Słupek 2 155 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Nie ma odnawiania energii mega plus, co w sumie jest logiczne. Cytuj
noxious33 71 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Dostałem to, czego oczekiwałem od tej gry, jest rewelacyjnie. Tak naprawdę zastanawiają mnie 2 rzeczy: czy rzeczywiście będzie problem z pociskami i trzeba będzie sobie radzić jakoś inaczej oraz jak rozwiążą sprawę leczenia się, fajnie że nie ma automatycznego odnawiania energii, fajniej będzie, jak okaże się, że nie da się w dowolnej chwili wyjąć z plecaka apteczki i natychmiastowo odnowić życia. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) Pod koniec widać też fajny detal gdy Joel dostaje kolbą po mordzie i krew zalewa mu nos, oby to tylko nie znikało jakimś cudem po 5 sekundach. Tutaj widać, że będziemy mogli łączyć przedmioty: Edytowane 5 czerwca 2012 przez SzczurekPB Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 zejbiscie!! wyglada naprade fenomenalnie , i grafika, animacja ale tez gameplay a z całej tej za(pipi)istosci to najbardziej mi sie spodobalo ze postac nosi plecak i zdejmuje go jak sie otwiera inventory nie lubie jak w grach postacie pakuja cale inventory do kieszeni ;p oby tylko bylo jak najmniej uncharted w TOLU , nie dlatego ze uncharted jest złe, tylko dlatego ze to ma byc inna gra i nie powinna byc robiona na jedno kopyto (tak jak fallout zostal zrobiony na to samo kopyto co oblivion, niektore firmy wszystkie gry robią tak samo, oby tutaj nie bylo tego przypadku) naprawde jestem zachwycony, i mam nadzieje ze akcje beda skryptowo-losowe, a nie wszystko oksryptowane, bo tutaj niektore rzeczy wygladaly zbyt ladnie zeby mogly byc losowe Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 i znowu poczekamy na taką fajną grę może z rok albo dwa ;/ Cytuj
agst 131 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Kapitalnie to wygląda. Na takie coś czekałem i Yano - zgadzam się - oby jak najmniej Uncharted w TLOU. Survival, to jest to. Niech jeszcze zrobią dobrą fabułę i będzie hit. Cytuj
Freeze182 10 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) Oglądał ktoś z was pokaz tej gry podczas konferencji sony? Ja miałem wrażenie jak by ten fragment gry byl nagrany przed owoą konferencą a nie grany " na żywo", niby tam pokazali jakiegś gościa grającego ale .... 1 - Koleś stal w takim miejscu że praktycznie nie bylo go widać , poza tym każdy prezentujący gameplay na tej konferencji po ogreniu dema coś tam gadał na temat danej gry ( nawet koleś grający w nowe GOW powiedziaj kilka słów) a ten po prostu zniknoł. 2 - Zakończenie dema troche "dziwnie" wygladało , strzał w głowe i nagle tytuł gry na ekranie, że nieby tak efektownie udalo sie grającemyu zakończyć pokaz ? Co wy o tym sądzicie? Edytowane 5 czerwca 2012 przez Freeze182 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) Ja sądzę, że piep* jakieś farmazony. Bez obrazy. To oczywiste, że mamy tutaj masę skryptów. Z kolei na końcu nie pokazali rozlatującej się czaszki z rozbryzgującym się mózgiem na wszystkie strony bo raz, że to nie Mortal Kombat, ;] a dwa że pozostawia w napięciu - taki zabieg marketingowy. Dżizas. ;] Edytowane 5 czerwca 2012 przez Berion Cytuj
Freeze182 10 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) Popatrz na inne gry prezentowane na tej jak i na innych konferencjach ( np. takie GOW ) widac ze to "grane" fragmenty danej gry a tu ( właśnie przez owo zakończenie filmiku między innymi) juz nie bardzo, tak jak bym oglądał trailer z gameplayem. Edytowane 5 czerwca 2012 przez Freeze182 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) i znowu poczekamy na taką fajną grę może z rok albo dwa ;/ Co Ty gadasz Gra miała wyjść na koniec 2012/początek 2013. Na ten rok się już nie załapie, więc zostaje początek przyszłego roku. Jako, że do marca jest zalew gier to mogą TLoU wrzucić na maj na przykład. A potem... potem to już PS4 Edytowane 5 czerwca 2012 przez SzczurekPB Cytuj
Adan 7 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Też byś na koniec walnął headshota jakbyś znał to demko na pamięć, jak tamten gościu. Jasne, że część z tego to mogły być skrypty, ale z drugiej ten gość na pewno miał to już tak ograne, że dokładnie wiedział co się stanie. No przynajmniej tak mi się wydaje ;x Cytuj
