Skocz do zawartości

South Park: The Stick of Truth


lothronik

Rekomendowane odpowiedzi

Najnowszy numer Game Informera będzie zawierał zapowiedź nowego IP, jakim jest RPG osadzone w uniwersum serialu animowanego South Park. Za scenariusz odpowiadają Trey Parker i Matt Stone, producent to Obsidian, zaś wydawcą jest THQ. Tytuł zostanie wydany na Playstation 3 i X360, najpewniej w przyszłym roku.

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/12/01/cover-reveal-south-park.aspx

http://www.kikoo.pl/news/4526-1/Game-Informer-ujawnia-South-Park-The-Game/

 

cov1page6101.jpg

Edytowane przez lothronik
Odnośnik do komentarza

Czekam jak cholera. Dalbym sobie odciac lewa noge za wersje PL na konsole w formie napisow bo zapewne nie ogarne gadek Cartmana.

Jest na to duża szansa, bo dystrybutorem gier THQ jest u nas CD-Projekt, a oni ich gry polonizują na wszystkie platformy (ostatnio np. SR3 czy Space Marine).

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza


  •  

    • Trey Parker i Matt Stone piszą scenariusz i dialogi.
    • Nasza postać będzie raczej małomówna, ale podlega pełnej kustomizacji. To nowy dzieciak w mieście. Fundamentem fabuły ma być problematyka akceptacji przez społeczeństwo i dopasowania się do niego. Eric Cartman przeprowadzi nas przez proces wyboru klasy da naszego bohatera.
    • Smartphone będzie głównym menu gry, a aplikacja na wzór Facebooka wskaże nam ilu mamy przyjaciół i jakie są nasze relacje z frakcjami założonymi przez dzieci.
    • Istnieje pięć klas. Na ten moment potwierdzono cztery z nich - czarodziej, paladyn, łotrzyk i poszukiwacz przygód.
    • Produkcja bazuje na silniku z Dungeon Siege III.
    • Opracowano specjalne narzędzie pozwalające na dynamiczne uwzględniane zmian w skrypcie scenariusza.
    • Ciosy krytyczne, nagrody pieniężne, gromadzenie doświadczenia i materiały konsumpcyjne są obecne w grze.
    • Przerywniki filmowe można ominąć.
    • Spora dawka humoru będzie skupiona przy wątkach traktujących o grach z przyszłości. Głównie chodzi o gatunek RPG i czasami jego przesadną pompatyczność.
    • System walki przypomina ten z gier typu Paper Mario i Mario & Luigi. Jeśli my zaczynamy potyczkę, to pierwszy atak należy do oponenta/ów. Zasada działa także w drugą stronę.
    • Przycisk 'X' odpowiada za wyprowadzenie ataku. Jeśli nadusimy go w odpowiednim momencie, wtedy generowane obrażenia są większe.
    • Tymczasowe wyjście z akcji, pozwala na aktywowanie defensywy - mniejsze obrażenia.
    • Wróg jest widoczny na mapie.
    • Napoje odnawiają nam zapas punktów życia; natomiast kawa jest tu traktowana jako 'przyśpieszacz'.
    • Mamy tu broń do walki w zwarciu, na dystans, a także różne przedmioty magiczne.
    • Pojawi się system pozwalający na dodawanie specjalnych cech broniom. Powiązane są one choćby z ogniem, trucizną czy energią elektryczną.
    • Nie zabraknie przedmiotów do kolekcjonowania. Niech przykładem będą czasopisma czy lalki Chinpokomon. Modele tych ostatnich zmieniają się w zależności od rozgrywanego epizodu. Itemy mogą pojawić się dopiero w czasie naszej zabawy. Czasami przypisane są do konkretnej lokacji.
    • Klasyczny styl wizualizacji w 2D zostanie zachowany. W tytule nie uświadczymy sekwencji platformowych.
    • Na wstępie dzieci bawią się w tzw. 'live action' RPG. Potem zaczyna się prawdziwa przygoda.
    • Parker i Stone żartują, iż South Park: The Game to skrzyżowanie gry FIFA i Oblivion. Zabijemy kilka potworów używając do tego tylko kopnięć.

A tutaj ładnie przetłumaczone;)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

wiecej screenow

http://www.ppe.pl/news-12379-Pierwsze_shoty_z_South_Park_The_Game.html

 

i jak dla mnie szok, nie wyobrazam sobie jak ta gra ma sie prezentowac w grafice 2D, tutaj widac walke , pewnie dosyc turową w stylu starych final fantasy (1-6) gdzie sprite'y stoja sobie i rzucaja czary itp

to jeszcze mozna sobie wyobrazic (bo juz widac to na screenach)

ale jak oni chcą zrobić mape, świat, miasto, itp, w koncu w serialu to wszystko sa płaskie kadry, ale po tym sie trudno chodzi, coś w stylu starych przygodówek 2D, tylko że tamto bylo przygodówki ktore maja te 50 kadrów czyli pomieszczen i mozna se pochodzic, a jak to ma byc zrobione w RPG ktore powinno miec spory i skomplikowany świat, pozatym nie wyobrazam sobie zbytnio mechaniki z przygodówek 2D w RPGu

Odnośnik do komentarza
Duża ilość starć w South Park: The Game to dzieciaki będące po prostu dzieciakami. Będzie sporo młodzieńczej przemocy przy użyciu niebezpiecznych zabawek. Po tym co pokazaliśmy Mattowi i Treyowi we wczesnym buildzie, jednym z komentarzy było: "Chcę żeby dzieciaki więcej krwawiły. Chcę żeby dzieciaki traktowały się jak (pipi), bo tak właśnie się zachowują. Są bardzo ostre względem siebie.
Odnośnik do komentarza
  • 5 miesięcy temu...

THQ will focus now on breaking even on a title-by-title basis by releasing low-cost triple-A titles, such as Obsidian Entertainment's South Park: The Stick of Truth, which will release next March.

 

South Park requires a relatively smaller investment than other titles due to its simple animation. That project's break-even point is also 2 million units, though the publisher believes it can sell well above that, THQ told Pachter.

 

Dafaq ;o To nawet nie ma sensu. Low cost produkt i potrzebują 2 milionów sprzedanych kopii by wyjść na zero? Ta branża ma downa.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...