Gość Dr.Suess Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) ok, to podyskutujmy o farmazonach w heavy rain. kolejny "twardo stompający", co wam to przeszkadza, serio sie pytam bo nie wierze w to co czytam. TO ŻE GRZYB POKONAŁ LUDZKOŚĆ vs MUTANTY NIEWIDZĄCE NIC 0 do 1 WTF?! Edytowane 4 lutego 2013 przez Dr.Suess Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 mutatny które nic nie widzą są spoko, ael mutanty które widza wszystko oprócz światła są nielogiczne i naprawde porównywanie tego do mario to tak jak by w rozmowie o nieralistycznej scenie w tytaniku mówić "a jakoś w jam łasicy sie udało!!" Cytuj
Kyonesu 4 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Nie lubie rozwodzenia się nad jednym wzbudzającym kontrowersje wątkiem w przypadku tak rozbudowanej i ciekawej produkcji. Gra podchodzi do oklepanego tematu w sposób całkowicie odmienny od wielu innych dzisiejszych gier, widać, że twórcy idą inną ścieżką. Filmiki na YT potwierdzają klimacik, a poza tym to w końcu Naughty Dogs. Gra będzie przednia, chciałoby się teraz coś więcej pooglądać, poczytać na temat gry ale jakoś nie mam serca do tego aby psuć sobie potem przyjemność po odpaleniu gry. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 pooglądałem w koncu filmik na duzym ekranie, zapowiada sie super, czułem sie jak w dawnych czasach przy silent hill 1 i 2 , gdzie strach było zrobic krok (tylko mgły brakowalo) niewątpliwe bedzie to za(pipi)ista gra, i bardzo tez cieszy że jest odmienna od uncharted bo to byla moja najwieksza obawa od pczątku, ale ci co grali w demo mówią że to nie grozi Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Wrażenia eurogamera. http://www.eurogamer.pl/articles/2013-02-04-wrazenia-z-pokazu-the-last-of-us Cytuj
pele15 3 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 kolega z sygnaturką django napisał że widzą nas a nie widzą światła, mam na to jedno logiczne jak dla mnie wytłumaczenie a mianowicie główny bohater posiada latarke na klatce piersiowej więc może być tak że jak się do niego zbliżamy to światło go oślepia i wtedy nas nie widzi. inaczej nie potrafie tego wytłumaczyć, chyba że rzeczywiście to błąd gry. pozdrawiam Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Nie sądzę by ślepe zombiaki cokolwiek widziały. Podejrzewam że wyczuwaja obecność po zapachu i dźwięku. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 No, że też nikt nie wpadł na to, że wyczuwać mogą poprzez wyczulony zmysł węchu i dużo bardziej czuły słuch. Ale nie, bo "widzieć" można tylko oczami. A cytat o możliwości podniesienie miecza wielkości tych z MH to jednak mnie dzisiaj mocno rozbawił. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) pokazali nowy gameplay a tutaj widzę rozmowe o kretach i plamce światłoczułej. Chyba nie wytrzeźwiałem, to mi się śni jestem pewien, No, że też nikt nie wpadł na to, że wyczuwać mogą poprzez wyczulony zmysł węchu i dużo bardziej czuły słuch. Ale nie, bo "widzieć" można tylko oczami. A cytat o możliwości podniesienie miecza wielkości tych z MH to jednak mnie dzisiaj mocno rozbawił. To teraz pora na miecze. największe miecze dwuręczne w średniowieczu były o połowę mniejsze, i były używane tylko na paradach, nie da się nimi normalnie walczyć. Ciekawi mnie kiedy Yano się przyczepi że w grze póki co nie potwierdzono kataru i bóli menstruacyjnych Ellie. W końcu realizm. Edit - szybki ten minus. Graty anonimowy twardzielu. Edytowane 4 lutego 2013 przez aphromo Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Podchodźcie do gier jak do rozrywki, a nie czegoś co ma odmienić wasz świat i co MUSI być realistyczne. Kurde, kiedyś lataliśmy Sir Danielem, który mógł odczpić sobie głowę, albo fioletowym smokiem, który gadał podobnie jak jego ważka. I nikomu to nie przeszkadzało. A teraz to każdy by chciał realne gry. Świat wam się znudził? Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Nie oglądałem tych filmików żeby sobie nie popsuć zabawy, ale jeżeli na serio będzie tak, że grzyby będą widziały naszą postać, a nie będą reagować na promień latarki to rzeczywiście jest coś nie tak. Całkowicie zgadzam się z Yano i aż dziwie się jak padają tak durne argumenty jak "to tylko gra wideo". Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Podchodźcie do gier jak do rozrywki, a nie czegoś co ma odmienić wasz świat i co MUSI być realistyczne. Kurde, kiedyś lataliśmy Sir Danielem, który mógł odczpić sobie głowę, albo fioletowym smokiem, który gadał podobnie jak jego ważka. I nikomu to nie przeszkadzało. A teraz to każdy by chciał realne gry. Świat wam się znudził? Poniekąd masz racje, ale czasem jednak pewne elementy świata kreują lepsze i wiarygodniejsze odczucia z gry. Jest pewna konwencja (survival adventure, zombie-grzyby), ale jak nagle zacznie się sypać jego podstawa (pewna doza realności w motywie walki o przetrwanie) to cięzko o immersje. Chciałbyś grać w GTA V z możliwoscią biegania po scianach jak w Assassin's Creed? Edytowane 4 lutego 2013 przez _Be_ Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Nie sądzę by ślepe zombiaki cokolwiek widziały. Podejrzewam że wyczuwaja obecność po zapachu i dźwięku. ja cały czas sie odnosze do jednego zdania gościa który grałw demo "Przedstawiciele pierwszej nazywani są Runnerami, ponieważ bardzo szybko biegają. Rzucają się na Joela, gdy tylko go zobaczą. Tak, zobaczą, bo jeszcze mają gałki oczne, choć nie reagują na pewne bodźce. "Biegacze" nie zauważają światła, nawet gdy bohater przechodzi tuż obok nich z włączoną latarką." niektore grzyby mają zamiast głowy grzyba i nic nie widzą. ale zainfekowani ludzi przed przemianą widzą postać jednak nie widza światła z latarki , i tylko to mnie drażni Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Podchodźcie do gier jak do rozrywki, a nie czegoś co ma odmienić wasz świat i co MUSI być realistyczne. Kurde, kiedyś lataliśmy Sir Danielem, który mógł odczpić sobie głowę, albo fioletowym smokiem, który gadał podobnie jak jego ważka. I nikomu to nie przeszkadzało. A teraz to każdy by chciał realne gry. Świat wam się znudził? Poniekąd masz racje, ale czasem jednak pewne elementy świata kreują lepsze i wiarygodniejsze odczucia z gry. Jest pewna konwencja (survival adventure, zombie-grzyby), ale jak nagle zacznie się sypać jego podstawa (pewna doza realności w motywie walki o przetrwanie) to cięzko o immersje. Chciałbyś grać w GTA V z możliwoscią biegania po scianach jak w Assassin's Creed? Okej, zgodze się. Winni też są twórcy, którzy obiecują nam "realne oddanie świata", a później wrzucają głupoty nijak pasujące do reszty. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Wywiadu nie znam, ale pewnie twórcom chodziło o to żeby gracz uważał gdzie w danym momencie patrzy ten zombiak. Wyobrażam sobie sytuację, że masz w pokoju 5 Runnerów i musisz tak zgrać czas i poruszanie się, żeby żaden nigdy na ciebie spojrzał bo inaczej pewna śmierć. Zabierz graczowi latarkę która jest jedynym źródłem światła, i ten pokój wrzuć jako platynowe osiągnięcie. Naprawdę nie da się grać jak na ekranie nie widać. Gracz naprawdę musi coś widzieć na ekranie, nieważne jak. Zresztą nie jest powiedziane że Runnery są głuche i można sobie szaleć pod ich nosem. Edytowane 4 lutego 2013 przez aphromo Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 przecież nie trzeba robić w 100% ciemnej ciemności, w wieluuu grach sa oboecne latarki i czesto tez trzeba je wyłaczac w pewnych sytuacjach, i mimo to jednak coś widać, oczywisice jest ciemno i słabo widac ale wlasnie o to chodzi, to jeszcze bardziej straszne - jestem w pokoju pełnym mutantów i musze po ciemku sie skradac nie widząc co dokłądnie robią Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Wytłumacz mi w takim razie jak coś będzie widać bez latarki. od razu uprzedzam że nie jestem najlepszym przykładem jeśli chodzi o możliwości ludzkiego wzroku i jakieś światło, nawet lampkę od przedłużacza muszę mieć inaczej to ruska loteria w stylu ,, idę, będzie krzesło albo nie ". Mowa ofc o pomieszczeniach. Jak chcesz unikać zombiaków jak nie wiesz gdzie patrzą. Po oczach ? Ale jak ich oczy zobaczysz, to oni również ciebie zobacza. Naprawdę, to jest taki skradankowy motyw z serii ,, odwróceni plecami toidę, odwróceni przodem kampię za rogiem ". Nie ma w tym żadnej filozofii. Edytowane 4 lutego 2013 przez aphromo Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) bez latarki nie musi przeciez byc całkowitej ciemności, przeciez masz to we wszystkich ciemnych grach i filmach - nawet bez latarki zawsze sie znajdzie jakies tam delikatne światło ktore powoduje że coś widać. chyba że sie jest zmaknietym w całkowicie odizolowanym pokoju bez okien i bez niczego ale oczywiscie nie