masaKRATOS 816 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 Pewnie będzie dostępna kusza/łuk do eliminacji przeciwników po cichu. Ciekawe czy będzie można po zabiciu wyjmować strzały z zabitych wzorem Kratosa w najnowszym GoW-ie. Rifle - ciekawe czy chodzi o standardowy karabin maszynowy , czy może o snajperkę. Wszak Ta młoda dziewczyna na jednym ze zdjeć promujących tytuł miała przewieszony przez ramię karabin snajperski. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 No rifle to karabin wyborowy. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 Ciekawe czy będzie można po zabiciu wyjmować strzały z zabitych powinno sie dać, w i am alive dało sie wyciągać strzały, a to gierka dosyc podobna w zamyśle do TOLU, tylko ze o wiele mniej roziwnieta Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 (edytowane) Na pewnym etapie, twist, gdzie jedno z nich zamienia się w grzyba, były świetny. Najlepiej Joel. Najlepiej by było gdyby na końcu gry została sama Ellie. Dałoby to dobry punkt wyjścia do Sequela, gdzie byśmy śledzili historię już dorosłej dziewczyny. To by było dość podobne do The Book of Eli z Washingtonem Edytowane 10 czerwca 2012 przez Square Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 (edytowane) napewno taki zwrot byłby ciekawy, zwłaszcza jak by joel zarazil sie i powoli zmieniał, i oboje starali by sie dotrzec jak najdalej , az w koncu gdy calkiem zmutuje to dziewczyna sama bedzie musiala go zabić a potem tułać sie całkowicie sama, słaba i zrozpaczona :> chociaz przyznam że troche wątpie w taki scenariusz nie chciał bym też jakiejś bezczelnej sugestii sequela, chcial bym zeby historia miała swoj wyraźny finał i poczucie spełnienia na koncu a sequel może być, ale może mieć innych bohaterów, albo dodać od siebie coś całkowicie nowego w stylu "a po kilku latach od dotarcia do celu pierwszej częsci nastopił drugi przełom apokalipsy i trzeba zrobić ...coś tam coś tam" Edytowane 9 czerwca 2012 przez Yano Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 Mam taką małą teorie odnośnie fabuły. Patrząc na filmik BBC o mrówkach i jak to grzyb "każe" jednej pędzić do mrowiska aby tam zarazić wszystko, może nasza dwójka bohaterów też jest zarażona i łowcy głów dostają na nich cynk ( chyba coś w gameplay było, że bandyty rozmawiali o naszej dwójce ), żeby nie dopuszczono ich do bezpiecznej strefy. Taki tylko przelotna myśl. Jeśli ktoś wie coś więcej, poprawki mile widziane Nie ma takiej możliwości Po co ktoś by miał nasyłać na nich łowców głów, skoro przed bezpiecznymi strefami stoją żołnierze, którzy zabiją każdego z objawami zarażenia.W zapowiedzi Gameinformera można było przeczytać, że przyjaciel Joela prosił go aby ten zabrał Ellie z bezpiecznej strefy i gdzieś "dostarczył". Ciekawe po co, hm. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 (edytowane) No i duza ilosc zielenie moze wytlumaczyc to, ze ten jakis grzyb to spowodowal. ciekawi mnie jaki wplyw ma ten grzyb na tych ludzi ktorych opanowal i w jakim stopniu na nich oddzialuje? Co nimi kieruje jak np. rzadza krwi czy miesa ludzkiego, czego sie boja np. broni, promieni slonecznych, moze opadow atmosferycznych, ktore powodują rozrastanie sie grzyba co wplywa na ich zaburzenia pracy muzgu xD HEH.. Edytowane 10 czerwca 2012 przez 4 mE Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 Mam taką małą teorie odnośnie fabuły. Patrząc na filmik BBC o mrówkach i jak to grzyb "każe" jednej pędzić do mrowiska aby tam zarazić wszystko, może nasza dwójka bohaterów też jest zarażona i łowcy głów dostają na nich cynk ( chyba coś w gameplay było, że bandyty rozmawiali o naszej dwójce ), żeby nie dopuszczono ich do bezpiecznej strefy. Taki tylko przelotna myśl. Jeśli ktoś wie coś więcej, poprawki mile widziane Nie ma takiej możliwości Po co ktoś by miał nasyłać na nich łowców głów, skoro przed bezpiecznymi strefami stoją żołnierze, którzy zabiją każdego z objawami zarażenia.W zapowiedzi Gameinformera można było przeczytać, że przyjaciel Joela prosił go aby ten zabrał Ellie z bezpiecznej strefy i gdzieś "dostarczył". Ciekawe po co, hm. Ciekawa rzecz z tą Ellie. Po co wyciągać bachora z bezpiecznej strefy i gdzieś dostarczyć? Myślę, że kluczem tej historii jest Ellie. Założę się, że to właśnie ona jest panaceum na tego grzyba. Ostatnią nadzieją ludzkości. Ten kolega Joela to pewnie jakiś doktorek, który odkrył, że to w małej jest ratunek (jakieś specjalne przeciwciała albo niezwykły genotyp, który nie mutuje z grzybem). Gdyby taka informacja wyszła poza strefę mogliby na nią wszyscy polować. Dlatego profesorek chce po cichu wyprowadzić dziewczynę gdzie ktoś będzie mógł wyprodukować surowicę, a wie, że Joel jest twardym skurczybykiem to i zapewni jej bezpieczeństwo. Cytuj
