waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 fokin sit, nie wytrzymałem i wlazłem w ten temat a miałem sobie nie psuć zabawy i nie zbierać żadnych informacji. A tymczasem taki zalew. Ale nie powiem podnieta urosła. I (pipi)a znowu preorder będzie. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 to dosyc trudne z tym zabijaniem na jednego hita, myślałem że bedzie jakies QTE pozwalające sie wyzwolić z uścisku borowika Mnie to właśnie cieszy, poza tym pewnie zawsze w takiej sytuacji Ellie będzie krzyczeć "behind you" Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Powinni zrobić że przy Runnerach musimy wyłączać latarkę. Dodatkwo bateria w latarce powinna się zużywać jak w Alan Wake. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Na HUD widać ikonkę baterii, więc zapewne będzie się ona zużywać. Z tych opisów wrażeń właściwie tylko jedna rzecz mi się nie podoba, ale na szczęście jest to opcjonalne: Holding down R2 enters into a slow-motion "listen mode" where Joel holds his breath and listens hard, allowing you to see enemies' locations and position through walls. It doesn't make a ton of sense, but it's a welcome ability, since sneaking up on these fuckers is hard enough as it is. Ale działa to tylko na tych, którzy hałasują: It is an option that allows to study the environment, but without having an advantage over the top. The Clicker croaking their jarring litany are reported immediately, while the Runner may remain completely invisible, still waiting for a prey. Do not think so to exploit this mode against humans: the circles that signal noise may indicate subsequent steps of a person or a bottle thrown by an opponent as a diversion. No i ponoć żeby to włączyć to trzeba siedzieć nieruchomo, ruch wyłącza ten tryb. I jest to 100 razy lepsze rozwiązanie niż to, co było w Far Cry 3. Może na najwyższym poziomie trudności w ogóle tego nie będzie, jak np. w Uncharted 3 gdzie na crushingu nie pokazywało przycisków podczas walki wręcz. EDIT: O ulepszeniach: "Upgrades will also be a big part of the game, with items you find along the way factoring into a system that allows you to better the items you make and the items you’re already carrying, and expand on things like inventory size. Those options were not included in the demo, but Minkoff said that there would be a number of additional systems for thinks like item upgrades, equipment upgrades, and skill progression. "So let’s say you find an improvised munitions training manual in a military depot. It might teach you how to improve the efficiency of your molotovs — so off of the same ingredients, you might get double the radius, or something like that,” Minkoff said. “And you can also upgrade your equipment. As you scavenge around the environment, you can find pieces that you can use to build extra holsters onto your backpack, or to expand your inventory, to upgrade your guns — like maybe when you get a rifle you want to add a scope to it so you find the pieces to a scope, and now you put that on. And additionally, you’ll be able to upgrade Joel’s skills — it’s a cross-country journey. He and Ellie are going across the whole continent, so over the course of that journey, he becomes more skilled himself, so you’ll be able to upgrade his skills as well. http://www.gamefront...e-last-of-us/2/ Edytowane 4 lutego 2013 przez SzczurekPB Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Na co wyłączać latarkę jak one nie mają oczu? Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Na co wyłączać latarkę jak one nie mają oczu? Dlatego runnersi powinni mieć uszkodzony wzrok reagujący jedynie na światło. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Desctructoid: " I expected a lot of things from The Last of Us, but what I didn't expect, and what I was pleasantly surprised by, was that it scared me more than any recent survival horror game. I don't know that Naughty Dog would classify it as a straight up survival horror, but between the time I spent scrounging to survive, and the rest of the time I spent scared ****less, it definitely fits under the classification."" Edytowane 4 lutego 2013 przez Andrew21 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Na co wyłączać latarkę jak one nie mają oczu? te kompletne grzyby nie mają oczu wiec sie ich nie czepiam, to oczywiste że nie widzą ale stadium pośrednie gdy czlowiek sie nie rpzemieni do konca w