Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bzdura. Oczywiście, że klientów na TLoU przybyło. Dwa wielkie studia, dwie wielkie gry i murowane hity. No ale nie każdemu hajs zgadza się na tyle, żeby wydać 400zł w jednym miesiącu. Z resztą nawet jak się zgadza to i tak nie kupią. Jednej gry nie zdążysz ograć, a tu już druga się kurzy na półce, i to jaka.

 

Sam teraz mogę zamówić preorder na The Last of Us i bardzo się cieszę, że ogram w spokoju. :) Chociaż wiadomo, że dupościsk po przesunięciu GTA jest.

Opublikowano

(pipi)a, jaka szkoda, że przesunęli GTA. No nic, zamiast GTA kupię RE Revelations na PS3. Dobrze chociaż, że the Last of Us żadnej obsuwy nie zalicza póki co. Czekam na najlepszego exa w historii PlayStation.

Opublikowano

oby tylko nie przystopowali z produkcja, bo teraz kiedy juz wiedza, ze gtav im nie grozi mogliby to zrobić i spokojniej podejść do sprawy, albo pojsc na skruty.

chłopaki, co prawda maja mnie w kieszeni, ale tak tylko sobie gdybam..

Opublikowano

Na pewno byli zadowoleni z newsa ale i tak studio może spać spokojnie o klientów. W końcu mają już wyrobioną opinię i markę, a fani bez względu na datę premiery GTA V i tak pewnie zakupiliby TLoU. Choć możliwe, że teraz klientów przybędzie wraz z premierą.

 

Pewnie nie wszyscy sobie moga pozwolic na 2 gry premierowe w krotkim okresie wiec powinni sie cieszyc, bo jesli dotrzymaja terminu to nic nie bedzie im stalo na przeszkodzie aby pozyskac i klientele fanow ich produkcji, i ludzi ktorym sie bedzie w okresie letnim po prostu nudzic z braku gier, gdzie takie GTA byloby zbawieniem.

Opublikowano (edytowane)

Wywiad, a w nim trochę nowych fragmentów:

 

http://www.youtube.com/watch?v=HA2cuwYSIqs&list=UUQXR8pItAoKDAJSbphFxbrg&index=1

http://www.youtube.com/watch?v=xlIZwa-Z0Ng

 

I preview z kilku stron:

 

And it feels, after the tightly controlled action of Drake's Deception, that Naughty Dog's finally learning to let go, and to allow its players a little more freedom. Allowing that, and allowing the same level of polish and spectacle that has made the studio one of the most revered and respected this generation, could well ensure that The Last of Us is its most ambitious game yet.

 

http://www.eurogamer...t-of-us-preview

 

Miscellaneous The Last of Us Facts You Should Know

  • You start in a Quarantine Zone in Boston, then move into the unprotected city, which was bombed in an effort to stop the infection. (It didn’t work.)
  • Joel and Tess are trying to take Ellie to a group known as Firefly.
  • Notes found in the game are three-dimension objects that feature handwriting. They’re not text that pops on your screen.
  • Collectables listed in this demo include: Notes, Comics, Firefly Logs, and Training Manuals. Your menu shows you how many are in a level and how many you’ve collected thus far.
  • Crafting materials listed in this demo include: battery, blade, binding, rag, alcohol, explosive, sugar, and melee weapon.

 

http://uk.ign.com/ar...ghts-and-sounds

 

So if you try to approach The Last of Us the way you would any other stealth game, like I did, you will be beating your head against a wall. In the first serious encounter with these enemies — an area that contained five or six Runners and one Clicker, I died over and over again without making significant headway. I became immensely frustrated, and I started to worry that the game might be unbalanced and far too difficult.

Thankfully, though, a Naughty Dog staffer had been watching me play, and he pointed out to me that I can walk right up to a Clicker without him noticing me if he’s not making noises. This was an important note, because Clickers are horrifying once they hear you — when a Clicker detects you and gets within arm’s reach, he will one-hit kill you. Meanwhile, you can brawl with the Runners, and so once the Clicker was dealt with I was able to take down the other enemies efficiently with my lead pipe.

 

http://www.vg247.com...urvival-horror/

 

These subtle shifts coupled with the beautiful landscape and the impressive AI is shaping this game to be a genre-defining title. Many games claim to be a character-driven experience, but very few actually achieve it. The game is set for a May 7th release date, and based on what I’ve seen so far, you should be very, very excited.