wiki1993 539 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 DonSterydo ciekawą opcję zaproponował - masakra byłaby, jakby się okazało, że Joel tak naprawdę nie jest dobry i wcale nie chroni Ellie ot tak sobie, z dobrego serca, tylko ma ją dostarczyć dla jakichś handlarzy niewolników czy czegoś w tym stylu Pomagałby jej przez całą grę, chronił itp. i w pewnym momencie taki twist, genialne. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 DonSterydo ciekawą opcję zaproponował - masakra byłaby, jakby się okazało, że Joel tak naprawdę nie jest dobry i wcale nie chroni Ellie ot tak sobie, z dobrego serca, tylko ma ją dostarczyć dla jakichś handlarzy niewolników czy czegoś w tym stylu Pomagałby jej przez całą grę, chronił itp. i w pewnym momencie taki twist, genialne. Ale to raczej nie w grze od Naughty "gry familijne" Dogs, chociaż kto ich tam wie, z każdym kolejnym ip tworzą coraz dojrzalsze gry. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 ehh rozj,ebanie kolesiowi głowy z shotguna family game xD Po niestrawnej dla mnie serii uncharted w końcu dobra gra się szykuję od nd czekałem na nią od crasha. 1 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 walenie głową gościa o kant szafki tez bardzo family friendly mysle ze ta gra zbierze sporo krytyki od moral fag'ów , bo nawet co innego jak fikcyjny kratos wyrywa oko fikcyjnego potwora, a co innego jak ralistyczny zwykly czlowiek bardzo brudalnie i sugestywnie napierdziala głową innego człowieka o meble oczywiscie mi sie to podoba, tak tylko mowie że pewnie bedzie tym ;p Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 Mi się też strasznie podoba motyw przemocy, bo bądź co bądź główni bohaterowie walczą o przetrwanie i nie ma tam miejsca na uprzejmości. Odnośnie family friendly to w zwiastunie Overstrike macie definicje co i jak w wykonaniu Brooksa. http://www.youtube.com/watch?v=kltLI5oL22k&hd=1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 No ale brutalność obejmuje tylko "tych złych". Niestety wątpię, że zamieszczą jakieś brutalniejsze motywy jak kanibalizm czy gwałt, co powinno raczej występować w szanującej się historii o zniszczonym świecie (tutaj prym wiedzie moim zdaniem Walking Dead, oczywiście komiks). Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 NG skupia się głównie na historii, na jak najlepszym jej ukazaniu i raczej wątpliwe żeby zamieścili w TLoU jakieś mocniejsze akcje nawet jeśli Psiaki z każdą kolejną grą tworzą dojrzalsze opowieści. Wiele produkcji na obecną generację jest przesadnie brutalne. Ludzi powoli to nie rusza. I ND to wie. Oni po prostu obierają inny kierunek niż ukazywanie brutalności. Wystarczy obejrzeć dodatki, bonusowe filmiki zza kulis czy materiały o studiu ND zawarte na płytach z serią Uncharted, by wiedzieć do czego dążą zakręceni twórcy Crasha i Drake'a. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 11 czerwca 2012 Opublikowano 11 czerwca 2012 (edytowane) Wiele osób zastanawia się dlaczego animacja w grze jest taka płynna. Rozwiązanie jest dla nas proste. W momencie gdy wciskacie przycisk odpowiedzialny za uderzenie - po scenie rozchodzą się lasery, które sprawdzają co leży w pobliżu postaci. Czyli jeśli w pobliżu jest biurko, a my uderzymy przeciwnika, to łapiąc go za głowę uderzymy nią w blat. Rezultaty mogą być różne zależnie od kontekstu, miejsca i naszych ruchów. Tworzyliśmy nasz silnik przez sześć lat. Silnik, który będzie w stanie odczytać konteksty sytuacji i dostosować się do tego co aktualnie się dzieje tak, by animacja zawsze pasowała do miejsca i czasu. Na przykład można podjąć nieudaną próbę wrzucenia gościa na ścianę, ale nam się nie uda, wtedy silnik przygotowuje kilkadziesiąt innych animacji, które mogą zostać użyte w następstwie. Animacji dostępnych na płycie mamy naprawdę setki. http://www.ps3site.p...339#more-114339 Edytowane 11 czerwca 2012 przez YETI 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 11 czerwca 2012 Opublikowano 11 czerwca 2012 Jeżeli to rawda to ja jestem w szoku i życzę powodzenia w tworzeniu silnika na nowe konsole, a sam z niecierpliwością czekam na TLoU. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 czerwca 2012 Opublikowano 11 czerwca 2012 To brzmi jak sajens fikszyn. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 czerwca 2012 Opublikowano 11 czerwca 2012 Nie, to brzmi jak Naughty Dog Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 11 czerwca 2012 Opublikowano 11 czerwca 2012 Już coś podobnego było w Uncharted 3. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 http://www.shoptonews.net/2012/06/14/watch-jimmy-fallon-play-the-last-of-us/ Mialo nie byc skryptów a tu prawie identyczne przejscie dema z E3. Cytuj
Gość kad2 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 przeciez to jest klatka w klatke to samo co na e3 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Nie, są różnice, ale zbyt subtelne. ;/ Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 (edytowane) Nawet ten motyw z odtrąceniem pistoletu w tym samym momencie. Naughty Dog niezły bullshit wciska... Albo cały etap jest nagrany i gościu tylko udaje, że gra. Edytowane 14 czerwca 2012 przez DonSterydo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.