Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles X


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tym razem majac nosnik blu ray naprawde moga sobie pozwolic na rozmach atrakcji ;)

 

Raczej chciałeś powiedzieć że mają płyty o pojemności Blu-Ray bo dobry człowieku Blu-Rayem te płytki  nie są ;-]

 

Co do samej gry to jedna wielka masakra. Śmiesznie że kiedyś pisząc tu na forum parę rzeczy które wylukałem na trailerku okazały się prawdziwe. Przed premierą chciałbym dowiedzieć się trochę o multi bo na razie milczą jak zaklęci ale nie żeby to miało jakieś wielkie znaczenie. Tytuł będzie behemotem pokazującym jak się robi jRPGi :-] 

Opublikowano

W nowym Famitsu jest wywiad z Takahashim. Powierzchnia świata w XBX wynosi 400 km kwadratowych. Dla porównania:

 

Skyrim - 40

RDR - ponad 70

GTAV - 125

Wiedźmin 3 (dwie lokacje z trzech) - 130 z haczykiem

 

Przy czym XBX umożliwia jeszcze latanie mechem.

 

Poza tym będzie można wykonywać questy dla ośmiu frakcji (albo czegoś co frakcje przypomina). Takahashi mówił, że przejście gry zajęło mu 300 godzin i że w przeciwieństwie do pierwszego Xenoblade, które było liniową grą z dużym światem, tutaj jest prawdziwy open world.

 

Są chyba jeszcze inne informacje, ale opornie idzie ludziom ich tłumaczenie, a sam nie mogę znaleźć skanów.

Opublikowano

 

Są chyba jeszcze inne informacje, ale opornie idzie ludziom ich tłumaczenie, a sam nie mogę znaleźć skanów.

Oficjalnie nowego Famitsu jeszcze niema w sprzedaży.

Opublikowano (edytowane)

Wychodziłem z założenia, że może ludzie będą chcieli dowiedzieć się wcześniej. :)

 

BTW: Jeszcze trochę nowego:

 

- Fabuła w XBX (w odróżnieniu od XB) jest chyba nieliniowa. Tu wrzucam fragment po japońsku, żeby może ktoś jeszcze rzucił okiem:

 

 

前作『ゼノブレイド』のリニアな展開とは異なり、様々な方向に物語が展開する。

 

 

- Potwory będzie można osłabiać pozbawiając ich części ciała. W ten sposób będzie też można zdobywać niektóre przedmioty.

- Mechy są potężne, ale trudno jest je precyzyjnie kontrolować.

- W grze pojawi się więcej unikalnych rodzajów potworów (tzn. nie różnokolorowych wersji tego samego gatunku) niż w pierwszym XB, pokonanie niektórych z nich będzie wymagało posiadania mecha.

- XBX posiada funkcje sieciowe, ale nie będzie to tradycyjny multiplayer. Ze słów Takahashiego o "nieświadomej" komunikacji wygląda to chyba na coś a'la Dragon's Dogma.

- Takahashi grając podczas testów nabił ponad 300 godzin

- OST składa się z ponad 90 kawałków, wszystkie napisał Sawano.

Edytowane przez Enkidou
Gość DonSterydo
Opublikowano

Jeżeli przeszedł, to może gra faktycznie wyjdzie jeszcze w tym roku :)


Opublikowano

Wrzucę jeszcze parę info o gierce:

 

Map is five times the size of the previous game.

image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2015/01/Xenoblade-X-Map-Size-5x.jpg

Xenoblade-X-Map-Size-5x.jpg

Famitsu this week has new details on Xenoblade Chronicles X. Specifically, the magazine details the eight unions players will be able to join, the size of the world, and more.

Get the details below.

Start of the Game

At the beginning of the story, the goal is to survive the uncivilized planet of Mira. After meeting up with private military organization Blade, you’ll choose from one of eight affiliated unions, each with their own overarching objective to fill, and embark on quests. It’s possible to join a different union later. Unlike the linear progression of the original Xenoblade Chronicles, the successor’s story will unfold in various directions.

Unions

The eight unions are:

  • Pathfinder - In charge of data probe installation.
  • Interceptor - In charge of exterminating protists.
  • Avalanche - In charge of hunting down dangerous life forms.
  • Testament - In charge of the search and recovery of debris scattered by the ship, as well as the recovery of items lost on the battlefield.
  • Corepedian - In charge of visiting areas and investigation/collecting materials.
  • Land Bank - In charge of securing resources and collecting minerals.
  • Arms - Assists the Arms Company in charge of the development of Dolls and their inner weaponry.
  • Companion - A Jack of all trades, from the mediation of petty fights to the search of stray cats.

