Słupek 2 162 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Tak jak jablka w Crashu? Mogą być i jabłka wszystko byleby jak najwięcej TLoU czyniło przygodówką, survivalem. Btw co jak co ale strzelanie to wygląda jak 100% z Uncharted. Mam nadzieję, że będzie go jak najmniej. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Tak jak jablka w Crashu? Mogą być i jabłka wszystko byleby jak najwięcej TLoU czyniło przygodówką, survivalem. Btw co jak co ale strzelanie to wygląda jak 100% z Uncharted. Mam nadzieję, że będzie go jak najmniej. No w Uncharted na klatę przyjmowali dużo więcej kul, tutaj wystarczy jedna. Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Yep, yep całe szczęście ale chodzi mi o feeling strzelania, że wyglądał jak w U. Ciekaw czy będą jakieś poziomy trudności. Żeby od razu walnąć sobie poziom "nie przeżyjesz" i podkręcić kombinowanie jeszcze bardziej. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 W ogóle powinna być taka opcja, że jak kogoś postrzeli się w rękę, czy nogę to od razu rezygnuje z dalszej walki. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Jest Uncharted, ale nie na tyle dużo żeby płakać. Podoba mi się ten gameplay. Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 To co mi się podoba to ograniczona liczba amunicji. Tak jak ND zapowiadało każda kula będzie cena. Jak widać na filmiki będzie zbierać różne rzeczy i tak z połączenia butelki z alkoholem i szmatki dostaniemy koktajl mołotowa. Fajnie, że dostaniemy możliwość takiej kombinacji. Ogólnie widać, że klimat jest bardzo gęsty i gra brutalna i przeznaczona tylko dla pełnoletnich, co nalezy uznać za ogromny plus. Graficznie wiadomo, w końcu to Naughty Dog i obok nowego GoW i Beyond graficzny killer na zakończenie życia PS3. Cytuj
fightclub87 9 Opublikowano 5 czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 czerwca 2012 Właśnie oglądnąłem gameplay.. zainwestowanie w PS3 było dobrym krokiem. Cały filmik miałem ciary Cytuj
masaKRATOS 816 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Yeti a zastanawiałeś się , ze to może jeszcze nie być ''zakończenie żywota PS3?'' Po 5 latach panowania PS2 mieliśmy ujawnienie PS3 , natomiast po 6 latach PS3 nie mamy nic. Tak czy inaczej obstawiam , ze nasza konsola będzie supportowana killerami jeszcze przez 4 lata 1 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Masa, ale mi chodzi o to, że taki Beyond, TLoS i GoW: Wstąpienie, to najpewniej trzy ostatnie wielkie ekskluziwy na PS3. Uncharted 4, KZ4 i cała reszta pewnie już trafi na PS4. 1 Cytuj
masaKRATOS 816 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 aaa to rozumiem Kurczę dzisiaj ściągnę sobie ten gejmplej z YouTube w wysokiej jakości , bądz innej strony gdzie jest możliwość pobrania w wysokiej rozdziałce. Przy tej grze Unczarted wygląda jak bajka dla grzecznych dzieci. Nawet podczas duszenia tego pierwszego zakapiora Joel oberwał kilka ciosów na twarz od tyłu , gdyż typ się bronił.... RÓBCIE GIFY plisss 1 Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Strasznie podoba mi się patent z tym koktajlem, musimy coś połączyć i jeszcz zaczekać chwile, nie tak że pyk i gotowe. No i ta mała dziewczynka coś pomaga, nie jak w innych grach tylko bezbronne są. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Naughty Dog chyba faktycznie nie rzuciło słów na wiatr i chcą zaprezentować nam nowy poziom narracji w przygodówkach. To będzie GOTY 2013, nie ma ch.uja. I najlepsze w tym jest to, że reakcje przeciwników, bohaterów, po prostu widać, że cała ta akcja to nie był czysty skrypt. 1 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 aaa to rozumiem Kurczę dzisiaj ściągnę sobie ten gejmplej z YouTube w wysokiej jakości , bądz innej strony gdzie jest możliwość pobrania w wysokiej rozdziałce. Przy tej grze Unczarted wygląda jak bajka dla grzecznych dzieci. Nawet podczas duszenia tego pierwszego zakapiora Joel oberwał kilka ciosów na twarz od tyłu , gdyż typ się bronił.... RÓBCIE GIFY plisss http://www.gamersyde.com/news_e3_the_last_of_us_gameplay-12930_en.html Ściągaj z tej strony. Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 http://i.minus.com/ibzwQrx8Rj3q4A.gif Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 http://i.minus.com/ibzwQrx8Rj3q4A.gif Czy tylko mi sie wydaje, ze zakladnik podczas celowania Joel'a walnal w jego reke by nasz bohater nie trafil w kumpla? :ph34r: Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Kurde, rzeczywiście Na początku myślałem, że grający po prostu nie trafił a tu taki bajer Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 http://i.minus.com/ibzwQrx8Rj3q4A.gif Czy tylko mi sie wydaje, ze zakladnik podczas celowania Joel'a walnal w jego reke by nasz bohater nie trafil w kumpla? :ph34r: To są właśnie te szczegóły dzięki którym ta gierka zarządzi. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Gierka miażdży. Nie wiem czego narzekacze oczekiwali... Survival pełną gębą i co najważniejsze, nie tylko w naszym wykonaniu, bo przeciwnicy, też starają się oszczędzać amunicję. Pasek energii i inventory mega +. Natomiast najbardziej ciekawią mnie te skrypty. Nie było to nic na taką skalę, żeby nie mogło być losowe. I na to mi wygląda, że to są randomowe skrypty. No bo kuvwa zobaczcie ile razy można było obrać inną drogę. Ominąć jakieś pomieszczenie, zabić gościa zanim zacznie się jakiś filmowy moment z nim. Poza tym nie zapominajmy, ze to jest survival, więc losowy generator takich pomniejszych skryptów przedłuży żywotność gry na kolejne przejścia. To jest ND, oni są do tego zdolni. Generator skryptów + za(pipi).iste, survivalowe AI przeciwników i dzieciaka, nie widzę innego wyjścia. Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) Ten motyw z walnięciem w rękę podczas trzymania o.O Tego chyba jeszcze nie grali w żadnej gierce o.O Edytowane 5 czerwca 2012 przez SłupekPL Cytuj
pleju 209 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 No właśnie też sie zastanawiam czy to skrypty pod konferencje czy AI, bo jak to drugie to miazga Cytuj
killdante 5 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) a ja odniosłem wrazenie ze jak pistolet kiedy został skierowany w kierunku goscia za tapczanem i celujesz dłuzsza chwile to osoba ktora sie zasłaniamy probuje sie wyrwac, taki fajny patent zeby zbyt długo nie celowac. Edytowane 5 czerwca 2012 przez killdante Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Dokładnie tak jak piszę kolega wyżej, to jest motyw który nie pozwala nam robić z siebie bożka po wzięciu zakładnika. Tak w sumie to sceny walki pod koniec też są chyba w jakiś sposób growe, ale żadnych QTE na ekranie o dziwo nie ma. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 No gdyby było jak piszesz to niezłe zgranie w czasie, bo trącił go akurat w idealnym momencie gdy kolega był na celowniku. Według mnie w 100% przemyślana zagrywka przez ND. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 po tym gameplayu moje obawy o podobienstwo do U dosyc znacznie sie zmniejszyły i nie widze zadnej innej wady teraz jedyne czego sie obawiam to długosc gry. oby bylo conajmniej 10 godizn, ale nie obrazil bym sie za ponad 15. w koncu jesli gra ma nie byc korytarzowo-liniowa to eksploracja i kombinowanie powinny ją wydłużyć, pytanie tylko z jakiego poziomu startowego bedą wydłużać Cytuj
pleju 209 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 No gdyby było jak piszesz to niezłe zgranie w czasie, bo trącił go akurat w idealnym momencie gdy kolega był na celowniku. Według mnie w 100% przemyślana zagrywka przez ND. No właśnie trącił go gdy kolega był już schowany za tapczanem i raczej nie miał szans go trafić. Kurde mogli by wrzucić filmik jak ktoś inny przechodzi to demko ^_^ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.