MaiorZero 1 400 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) No to pod koniec demka mnie rozyebało. xD Edytowane 5 września 2012 przez Square dodany spoiler Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) Oglądałem urywki żeby sobie nie spoilować za wiele, ale widać te typowe przywiązanie ND do szczegółów - jak facet przeszedł przez podpaloną podłogę, padł i mu się pięty paliły. Czekam na premierę z jęzorkiem na brodzie i już nic nie oglądam. Będzie mega. Edytowane 5 września 2012 przez DonSterydo Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) Gify. Edytowane 5 września 2012 przez Square dodany spoiler Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Teraz to jestem pewny, że gra wyjdzie pod koniec 2013 najwcześniej. Widać, że się przykładają do wielu pierdółek, a to zajmie im trochę czasu jak planują grę na te 10h w singlu + jakiś sensowny tryb multi. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) a ja mam nadzieje że będzie sporo takich klimatycznych przestojów akcji gdzie gracz troche zwiedza troche cos tam kombinuje, na filmiku było to troche widać i wyglada świetnie nie chciał bym schematu - zagadka - walka - zagadka - walka, i taka rotacja co 3 minuty. chetnie bym nawet zobaczyl jakies 30 minut czy wiecej bez walki, a spędzonych na innej aktywnosci ciekawi mnie też co sie stanie jak ktos bedzie chcial zepsuc gre, bo jak widac grając mniejwiecej tak jak to zaplanowali twórcy wszystko jest super i widowiskowo, ale np co by bylo jak by czekać 20 min pod oknem, czy wrogowie by tam łazili caly czas po skryprowaych scieżkach, czy by wyszli do gracza itp albo odwrotnie jak by tam wskoczyć i biec na pałe do wyjścia, na góre i do urwanej windy, czy można by bylo uciec i ich olać, czy uruchamial by sie skrypt ze jeden z nich to super strzelec i zawsze gracza zabije nie pozwalajac mu uciec, a może złapali by dziewczyne i trzeba by sie do niej cofnac itp pewnie niektore takie pomysły przewidzieli, ale wiadomo ze gracze i tak zawsze cos wymyslą czego tworcy nie przewidzieli, hmmm Edytowane 5 września 2012 przez Yano Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 wszystko co do tej pory pokazali = mega , te strzelaniny, wspinaczki, skrypty .....oh wait 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Wizualnie pierwsza gra na PS4? Od czasu dema Uncharted 2 z E3 2009 nic nie robiło TAKIEGO wrażenia. :o Fenomenalna animacja postaci, do tego MASA detali i wszystko śmiga mega płynnie. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 No właśnie, animacja i przywiązanie do detali - Naughty Dog wprowadza to na zupełnie nowy poziom Dialogi między bohaterami też są dobre. Fajny był też ten moment pod koniec jak Joel zgubił ostatniego gościa. Cytuj
Mantis 1 138 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Dlatego też choć nowy MGS zrobił na mnie ogromne wrażenie, to milczałem, bo wiedziałem, że to nic przy The Last of Us. I niech malkontenci przestaną się martwić, że ps3 nie pociągnie MGS: GZ, skoro potrafi pociągnąć coś takiego. Istny szok... Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 (edytowane) ciekawi mnie też co sie stanie jak ktos bedzie chcial zepsuc gre, bo jak widac grając mniejwiecej tak jak to zaplanowali twórcy wszystko jest super i widowiskowo, ale np co by bylo jak by czekać 20 min pod oknem, czy wrogowie by tam łazili caly czas po skryprowaych scieżkach, czy by wyszli do gracza itp Może być tak, że teoretycznie przeciwnicy nie widzą gdzie jest gracz, ale automatycznie system gry będzie ich kierował odgórnie w rejony gdzie można uruchomić bardziej lub mniej oskryptowaną akcję w zależności od położenia gracza. Wydaje mi się to najbardziej prawdopodobne skoro na dwóch gameplayach z dwóch różnych imprez gdzie pokazywali tę samą ścieżkę przejścia, to gra wyglądała identycznie. Musi być też po prostu przygotowanych sporo animacji postaci. Edytowane 5 września 2012 przez DonSterydo Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 PS3 pochłania chyba czarne dziury z kosmosu, żeby wyświetlić taką oprawę. Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Taa, ten moment jak zgubił kolesia. To był takie intensywne I ta cisza... Geniusz pod względem klimatu i atmosfery. Na żadną grę tak nie czekam, na żadną... Naughty Dog to moja ulubiona firma od wielu lat i jeszcze ani razu mnie nie zawiedli. Crash to moja ulubiona seria na PSX, Jak 2 to moja ulubiona gra na PS2, a Uncharted w top najlepszych serii tej generacji, bez wątpienia. Jedynie Jak X był średni Co za developer, niesamowici. Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Dobre. Nie jarałem się zbytnio Unchartedem i też bałem się, że znowu bedzie to samo, ale nie jest i to naprawdę wygląda lepiej. Rzeczywiście, amunicja zdaje się być cenna i propsy za to, że rzeczywiście trzeba walczyć "inaczej". Oczywiście pod warunkiem, że reszta gry nie będzie "stara". Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 mgs polane sosem naughty dog - od pierwszej prezentacji to powtarzam na tym forum i kolejny filmik mnie w tym stwierdzeniu przekonuje. sony róbcie wszystko by zatrzymać na zawsze te studio u siebie 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Dobra jest mimika duszonego typa, pięknie widać jak odpływa. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Trudno uwierzyć, że to gra na PS3, a jednak da się i wygląda pięknie. Czekamy z niecierpliwością. Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 ta dziewczynka jest niewidzialna dla przeciwników coś w okolicach 11 minuty jak przebiega przed oknem a typ w środku jej nie zauważył. ładnie się to prezentuje <yes> Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Wypadlem z kapci... :o Teraz juz o nic sie nie boje. Cytuj
Square 8 621 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 No prezentacja świetna, ale musze się do(pipi) do udziwniania gameplay'u. Po kiego oni kombinują z tą drabiną, zamiast od razu wejść po tym rusztowaniu o wysokosci 2,5m ? No chyba że będziemy mieli wybór. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 września 2012 Opublikowano 6 września 2012 Ja sie dowale do jednej rzeczy - wolalbym, zeby obiekty zainteresowania nie swiecily sie jak psu jajca. Mam z tym tylko negatywne odczucia w grach, byloby bosko, jakby w opcjach dalo sie to wylaczyc. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 września 2012 Opublikowano 6 września 2012 (edytowane) No prezentacja świetna, ale musze się do(pipi) do udziwniania gameplay'u. Po kiego oni kombinują z tą drabiną, zamiast od razu wejść po tym rusztowaniu o wysokosci 2,5m ? No chyba że będziemy mieli wybór. Bo to nie Uncharted, a Joel i Ellie to nie Drake Pewnie chcieli to podkreślić, że im nie jest tak łatwo się wspinać PS. Jakby ktoś chciał, to tutaj jest w bardzo dobrej jakości ten filmik: http://www.gamersyde...h-28230_en.html Edytowane 6 września 2012 przez SzczurekPB Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 września 2012 Opublikowano 6 września 2012 (edytowane) wolalbym, zeby obiekty zainteresowania nie swiecily sie jak psu jajca. ja tez to samo pomyslalem, mogli byc dac to jako opcje - świecą sie tak wyraznie i brzydko, świeca sie minimalnie (np jak przedmioty na ziemi, czyli tak jak by błyszczą a nie maja wielkiej żółtej aureoli), albo opcja hard - nic nie robią, a jak sie ktoś zatnie to po jakims czasie postac mogla by rzucac tekstem "moze posuzkamy drabiny") Edytowane 6 września 2012 przez Yano Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 września 2012 Opublikowano 6 września 2012 W zupelnosci by wystarczylo jakbys chodzil po pokoju szukajac czegokolwiek i jezeli podejdziesz do odpowiedniej rzeczy to w lewym dolnym rogu pokazuje sie trojkat. Bez zbednego upraszczania. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 września 2012 Opublikowano 6 września 2012 Joel przyjął dwa uderzenia na twarz i połowę życia mu zabrało: Na najwyższym poziomie trudności ta gra może być ciężka Zwróciliście uwagę na brak muzyki podczas strzelaniny itp? W większości gier w takim momencie by weszła jakaś dynamiczna muzyka, a tu nic, cisza... fajnie 1 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 września 2012 Opublikowano 6 września 2012 Jest jeszcze pewien kozacki element. Nie dosc ze w momencie kiedy Joel dostal w morde, ta byla zakrwawiona, to jak zuzywa sie apteczke, to zawiazal sobie bandaz na rece, ktory zostal na stale. Kurde to jest dla mnie tak mocny smaczek, ktory zaje.biscie poteguje u mnie immersje z tym co ogladam na ekranie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.