Gość DonSterydo Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Gra chyba zaliczyła spory downgrade graficzny. Twarze postaci, to chyba jakieś placeholdery 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 (edytowane) O boże je,bać te twarze. Nic ponad te twarze nie widzicie xD? Edytowane 11 czerwca 2014 przez ragus Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Co ja zrobię, że rzucają się w oczy Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 W poprzednich trailerach w ogóle nie pokazywali twarzy, dlatego teraz taki szok. Chociaz nie, była jedna i prezentowała taki sam poziom jak te obecne.Porównałem gameplay z pierwszym trailerem i nie widzę jakiegoś wielkiego downgrade'u. Coś tam poucinali pewnie, ale niedużo, a może to tylko wina słabej jakości materiału. Skala i przepiękne widoczki dalej obecne, to najważniejsze.Oby tylko pup up ogarnęli i teleportujących się towarzyszy na naszych oczach. Pop up już przy chodzonym gameplayu rzuca sie mocno w oczy, to co bedzie przy zapieprzaniu mechem :F?Ale nawet jak nie dadzą rady to trudno, najwyżej będzie 10-/10Aha, OST miota mną jak szatan. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Mnie też się te twarze nie podobają. Zbyt lalkowate i/lub zdzieciniałe, za mocno kontrastujące z całą resztą. Także walka dziwna mi się wydaje. Nie znam szczegółów i może się mylę, ale tyle co widziałem, to kilka ludków klepie jednego potworka przez parę minut, czasem wsiadając w mecha lub odpalając ciosy przez QTE (czy coś tam z timingiem). Nie wiem jakie rozbudowanie się za tym kryje w praktyce, ale w kontekście otwartego świata wydaje się to nieco monotonne. Od strony fabularnej też troszkę przedramatyzowany ten nowy trailer. Co prawda sam nie jestem w stanie stwierdzić czego oczekiwałem, ale gdy już pokazali więcej, to nie mogę powiedzieć, żebym czuł pokusę poznania całości. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Ja po obejrzeniu prawie 40 minutowego Gameplayu nie narzekam. Postacie może nie zachwycają ilością wielokątów ale na pewno brzydkie nie są. Poza tym jak rozmawia Elma to mimika jak dla mnie jest normalna i nie przegięta jakby dostała paraliżu. ich stylistyka z miejsca przypomina Xenosage i to już kwestia gustu czy się komuś podoba czy nie. Ja nie narzekam. Widać także że jest to raczej gotowy wcześniejszy build gdyż trailer ukazuje jednak lepszą grafę i najazd na New Los Angeles również na to wskazuje (podczas prezentacji gdy kamera się oddala widać gołym okiem jak z tyłu lokacja się "odczytuje" na trailerku tego nie ma w ogóle, miasto ukazane jest bez żadnego spadku jakości). Cóż w zeszłym roku jarałem się i prorokowałem że albo jest to nowa planeta i ludzkość na nią przybyła na statku albo zbudowano wielkie działa AA przed "czymś z kosmosu". Fajnie że teraz wszystko to okazało się prawdą xD (jeszcze z prawy nie wyszedłem ;p). Muzyka Hiroyuki Sawano to jak zwykle cudo i jego twórczośc słucham nie raz godzinami i nie nudzi mi się ani trochę. Aha i głowny bohater rzekomo ma nie być niemy gdyż mówiiono iż nawet będzie można wybrać jego barwe głosu i wątpie aby chodziło tylko o okrzyki. Dobrze że przesunęli premiere na przyszły rok. Mają dużo czasu aby poprawić wszelkie niedobórki jak doczytywanie się tekstur, ich jakość, jak i parę innych drobnych wpadek. Ale zdecydowanie jest na plus. Rozwój postaci również mi przypadł do gustu z dwoma jakby klasami. Poczekamy zobaczymy ale myśle że będzie to wspaniała jakościowa kontynuacja uniwersum Xenoblade :-] Cytuj
Shen 9 690 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Na dobra sprawe gra jesli chodzi o system i design wyglada jak Xenoblade, wiec bedzie 10/10. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 (edytowane) Jak pierwsze Xenoblade zapowiedzieli to też była taka reakcja: tekstury za słabej jakości, czyli gra jest słaba, 4/10. No jak o to wam chodzi to nie jest gra dla was, idźcie do innego tematu albo sobie włączcie PC grać w... nic ciekawego z masą zarąbistych pikseli. No coś za coś, chcecie mieć genialną grę na wielką skalę to twórca nie będzie poświęcał drugie tyle kasy żeby każdy detal wyglądał samodzielnie w powiększeniu fotorealistycznie, straszne. Edytowane 11 czerwca 2014 przez ogqozo Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Może mi ktoś w skrócie powiedzieć czym się wyróżnia poprzednia część i dlaczego jest taka wyjątkowa? Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Też poproszę o wyjaśnienie.Grałem parę lat temu i jakoś dupy mi to nie urwało.Ot dobry jrpg,ale bez podjazdu do Xenogears.Co do grafiki to niektórzy mówią,że się nie liczy,ale Panowie mamy teraz rok 2014,a nie głęboką erę ps2 i wczesnego ps360 i jednak wymagam od tych nowych gier żeby wyglądały za(pipi)iście,bo od samego gameplayu mam całą masę genialnych staroci.Mam nadzieję,że trochę to podkręcą pod względem ostrości tekstur,doczytywania i tych nieszczęsnych twarzy(twarz tej towarzyszki to definicja słowa creepy). Cytuj
