Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fokin sit, nie wytrzymałem i wlazłem w ten temat a miałem sobie nie psuć zabawy i nie zbierać żadnych informacji. A tymczasem taki zalew. Ale nie powiem podnieta urosła. I (pipi)a znowu preorder będzie.

Gość mate5
Opublikowano

to dosyc trudne z tym zabijaniem na jednego hita, myślałem że bedzie jakies QTE pozwalające sie wyzwolić z uścisku borowika

 

Mnie to właśnie cieszy, poza tym pewnie zawsze w takiej sytuacji Ellie będzie krzyczeć "behind you"

Opublikowano (edytowane)

Na HUD widać ikonkę baterii, więc zapewne będzie się ona zużywać.

 

Z tych opisów wrażeń właściwie tylko jedna rzecz mi się nie podoba, ale na szczęście jest to opcjonalne:

 

Holding down R2 enters into a slow-motion "listen mode" where Joel holds his breath and listens hard, allowing you to see enemies' locations and position through walls. It doesn't make a ton of sense, but it's a welcome ability, since sneaking up on these fuckers is hard enough as it is.

 

Ale działa to tylko na tych, którzy hałasują:

 

It is an option that allows to study the environment, but without having an advantage over the top. The Clicker croaking their jarring litany are reported immediately, while the Runner may remain completely invisible, still waiting for a prey. Do not think so to exploit this mode against humans: the circles that signal noise may indicate subsequent steps of a person or a bottle thrown by an opponent as a diversion.

 

No i ponoć żeby to włączyć to trzeba siedzieć nieruchomo, ruch wyłącza ten tryb. I jest to 100 razy lepsze rozwiązanie niż to, co było w Far Cry 3. Może na najwyższym poziomie trudności w ogóle tego nie będzie, jak np. w Uncharted 3 gdzie na crushingu nie pokazywało przycisków podczas walki wręcz.

 

EDIT: O ulepszeniach:

 

"Upgrades will also be a big part of the game, with items you find along the way factoring into a system that allows you to better the items you make and the items you’re already carrying, and expand on things like inventory size. Those options were not included in the demo, but Minkoff said that there would be a number of additional systems for thinks like item upgrades, equipment upgrades, and skill progression.

 

"So let’s say you find an improvised munitions training manual in a military depot. It might teach you how to improve the efficiency of your molotovs — so off of the same ingredients, you might get double the radius, or something like that,” Minkoff said. “And you can also upgrade your equipment. As you scavenge around the environment, you can find pieces that you can use to build extra holsters onto your backpack, or to expand your inventory, to upgrade your guns — like maybe when you get a rifle you want to add a scope to it so you find the pieces to a scope, and now you put that on. And additionally, you’ll be able to upgrade Joel’s skills — it’s a cross-country journey. He and Ellie are going across the whole continent, so over the course of that journey, he becomes more skilled himself, so you’ll be able to upgrade his skills as well.

 

http://www.gamefront...e-last-of-us/2/

Edytowane przez SzczurekPB
Opublikowano (edytowane)

Na co wyłączać latarkę jak one nie mają oczu?

Dlatego runnersi powinni mieć uszkodzony wzrok reagujący jedynie na światło.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Desctructoid:

 

" I expected a lot of things from The Last of Us, but what I didn't expect, and what I was pleasantly surprised by, was that it scared me more than any recent survival horror game. I don't know that Naughty Dog would classify it as a straight up survival horror, but between the time I spent scrounging to survive, and the rest of the time I spent scared ****less, it definitely fits under the classification.""

Edytowane przez Andrew21
Opublikowano (edytowane)

Na co wyłączać latarkę jak one nie mają oczu?

te kompletne grzyby nie mają oczu wiec sie ich nie czepiam, to oczywiste że nie widzą

 

ale stadium pośrednie gdy czlowiek sie nie rpzemieni do konca w grzyba to ma oczy (w dodatku śiwecace) - ale podobno tez nie widzi światła latarki, to bardzo nielogiczne

 

ale to nie są normalni ludzie i widać że oczy inaczej wyglądają więc co to za problem że światła nie widzą. mają inne "zalety".

wszystko jedno że to mutanty , nie da sie widzieć czegokolwiek nie widząc światła, bo to co widzimy to są promienie światła odbite od obiektów. więc jeśli widzą pomieszczenie i siebie nawzajem i postać - a nie widzą snopu światła z latarki to kompletnie absurdalne

Edytowane przez Yano
Opublikowano

w splinter cell wam nie przeszkadzało, że cały świat nie widział dwóch (pipi)itnych zielonych świateł na goglach Fishera?

