Opublikowano 1 grudnia 201113 l Najnowszy numer Game Informera będzie zawierał zapowiedź nowego IP, jakim jest RPG osadzone w uniwersum serialu animowanego South Park. Za scenariusz odpowiadają Trey Parker i Matt Stone, producent to Obsidian, zaś wydawcą jest THQ. Tytuł zostanie wydany na Playstation 3 i X360, najpewniej w przyszłym roku. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/12/01/cover-reveal-south-park.aspx http://www.kikoo.pl/news/4526-1/Game-Informer-ujawnia-South-Park-The-Game/ Edytowane 1 grudnia 201113 l przez lothronik
Opublikowano 1 grudnia 201113 l RPG w świecie South Park tworzone przez Obsidian? EPIC LOL...ale może być ciekawie:D
Opublikowano 1 grudnia 201113 l pierwsze skojarzenie - pewnie jakaś popierdóła na ps store....ale po chwili jezus maria to robi Obsidian czyli twórcy min Kotor2 czy Neverwinter Nights2...pewnie to będzie absurdalne ale może być niezłe
Opublikowano 1 grudnia 201113 l Obsidian zrobiło ostatnio Fallout New Vegas. Dalej mają talent to dialogów i ciekawych historii co w tej grze może się okazać niezastąpione.
Opublikowano 1 grudnia 201113 l Ta gra może być największym zaskoczeniem 2012, bo raczej w przyszłym roku wyjdzie
Opublikowano 1 grudnia 201113 l no i oprawa kreskówki była tak "bogata" że gierka raczej w 100% będzie wyglądała identycznie
Opublikowano 1 grudnia 201113 l Czekam jak cholera. Dalbym sobie odciac lewa noge za wersje PL na konsole w formie napisow bo zapewne nie ogarne gadek Cartmana. Jest na to duża szansa, bo dystrybutorem gier THQ jest u nas CD-Projekt, a oni ich gry polonizują na wszystkie platformy (ostatnio np. SR3 czy Space Marine). Edytowane 1 grudnia 201113 l przez MBeniek
Opublikowano 2 grudnia 201113 l Mam nadzieje, że nie będzie też żadnej cenzury i ugrzecznienia w celu obniżenia ratingu. Cartman jadący po żydach i kościele na konsoli Love it!!
Opublikowano 3 grudnia 201113 l Trochę informacji na temat gry: http://gamingeverything.com/12425/first-south-park-the-game-details-tons-of-information/
Opublikowano 3 grudnia 201113 l Trey Parker i Matt Stone piszą scenariusz i dialogi. Nasza postać będzie raczej małomówna, ale podlega pełnej kustomizacji. To nowy dzieciak w mieście. Fundamentem fabuły ma być problematyka akceptacji przez społeczeństwo i dopasowania się do niego. Eric Cartman przeprowadzi nas przez proces wyboru klasy da naszego bohatera. Smartphone będzie głównym menu gry, a aplikacja na wzór Facebooka wskaże nam ilu mamy przyjaciół i jakie są nasze relacje z frakcjami założonymi przez dzieci. Istnieje pięć klas. Na ten moment potwierdzono cztery z nich - czarodziej, paladyn, łotrzyk i poszukiwacz przygód. Produkcja bazuje na silniku z Dungeon Siege III. Opracowano specjalne narzędzie pozwalające na dynamiczne uwzględniane zmian w skrypcie scenariusza. Ciosy krytyczne, nagrody pieniężne, gromadzenie doświadczenia i materiały konsumpcyjne są obecne w grze. Przerywniki filmowe można ominąć. Spora dawka humoru będzie skupiona przy wątkach traktujących o grach z przyszłości. Głównie chodzi o gatunek RPG i czasami jego przesadną pompatyczność. System walki przypomina ten z gier typu Paper Mario i Mario & Luigi. Jeśli my zaczynamy potyczkę, to pierwszy atak należy do oponenta/ów. Zasada działa także w drugą stronę. Przycisk 'X' odpowiada za wyprowadzenie ataku. Jeśli nadusimy go w odpowiednim momencie, wtedy generowane obrażenia są większe. Tymczasowe wyjście z akcji, pozwala na aktywowanie defensywy - mniejsze obrażenia. Wróg jest widoczny na mapie. Napoje odnawiają nam zapas punktów życia; natomiast kawa jest tu traktowana jako 'przyśpieszacz'. Mamy tu broń do walki w zwarciu, na dystans, a także różne przedmioty magiczne. Pojawi się system pozwalający na dodawanie specjalnych cech broniom. Powiązane są one choćby z ogniem, trucizną czy energią elektryczną. Nie zabraknie przedmiotów do kolekcjonowania. Niech przykładem będą czasopisma czy lalki Chinpokomon. Modele tych ostatnich zmieniają się w zależności od rozgrywanego epizodu. Itemy mogą pojawić się dopiero w czasie naszej zabawy. Czasami przypisane są do konkretnej lokacji. Klasyczny styl wizualizacji w 2D zostanie zachowany. W tytule nie uświadczymy sekwencji platformowych. Na wstępie dzieci bawią się w tzw. 