noxious33 71 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Popatrz na inne gry prezentowane na tej jak i na innych konferencjach ( np. takie GOW ) widac ze to "grane" fragmenty danej gry a tu ( właśnie przez owo zakończenie filmiku między innymi) juz nie bardzo, tak jak bym oglądał trailer z gameplayem. Porównaj to sobie do zakończenia gameplay'u Watch Dogs (tego z konferencji, a nie tego który ukazał się później na jutjubie). Tam też leciał trailer? Koleś, który prezentował gameplay nie grał w niego pierwszy raz, wszystko na takich konferencjach jest spasowane tak, żeby zrobić jak największe wrażenie. Praktycznie każdy pokaz gry kończy się jakimś szokerem, żeby zaciekawić publikę. Trochę przyczepiłeś się bezsensu i szukasz dziury w całym. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) W pokazie NFS: Most Wanted tez byl podobny motyw: gosciu, ktory gra jezdzi po miescie uciekajac przed policja, na koncu wiezdza na nasyp i wyskakuje, kamera pokazuje zblizajacy sie samochod , ktory leci w nasza strone - w tym momencie pokazuje sie logo gry. Ot takie zakonczenie dema - jak dla mnie calkiem fajne. Co do gry to robi duze wrazenie, miejmy nadzieje, ze nie trzeba bedzie na nia dlugo czekac. Jedyne co mi nie pasuje to glos tej dziewczynki - jest zbyt dorosly. Edytowane 5 czerwca 2012 przez saptis Cytuj
Freeze182 10 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) Oglądałem całe konferencja sony jak i ubisoftu i tylko podczas prezentacji tej gry miałem takie właśnie odczucie, tak jak wspomniałem wcześniej, kazda osoba prezentująca gre cos tam o niej napomkła ( przed czy też po prezentacji) a tu mamy "zaciemnioną" postac która nieby gra a po zakonczeniu filmiku znika bez słowa. Edytowane 5 czerwca 2012 przez Freeze182 Cytuj
Gość kad2 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 nie gralem nigdy w zadne uncharted ale ten gameplay mnie zniszczyl Cytuj
noxious33 71 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Oglądałem całe konferencja sony jak i ubisoftu i tylko podczas prezentacji tej gry miałem takie właśnie odczucie, tak jak wspomniałem wcześniej, kazda osoba prezentująca gre cos tam o nie napomkła ( przed czy też po prezentacji) a tu mamy "zaciemnioną" postac która nieby gra a po zakonczeniu filmiku znika bez słowa. Ja to odebrałem na plus, bo zakładam że założyli sobie taki scenariusz: "mocarne (pipi)nięcie i kończymy bez zbędnego gadania, żeby zostawić mega wrażenie". Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Graficznie znowu przekroczyli granicę wyznaczoną przez Uncharted. Haha i tutaj chociaż można napisać, że na bank nie był to gameplay z pc ;] 4 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Dobra rzecz to pasek życia. W przeciwieństwie do serii U mamy menu ekwipunku, więc pewnie apteczki i inne pierdoły będziemy zbierać podczas rozgrywki, co przynajmniej po części da iluzję survivalu. Ot nie hasamy sobie wesoło, strzelamy do kogo popadnie z unlimited ammo, chowamy się za osłoną i pyk zdrowie od nowa. Mamy kilka naboi, przeciwnicy padają po 1-2 kulkach, mam nadzieję że i my również. Fragment, który pokazali ewidentnie skupił się na walce bo w zasadzie to co innego na E3 mieli pokazać? Mam nadzieję że faktycznie lokację będą większe, z większą ilością dróg do celu aniżeli w Uncharted. Tyle mi styka, gra wygląda obłędnie graficznie i jeśli faktycznie nie zrobią z tego czystej młócki to będzie gites. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) Właśnie co mi się rzuciło w oczy a raczej w uszy ;p To jak bodajże na końcu demka ta dziewczynka, powiedziała, żeby przeszukać pomieszczenie czy, że mają przeszukać pomieszczenie. Nie pamiętam ale jakoś tak, kurde szkoda, że tego nie pokazali (wiem to E3 pokaz). I potem Szczurek wkleił screen z menu. Za(pipi)iście by było jakby było można dużo rzeczy zbierać, szukać. I nie tylko rzeczy przydatnych do walki ale do innych pierdół, do elementów przygodowych, kombinowania or something. Edytowane 5 czerwca 2012 przez SłupekPL Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Tak jak jablka w Crashu? 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Graficznie znowu przekroczyli granicę wyznaczoną przez Uncharted. Haha i tutaj chociaż można napisać, że na bank nie był to gameplay z pc ;] To jest właśnie potęga jednego rdzenia, zresztą GOW Ascension to samo. Z tym zbieraniem różnych przedmiotów do użytku może być ciekawie i mam nadzieję, że to ładnie rozwiną. Może będzie się dało tworzyć jakieś prowizoryczne bronie, mołotovy już są, będzie jakiś łuk, może jakaś decha nabita gwoździami. Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 wygląda kozacko, szkoda że mam szitboxa bo bym pograł tylko trochę samograj Cytuj
Freeze182 10 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Ja to odebrałem na plus, bo zakładam że założyli sobie taki scenariusz: "mocarne (pipi)nięcie i kończymy bez zbędnego gadania, żeby zostawić mega wrażenie". Z jednej strony może być tak jak napisałeś , jednak z drugiej nasuwa się pytanie czemu inni nie wpadli na taki " genialny " jak i orginalny zarazem ponysł " Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.