Yano 3 697 Opublikowano 12 lutego 2013 Opublikowano 12 lutego 2013 hmm nieco lipa, zwłąszcza jak E3 przyćmi gre... no chyba że na E3 zorganizują ogromną kampanie reklamową, może sie uda (chociaż przyciona nextgenami i tak bedzie) co do samej obsuwy to nawet jakoś przeżyje, pod koniec kwietnia wychodzi "dodatek" do dragons dogma wiec bede mial wiecej czasu na ogranie tej cudownej gry Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 13 lutego 2013 Opublikowano 13 lutego 2013 (edytowane) Już oficjalnie: The Last of Us wyjdzie 14 czerwca. The Last of Us is an ambitious project. In many ways it may be Naughty Dog‘smost ambitious project to date – a brand new universe and cast ofcharacters, brand new tech, brand new genre, and not to mention it’seasily the longest campaign Naughty Dog has ever made. As a team we pride ourselves on setting a very high quality bar forevery aspect of our games – gameplay, story, art, design, technology andmore. We want to make sure The Last of Us raises that bar even further – for ourselves, and most importantly, for you, our fans. As we entered the final phase of development for The Last of Us, wecame to realise just how massive Joel and Ellie’s journey is. Butinstead of cutting corners or compromising our vision, we came to thetough decision that the game deserved a few extra weeks to ensure everydetail of The Last of Us was up to Naughty Dog’s internal highstandards. The extra wait will be very short and your patience will be rewarded.Update your calendars. You won’t even have to change seasons. The Lastof Us will be available 14th June 2013. Until then, know that we will be working extremely hard to deliver an experience that matches your high expectations. http://blog.eu.playstation.com/2013/02/13/the-last-of-us-is-coming-in-june/ Podoba mi się ten fragment o długości kampanii Edytowane 13 lutego 2013 przez SzczurekPB Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 lutego 2013 Opublikowano 13 lutego 2013 będzie wiecej czasu na ogranie innych wiosennych gier ale kurfa? jeden dzień po E3? ?? ? ? ?! jedyne usprawiedliwienie to to że na E3 zrobią ogromną szopke na temat TLOU Cytuj
Gość suteq Opublikowano 13 lutego 2013 Opublikowano 13 lutego 2013 Szkoda, kwiecień i maj świeci pustkami w premierach. Cytuj
Gość Opublikowano 14 lutego 2013 Opublikowano 14 lutego 2013 Napiszę jeszcze raz, bo pewien znany mi kulturalny Pan Moderator znów bawi się w boga: Cieszę się, że przesunęli premierę TLoU na 14.06. Sprawią mi świetny urodzinowy prezent. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 17 lutego 2013 Opublikowano 17 lutego 2013 Jeśli ktoś się nie może doczekać gry, polecam film Doomsday. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 28 lutego 2013 Opublikowano 28 lutego 2013 Dzienniki developera: 1 Cytuj
selene 3 368 Opublikowano 28 lutego 2013 Opublikowano 28 lutego 2013 Fajnie to wygląda. Od razu skojarzyło mi się z Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 28 lutego 2013 Opublikowano 28 lutego 2013 A mi z Znacie jeszcze jakieś dobre książki w tych klimatach, chętnie coś poczytam przed premierą TLoU. Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 28 lutego 2013 Opublikowano 28 lutego 2013 Bastion, też Kinga, koniecznie najnowsze wydanie z dodatkowymi epizodami dopisanymi przez samego autora. Kniga ma ponad 1000 stron, wchodzi bez popity. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 3 marca 2013 Opublikowano 3 marca 2013 Demo TLOU dodawane do GOW;A będzie dostępne wraz z premierą gry ? Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 marca 2013 Opublikowano 3 marca 2013 Demo TLOU dodawane do GOW;A będzie dostępne wraz z premierą gry ? Nie, dostaniesz kod na demo, które pojawi się kiedyś tam. 1 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 8 marca 2013 Opublikowano 8 marca 2013 https://twitter.com/Naughty_Dog/status/310103054039019521 31 maja wcześniejszy dostęp do dema dla posiadaczy Ascension. Więc pewnie tydzień później reszta je dostanie. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 8 marca 2013 Opublikowano 8 marca 2013 Heh to pojechali z tą datą. Wcześniejszy dostęp 2,5 tygodnia przed premierą gry Cytuj
Gość suteq Opublikowano 8 marca 2013 Opublikowano 8 marca 2013 To nawet nie będę grał w demko skoro za rogiem będzie pełniak. :] Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 Nowe info z jakiegoś magazynu - joel has his own hit detection. if you get shot in the left arm, he would hold his injured arm with his right hand and also loose constantly blood. you definitely have to treat the wound immediately because of the constantly loss of health and the screen would turn red.in order to stop losing health, you have to get the bullet out of the wound, disinfect it with alcohol or antiseptic and bind the wound. all by holding the r1 button one by one.the process to get the bullet out of the wound is not presented realistically, it would be too bloody and brutal.- if you get shot in the right arm (joel is right-hander) you have of course make sure to treat the wound like described above with the left arm. but after that, you can't just take out your shotgun immediately and shoot like nothing has happened before. you arm still hurts so if you aim with a heavy weapon like the shotgun or an assault rifle, your crosshair moves all over the place. you don't have 100% control over the aiming.to shoot respectably with an injured right arm, you have to switch to a smaller gun like the pistol.- same procedure if you get shot in the leg. he would lean immediately against a wall to treat the wound.but now you hobble and can't run fast anymore for minutes, also when hit with a pole against the leg.- no health kit around you can also use toilet paper and rubber band to bind the wound.- the game plays very fluently, so no shortage of moments. you are able to open doors and move objects such as boxes or furniture. sometimes to get to higher positions, to clear a path or to block doors from coming enemies. to move a cabinet for example, you have to press a button repeatedly. by playing the demo he understood this as a scenario thing, meaning that he could not always do this, but he didn't attempt.