Other Tidbits

  • The concept of the game’s online mode is to be “‘loosely connected’ with other players”—to have a sense of solidarity without feeling constantly aware of other players’ presence.
  • The size of the field is five times the previous game (400 square meters) and fully seamless. However, there is loading during event scenes.
  • The map is visible on the Wii U GamePad. Each area is indicated by a hex. Touching them can perform things such as quick travel or check events.
  • The sense of speed from the previous game’s battles has been elevated, and players can attack freely while switching between short and long ranges.
  • No character explicitly serves as a healer, meaning it’s important to gauge one’s capabilities relative to those of an enemy before picking fights.
  • “Soul Voice” is a system that can be triggered in reaction to party members that are able to string their attacks well. With well-timed button presses, HP can be healed, making it possible to continuously heal while attacking.
  • Parties consist of four people: the player character and three AI companions.
  • Dolls are exceptionally powerful, but in exchange for that, their movement can’t be finely controlled, meaning they can’t take out enemy body parts. Being able to do so is important, as it can weaken them and yield items, among other things. As a result, players will have to disembark at times and fight enemies themselves.
  • A number of new “Unique Monsters” have been added compared to the previous game, some powerful enough to cross swords with the Doll robots.
  • Playtime in the game has been recorded to exceed 300 hours while doing final checks, with some elements potentially continuing endlessly.
  • There are over 90 songs featured in the game, all of which were worked on by Hiroyuki Sawano.

Thanks, Games Talk.


Read more at http://gematsu.com/2015/01/xenoblade-chronicles-x-details-map-size-unions#wXBX8iFTeIfqGQhT.99
Opublikowano (edytowane)

Rzuciłem okiem na skany z całym wywiadem. Z tą niemożnością ukończenia wszystkiego za jednym podejściem trochę się zagalopowałem (Gematsu też ma źle). Takahashi mówił po prostu, że choć on przy swoich testach nabił ponad 300 godzin (bo musiał sprawdzić każdy szczegół) to w grze są rzeczy, które także graczom pozwolą grać przez bardzo długi czas.

Edytowane przez Enkidou
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Dzisiejsza prezentacja:

 

https://www.youtube.com/watch?v=6tpzCdnCFNM

 

Skupili się na eksploracji, patentach z nią związanych (np. używaniu próbników), funkcjach GamePada itd.

 

Gra jest dostępna w przedsprzedaży na japońskim eShopie. Z zamieszczonych tam informacji wynika, że będzie i multiplayer tradycyjny (dla czterech graczy), i 'asymetryczny' polegający na wymianie informacji, przedmiotów itd. Ten drugi będzie dla maks. 32 osób. Sam nie wiem dlaczego Takahashi nie wspomniał o zwykłym multi w Famitsu. Jeśli miała to być niespodzianka, to chyba ją przez przypadek ujawnili.

Edytowane przez Enkidou
Opublikowano

Mega sie to zapowiada :fsg:

 

Persona 5,Wiesiek3,Bloodborn i jeszcze to. Istna uczta dla rpgowych fanatyków.

A gdzieś tam jeszcze majaczy Bravely Default 2,Pillars of Eterniny i Torment: Tides of Numenera. Już dawno nie obrodziło tyloma hiciorami jeśli chodzi o gatunek rpg.

  • Plusik 1
Opublikowano

Mega sie to zapowiada :fsg:

 

Persona 5,Wiesiek3,Bloodborn i jeszcze to. Istna uczta dla rpgowych fanatyków.

A gdzieś tam jeszcze majaczy Bravely Default 2,Pillars of Eterniny i Torment: Tides of Numenera. Już dawno nie obrodziło tyloma hiciorami jeśli chodzi o gatunek rpg.

Wreszcie po tylu latach posuchy wracają dobre, stare czasy :)

Opublikowano

Dobra, dobra wszystko zapowiada się fenomenalnie ale ja zawsze przywiązuję prawie największą wagę do oprawy dźwiękowej :) O ile OST z pierwszego Xenoblade był miejscami przegenialny bo tworzony przez wybitnych kompozytorów wprawionych w grach, tak...wybaczcie ale Pan Sawano wyświetla mi się w google tylko jako kompozytor do anime a najnowsze hiciory z tego świata są mi obce. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat jego twórczości? 

Opublikowano

Okładka GOTY i też mam nadzieję,że taką dostaniemy.

 

Co się tyczy Sawano to wstukaj w YT jego nazwisko i będziesz miał multum jego utworów. Jak dla mnie to ścisła czołówka jeśli chodzi o kompozytorów dostarczających muzyki pod epickie wydarzenia na ekranie.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Sawano to mistrz, zdobyl moje uznanie za wiele mega epickich utworów. Zaczalem kupowac plyty z japonii jego wykonania z anime i filmow ktorych nawet nie znam bo wiem ze muzyka tam jest fenomenalna za jego sprawa.

 

Poza REVO jest to obecnie moj nr 1 i slucham jego kawalkow ciagle. Bedzie pasowal idealnie do xenoblade.

Edytowane przez Velius

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...