Shen 9 690 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Dla mnie Xeno nie jest wyjatkowe, to bardzo solidny jrpg, z dobra fabula, swietnym ost i ciekawym swiatem. Wszystko rozbija sie o to, ze ten gatunek najlepsze lata ma dawno za soba i dobre jrpg na takim poziome z poprzedniej generacji moge policzyc na palcach jednej reki, z czego dwa byly na Wii. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Dla mnie Xeno nie jest wyjatkowe, to bardzo solidny jrpg, z dobra fabula, swietnym ost i ciekawym swiatem. Wszystko rozbija sie o to, ze ten gatunek najlepsze lata ma dawno za soba i dobre jrpg na takim poziome z poprzedniej generacji moge policzyc na palcach jednej reki, z czego dwa byly na Wii. Lepszy od rogue galaxy? Bo z jrpg grałem tylko w... rogue galaxy (i jeszcze troche w ffx ale wolałbym tego nie pamiętać). Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 11 czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 czerwca 2014 (edytowane) @ mate5 Obejrzyj to Mnie to swojego czasu przekabaciło. I nie żałuję. Osobiście nie uważam Xenoblade za grę wybitną, ale była na pewno lepsza niż którakolwiek Xenosaga, więc jak dla mnie Monolith poszedł w dobrym kierunku. Duży, ciekawy świat, bardzo dobra muzyka, dynamiczny system walki i sensowna fabuła (choć mam ambiwalentne odczucia co do twista z końcówki). Edytowane 11 czerwca 2014 przez Enkidou Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Co do grafiki to niektórzy mówią,że się nie liczy,ale Panowie mamy teraz rok 2014,a nie głęboką erę ps2 i wczesnego ps360 i jednak wymagam od tych nowych gier żeby wyglądały za(pipi)iście,bo od samego gameplayu mam całą masę genialnych staroci. No to skoro od gameplayu masz już gry to sobie popatrz za okno, zobaczysz fotorealizm. Co to za tekst? Nie masz w starociach takiego gameplayu jak w Xenoblade, masz inny. To tak jakbyś oceniał książki po tym jak fajny w dotyku jest papier, bo wydrukowane ułożone w kolejności słowa już masz w genialnych starociach. Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 (edytowane) @ogqozoWidzę,że jesteś jednym z tych,których postęp technologiczny nie dotyczy. Ja jednak w dzisiejszych czasach wymagam żeby gra prezentowała się adekwatnie do roku, w którym wychodzi i nie łykam wszystkiego jak młody pelikan.Z tą książką to też pojechałeś po bandzie.Nie wiem co można usprawnić w literkach na papierze,a już technologia przez ostatnie 30 lat tak poszła do przodu,że jest to widoczne gołym okiem. Z resztą jrpgi to zacofane bagno od poprzedniej generacji i nie ma już co liczyć na gry wyznaczające standardy graficzne na konsolach. Edytowane 11 czerwca 2014 przez Soban Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 (edytowane) @ogqozo Widzę,że jesteś jednym z tych,których postęp technologiczny nie dotyczy. Ja jednak w dzisiejszych czasach wymagam żeby gra prezentowała się adekwatnie do roku, w którym wychodzi i nie łykam wszystkiego jak młody pelikan. Ja też mało co łykam, tylko że mam inne priorytety. Akurat Xenoblade łykam. Ciula mnie obchodzą twarze. Chcę fotorealistycznych twarzy, to sobie wychodzę na ulicę. Nie dostanę tam z kolei tego, co ma Xenoblade. Wiem, że gdyby robić bardziej imponujące fotorealizmem detale w Xenoblade, to inne, ważniejsze dla mnie rzeczy wypadłyby słabiej. Tyle. Postęp technologiczny mnie dotyczy i wbrew pewnym obawom (uzasadnionym - ostatnie lata dla gier AAA to jednak słaby okres, mniej "postępowe" indie ratują ogólną sytuację) widzę, że np. Mario Kart 8 czy Super Mario 3D World potrafią korzystać z rozwoju technologii, by robić jeszcze lepsze, jeszcze ładniejsze gry. To samo robił kiedyś Monolith przy Xenoblade, który miał może detale nieostre jak brzytwa, ale w zamian dawał niesamowity świat, płynność, szybkość, kompleksowość itp. Ogólnie gra technologicznie była dużo bardziej imponująca, niż posiadający ładniejsze twarze Skyrim. Jestem pełen wiary, że Xenoblade X w HD zachowa proporcje i nadal najważniejsze rzeczy pozostaną najważniejsze i gra będzie zapierać dech podobnie albo i