Opublikowano 16 listopada 201113 l To jedna z tajemnic tej branży. Jak to możliwe, że Okami nie osiągnęło sukcesu zbierając bardzo wysokie oceny, będąc btw grą lepszą pod każdym względem od takiego Twilight Princess.
Opublikowano 16 listopada 201113 l Brak promocji? Przychody w znacznej części przynoszą ludzie chodzący do empiku czy MM po gry, a nie tacy ludzie jak my.
Opublikowano 16 listopada 201113 l To jedna z tajemnic tej branży. Jak to możliwe, że Okami nie osiągnęło sukcesu zbierając bardzo wysokie oceny, będąc btw grą lepszą pod każdym względem od takiego Twilight Princess. Okami to nowa marka.
Opublikowano 16 listopada 201113 l Z nowej marki można zrobić hit. Przykład Assassin's Creed, ale to była wielka kampania marketingowa. Najszybciej sprzedające się nowe IP w UK. Edytowane 16 listopada 201113 l przez MajorZero64
Opublikowano 16 listopada 201113 l To jest pytanie bez sensu. Wypadało by raczej zapytać: dlaczego Okami miałoby się sprzedać? Bo tak to działa. Żaden normalny człowiek nie ma domyślnie kupowania wszystkich gier. Kupuje kilka, które uważa za najciekawsze. I pytanie brzmi: czemu mam kupić. Jeśli dla kogoś Okami jest porażką finansową, to proponuję podać jakąś tego typu grę, która zeszła dużo lepiej. Ups, ni ma. Nie ma w tym żadnej tajemnicy. "Ludzie Boga" też się krytykom podobali i co, to jest jakaś wielka tajemnica branży filmowej, że bilety kupiło mniej osób, niż na Transformersy? 100 lat temu powstawały o tym tomiska. Edytowane 21 listopada 201113 l przez ogqozo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.