'live action' RPG. Potem zaczyna się prawdziwa przygoda. Parker i Stone żartują, iż South Park: The Game to skrzyżowanie gry FIFA i Oblivion. Zabijemy kilka potworów używając do tego tylko kopnięć. A tutaj ładnie przetłumaczone;)
Opublikowano 3 grudnia 201113 l raczej bardzo kiepsko przetlumaczone, wiele błedów jest, radze czytac po angielsku ciekawe jak oni chca zrobic "obliviona w 2D"
Opublikowano 13 grudnia 201113 l 3 screeny http://www.ps3site.pl/pierwsze-obrazki-z-south-park-the-game/94513
Opublikowano 13 grudnia 201113 l wiecej screenow http://www.ppe.pl/news-12379-Pierwsze_shoty_z_South_Park_The_Game.html i jak dla mnie szok, nie wyobrazam sobie jak ta gra ma sie prezentowac w grafice 2D, tutaj widac walke , pewnie dosyc turową w stylu starych final fantasy (1-6) gdzie sprite'y stoja sobie i rzucaja czary itp to jeszcze mozna sobie wyobrazic (bo juz widac to na screenach) ale jak oni chcą zrobić mape, świat, miasto, itp, w koncu w serialu to wszystko sa płaskie kadry, ale po tym sie trudno chodzi, coś w stylu starych przygodówek 2D, tylko że tamto bylo przygodówki ktore maja te 50 kadrów czyli pomieszczen i mozna se pochodzic, a jak to ma byc zrobione w RPG ktore powinno miec spory i skomplikowany świat, pozatym nie wyobrazam sobie zbytnio mechaniki z przygodówek 2D w RPGu
Opublikowano 13 grudnia 201113 l -There are five classes, which are wizard, paladin, adventurer, rogue, and a fifth unannounced class. jew?
Opublikowano 13 grudnia 201113 l -There are five classes, which are wizard, paladin, adventurer, rogue, and a fifth unannounced class. jew? Po premierze tej gry będzie sporo medialnego szumu wokół niej, a w kilku krajach pewnie będzie zakazana.
Opublikowano 14 grudnia 201113 l Duża ilość starć w South Park: The Game to dzieciaki będące po prostu dzieciakami. Będzie sporo młodzieńczej przemocy przy użyciu niebezpiecznych zabawek. Po tym co pokazaliśmy Mattowi i Treyowi we wczesnym buildzie, jednym z komentarzy było: "Chcę żeby dzieciaki więcej krwawiły. Chcę żeby dzieciaki traktowały się jak (pipi), bo tak właśnie się zachowują. Są bardzo ostre względem siebie.
Opublikowano 15 grudnia 201113 l http://www.cdaction.pl/news-24076/south-park-the-game---ostatnia-klasa-postaci-ujawniona.html Fajnie być jasnowidzem ; D
Opublikowano 4 czerwca 201212 l http://www.youtube.com/watch?v=OvLwgwKu9Yw Mokry sen dla fanów. PS. Można by było nazwę zmienić tematu. Edytowane 4 czerwca 201212 l przez SłupekPL
Opublikowano 9 czerwca 201212 l THQ will focus now on breaking even on a title-by-title basis by releasing low-cost triple-A titles, such as Obsidian Entertainment's South Park: The Stick of Truth, which will release next March. South Park requires a relatively smaller investment than other titles due to its simple animation. That project's break-even point is also 2 million units, though the publisher believes it can sell well above that, THQ told Pachter. Dafaq ;o To nawet nie ma sensu. Low cost produkt i potrzebują 2 milionów sprzedanych kopii by wyjść na zero? Ta branża ma downa.
Opublikowano 16 czerwca 201212 l Może to będzie sprzedawane w takiej samej cenie jak crapy pokroju Larrego na ps3. Chodził chyba połowę ceny.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.