bardziej - oczywiście dzięki technologii, bo gry to zawsze w stu procentach technologia, i oczywiście dzięki jej postępowi, bo trudno też o Xenoblade powiedzieć, żeby był czy to tradycyjny, czy typowy dla epoki, a to jedyne alternatywy. Edytowane 11 czerwca 2014 przez ogqozo Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 W tych twarzach nie chodzi o to,że mają być fotorealistyczne.One są po prostu koślawe i dziwne.W takim Tales of Xillia twarze wyglądają dużo lepiej,a tu są jakby oderwane całkowicie od art-stylu całej gry i o to właśnie cały ten dym. Sama gra pod względem rozgrywki zapowiada się świetnie i nie mogę się doczekać starć w mechach z wielkimi bossami.Oby fabuła też dawała radę i bohater nie okazał się niemową,bo już nintendo w fire emblem awakening pokazało,że da się zrobić fajnego customowego awatara z osobowością. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 (edytowane) ogqozo, mylisz design z grafiką i zarzucasz ludziom krytykującym to pierwsze, że im tylko tekstury w głowie. Może i design podlega subiektywnej ocenie, ale zarazem jest to jeden z tych elementów - szczególnie w grze japońskiej/animkowatej - który może zarówno przyciągnąć, jak i zrazić do siebie pewne grupy graczy. Już nie oszukujmy się, że stylistyka nie pozostaje bez znaczenia nawet w kontekście nie wiem jak za(pipi)istej gameplay'owo czy fabularnie pozycji. Osobiście nie byłem zwolennikiem designu z Xenosaga i podobnie w otoczce sci-fi nie podoba mi się on tutaj. Jeśli gra chce opowiedzieć jakąś bardziej poważną czy zawiłą historię, to postacie przypominające dmuchane lalki z pewnością nie przełożą się pozytywnie na ogólny odbiór. Edytowane 11 czerwca 2014 przez Suavek Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 Ja ise trochę z tym narzekaniem na twarze nie zgodzę ponieważ w pierwszym Xenobladzie były tego samego designu i nikomu wtedy to nie przeszkadzało. Mi sięone nawet podobają, poza tym nigdzie jak na razie nie pokazano wstawki z postacią która jest bardzo wściekła albo płacząca. To nie MGS aby każda teraz zmarszczka postaci musiała ukazywać głębokie emocje. Skoro nie mieliście z tym problem 15 lat temu, to dlaczego teraz jest? A i nie mówcie mi że wymagacie jakośc do ceny itp. bo nie jednego z kolegów mógłbym przyłapać na jaraniu się tytułemn wyciosanym z drewienka przy użyciu toporka ;-] Na razie jestem zachwycony, będe mniej jeśli znowu jak w Xenobladzie ekwipunek i "zbroje" postaci będą znowu wyglądać jakby się z cyrku wzieli. Jak na razie jest in plus. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 Jeśli gra chce opowiedzieć jakąś bardziej poważną czy zawiłą historię, to postacie przypominające dmuchane lalki z pewnością nie przełożą się pozytywnie na ogólny odbiór. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 (edytowane) Ja ise trochę z tym narzekaniem na twarze nie zgodzę ponieważ w pierwszym Xenobladzie były tego samego designu i nikomu wtedy to nie przeszkadzało. Jak ktoś raczył zagrać to nie, ale żebyś przejrzał polski internet po ogłoszeniu gry. Wszyscy komentowali, że gra słaba, bo twarze źle wyglądają. Edytowane 12 czerwca 2014 przez ogqozo Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Pogadałem ze znajomymi z UK i mam ciekawy cytat z wywiadua z Takahashim w nowym "Edge'u" (w sklepach od jutra): "Pojazdy nazywają się Lalkami (Dolls). Są 5 razy większe od człowieka. Więc żeby otrzymać podobne uczucie jak w Xenoblade, mapa musiała być 5 razy większa. Właściwie świat gry w X jest jeszcze większy niż to". Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 27 sierpnia 2014 Opublikowano 27 sierpnia 2014 super wiadomość, dopiero co skończyłem czytać sierpniowy numer! Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 5 listopada 2014 Autor Opublikowano 5 listopada 2014 (edytowane) Nowy materiał z gry: http://youtu.be/KkXmABkDlNE?t=28m21s Ruszył też oficjalny Twitter, ale pewnie będą na niego trafiać informacje tylko po japońsku: https://twitter.com/XenobladeJP Generalnie wygląda na to, że w XBX to questy będą pchać fabułę naprzód. Premiera w Japonii odbędzie się wiosną, na Zachodzie jakoś w przyszłym roku. Edytowane 5 listopada 2014 przez Enkidou Cytuj
Velius 5 753 Opublikowano 7 listopada 2014 Opublikowano 7 listopada 2014 Dopiero sobie zdalem sprawe...tak pozno, jak jakis czerep...ze...kompozytorem muzyki do Xenoblade Chronicles X bedzie Hiroyuki Sawano Z miejsca kupuje Soundtrack, ten czlowiek to geniusz. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.