Figaro 8 236 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Eh, już myślałem że jakiś trailer z TGS... ;p Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 (edytowane) W przyszłym tygodniu Naughty Dog powie coś nowego o The Last of Us: Looking for fresh news about The Last of Us and Naughty Dog? Naughty Dog will be at New York Comic Con on a very special panel, where they’ll reveal some new information about The Last of Us. More details will be coming next week on the Naughty Dog blog and from other sources, so keep your eyes peeled. http://blog.us.plays...all-stars-more/ Na pewno jednak nie będzie to nic o multiplayerze. Może cutscenka z przedstawieniem nowej postaci? Edytowane 6 października 2012 przez SzczurekPB Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Albo data premiery... Pleeeease. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Data premiery, nic więcej nie chce. Cytuj
Gość kad2 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Nowy, soczysty gameplay>data premiery Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Nie. Im mniej wiesz tym lepiej. 3 Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Data premiery + kilka screenów i będzie git. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 (edytowane) Data premiery + kilka screenów i będzie git. + jakies dodatkowe info. i sie zgadzam z przedmowca! Bez zbednego gadania bo jak gadam to od razu wracam myslami do TLoU a to odbija sie negatywnie na mojej pracy Edytowane 6 października 2012 przez 4 mE Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 (edytowane) No, dzisiaj powinniśmy dostać coś nowego o TLoU. Obstawiałem, że to będzie cutscenka, w której zaprezentują nową postać graną przez którąś z trójki: - Merle Dandridge (podkładała głos Alyx Vance w Half-Life 2) - Annie Wersching (kilka seriali, np. 24) - Ashley Scott (Błękitna głębia, Jericho) Ale prawdopodobnie jednak to będzie coś innego. Rozpiska na stronie (http://www.darkhorse...events-schedule) mówi coś takiego: 1:00 p.m. NAUGHTY DOG STUDIOS: Neil Druckmann, Faith Erin Hicks Sprawdziłem sobie i Faith Erin Hicks tworzy komiksy. Zatem dzisiaj chyba zaprezentują/zapowiedzą komiks o The Last of Us. Edytowane 12 października 2012 przez SzczurekPB Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 Jeśli komiks to pewnie o początkach zarazy czyli o tym co wydarzyło się kilkanaście lat przed wydarzeniami z gry. Ja ta mnowych trailerów, gameplayów nie musze oglądać, czekam tylko na datę wydania. Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 Tak naprawdę to do tej pory widzieliśmy tylko jedną lokację. Ja jestem głodny na nowe materiały i chętnie zobaczę jeszcze coś nowego. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 Jeśli komiks to pewnie o początkach zarazy czyli o tym co wydarzyło się kilkanaście lat przed wydarzeniami z gry. Ja ta mnowych trailerów, gameplayów nie musze oglądać, czekam tylko na datę wydania. Podbijam. A może wrzucą jakieś komiksowe wstawki do samej gry - w Halo: CEA było coś takiego, takie animowane komiksy i dobrze się sprawdziło. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 Podbijam. A może wrzucą jakieś komiksowe wstawki do samej gry - w Halo: CEA było coś takiego, takie animowane komiksy i dobrze się sprawdziło. Komiksowe wstawki to się wrzuca do gry jak studio nie ma kasy/nie potrafi robić cutscenek Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 Podbijam. A może wrzucą jakieś komiksowe wstawki do samej gry - w Halo: CEA było coś takiego, takie animowane komiksy i dobrze się sprawdziło. Komiksowe wstawki to się wrzuca do gry jak studio nie ma kasy/nie potrafi robić cutscenek Ale nie zamiast cutscenek, a dodatkowo. Coś właśnie w tym stylu: Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 Tak jak napisałem na poprzedniej stronie: będzie komiks opowiadający o życiu Ellie. The Last of Us Prequel Comic, Art Book Revealed Dark Horse has announced plans to release a comic telling the backstory of Ellie from The Last of Us, as well as a The Last of Us art book. Four issue miniseries The Last of Us: American Dreams will show that Ellie “has grown up in a postpandemic world, shuttled between military orphanages in one of the last remaining quarantine zones and resigned to the fact that when she’s old enough, she’ll be channeled into the army or left to fend for herself—until she meets an older girl determined to find a third way out.” American Dreams will explore “the first steps” of the journey that leads Ellie to meeting Joel and sets the stage for the story of The Last of Us. For more on exactly how American Dreams will factor into the plot of the game, we spoke with Naughty Dog creative director Neil Druckmann, who will be writing the comic along with co-writer and artist Faith Erin Hicks. “At first I was very reluctant to do anything like this, just because we’re still developing the game,” Druckmann told IGN. “There’s a lot to be done in the game and it requires so much energy that I didn’t want to be distracted by something else. At the same time, I didn’t want to just hand off these characters and find a writer, find an artist and do this thing and just say it’s not canon. If we were going to do this, we wanted to do it right.” In order to do it right, Druckmann and his team made sure that American Dreams will be an experience that anyone -- whether they’ve played The Last of Us or not -- will be able to appreciate. “I wanted to see a story that can stand on its own, so if you’ve never played the game you’d still be able to read this comic and get an intriguing story with these characters,” he said. “At the same time, if you do read this comic book and you play the game, you should get greater depth, a greater understanding of these characters and the world and what’s going on with them. The other cool thing is that working on the comic book has helped me develop more of Ellie’s backstory. Because we haven’t finished the game yet, we’ve been able to weave some of those threads into the story of the game. So there are certain parts as you play the game, if you’ve read the comic book, you’ll understand what Ellie’s referring to, or have a deeper understanding of what made her make that decision.” Druckmann told us that the team paid careful attention to the backstory they’d already drafted for Ellie before adapting it into American Dreams. “The hard part was ‘where was Ellie before all these events of the game?’ How was her character different? And then trying to make those differences be a big part of this story,” he said. “In the broad strokes we kind of knew her backstory, and then we picked out a particular event and said ‘let’s flesh out this event for this story.’ Just like we do with the game, it’s very character-driven. That’s the journey of Joel and Ellie, here we have the events of Ellie before, but we introduce this character Riley who Ellie is very drawn to for reasons you’ll see in the story in the comic. The relationship that she forms with this other girl sets up some of the events that lead into the story of the game.” Overall, Druckman says he and Hicks mainly focused on the same storytelling tenets that Naughty Dog follows for creating compelling plots in games. “Different mediums obviously require different writing execution, but on a high level I don’t know if they’re that different from how we approach storytelling [in games], which is that we try to find characters who have interesting contradictions within them,” he said. “We try to create interesting relationships within characters and those relationships usually lead to some kind of personal conflict or external conflict, so you set up a structure, an arc, a journey that these characters are going to go through that will forever change them. So in that way it’s very much the same, and that’s why we’ve approached the comic book like we wanted to tell another story of Ellie, show Ellie a year before the events of the game and show a journey she went on that has changed her, that has brought her closer to the character that we see at the beginning of the game.” The Last of Us: American Dreams is currently scheduled to be released in Spring 2013. As for how that relates to the timing of the game, Druckmann simply said “They’re both coming out in the same year. That’s all I can say at this time.” Separately from American Dreams, Dark Horse will also release a The Last of Us art book. The book will launch “in conjunction with the release of the game” and will be a deluxe hardcover “exploring the characters, the infected humans, and the intricately realized world of the game.” http://uk.ign.com/ar...d56656825000214 1 Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 13 października 2012 Opublikowano 13 października 2012 i wypłyneły jakieś informację na temat TLOU ?, czekam na jakiś zalew screenów badz date wydania. Czy Comic -con już się zakończyło i nic nie pokazali oprócz tego komiksu ? 1 Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 The Last of Us may not have campaign co-op - but according to a job ad, a different co-op mode could be on the cards. Published on Oct 15, 2012 The Last of Us, Naughty Dog's post-Uncharted, post-apocalyptic action game has not had any multiplayer details revealed thus far, but that doesn't mean the Sony studio isn't working on it - and it could well be a co-op mode according to a new Naughty Dog vacancy. Creative director Neil Druckmann confirmed multiplayer for the game back in June, with the stipulation that "it is not co-op within the main campaign." It could well be a variation on co-op action though, with the developer hiring for a co-op Game Designer. Among the requirements are the following: - Co-op AI & encounter design - designing and scripting co-op combat encounters, AI behavior design, and difficulty balancing. - Co-op system design - creating mechanics, game modes, progression systems, reward structures, social features, etc. to serve the co-op experience. - Creating and iterating gameplay designs with the team, and working in script to implement and/or tune them. - Experience designing levels for single player for co-op console games - Strong understanding of co-op level design and encounter design - Strong understanding of co-op gameplay mechanics - A strong passion to innovate in the area of co-op design It all potentially fits The Last of Us as far as we can tell, especially compared to other Naughty Dog franchises. It sounds as if Naughty Dog wants to do for co-op, what it did for multiplayer in Uncharted 3 - with talk of social features, AI, combat, scripting and the 'passion to innovate' part. Maybe multiplayer in The Last of Us hasn't even got off the drawing board yet? How would you like to see the studio innovate with co-op? Oni serio się nie spieszą. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 Nie jest powiedziane, że to dotyczy prac nad TLoU. Wiesz... dwie ekipy, dwie gry i te sprawy Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 (edytowane) przejście stealth znanego kawałka kodu http://a10.akadl.mtvnservices.com/152939/mtvnorigin/gsp.gtcomstor/media/videos_root/games/2012/10_oct_2012/oct_15/gt_lastofus_nycc12_meyer_stealth_wt_cam_1280x720_3500_h32.mp4?__gda__=1350421868_b3b78b0bf318d40b917e5a05a0dbcd02 Edytowane 16 października 2012 przez Jakim Cytuj
Square 8 621 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 @Figaro Już przy pierwszych zapowiedziach autorzy mówili, że mało prawdopodobne aby był coop. Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 Serio? Bo ja słyszałem, że coop będzie, jeno nie związany z singlem, tak jak Uncharted ma. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 mówili że nie bedzie coopa w kampanii singlowej. ale pewnie bedzie kilka misji coop w multi, tak jak w uncharted jakim: ten gampley (i to dłuższy) był już chyba na TGS Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 no z tej miejscówki tak, ale teraz koleś pokazał przejście całkowicie stealth... tak mi się wydaje, że tego nie było:/ Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 No teraz pokazali krótki fragment w tym rozszerzonym jeszcze dobre kilka minut to trwało, a i tak co to za stealth jak jednego typa poddusił. ;] Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 16 października 2012 Opublikowano 16 października 2012 No po cichu go poddusił;] Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.