Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie pojedyncze wkladanie naboi do bebenka rewolweru byloby mega motywem. Chyba w zadnej grze nie bylo tego.

 

W Alan Wake było coś takiego.

 

Szkoda, że nigdzie nie ma gameplayu z alternatywnego sposobu przejścia tego dema. Ciekawi mnie jak np zareagowałby ten ostatni przeciwnik, gdyby Joel nie pociągnął za spust.

Opublikowano

e tam marudzicie, porpostu zmienili jej rysy (usta i nos) na bardziej dziecięce, bo w koncu to ma byc jeszcze dziecko, nie powiedzial bym że jest jakoś konkretnie brzydka, poprostu mniej przypomina ellen page

 

 

bardziej mnie zastanawia jak bardzo ten obrazek jest podrasowany i jak zrobiony jest zarost gościa, bo wyglada mega za(pipi)iscie

20120605lastofuse3_7.jpeg

 

 

a chce przypomnieć że pare lat temu kojima odgrażał sie że PS3 jest takie mocne że wąsy snejka w mgs4 mogą wręcz rosnąć w czasie rzeczywistym (lol) , a zobaczcie sobie jak wyglądał zarost snejka, co prawda też nienajgorzej, ale jednak jest spora róznica

mgs46.jpg

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

http://www.facebook....65132094&type=1

 

282786_473569456002388_718877645_n.jpg

 

...co oni z nią zrobili, WTF???!!!

 

Duke by powiedział "Hell, I would still hit it" ;)

 

Co do samej gry - czekam. Niech tylko ND nie przesadzi ze skryptami, niech dwójka bohaterów sobie chodzi bez obaw, że grunt im będzie spod stóp uciekał co 30 sekund, a będzie bardzo dobrze. O przywiązanie do szczegółów nie ma co się martwić, widać to na gameplayu i znamy to z Uncharted.

Edytowane przez DonSterydo
Gość mate5
Opublikowano (edytowane)

20 lat po.

 

Dość szybko to wszystko zarosło.

 

GTAV i TLoU kupię na premierę i obecną generację uznam za zakończoną.

Edytowane przez mate5
Opublikowano (edytowane)

Co do samej gry - czekam. Niech tylko ND nie przesadzi ze skryptami, niech dwójka bohaterów sobie chodzi bez obaw, że grunt im będzie spod stóp uciekał co 30 sekund, a będzie bardzo dobrze. O przywiązanie do szczegółów nie ma co się martwić, widać to na gameplayu i znamy to z Uncharted.

 

W pokazywanym gameplayu, około 7 minut nie było żadnego skryptu typowego dla Uncharted. Więc to już duży sukces, a w previewach "za zamkniętymi drzwiami" podobno całkiem inaczej rozgrywali demko niż na konfie.

 

Dobrze to wszystko wróży, chciałbym zobaczyć teraz "luźny" gameplay w którym eksplorują jakiś teren, zbierają fanty.

 

 

http://www.gameinformer.com/games/the_last_of_us/b/ps3/archive/2012/06/07/previewing-the-alternate-theater-presentation.aspx

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

20 lat po.

Dość szybko to wszystko zarosło.

e tam, spokojnie może tak wyglądać po 20 latach, oczywiscie dodali troche malowniczo wygladającego zielska porastającego ściany (a w koncu niewiele gatunkow roslin oblepia ściany)

 

ale zobacz sobie jak wygląda prypeć (miasto obok czarnobyla, opustorzałe od czasu katastrofy)

http://photo.i.ua/us.../67670/1515594/

reszta fotek

 

 

15.jpg

19.jpg

prypec.jpg

10_prypec_czarnobyl_ht.jpg

20080515224329_img_0872_0_1.jpg

 

 

oczywiscie biorac pod uwage inny klimat i inną roślinnosc wystepującą na danym terenie

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Tylko że na prawie każdym "modelowym" komunistycznym osiedlu sadzono masę drzew, krzewów i innej zieleni, więc tam "zielono" było już na starcie. W USA (a tam chyba toczy się akcja) raczej nie otaczano bloków topolami

;) Bez odpowiednio dużej ilość zieleni na starcie to miasto zarośnie dużo wolniej niż bo 20 latach.

