Gość suteq Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 I bardzo dobrze, od niedawna należę do każuali co lubią przyjemne samograje! Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 i tak pewnie to każdy zostawi włączone przez to, że grzyb jednym gryzem zabija więc większość będzie płakać, że za trudne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ponoć to jakiś tam instynkt, czy coś Joela, ma ułatwić coś tam. Zobaczymy w praniu, aczkolwiek mocne ułatwienie uderzające w wizerunek survivalu tej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 http://www.youtube.com/watch?v=HPvzgFzSv8E http://www.youtube.com/watch?v=Hyq9UjT0YVQ http://www.youtube.com/watch?v=OkhaanaZ9_0 Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 180 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Mam nadzieję że zwiększą liczbę animacji gryzienia przez grzybogłowego T_T 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 AI jest bardzo dobrze dopracowane, obie postaci towarzyszące w ogóle nie przeszkadzają i robią co trzeba. Z tymi grzybami to jak to jest, da się je zabić tylko z bliska za pomocą stealth killa, a broń palna jest na nie nieszkodliwa? Co widać na tym ostatnim gameplayu, pada kilka strzałów, a grzyb i tak wgryza się w Joela. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 506 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Na wcześniejszym gameplayu normalnie padały od strzałów. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 079 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 AI jest bardzo dobrze dopracowane, obie postaci towarzyszące w ogóle nie przeszkadzają i robią co trzeba. Z tymi grzybami to jak to jest, da się je zabić tylko z bliska za pomocą stealth killa, a broń palna jest na nie nieszkodliwa? Co widać na tym ostatnim gameplayu, pada kilka strzałów, a grzyb i tak wgryza się w Joela. To pewnie zależy od poziomu zainfekowania. Chwilę wcześniej trafił tego Infected Runnera jednym strzałem i od razu go zabił. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) to widzenie przez ściany wydaje sie bardzo... naciągane i jakies takie.. jak assasin creed tylko że głupsze pewnie nie zrobili tego dla jaj tylko zobaczyli że gra jest bez tego bardzo trudna, jednak strasznie mi sie to nie podoba i postaram sie tego nie używać.. zabija klimat grzyby da sie zabić z broni, widocznie słabo trafiał (w ręke) , pewnie w głowe szybciej padają Edytowane 24 Marca 2013 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Mam nadzieję, że takową opcję będzie można wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) E, ale gra tego nie włącza sama. Trzeba wcisnąć R2 żeby tego użyć, więc rozwiązanie jest proste - nie chcesz, to nie korzystaj. Edytowane 24 Marca 2013 przez SzczurekPB Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Na 95% zdarzy mi się to zrobić, chociażby odruchowo lub w sytuacji gdy amunicja i apteczki będą na wyczerpaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Stunik 1 402 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Może to rozwiązanie dla niskich poziomów trudności. W sumie nikomu raczej to nie będzie przeszkadzać, bo Ci którzy nie chcą nie będą używać. Z drugiej strony wiemy, że pomieszczenia są puste i możemy iść dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) No i podczas tego trybu nie mozna biegac, wiec to nie jest tak ze bedziemy na tym trybie za nimi latac jak po*eby .Mnie to osobiscie nie przeszkadza, pewnie nawet nie uzyje tego, chyba ze za drugim podejsciem, na wyzszym poziomie trudnosci (o ile bedzie mozna). A co do tego strzelania, na tym pierwszym gameplayu podczas skradania sie w tym markecie, trzeba bylo wpakowac 2 kulki w LEB z rewolweru w clickera, na tym filmiku dostal tylko raz i 3 razy w reke, pewnie byl juz na pierdniecie jednak pechus Edytowane 25 Marca 2013 przez Bansai Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Naughty Dog powoli, aczkolwiek sukcesywnie, odsłania karty dotyczące The Last of Us. Jak zapewne wiecie, oprócz ludzi, w grze zmierzymy się również z rozmaitymi "zarażonymi". Ci drudzy mają być przeciwnikami, którzy napsują nam sporo krwi, a przy okazji będą w stanie solidnie nas przestraszyć. Arne Meyer z Naughty Dog stwierdził w wywiadzie dla Official PlayStation Magazine, że zarażeni to jedni z tych przeciwników, których pokonanie nastręczy nam sporo trudności: Jedną z rzeczy, na których naprawdę mocno się skupiliśmy, są zarażeni