 

http://gamingtrend.c...discussion_id=0

 

 

 

 

cPHxhuT.jpg

9fOc99f.jpg

ZBfmBsF.jpg

11zj09.jpg

2hdkmn.jpg

301jm3.jpg

 

 

Edytowane przez Square
obrazki do spoilera
Opublikowano (edytowane)

Widać że prawie 4 lata prac nie poszły na marne, będzie to na 100% GOTG. Jest szansa że Last of Us wywoła większą burzę niż Uncharted 2. Cieszą elementy survival horroru potrzeba ciągłego kombinowania. Tak powinny wyglądać kolejne części Resident Evil.

Edytowane przez Andrew21
Opublikowano

W sumie nawet cieszę się, że przesunięto premierę GTA V z wiosny na koniec lata. Nie będzie dylematu którą z dwóch gier wziąć na premierę a nie przeczę, że w tym przypadku ta gra to pewniak. Oby tylko gra starczała na dłużej niż dwa ostatnie Unchartedy;]

Opublikowano
Oby tylko gra starczała na dłużej niż dwa ostatnie Unchartedy;]

myśle że nawet jeśli sama gra bedzie podobna w obszarowo, to elementy eksploracji, skradania i kombinowania spowodują że gra bedzie wolnijesza więc czas gry będzie dłuższy

no chyba że wzieli to pod uwage i zrobili mniej lokacji tak zeby wyszlo te 8-10h

 

ale jeśli zgodnie z zapewnienieami twórców bedzie swoboda w osiąganiu celów to bedzie pewnie niezłe replayabilty, i możliwość np pełnego ukrycia, albo odwrotnie starania sie przejść przy jak najwiekszej ilosci walk i atakowania itp

Gość Szprota
Opublikowano

Niesamowite. Ta gra będzie straszniejsza niż dwa ostatnie Residenty razem wzięte.

 

 

GOTG YOLO

 

fixed

Opublikowano (edytowane)

Odgłosy "grzybków" są świetne, będą dwa typy zarażonych, fajnie, że grzyby są niewidome i reagują tylko na ruch, hałas. Ależ ta gra zapowiada się świetnie :)

 

Będą 3 typy zarażonych.

 

1. Runners (na początku widzą i mają jeszcze świadomość, ale nie mogą się kontrolować i atakują innych, można z nimi walczyć "ręcznie")

 

3. Clickers (ostatnia faza, są ślepe, używają echolokacji, zabijają na "jeden kontakt", bez broni palnej można ich zabić tylko kosą zachodząc od tyłu)

 

Drugiej fazy jeszcze nie pokazali.

Edytowane przez SzczurekPB
Gość Szprota
Opublikowano

I to jest survival a nie jak nowy Tomb Raider z autoregenracja xD

Opublikowano

Wspaniale z marketingowego punktu widzenia że po opóźnieniu gta v pokazano dziennikarzom nowe aspekty last of us. Wszyscy mówią o Last of Us, rośnie hype,w szędzie pełno informacji, wywiadów. Mam nadzieje że Sony zrobi ogromną kampanię reklamową przed premierą. Po przesunięciu premiery gta v wiele osób w tym ja żartowało że to z powodu last of us. Teraz myślę że mogło być tak naprawdę i rockstar zobaczyło z jakiego kalibru konkurencją ma do czynienia. Wierzę że Last of Us będzie tytułem pokroju pierwszego metal gear solid czy resident evil który przywróci mi radość czerpaną z grania.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

po przeczytaniu polskiej relacji jedno mnie martwi - runnerzy czyli ci co mają oczy nie widzą światła (latarki), nie wiem czy to niedopatrzenie czy specjalny zabieg ale w obu przypadkach to idiotyzm, cały wzrok opiera się na świetle odbijanym od obiektów, nawet najprostrze oczy bezkregowców widza światło - a dokłądnie widzą światło lub jego brak, od tego zaczynala sie ewolucja oczu. nie da sie widziec nie widząc światła, bo na tym polega wzrok - widzimy światło odbite od obiektów

mam nadzieje że coś z tym zrobią i trzeba bedzie przy nich wyłączać latarke

Edytowane przez Yano
Opublikowano

po przeczytaniu polskiej relacji jedno mnie martwi - runnerzy czyli ci co mają oczy nie widzą światła (latarki), nie wiem czy to niedopatrzenie czy specjalny zabieg ale w obu przypadkach to idiotyzm, cały wzrok opiera się na świetle odbijanym od obiektów, nawet najprostrze oczy bezkregowców widza światło - a dokłądnie widzą światło lub jego brak, od tego zaczynala sie ewolucja oczu. nie da sie widziec nie widząc światła, bo na tym polega wzrok - widzimy światło odbite od obiektów

mam nadzieje że coś z tym zrobią i trzeba bedzie przy nich wyłączać latarke

 

wiesz, że to są potwory, prawda? xD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...