Siara_iwj 4 138 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 (edytowane) ...niedobrze...zaczyna mnie drażnić wiecznie skwaszona mina tej dziouchy. Bardziej mi pasowały jej stare concepty... Edytowane 13 grudnia 2012 przez Siara_iwj Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 (edytowane) Kur, ale brzydka jest ;( Edytowane 13 grudnia 2012 przez aphromo Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 dziewczynka jak dziewczynka, ale ta baba jest okropna, jak jakaś ćpunka 1 Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 Lepsze to niż kolejne wypacykowane laski z miseczką E. Gdzie tu byłby klimat? 5 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 tez sie ciesze ze to nie kolejna oklepana i stereotypowa laseczka, ale jednak mogli ją fajniej ją zrobić, nie mówie że na piękność, ale jakos inaczej, to jest wybitnie nie mój typ Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 ...wypadałoby powiększyć jej nieznacznie głowę. Serio jakaś mała się wydaje. Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=m8aQdou_ZmE&feature=player_embedded Cytuj
Cahir aep Callah 59 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 (edytowane) Postać jest zła, bo nie jest nieatrakcyjna fizycznie? To każda postać musi być atrakcyjna fizycznie? To dopiero by było, gdyby Tildę Swinton zatrudnili do tej roli. Nie ważne, że jest wspaniałą aktorką i będzie grać interesującą postać. Ważne, że nie ma typowej urody. Po za tym ciekawie, jak wy byście wyglądali podczas apokalipsy - wygłodzeni i wyczerpani. A jak bohaterowie płci męskiej są mili dla oka (vide Raiden, czy nowy Dante), to się wiesza psy, że za ładni i że pedały, bo facet to ma mieć bajceps i zawziętą mordę. Zresztą, to tylko kwestia gustu jest. Edytowane 5 stycznia 2013 przez Cahir aep Callah Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 Każdy powód do narzekania jest dobry. Ci bohaterowie mają być ludzcy, wyraziści a nie sztuczni i bez kozaczenia. Dla Naughty Dog jest z to z pewnością jeden z kluczowych elementów. Czas na alternatywę bohaterów z Uncharted. Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 (edytowane) Akurat w Uncharted to też nie tak do końca są ładni i wymuskani. Okey Drake taki trochę alvaro ale bez 45 na biku,zawsze brudny itp. Natomiast Lena, Suly , Henry to bardzo normalne ludzkie osobniki. Co innegotakie Gearsy tam wiadomo pudziany z pięknie świecàcymi zbrojami nie zależnie od otoczenia i pogody. Edytowane 6 stycznia 2013 przez balon1984 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 Ja nie napisałem, że bohaterowie z Uncharted są wyprani z emocji bo to także za(pipi)ista plejada ciekawych charakterów. Fakt, że takich trochę bardziej filmowo-przygodowych ale akurat w tym konkretnym przypadku o to właśnie chodziło. Teraz można wykreować postacie z bardziej dramaturgicznej strony. Ale i tak dla mnie nic nie przebije tego gościa z uniwersum ND: Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 (edytowane) Babka z Naughty Dog wrzucała na swojego twittera fotki z przeprowadzki studia. Owocem tego jest partyzancki, beznadziejnej jakości screen: Co tam widać? Joela, śnieg, drzewa i małą chatkę. No, to tyle Edytowane 7 stycznia 2013 przez SzczurekPB Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 fotka robiona print screenem Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 Ktoś wie czemu się przeprowadzają? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 (edytowane) Przenieśli się do większych biur, bo rozrastają się Przy pierwszym Uncharted pracowało tam ponad 90 osób, a teraz jest ponad 200. Edytowane 7 stycznia 2013 przez SzczurekPB Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 12 stycznia 2013 Opublikowano 12 stycznia 2013 Wypowiedź creative director TLOU.. jak dla mnie spoiler no ale... "To rodzaj wielkiej tajemnicy, jaką znajdziemy w grze - nikt nie wie [z przedstawionych postaci] o tym, że istnieje więcej niż tylko jeden rodzaj zakażenia." - oznajmia creative director dla przygód Joela i Ellie, Neil Druckmann. Developer stwierdza, iż do owej tajemniczości dołączamy prawdziwą głębię w rozgrywce, warstwę fabularną i odpowiednią pracę designerską/graficzną. Taka mieszanka owocuje czymś, czego nie zaoferuje żadne inne medium. Click! Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 15 stycznia 2013 Opublikowano 15 stycznia 2013 (edytowane) Na neogafie jeden koleś wrzucił trochę informacji o grze. Ponoć część pochodzi z jakiegoś niemieckiego magazynu, a druga część ze źródła o którym nie może mówić. Wrzucę je w spoiler, chociaż nie ma tam nic o tym jak się gra zakończy itp. - Joel was first called Ethan in the process of writing the script of TLOU? After a meeting with the other team from Naughty Dog Amy Hennig noticed that Ethan & Ellie sounds like Nathan & Elena, so they changed Ethans name. - there are no traditional Boss fights. More like Boss-similar fights. - there are no day-night changes (nie w czasie rzeczywistym) - there will be a New+ Game. - there is no skill tree or leveling in Singleplayer but maybe somewhere else. - the cordyceps virus are human exclusive and are not effecting animals in order to keep the wilderness. - the journey of Joel & Ellie leads towards San Francisco - the military quarantine is called "The Zone" - you can interact with doors (uchylanie lub mocne uderzenie gdy stoi za nimi przeciwnik) - Quicktime Events are going to be in cutscenes - the opponents are also detecting sounds that do not come from us. So if you for example shut off the radio in a deserted fast food, you could alert enemies nearby the dinner. - scars, flaws and scratches are realistically represented on the enemy in an a battle. - the Cordyceps-Virus is not an abstruse experiment by the US Government which has been transformed then into a catastrophe. - story about Joel & Ellie begins and ends in TLOU no matter if they life or die. If a sequel to this game is provided, it will happen without Joel & Ellie. - you can dodge strokes from enemies in Gameplay and counter with a stroke to the stomach or distribute an uppercut. All this happens not in fast paced Uncharted style moves. - you can only kill the infected aka clickers if you shoot them with guns or set traps and of course run/hide and seek to get away from them. You can not kill them with your fists, or the knife, bricks, sticks or whatever material in your hands. - you have to forage for food. - you can snipe with the Mosin-Nagant. - first weapons Joel & Ellie start with in the campagne are the revolver and a flick knife, just like shown in the first trailer You have a free punch-system in TLOU. It's like Fight Night. You can block punches from enemies whenever you want in a fight, no Quicktime. Like I posted earlier, Quicktime Events are only presented in cutscenes. An actual example from the Game: Some enemie trashes you trough a window. Image gets blurry, Joel is looking for something to serve as a weapon. He sees a shard of glass from the window, a Quicktime Event prompts up and if you press at the right time, Joel would ram it down the enemies throat. This is how Quicktime Event works in TLOU. EDIT: Jest i odpowiedź Neila Druckmanna: Więc jednak to nie było takie nowe info Edytowane 15 stycznia 2013 przez SzczurekPB Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 21 stycznia 2013 Opublikowano 21 stycznia 2013 (edytowane) Ponoć tak będzie wyglądała Edycja Specjalna: http://www.amazon.it..._medium=twitter Z tym PS3 i DS3 to chodzi o naklejki. Edytowane 21 stycznia 2013 przez SzczurekPB Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 21 stycznia 2013 Opublikowano 21 stycznia 2013 Jedzie fejkiem na kilometr. I brzydkie to niesamowicie. 2 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 Aux miał rację, to jednak był (na szczęście) fejk. Tak będą wyglądać Edycje Specjalne: http://www.eurogamer.net/articles/2013-01-22-the-last-of-us-special-edition-comes-in-joel-and-ellie-versions Od razu lepiej 1 Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 Wiadomo ile będzie kosztowała ta edycja? Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 Fajna naklejka na pada. Ogólnie bardzo pozytywnie. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 własnie dostałem info prasowe. nie ma nic o cenie.. .trzeba dopytac ale pewnie jeszcze nic nie wiedzą. "Światowa premiera The Last of Us odbędzie się 7 maja 2013. Edycje specjalne gry: The Last of Us: Edycja Ellie i The Last of Us: Edycja Joel dostępne będą w zamówieniach przedpremierowych." w angielskim press info jest napisane: " Fans will be able to choose between The Last of Us: Ellie Edition (available exclusively at GAME) and The Last of Us: Joel Edition (available exclusively at Tesco & Independents), each packaged in a unique canvas wrap, and filled with exclusive physical and downloadable content. " Cytuj
AiszA 91 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 (edytowane) w szoku jestem,że Naugty Dog przez taki tyle czasu ukrywało istnienie tej gry. Do tego kur.wa jak to wygląda.....nie wiem czy to dalsza ewolucja silnika z Uncharted ale zmiana designu na bardziej mroczny wypada doskonale, mi się wydaje nawet,że oprawa prezentuje sięlepiej iż w Uncharted3 I pomyśleć, że nasi rodacy pracują przy The Last of Us - Maciej Kuciara (współpracował wcześniej m.in. z People Can Fly, do choćby Crysis, Crysis 2, Codename: Kingdoms, także ze studiem Platige Image przy filmie animowanym "Hardkor 44") i Marek Okoń, znany w sieci jako OmeN2501 http://maciejkuciara...last-of-us.html http://maciejkuciara.com/crysis-2/ http://www.okonart.c...llustrations http://omen2501.devi...rt.com/gallery/ Edytowane 22 stycznia 2013 przez AiszA Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.