- blindfire is not possible in the game. bullets are rare and so does every bullet count. you always have to aim if you want to shoot your gun. by just pressing the r1 button, it will only pop up the crafting menu. he discovered this while running away from a clicker.- the a.i. helps out if you could not find the transition. he was prompted by tess to show him where to go, which he made sure that this wasn't just staged, but controlled by the a.i. The game also helps if you are desperately lost and don't know what to do, the game prompts to press the l3 analog stick for a hint.- while playing the demo he never had to save ellie from the infected, she also never died in the demo playthrough. he was impressed by her self-preservation.- playing tlou on the lowest difficulty will not turn the game into a shooter. as he understood, the gameplay will not be affected essentially. stealth will still be very important. what he definitely can say about the lowest difficulty is that you find more ressources, ammunition, weapons compared to higher difficulty.- resource management is handled very well and balanced judging by the demo.a normal 2x4/stick can handle 10 punches on enemies before it brakes, as he remembers. in the demo he took the 2x4 attached scissors with a tape and created a club with spikes and now this weapon will only handle 4 punches on enemies before it brakes, but of course is more powerful now. so you always have to ask if it's worth to use up stocks, because they have their own life.- control points are placed generously, at least in the demo. he didn't had to start far away after dying.- you only punch with your fists in close combat if you don't have a close combat weapon such as a brick equipped or in your bag. if you press the punch button he will automatically get the close combat weapon out of his bag or back and punch with it- there is a tutorial level in the beginnig of the demo after meeting the infected for the first time which describes the controls with hints on the screen.- quick turn is possible and very effective because clickers are extremely fast and often turn their backs randomly. it's very hard to attack a clicker from behind with a shiv, he was able to do it just once in the demo. you can also lean to get a better perspective. to get behind a low cover, you have to crouch manually and you can also crouch fast but is very loud to do so and will alarm off the infected.- the input lag is very heavy in tlou. he found it to be bigger than in uncharted 3 but without actual measurement numbers of the input lag you should take this as a subjective opinion and not as a fact. nevertheless, he liked it because of the weight in the character and you aren't able to headshot the infected just easy like the enemies in an uncharted game.- he understood the listen mode for people who don't play with headphones, because with them, you can hear every sound the infected are doing from far away and therefore have definitely a better overview. while in listen mode, you can see enemies through more than 2 walls, also which type of enemies are ahead of you and which direction they are facing. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 marca 2013 Opublikowano 16 marca 2013 “We’re definitely looking at more than 12 hours, maybe 12 to 16 right now is what we’re looking at, it really depends on how you play. You can play a little bit slower if you try to approach situations stealthy, if you really wanna explore the environment and scavenge, that’s going to add more time too.” http://madassgamers.com/blog/the-last-of-us-single-player-campaigns-length-revealed/ Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 16 marca 2013 Opublikowano 16 marca 2013 W tej grze będzie chociaż jakieś umowne poczucie free-roamingu? Patrząc na przestrzenie w materiałach aż prosi się o taką sandboksową strukturę niektórych lokacji. ND powinno zawrzeć też misje poboczne. Cały czas w temacie TLoU zastanawia mnie czy ta gra jest takim jednorazowym eksperymentem czy jesteśmy świadkami narodzin nowego uniwersum na najbliższe 4-5 lat. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 marca 2013 Opublikowano 16 marca 2013 jeśli sie dobrze sprzeda to jest prawie pewne że bedzie kontunuacja a jest spora szansa że sie dobrze sprzeda, mimo że gra jest nietypowa i pewnie nie każdemu przypasi, ale pewnie sporo kasy wpakują w promocje (tylko kurde ta data premiery z dupy, zaraz po targach) Cytuj
Zwyrodnialec 1 729 Opublikowano 16 marca 2013 Opublikowano 16 marca 2013 Nikt teraz nie tworzy nowych IP z myślą o jednej grze, więc będzie seria, pewnie samo Naughty Dog zrobi jeszcze ze 2 części. TLOU musiałby się bardzo słabo sprzedać (co jest mało prawdopodobne bo jednak marka ND robi swoje) by Sony ją porzuciło na jednorazowym wyskoku. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 16 marca 2013 Opublikowano 16 marca 2013 (edytowane) U mnie z podejściem do gier od ND jest tak samo jak z tytułami od Rockstara. Nieważne jaki to tytuł ani gatunek, biorę w ciemno i z miejsca wróżę duży sukces. Edytowane 16 marca 2013 przez Nemesis US Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 16 marca 2013 Opublikowano 16 marca 2013 Tak jak Yano pisze - nikt nie ładuje kilkudziesięciu mln $ żeby zrobić jedną część. Praktycznie każda gra wysokobudżetowa jest robiona z myślą o serii. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 23 marca 2013 Opublikowano 23 marca 2013 No to żeby się za(pipi)iście sprzedało i mamy TLoU 2 na PS4 ;D Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 (edytowane) Bylo ? Ogolnie srednio, bo te "mordoklepki" centralnie mi przypominaja "R1 akcje" z RE6 =/ Juz nie wspominajac o widzeniu przez sciany (podobno mozna to wylaczyc na szczescie) ... Edytowane 24 marca 2013 przez Ins Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.