  • Plusik 1
Opublikowano

ja nie gralem w to, ale jednak to co innego - niedowidzący wrogowie, a wrogowie ktorzy teoretycznie widzą wszystko ale nie widzą akurat snopu światła... no nigga please

Opublikowano

Yano please. W gameplayu masz Clickersow ktorzy nie widza kompletnie nic. Jak mialbym sie przypier.dolic do czegos to do tego, ze Joel przebiega obok jednego i ten nie zareagowal kompletnie.

 

A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo.

 

Jak zapalisz latarka w kreta to myslisz ze zareaguje? Powie "zgas (pipi)a to swiatlo"?

Opublikowano (edytowane)

Jak zapalisz latarka w kreta to myslisz ze zareaguje? Powie "zgas (pipi)a to swiatlo"?

 

Dobre :D

 

Gra zapowiada sie kozacka. Nie ma co ND maja wyrobiona marke i ja na bank zaufam im. Maja szanse zrobic kolejny tytul, z ktorego beda rozpoznawalni. Nowe Uncharted zobaczymy pewnie na PS4. Na nowej generacji zobaczymy tez pewnie The Last Of Us 2 lub cos w ten desen, jesli ta gra bedzie swietna, a jestem przekonany, ze bedzie to topowym poziom.

Edytowane przez BasteKSG
Opublikowano
A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo.

w polskim tekscie było napisane że go nie widzą, mam nadzieje że to wina dema a nie ostateczne rozwiązanie

 

kret widzi światło, jak każdy kto ma chociaż szczątkowe oczy,

Opublikowano (edytowane)
A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo.

w polskim tekscie było napisane że go nie widzą, mam nadzieje że to wina dema a nie ostateczne rozwiązanie

 

kret widzi światło, jak każdy kto ma chociaż szczątkowe oczy,

Kret ma kompletnie zarosniete oczy. Swiatlo kompletnie do nich nie dociera i sa na drodze redukcji.

Edytowane przez Voytec
Opublikowano (edytowane)

te akcje w zaciemnionych pomieszczeniach to rewelka. ostatni raz miałem takie uczucie oglądając I am Legend. jestem pod jarany. gra na bank sprzeda sie rewelacyjnie czego im serdecznie życzę, bo to jedna z niewielu marek nie idąca na skróty. widać gołym okiem, ze przykładają sie ze wszystkich sil do projektu, który razem tworzą.

tylko popatrzcie.. jest mnóstwo gier o Zombie, a oni wciąż tworzą coś zupełnie nowego, innego - Love It.

Edytowane przez MEVEK
Gość Dr.Suess
Opublikowano

dobrze że Yano nie ma nintendo, stwierdziłby że po grzybach się nie rośnie. prosze, przypierdalać się o latarkę w grze o zdewastowanej ziemi i mutantach plz. a chodzenie w kartonie w mgs-ie wcale a wcale nie było komiczne.

Opublikowano
A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo.

w polskim tekscie było napisane że go nie widzą, mam nadzieje że to wina dema a nie ostateczne rozwiązanie

 

kret widzi światło, jak każdy kto ma chociaż szczątkowe oczy,

Kret ma kompletnie zarosniete oczy. Swiatlo kompletnie do nich nie dociera i sa na drodze redukcji.

Nie prawda. Krety mają zredukowany narząd wzroku.

I think we mean one and the same nigga.

Opublikowano (edytowane)
A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo.

w polskim tekscie było napisane że go nie widzą, mam nadzieje że to wina dema a nie ostateczne rozwiązanie

 

kret widzi światło, jak każdy kto ma chociaż szczątkowe oczy,

Kret ma kompletnie zarosniete oczy. Swiatlo kompletnie do nich nie dociera i sa na drodze redukcji.

kret jak kret, ma jakieś szczątkwe oczy, a tak jak mowilem ewolucja oczu zaczynała sie od plamki światłoczułej - czegoś co wykrywao światło lub jego brak, najprostrze oko świata ma 2 tryby "widze światło" i "nie widze światła" , nie wie skąd pada, nie widzi otoczenia, widzi światło lub jego brak.

