Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieje, ze gameplay'owe skamieliny powroca, i to z hukiem! One dawaly mnostwo fun'u w erze PS1 czy PS2. Nie zrozum mnie zle, nie chodzi tu o kopiowanie schmetow, lecz o czerpanie ze zrodel. Dobrym przykladem laczenia starego znowym jest MOrtal Kombat. Tworcy udowdnili, ze sie da. I tego chce od The last of us. Chce na tej generacji konsol survival'a, gdzie 1/3 czasu gry dzierze jedna bron, mam ograniczona amuniacje (oraz caly dostepny inwentarz), i do konca jestems scigany i zaszczuty przez wszechoobecne zombiaki/potwory/mutanty. Czy ja duzo wymagam? :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven tale about a modern plague decimating mankind.

 

Poniekąd z Uncharted im się to udało. Teraz po U2 action-adventure są lepiej wyreżyserowane.

 

Ohio to prawdopodobne miejsce akcji:

 

lou.jpg

Edytowane przez MajorZero64
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Powiedziałbym raczej, że wymagasz za mało.

 

Widzialem ostatnio trailer nowego MG:Raising (matko boska, zyly sobie mozna pociac z rozpaczy). Przedefiniowali ta gra tak bardzo, ze tylko isc do monopolowego i sie upic. RE5 to action... i tylko action. Gdyby nie murzyni, oraz doatkowy (przeszkadzajacy, wku&^aijacy) partner, to pomyslabym ze gram w RE4. Patrzac na to co sie dzieje ze starymi tytulami, i jak one sa "gwalcone" , to jestems sceptycznie nastawiony do nowych pomyslow. Tak kurna, jestem minimalista!... ale to juz nie moja wina. :)

Odnośnik do komentarza

Kiedyś czytałem taką za(pipi)istą wypowiedź, chyba American McGee, choć głowy sobie nie dam uciąć: "Tworząc gry pomysły czerp ze wszystkiego, książek, filmów, muzyki, tylko nie z gier". Niby trochę przesadzone, ale inspiracji trzeba szukać wszędzie, nie tylko w grach. A TLoU wygląda na bardzo zainspirowane The Road, filmem który wprost zmiótł mnie z krzesła. Ja czekam z niecierpliwością.

 

BTW: Ktoś jeszcze zwrócił uwagę na motyw na gitarze pod koniec zwiastuna? Niby nic specjalnego, a świetnie podkreśla klimacik.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

znow robicie niepotrzebny offtopic. zmiencie dzial/temat.

tutaj dywagujemy na temat tlou. rozmowa jest raczej w klimacie spelniania erotycznych marzen kazdego growego onanisty, ale przynajmniej do pewnego momentu oscylowala wokol rzeczonej gry. dajcie spokoj. wszyscy wiemy jak ciezko zagrac w cos swiezego, a jesli juz sie trafi, zeby zapewnilo rozrywke na nieco dluzej niz 2 wieczory.

 

az mam ochote isc kupic u3 jeszcze raz i znow przejsc pod katem poszukiwan nawiazan do grzybiarzy, bo czuje ze jeden naglowek w gazecie to nie wszystko.

tak mi sie przypomnial pewien czlowieczek z zieleniala skora, zdaje sie w chateu. moze to tez cos zwiazanego z tlou? nie mialo to wytlumaczenia w grze...

Odnośnik do komentarza

ludzie co Wy piszecie. To Naughty Dog i oni nigdy nie zrobili słabej gry i każda ich flagowa seria to był swoistego rodzaju game-defining. Crashe przedefiniowały platformery, Jacki pokazały,że można z plafromerów zrobić lekkie sandboxy, a Unchartedy ,że epickość może być w gameplayu w realtime, a nie jak dotąd myślał np Kojima, tylko w przerywnikach.

 

mr pepeush - możesz mieć rację, tzn nie jest ten motyw na 100% wytłumaczony albo nam obu coś umknęła - pamiętam,że Nathan z Sullym widzą tego kolesia i dziwią co mu się stało,że tak szybko doszedł do tego zdania skoro najmenicy dopiero co tu przebyli. W całej grze próżno szukać dalszego nawiązania do tego tego zdarzenia.

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Multi nie będzie a szkoda bo po trailerze myślałem że rewelacyjny Co-op się szykuje. Swoją drogą, nareszcie ktoś bierze się za konkretny i długi survival horror. A chłopaki z Naugty Dog już zaprezentowali nam próbkę tego co potrafią zrobić i jak wzbudzić u gracza uczucie strachu (Uncharted 1 - w starych poniemieckich dokach okrętów podwodnych) Nie wiem jak wy ale ja grałem na słuchawkach i byłem pozamiatany.

Odnośnik do komentarza

Multi nie będzie a szkoda bo po trailerze myślałem że rewelacyjny Co-op się szykuje. Swoją drogą, nareszcie ktoś bierze się za konkretny i długi survival horror. A chłopaki z Naugty Dog już zaprezentowali nam próbkę tego co potrafią zrobić i jak wzbudzić u gracza uczucie strachu (Uncharted 1 - w starych poniemieckich dokach okrętów podwodnych) Nie wiem jak wy ale ja grałem na słuchawkach i byłem pozamiatany.