w roli przeciwników. Chociaż istnieją różne ich rodzaje, tak naprawdę prezentują one jeden wymiar walki. Pokazując zainfekowanych naprawdę chcemy udowodnić, że mamy do czynienia ze strasznym, trudnym do pokonania wrogiem. Zarażeni nie urwali się jednak z choinki i mają doskonale komponować się ze światem gry: > Chodzi o to, że to nie będzie ładny świat. Każda decyzja ma się tu wiązać z niebezpieczeństwem i nieść ze sobą skrajne konsekwencje. Jak to jest, kiedy człowiek zostaje zmuszony do skrajności, ekstremalnego działania, kiedy granice między dobrem i złem się zacierają? Niezmierne ważne jest dla nas pokazanie tej brutalności. Jak możemy się przekonać oglądając publikowane przez twórców materiały, udało im się osiągnąć zamierzone cele. Joel (a tym bardziej Ellie) nie będzie maszyną do zabijania, a w przypadku konfrontacji z zarażonymi, najbezpieczniejszym wyjściem jest po prostu ominięcie ich. W przeciwnym wypadku "będziemy mogli pożegnać się z życiem w ciągu kilku sekund". http://www.ps3site.pl/zarazeni-z-the-last-of-us-beda-nas-straszyc-po-nocach/147325 Cytuj Odnośnik do komentarza
humanno 201 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 ogrywam wlasnie Walking Dead (rewelka!) i chcialbym widziec w "dużej" grze tego typu konsekwencje podjętych decyzji. Tak mi sie skojarzyło, akurat klimatycznie bardzo blisko. Czasami aż mam morlaniaka albo potężny dyskomfort z powodu niektorych deycji. Ten stopień interakcji z fabułą + kozacki gameplay TLoU i jest gra bliska perfekcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 We are now just three months away from the launch of Naughty Dog’s newest franchise, The Last of Us. The team is working extremely hard on putting the finishing touches on the game. It’s exciting to see all the different aspects of the game finally come together into the vision we’ve had in mind all along. Joel and Ellie’s journey is turning out to be something truly special that we can’t wait to share with our fans. With the June 14th release of the game rapidly approaching, we’re excited to announce that the first official television spot for The Last of Us will air on the season finale of AMC’s The Walking Dead this Sunday, March 31st at 9:00pm Pacific Time and Eastern Time. We’re eager to reveal more of Joel and Ellie’s story to you. Tune in to discover where you can find even more new content from The Last of Us. http://blog.us.playstation.com/2013/03/29/the-last-of-us-tv-spot-on-the-walking-dead-season-finale/ Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Bardzo dobra decyzja żeby pokazać reklamę TLoU podczas finału Walking Dead. Oglądalność duża, oraz tematyka serialu i gry podobna, więc pewnie widzów zainteresuje. Cytuj Odnośnik do komentarza
MPBossu 1 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Gra wyglada rewelacyjnie, w sumie chyba to bedzie jedyna gra poza CoD ktora kupie w dniu premiery. Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Reklama o której pisał Yeti: Może ze dwie nowe scenki, reszta to fragmenty z trailera z VGA. A tutaj dłuższa wersja: http://g-ecx.images-amazon.com/images/I/D10dwnQuG3S.mp4 Cytuj Odnośnik do komentarza
cwieri 92 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 The Last Of Us™ | Extended Story Red Band Trailer https://www.youtube.com/watch?v=0hP4Bsu0rAM Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Ucinanie głowy... dawać gifa. Jest Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez Square dodany spoiler, bo nie wszyscy chcą oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 242 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Heh, nieźle brutalna będzie ta gra, działa niesamowicie na wyobraźnie, lepiej niż w Gearsach z pewnością. God of Wara może nie przebija, ale tam brutalność była często przesadzona ( choć muszę przyznać, że God of War 3 to pierwsza gra, w której poczułem obrzydzenie ). Trzeba kupić jakieś mega słuchaweczki na premierę :] Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 http://www.darkhorse.com/Comics/22-392/The-Last-of-Us-American-Dreams-1 Wyszedł pierwszy numer komiksu. Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) Nowe dzienniki developera, "Wasteland Beautiful": Nie ma fabularnych spoilerów, jest tylko kilka urywków z nowych miejscówek. Gra ma świetne oświetlenie i muzykę Kilka gifów: Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez SzczurekPB Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.