postuluje kompletnej ciemności tylko właśnie taki półmrok - latarka pomagała by zobaczyc detale ale bez niej nadal widac zarys otoczenia i da sie skradać itp z mutantami sam odpowiedziałeś - widac ich pewnie świetnie po oczach, ale nawet oprocz tego pewnie widac by było ich zarys i ruch . a bez latarki sam byś mial przewage bo one tez słabiej ciebie widzą no i akurat tekst że "widze oczy to sie kitram a nie widze to ide - nie ma w tym żadnej filozofii" - no przeciez to identyczna filozofia jak w przypadku "widze twarz goscia to sie kitram a widze tył głowy to ide" wydaje mi sie to o wiele bardziej naturalne i rozsądne niż sytuacja w której w ciemnym pomieszczeniu lata snop światła latarki a mutanty go olewają dopóki nie zobacza samej postaci Edytowane 4 lutego 2013 przez Yano Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Yano, podstawą mojego rozumowania jest fakt, że gracz jest niejako zmuszony przez twórców używać latarki oraz to że mam na myśli wyłącznie pomieszczenia. Widziałem coś na kształt latarki w hubie ( ale mogę się mylić ) więc pewnie jej czas działania nie jest nieograniczony, skoro tak, to lepiej ją oszczędzać na momenty kiedy będzie niezbędna. I tutaj dochodzimy do podstawowej różnicy w naszym rozumowaniu - skoro jest latarka o której musisz pamiętać, to raczej MUSISZ kiedyś jej wreszcie użyć. Skoro w pokoju możesz coś widzieć bez latarki, to powiedz mi, ... po cholerę w ogóle te latarkę dali ??? Uwierz mi, jeśli będzie się dało bez niej grać to ja napewno to zrobię. ALE mam nadzieję że bedę zmuszony to robić. Tego najbardziej nie rozumiem. Jeśli gracz jest zmuszony użyć latarki, a wszystkie potworki od razu go za karzą szybką śmiercią, na samym wstępie, to już nie jest stealth. Mam nadzieję że gra wymusi właśnie dbanie o stan baterii latarki, żeby w momencie wejścia do budynku nie mieć jej na 0. Taki sam patent jak w Wiedźminie - albo wypijesz eliksir jak wchodzisz do jaskini, albo biegasz na ślepo, nie widzisz nic. I nie ma zmiłuj od tego. Oczywiście może być półmrok, mgła itp. ale wtedy raczej latarki nikt nie będzie używał, no chyba że level design to wymusi. I znów - skoro potworki miałyby od razu rzucać na się bohatera, który tylko użyje latarki ( a jest do tego zmuszony ), to gdzie jest tne stealht ? Edytowane 4 lutego 2013 przez aphromo Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Ja pjrd co za żałosna dyskusja. Taka jest konwencja gry i pomysł ND, grzyby są ślepe i mają wyczulony słuch i węch. Przestańcie (pipi)ć i się doszukiwać czegoś więcej. 4 Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Nie wszystkie grzyby są ślepe. I o tych innych grzybach właśnie rozmawiamy. Dobra ja już się wyłączam. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Oczywiście może być półmrok, mgła itp. ale wtedy raczej latarki nikt nie będzie używał, no chyba że level design to wymusi. grałeś kiedys w silent hill? była tam latarka, zwabiała potwory co jest logiczne dało sie grac bez niej żeby omijac potwory, ale jednak przyjemniej sie biegało ze światłem, to chyba oczywiste, jednak trzeba było uważać z jego użyciem w ogole grałes w jakąkolwiek gre z latarką? bo mowisz tak jak bys nie grał latarka ułatwia poruszanie sie , ale w żadnej grze w którą ja gralem nie było tak że gdy latarka padnie to gracz znajduje sie w czarnej (pipi)e i nie da sie dalej grac, bo to by bylo bez sensu. bez latarki jest jakaś tam słaba widoczność, ale jak sie zapali światło jest lepsza Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Nie oglądałem tych filmików żeby sobie nie popsuć zabawy, ale jeżeli na serio będzie tak, że grzyby będą widziały naszą postać, a nie będą reagować na promień latarki to rzeczywiście jest coś nie tak. Całkowicie zgadzam się z Yano i aż dziwie się jak padają tak durne argumenty jak "to tylko gra wideo". \One nie widzą naszej obecności, bo są ślepe. W tym pierwszym stadium zatrucia jeszcze mają oczy, ale nie wiadomo czy coś widzą. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 W grze pewnie używa się tej latarki przez 10% gameplay a tutaj rozwód na 3 strony dlaczego bezmózgie zombie bez oczu nie widzą światła. Nic dziwnego, jak ma widzieć latarkę skoro nie ma w ogóle twarzy: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/563257_10151317604819285_555249035_n.png Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.