 

The Last of Us nie ma być survival horrorem. Opis gry brzmi tak:

The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven story
Nie ma słowa o horrorze.

 

 

Muzykę do gry tworzy dwukrotny zdobywca Oscara Gustavo Santaolalla.

 

With this music we're trying to get emotion. We're not going for horror," Druckmann explained.

 

There's going to be horrific things happening in this game, but that's not the focus of it. The monsters aren't the focus of it, it's the relationship between Joel and Ellie.

 

http://www.eurogamer...avo-santaolalla

 

 

@mr_pepeush - za stan tego zielonego kolesia w U3 najprawdopodobniej odpowiedzialne są te pajączki ;)

 

PS. Gra ma wyjść pod koniec 2012/początek 2013 roku i ma widok TPP.

 

http://www.usatoday.com/tech/gaming/story/2011-12-12/last-of-us-naughty-dog/51851164/1?csp=34life&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&dlvrit=110941

 

Ale chaotyczny post wyszedł :teehee:

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

Szczurek, ja też tak obstawiałem i nawet w temacie U3 kiedy pojawił się post o tym, że fabuła jest słaba, bo nie wyjasniono wszystkiego, mi. tego zielonoskórego w garniturze, to wypaliłem bez namysłu - pająki winne temu, jak ruscy winni smoleńska ;) Może z takim zamysłem to było zrobione, a może jednak jest to puszczone oczko do nas.

Zastanów się dalej - atakujące, agresywne pająki - atakujące, agresywne mrówki... Chyba nie muszę pisać dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Like the Uncharted games, The Last of Us has a third-person perspective, in which you see the character on-screen, but it has a more realistic, cinematic look. "We're trying to move the medium of video games into an area elevated in the same manner of respect of film," Balestra says. "We want to redefine what our medium is even called. 'Video game' is not an accurate name anymore. It is not necessarily a game with rules and a winner and a loser. It's an experience."

 

http://www.usatoday....r&dlvrit=110941

 

Main Theme

 

http://videos.eurogamer.net/dc9a80c127df400b4f6e7448e52e7bf5/4ee7265f/themetune_stream_mp3_large.mp3

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

http://videos.eurogamer.net/6a6139424cb54ec40af148b7b612c87d/4ee72f50/themetune_stream_mp3_large.mp3

 

download

 

videos.eurogamer.net/6a6139424cb54ec40af148b7b612c87d/4ee72f50/themetune_stream_mp3_large.mp3

 

Dodajecie http

Edytowane przez MajorZero64
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Preview z Eurogamera: http://www.eurogamer...t-of-us-preview

 

Ciekawsze informacje:

 

The game will play out across various US cities and it's suggested that survival will involve both killing and scavenging. Do you control Joel alone? Ellie? Both? Is it co-op? Naughty Dog isn't saying.

 

"It's story-driven, [but] the whole triangle is story, gameplay and art," says Staley. "As a gamer it's all about strategy and giving the player enough tools in their toolkit so that they can come upon something and choose and have the consequences play out within their choices."

 

Take the "no network play" note on the official PlayStation website. "We don't know where that came from," says Druckmann. "That's TBD," says Staley.

 

With that in mind, imagine the shockwaves that reverberated around the Naughty Dog office when they saw that Dead Island trailer.

 

"We saw it and we thought, wait a minute, someone else is doing this - it's really moving, there's this family that's been torn apart," says Druckmann. But, as we now know, it bore little relation to the finished article.

 

"You saw the game and it wasn't that," he adds. "I'm not saying whether it was a good or bad game, but it wasn't that. And we feel our trailer is very representative of what we're going for." Not least because the footage is all in-engine.

 

So if not a horror game, what is it? "This is going to sound corny and it might not appeal to gamers, but I would say it's a love story," he says. "It's not a romantic love story, it's a love story about a father-daughter-like relationship."

 

Contrary to evidence in the trailer, however, The Last of Us is "not a zombie game," insists Staley. Druckmann explains: "If the game was about the monsters, we would have not showed them. The story's not about them, so [we thought] let's get it out of the way."

 

Instead, he wants us to consider the relationship between its two lead characters. Joel is a survivor and anti-hero (played by Troy Baker), and Ellie is a 14 year-old girl (played by 28 year-old Ashley Johnson) with no memory of the world pre-apocalypse.

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza
Major artistic inspirations, meanwhile, include the movies No Country For Old Men and The Road, comic The Walking Dead and WWII novel City of Thieves.

 

Nie wiem co ludzie mają z tym I am Legend. Ok miasto jest zarośnięte, ale zarówno w książce jak i filmie historia skupia się na jednym bohaterze. Tutaj mamy dwójkę i prawdopodobnie innych ocalałych.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...