi którzy też będą grać w ową pozycję i są na twojej friendliście. W skrócie, możliwości jest sporo, ja akurat MMORPGa nie chciałbym otrzymać bo to oznacza rozciągniętą miałką fabułę bez głównego bohatera, czego nie trawie (ale multi na wzór Monster Hunter akurat nie jest takie złe).

 

Im dłużej oglądam ten trailer tym bardziej się jaram tym tytułem, podoba mi się jak zawsze wykonane podłoże, pełno roślinności lub prawdziwe leżące/wystające kamienie czy to na plaży czy na tej półce skalnej na której stoi owy mech (które nie są płaskimi bitmapami itp.). Niby mały efekt a cieszy jak cholera.

 

Na GT.com już opisują ten tytuł jako "Xenoblade sequel", dla mnie może to być prequel, sequel, może to być kompletnie nowa produkcja, ważne aby nie pokpili sprawy z fabułą.

Edytowane przez chrno-x
Opublikowano

To nie może być MMO. Po pierwsze, Monolith nie ma takich możliwości. Nie ma ani marki, która mogłaby na start przyciągnąć dużą liczbę graczy, ani nie ma tylu pracowników, żeby takie przedsięwzięcie zrealizować. Na ich stronach internetowych jest tylko jedna oferta pracy dla programisty sieciowego i dla plannera, u którego mile widziane ma być doświadczenie pracy przy grze wykorzystującej funkcje sieciowe.

 

Po drugie, na wiosnę wychodzi DQX, który po początkowym shitfeście zbiera dobre opinie, więc robienie koło pióra SE byłoby sensu.

Opublikowano

Dlatego ja twierdze iż najpewniej ta funkcja będzie w stylu tego z Monster Hunter, tam w danym miasteczku można rozmawiać za pomocą owego chata z każdym niezależnie czy biega razem z nami na misje czy każdy walczy osobno. Poza tym Wii U ma własnie Miiverse które Nintendo chce rozbudowywać i ulepszać i skoro już można zostawiać notki w danej grze w danym miejscu niczym w Dark Souls to nie będę zaskoczony jak nowy tytuł Monolith będzie też ową funkcję rozwijał.

Opublikowano

Niech mnie ktoś poprawi jesli się myle, ale czy własnie kolejna gra Monolith nie miała mieć funkcji sieciowych? Co nie znaczy, że miała od razu być MMORPG'em. Chodzi bardziej o to, by mozna było w jakiś sposób łączyć się z użytkownikami, którzy grali by wspólnie w grę. A na jakiej zasadzie, choćby na takiej , o której wspomina chrno-x.

Co do samego trailer'a, to tak samo, jak co poniektórym tutaj, też ta ukazana twarz skojarzyła mi się dziwnym trafem z Shulk'em...

Mozliwe, że było to celowe zagranie...

Opublikowano

Miała, miała. Nawet o tym tu zawczasu pisałem. ; )

 

Ja to widzę tak: przypuszczalnie postacie znajomych (jedna, dwie) będą mogły do nas dołączyć i takiego 'transferowego' ludka będziemy tworzyć sami. Co więcej, na chwilę obecną obstawiałbym, że podczas prezentacji gameplayu nie było ani jednej postaci 'fabularnej', wszyscy to swego rodzaju avatary. Dopiero ten koleś z końcówki ma związek ze scenariuszem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...