grzyba to ma oczy (w dodatku śiwecace) - ale podobno tez nie widzi światła latarki, to bardzo nielogiczne ale to nie są normalni ludzie i widać że oczy inaczej wyglądają więc co to za problem że światła nie widzą. mają inne "zalety". wszystko jedno że to mutanty , nie da sie widzieć czegokolwiek nie widząc światła, bo to co widzimy to są promienie światła odbite od obiektów. więc jeśli widzą pomieszczenie i siebie nawzajem i postać - a nie widzą snopu światła z latarki to kompletnie absurdalne Edytowane 4 lutego 2013 przez Yano Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 w splinter cell wam nie przeszkadzało, że cały świat nie widział dwóch (pipi)itnych zielonych świateł na goglach Fishera? 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 ja nie gralem w to, ale jednak to co innego - niedowidzący wrogowie, a wrogowie ktorzy teoretycznie widzą wszystko ale nie widzą akurat snopu światła... no nigga please Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Yano please. W gameplayu masz Clickersow ktorzy nie widza kompletnie nic. Jak mialbym sie przypier.dolic do czegos to do tego, ze Joel przebiega obok jednego i ten nie zareagowal kompletnie. A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo. Jak zapalisz latarka w kreta to myslisz ze zareaguje? Powie "zgas (pipi)a to swiatlo"? Cytuj
BasteKSG 42 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Jak zapalisz latarka w kreta to myslisz ze zareaguje? Powie "zgas (pipi)a to swiatlo"? Dobre Gra zapowiada sie kozacka. Nie ma co ND maja wyrobiona marke i ja na bank zaufam im. Maja szanse zrobic kolejny tytul, z ktorego beda rozpoznawalni. Nowe Uncharted zobaczymy pewnie na PS4. Na nowej generacji zobaczymy tez pewnie The Last Of Us 2 lub cos w ten desen, jesli ta gra bedzie swietna, a jestem przekonany, ze bedzie to topowym poziom. Edytowane 4 lutego 2013 przez BasteKSG Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo. w polskim tekscie było napisane że go nie widzą, mam nadzieje że to wina dema a nie ostateczne rozwiązanie kret widzi światło, jak każdy kto ma chociaż szczątkowe oczy, Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo. w polskim tekscie było napisane że go nie widzą, mam nadzieje że to wina dema a nie ostateczne rozwiązanie kret widzi światło, jak każdy kto ma chociaż szczątkowe oczy, Kret ma kompletnie zarosniete oczy. Swiatlo kompletnie do nich nie dociera i sa na drodze redukcji. Edytowane 4 lutego 2013 przez Voytec Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) te akcje w zaciemnionych pomieszczeniach to rewelka. ostatni raz miałem takie uczucie oglądając I am Legend. jestem pod jarany. gra na bank sprzeda sie rewelacyjnie czego im serdecznie życzę, bo to jedna z niewielu marek nie idąca na skróty. widać gołym okiem, ze przykładają sie ze wszystkich sil do projektu, który razem tworzą. tylko popatrzcie.. jest mnóstwo gier o Zombie, a oni wciąż tworzą coś zupełnie nowego, innego - Love It. Edytowane 4 lutego 2013 przez MEVEK Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Nie prawda. Krety mają zredukowany narząd wzroku. Cytuj
Gość Dr.Suess Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 dobrze że Yano nie ma nintendo, stwierdziłby że po grzybach się nie rośnie. prosze, przypierdalać się o latarkę w grze o zdewastowanej ziemi i mutantach plz. a chodzenie w kartonie w mgs-ie wcale a wcale nie było komiczne. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo. w polskim tekscie było napisane że go nie widzą, mam nadzieje że to wina dema a nie ostateczne rozwiązanie kret widzi światło, jak każdy kto ma chociaż szczątkowe oczy, Kret ma kompletnie zarosniete oczy. Swiatlo kompletnie do nich nie dociera i sa na drodze redukcji. Nie prawda. Krety mają zredukowany narząd wzroku. I think we mean one and the same nigga. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) A Ci Runnersi to nie wiesz jak bedareagowac na swiatlo. w polskim tekscie było napisane że go nie widzą, mam nadzieje że to wina dema a nie ostateczne rozwiązanie kret widzi światło, jak każdy kto ma chociaż szczątkowe oczy, Kret ma kompletnie zarosniete oczy. Swiatlo kompletnie do nich nie dociera i sa na drodze redukcji. kret jak kret, ma jakieś szczątkwe oczy, a tak jak mowilem ewolucja oczu zaczynała sie od plamki światłoczułej - czegoś co wykrywao światło lub jego brak, najprostrze oko świata ma 2 tryby "widze światło" i "nie widze światła" , nie wie skąd pada, nie widzi otoczenia, widzi światło lub jego brak. widać ze w grze mają duże czerowne oczy, i podobno widzą gracza, nie widzą tylko jego latarki, co nie ma absolutnie zadnego wytłumaczenia, nawet pół logicznego to tak jak by ktoś słyszał krzyk w próżni - nie da sie. tak samo nie da sie widzieć czegokolwiek nie widząc światła dobrze że Yano nie ma nintendo, stwierdziłby że po grzybach się nie rośnie. prosze, przypierdalać się o latarkę w grze o zdewastowanej ziemi i mutantach plz. a chodzenie w kartonie w mgs-ie wcale a wcale nie było komiczne. czemu cie tak dupa boli ze sie musisz czepiac kazdego mojego postu, do tej pory zawsze sądziłem że jesteś spoko ziom i już wiele razy mowilem - obecność fanstatycznych wydarzeń i stworzeń nie zwalnia z logicznego tworzenia świata Edytowane 4 lutego 2013 przez Yano 2 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) kret jak kret, ma jakieś szczątkwe oczy, a tak jak mowilem ewolucja oczu zaczynała sie od plamki światłoczułej - czegoś co wykrywao światło lub jego brak, najprostrze oko świata ma 2 tryby "widze światło" i "nie widze światła" , nie wie skąd pada, nie widzi otoczenia, widzi światło lub jego brak. widać ze w grze mają duże czerowne oczy, i podobno widzą gracza, nie widzą tylko jego latarki, co nie ma absolutnie zadnego wytłumaczenia, nawet pół logicznego to tak jak by ktoś słyszał krzyk w próżni - nie da sie. tak samo nie da sie widzieć czegokolwiek nie widząc światła Człowiek nie dałby rady walczyć mieczem o wielkości GS z monster hunter ale to ci nie odbiera przyjemności z łupania rathalosów, co nie? To tylko gra Yano, jeśli twórcy chcieli żeby grzyby nie reagowały na światło latarki to tak zrobili i tyle. Obejrzałem gameplay już chyba 5 razy, to będzie piękna gra. Edytowane 4 lutego 2013 przez mate5 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 jednak to tylko kwestia siły, mało prawdopodobna ale coś wykonalnego tymczasem tutaj zaprzecza sie prawom fizyki i podstawom tego jak działa wzrok - widzenie czegokolwiek oznacza widzenie światła odbitego od przedmiotu, wiec jakim cudem mutanty miały by widzieć inne rzeczy tylko akurat nie snop światła? Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) tymczasem tutaj zaprzecza sie prawom fizyki i podstawom tego jak działa wzrok - widzenie czegokolwiek oznacza widzenie światła odbitego od przedmiotu, wiec jakim cudem mutanty miały by widzieć inne rzeczy tylko akurat nie snop światła? bo to są gry video , tutaj Mario wali głową w beton i wychodzą grzyby które je, mylisz pojęcia real life/ video game Szkoda że nie ma animacji przeszukiwania ciała tylko ammo wypada z grzybo ludzików ;/ Edytowane 4 lutego 2013 przez FlashGordon 1 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 jednak to tylko kwestia siły, mało prawdopodobna ale coś wykonalnego Nie no, mega lol Cytuj
Gość Dr.Suess Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 o ile jestem w stanie "zrozumieć" to że możesz mieć swoje zdanie i twoje argumenty w innych tematach np z hydeparku są dla Ciebie oczewiste a dla mnie nie. tak nie mogę zrozumieć tego że nie możesz przeboleć że twórcy wymyślili ze mutanty nie reagują na światło, mieli taką wizję i koniec, nic do gadania. a już to że grzyb zamienia ludzi w mutanty i rozwala ludzkość to ok no problem XD. ja Cie lubie :* tylko pierdzielisz czasami takie smuty że aż mam ochote zayebać komuś na ulicy. Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 bardzo mnie cieszy to info o ślepakach składających Joela na 1hit, dorzuć do tego garstke ammo i już wiadomo że gierka będzie napinać nerwy do maxa może urodzi się z tego nowy genre? czysty survival, coś jak DayZ Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) bo to są gry video , tutaj Mario wali głową w beton i wychodzą grzyby które je, mylisz pojęcia real life/ video game Róźnica jest taka że Mario ani przez chwilę nie udaje że jest grą poważną. Jak i większośc gier ogólnie. TLoU aspiruje do bycia czymś więcej, geneza grzyba nawiązująca do faktów z mrówkami, brak regeneracji życia itp Myślę że to jakieś niedopatrzenie z tym niewidzeniem światła i naprawią to w pełnej wersji. I tu nawet nie chodzi o fizykę (mimo że to podstawy) a o lepszy gameplay- ciekawiej będzie jak przy zaświeceniu latarką w te potwory one wrzasną i ruszą na gracza. Edytowane 4 lutego 2013 przez Dobos 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.