 

widać ze w grze mają duże czerowne oczy, i podobno widzą gracza, nie widzą tylko jego latarki, co nie ma absolutnie zadnego wytłumaczenia, nawet pół logicznego

 

to tak jak by ktoś słyszał krzyk w próżni - nie da sie. tak samo nie da sie widzieć czegokolwiek nie widząc światła

 

 

dobrze że Yano nie ma nintendo, stwierdziłby że po grzybach się nie rośnie. prosze, przypierdalać się o latarkę w grze o zdewastowanej ziemi i mutantach plz. a chodzenie w kartonie w mgs-ie wcale a wcale nie było komiczne.

czemu cie tak dupa boli ze sie musisz czepiac kazdego mojego postu, do tej pory zawsze sądziłem że jesteś spoko ziom

 

i już wiele razy mowilem - obecność fanstatycznych wydarzeń i stworzeń nie zwalnia z logicznego tworzenia świata

Edytowane przez Yano
  • Plusik 2
Gość mate5
Opublikowano (edytowane)

kret jak kret, ma jakieś szczątkwe oczy, a tak jak mowilem ewolucja oczu zaczynała sie od plamki światłoczułej - czegoś co wykrywao światło lub jego brak, najprostrze oko świata ma 2 tryby "widze światło" i "nie widze światła" , nie wie skąd pada, nie widzi otoczenia, widzi światło lub jego brak.

 

widać ze w grze mają duże czerowne oczy, i podobno widzą gracza, nie widzą tylko jego latarki, co nie ma absolutnie zadnego wytłumaczenia, nawet pół logicznego

 

to tak jak by ktoś słyszał krzyk w próżni - nie da sie. tak samo nie da sie widzieć czegokolwiek nie widząc światła

 

 

Człowiek nie dałby rady walczyć mieczem o wielkości GS z monster hunter ale to ci nie odbiera przyjemności z łupania rathalosów, co nie? To tylko gra Yano, jeśli twórcy chcieli żeby grzyby nie reagowały na światło latarki to tak zrobili i tyle.

 

Obejrzałem gameplay już chyba 5 razy, to będzie piękna gra.

Edytowane przez mate5
Opublikowano

jednak to tylko kwestia siły, mało prawdopodobna ale coś wykonalnego

 

tymczasem tutaj zaprzecza sie prawom fizyki i podstawom tego jak działa wzrok - widzenie czegokolwiek oznacza widzenie światła odbitego od przedmiotu, wiec jakim cudem mutanty miały by widzieć inne rzeczy tylko akurat nie snop światła?

Opublikowano (edytowane)

tymczasem tutaj zaprzecza sie prawom fizyki i podstawom tego jak działa wzrok - widzenie czegokolwiek oznacza widzenie światła odbitego od przedmiotu, wiec jakim cudem mutanty miały by widzieć inne rzeczy tylko akurat nie snop światła?

bo to są gry video , tutaj Mario wali głową w beton i wychodzą grzyby które je, mylisz pojęcia real life/ video game

Szkoda że nie ma animacji przeszukiwania ciała tylko ammo wypada z grzybo ludzików ;/

Edytowane przez FlashGordon
  • Plusik 1
Gość Dr.Suess
Opublikowano

o ile jestem w stanie "zrozumieć" to że możesz mieć swoje zdanie i twoje argumenty w innych tematach np z hydeparku są dla Ciebie oczewiste a dla mnie nie. tak nie mogę zrozumieć tego że nie możesz przeboleć że twórcy wymyślili ze mutanty nie reagują na światło, mieli taką wizję i koniec, nic do gadania. a już to że grzyb zamienia ludzi w mutanty i rozwala ludzkość to ok no problem XD. ja Cie lubie :* tylko pierdzielisz czasami takie smuty że aż mam ochote zayebać komuś na ulicy.

Opublikowano

bardzo mnie cieszy to info o ślepakach składających Joela na 1hit, dorzuć do tego garstke ammo i już wiadomo że gierka będzie napinać nerwy do maxa

 

może urodzi się z tego nowy genre? czysty survival, coś jak DayZ

Opublikowano (edytowane)
bo to są gry video , tutaj Mario wali głową w beton i wychodzą grzyby które je, mylisz pojęcia real life/ video game

Róźnica jest taka że Mario ani przez chwilę nie udaje że jest grą poważną. Jak i większośc gier ogólnie.

TLoU aspiruje do bycia czymś więcej, geneza grzyba nawiązująca do faktów z mrówkami, brak regeneracji życia itp

Myślę że to jakieś niedopatrzenie z tym niewidzeniem światła i naprawią to w pełnej wersji. I tu nawet nie chodzi o fizykę (mimo że to podstawy) a o lepszy gameplay- ciekawiej będzie jak przy zaświeceniu latarką w te potwory one wrzasną i ruszą na gracza.

Edytowane przez Dobos
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...