Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Postać jest zła, bo nie jest nieatrakcyjna fizycznie? To każda postać musi być atrakcyjna fizycznie? To dopiero by było, gdyby Tildę Swinton zatrudnili do tej roli. Nie ważne, że jest wspaniałą aktorką i będzie grać interesującą postać. Ważne, że nie ma typowej urody.

Po za tym ciekawie, jak wy byście wyglądali podczas apokalipsy - wygłodzeni i wyczerpani.

A jak bohaterowie płci męskiej są mili dla oka (vide Raiden, czy nowy Dante), to się wiesza psy, że za ładni i że pedały, bo facet to ma mieć bajceps i zawziętą mordę. :scratch_one-s_head:

Zresztą, to tylko kwestia gustu jest.

Edytowane przez Cahir aep Callah
Odnośnik do komentarza

Akurat w Uncharted to też nie tak do końca są ładni i wymuskani. Okey Drake taki trochę alvaro ale bez 45 na biku,zawsze brudny itp. Natomiast Lena, Suly , Henry to bardzo normalne ludzkie osobniki.

 

Co innegotakie Gearsy tam wiadomo pudziany z pięknie świecàcymi zbrojami nie zależnie od otoczenia i pogody.

Edytowane przez balon1984
Odnośnik do komentarza

Ja nie napisałem, że bohaterowie z Uncharted są wyprani z emocji bo to także za(pipi)ista plejada ciekawych charakterów. Fakt, że takich trochę bardziej filmowo-przygodowych ale akurat w tym konkretnym przypadku o to właśnie chodziło. Teraz można wykreować postacie z bardziej dramaturgicznej strony. Ale i tak dla mnie nic nie przebije tego gościa z uniwersum ND:

 

 

 

757307-crash_landing_super.jpg

 

Odnośnik do komentarza

Wypowiedź creative director TLOU.. jak dla mnie spoiler no ale...

 

 

"To rodzaj wielkiej tajemnicy, jaką znajdziemy w grze - nikt nie wie [z przedstawionych postaci] o tym, że istnieje więcej niż tylko jeden rodzaj zakażenia." - oznajmia creative director dla przygód Joela i Ellie, Neil Druckmann.

Developer stwierdza, iż do owej tajemniczości dołączamy prawdziwą głębię w rozgrywce, warstwę fabularną i odpowiednią pracę designerską/graficzną. Taka mieszanka owocuje czymś, czego nie zaoferuje żadne inne medium.

 

 

Click!

Odnośnik do komentarza

Na neogafie jeden koleś wrzucił trochę informacji o grze. Ponoć część pochodzi z jakiegoś niemieckiego magazynu, a druga część ze źródła o którym nie może mówić. Wrzucę je w spoiler, chociaż nie ma tam nic o tym jak się gra zakończy itp.

 

 

 

- Joel was first called Ethan in the process of writing the script of TLOU? After a meeting with the other team from Naughty Dog Amy Hennig noticed that Ethan & Ellie sounds like Nathan & Elena, so they changed Ethans name.

 

- there are no traditional Boss fights. More like Boss-similar fights.

 

- there are no day-night changes (nie w czasie rzeczywistym)

 

- there will be a New+ Game.

 

- there is no skill tree or leveling in Singleplayer but maybe somewhere else.

 

- the cordyceps virus are human exclusive and are not effecting animals in order to keep the wilderness.

 

- the journey of Joel & Ellie leads towards San Francisco

 

- the military quarantine is called "The Zone"

 

- you can interact with doors (uchylanie lub mocne uderzenie gdy stoi za nimi przeciwnik)

 

- Quicktime Events are going to be in cutscenes

 

- the opponents are also detecting sounds that do not come from us. So if you for example shut off the radio in a deserted fast food, you could alert enemies nearby the dinner.

 

- scars, flaws and scratches are realistically represented on the enemy in an a battle.

 

- the Cordyceps-Virus is not an abstruse experiment by the US Government which has been transformed then into a catastrophe.

 

- story about Joel & Ellie begins and ends in TLOU no matter if they life or die. If a sequel to this game is provided, it will happen without Joel & Ellie.

 

- you can dodge strokes from enemies in Gameplay and counter with a stroke to the stomach or distribute an uppercut. All this happens not in fast paced Uncharted style moves.

 

- you can only kill the infected aka clickers if you shoot them with guns or set traps and of course run/hide and seek to get away from them. You can not kill them with your fists, or the knife, bricks, sticks or whatever material in your hands.

 

- you have to forage for food.

 

- you can snipe with the Mosin-Nagant.

 

- first weapons Joel & Ellie start with in the campagne are the revolver and a flick knife, just like shown in the first trailer

 

You have a free punch-system in TLOU. It's like Fight Night. You can block punches from enemies whenever you want in a fight, no Quicktime.

Like I posted earlier, Quicktime Events are only presented in cutscenes. An actual example from the Game: Some enemie trashes you trough a window. Image gets blurry, Joel is looking for something to serve as a weapon. He sees a shard of glass from the window, a Quicktime Event prompts up and if you press at the right time, Joel would ram it down the enemies throat. This is how Quicktime Event works in TLOU.

 

 

 

 

EDIT: Jest i odpowiedź Neila Druckmanna:

 

332ta52.jpg

 

Więc jednak to nie było takie nowe info :P

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

własnie dostałem info prasowe. nie ma nic o cenie.. .trzeba dopytac ale pewnie jeszcze nic nie wiedzą.

 

"Światowa premiera The Last of Us odbędzie się 7 maja 2013. Edycje specjalne gry: The Last of Us: Edycja Ellie i The Last of Us: Edycja Joel dostępne będą w zamówieniach przedpremierowych."

 

w angielskim press info jest napisane:

 

"

Fans will be able to choose between The Last of Us: Ellie Edition (available exclusively at GAME) and The Last of Us: Joel Edition (available exclusively at Tesco & Independents), each packaged in a unique canvas wrap, and filled with exclusive physical and downloadable content.

"

Odnośnik do komentarza

w szoku jestem,że Naugty Dog przez taki tyle czasu ukrywało istnienie tej gry. Do tego kur.wa jak to wygląda.....nie wiem czy to dalsza ewolucja silnika z Uncharted ale zmiana designu na bardziej mroczny wypada doskonale, mi się wydaje nawet,że oprawa prezentuje sięlepiej iż w Uncharted3

 

I pomyśleć, że nasi rodacy pracują przy The Last of Us - Maciej Kuciara (współpracował wcześniej m.in. z People Can Fly, do choćby Crysis, Crysis 2, Codename: Kingdoms, także ze studiem Platige Image przy filmie animowanym "Hardkor 44") i Marek Okoń, znany w sieci jako OmeN2501

 

http://maciejkuciara...last-of-us.html

 

http://maciejkuciara.com/crysis-2/

 

http://www.okonart.c...llustrations

 

http://omen2501.devi...rt.com/gallery/

Edytowane przez AiszA
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...