Edytowane przez dr Chaos
Opublikowano

Wystarczy, że miejsce akcji rozgrywać się będzie w pobliżu parku albo lasu i już nie trzeba się zastanawiać skąd tyle zieleni. Natura swoje potrafi i w krótkim czasie da radę "opleść" opustoszałe miasto (miasteczko).

Opublikowano

miajscami pewnie troche przesadzili (np trawa i krzaki na betonowym wiadukcie) , ale ogolnie to natura niezle potrafi sie zasiać, zwlaszcza ze jest tam wilgotno (woda stoi nawet)

 

 

btw na tym screenie widac jakie beda rodzaje broni (amunicja) i jakie beda rodzaje przedmiotów (jesli to wszystkie to dosyć ich mało)

The-Last-of-Us-E3-2012-Gameplay-Trailer_8.jpg

Opublikowano

Tylko że na prawie każdym "modelowym" komunistycznym osiedlu sadzono masę drzew, krzewów i innej zieleni, więc tam "zielono" było już na starcie. W USA (a tam chyba toczy się akcja) raczej nie otaczano bloków topolami

;) Bez odpowiednio dużej ilość zieleni na starcie to miasto zarośnie dużo wolniej niż bo 20 latach.

Ależ oczywiście że jest dużo zieleni (jak na tak industrialną zabudowę). Nie wiem gdzie akcja będzie miała akcje ale np. W Nowym Jorku wciskają drzewa w każdy kont. Masz pełno małych parków, zakątków z zielenią, zielonych skwerów, budynków całych w bluszczu i innej roślinności etc. Nawet przy drapaczach chmur zadrzewiają okolicę jak tylko mogą.Zresztą, jak nie wierzysz to włącz sobie w googlach street view i obczaj sam.

Opublikowano

miajscami pewnie troche przesadzili (np trawa i krzaki na betonowym wiadukcie) , ale ogolnie to natura niezle potrafi sie zasiać, zwlaszcza ze jest tam wilgotno (woda stoi nawet)

 

 

btw na tym screenie widac jakie beda rodzaje broni (amunicja) i jakie beda rodzaje przedmiotów (jesli to wszystkie to dosyć ich mało)

The-Last-of-Us-E3-2012-Gameplay-Trailer_8.jpg

Może nadrobią to z customizacją posiadanego sprzętu oraz niczym MacGyver będziemy mogli twożyć nowy osprzęt i bronie.

Gość mate5
Opublikowano

No i duza ilosc zielenie moze wytlumaczyc to, ze ten jakis grzyb to spowodowal.

Opublikowano

 

Może nadrobią to z customizacją posiadanego sprzętu oraz niczym MacGyver będziemy mogli twożyć nowy osprzęt i bronie.

niestety z tego screena wynika bardziej ze mozemu nosic po 5 itemów z każdej grupy itemów "składnikowych" , i z tych składników możemy stworzyć jeden z 5 przedmiotow użytkowych (bo zakładam że latarki sie nei ebdzie robić tylko poprostu dokladac baterie)

co daje malo opcji, ale może to tylko tymczasowe rozwiązanie na E3

Opublikowano

Mam taką małą teorie odnośnie fabuły. Patrząc na filmik BBC o mrówkach i jak to grzyb "każe" jednej pędzić do mrowiska aby tam zarazić wszystko, może nasza dwójka bohaterów też jest zarażona i łowcy głów dostają na nich cynk ( chyba coś w gameplay było, że bandyty rozmawiali o naszej dwójce ), żeby nie dopuszczono ich do bezpiecznej strefy.

 

Taki tylko przelotna myśl. Jeśli ktoś wie coś więcej, poprawki mile widziane ;)

Gość DonSterydo
Opublikowano

Na pewnym etapie, twist, gdzie jedno z nich zamienia się w grzyba, były świetny. Najlepiej Joel. Najlepiej by było gdyby na końcu gry została sama Ellie. Dałoby to dobry punkt wyjścia do Sequela, gdzie byśmy śledzili historię już dorosłej dziewczyny.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...