Opublikowano 1 czerwca 201311 l Wiem jak jest Czym się różni pełna polska wersja, od czeskiej z polskim językiem? Lubię to! · Odpowiedz · 19 godz. temu muve.pl czeska wersja ma czeskie napisy na tyle okładki i czeską drukową instrukcję. mogłeś jeszcze zapytać która z tych wersji ma w sobie angielski język do wyboru
Opublikowano 1 czerwca 201311 l Wersja PL ma do wyboru kilka ścieżek dzwiękowych z możliwością mieszania napisów, czyli standard jeżeli chodzi o gry od ND. Nie ma sensu panikować
Opublikowano 1 czerwca 201311 l chodzi o 40 dychy bo po ograniu i tak do żyda pójdzie no chyba że zaskoczy ponadczasowe multi
Opublikowano 1 czerwca 201311 l Nie sądzę aby multi miało przykuć na dłużej. Zwłaszcza gdy multi U3 jak i nawet U2 wciąż są pełne graczy. ND w tym przypadku postawiło na singiel. Nawet marketing opierał się na singlu. Ale miło będzie jeśli czymś ciekawym zaskoczą w rozgrywce wieloosobowej. Ciężko jest w tej chwili w ogóle myśleć jak będzie to multi wyglądać. Tak czy siak o agresywnej wymianie ognia raczej można zapomnieć.
Opublikowano 1 czerwca 201311 l Jakby ktoś chciał konto z demem to piszcie na PW. Plik jest na liście ściągniętych to chyba można udostępniać. Jednak nie można dzielić dema więcej niż na 2 konta. To niestety nic z tego udostępniania nie wyjdzie. Edytowane 1 czerwca 201311 l przez cwieri
Opublikowano 1 czerwca 201311 l dzięki cwieri za dobre chęci, jakoś wytrzymam 2 tygodnie co do exclu demka - checieli zwiększyć sprzedaż Ascension ale z tego co czytam to ludzie w Stanach masowo wypożyczają GOWA żeby go oddać na drugi dzień, raczej nici z grubej kaski
Opublikowano 1 czerwca 201311 l ponoc demo jest dluzsze niz sie wydaje? Wystarczy podczas ostatniego starcia z zarażonymi ponownie uruchomić checkpointa (starcie) i gra umożliwi nam kontynuowanie rozgrywki, pokazując nowe miejsca. Edytowane 1 czerwca 201311 l przez MEVEK
Opublikowano 1 czerwca 201311 l Czym jest opcja listen mode? Grałem raz na normalu z tym, następnym razem bez tego na hard i żadnej róznicy nie widziałem (słyszałem?).
Opublikowano 1 czerwca 201311 l to jest ten tryb gdy naciskasz guzik i słuchasz otoczenia co wizualnie jest przedstawione tak że widzisz przez ściany sylwetki wrogów to pewnie o to chodzi
Opublikowano 1 czerwca 201311 l Na szybko powiem tylko, że technicznie zdecydowanie najlepsza gra na PS3, szczególnie modele postaci i oświetlenie (miękkie cienie nawet bez bezpośredniego źródła światła i jakaś forma global illumination, next-genowe efekty na PS3.. takie cuda to tylko od ND). Poza tym standardwoe dla ND przywiązanie do detali. Edytowane 1 czerwca 201311 l przez Emet
Opublikowano 1 czerwca 201311 l Moim zdaniem coś takiego zabije immersję w tej grze, lepiej nie wiedzieć co się za rogiem kryje.
Opublikowano 1 czerwca 201311 l A ja sie zastanawiam teraz czy w demo w ogole grac. To jest jakis nowy fragment czy ten z E3?
Opublikowano 1 czerwca 201311 l Na szybko powiem tylko, że technicznie zdecydowanie najlepsza gra na PS3, szczególnie modele postaci i oświetlenie (miękkie cienie nawet bez bezpośredniego źródła światła i jakaś forma global illumination, next-genowe efekty na PS3.. takie cuda to tylko od ND). Poza tym standardwoe dla ND przywiązanie do detali. Ja bym polemizował. Demko nie wywarło na mnie takiego wrażenia jak U3 i uważam, że to trzeciej części przygód Drake'a należy się laur za 'best graphics'
Opublikowano 1 czerwca 201311 l To może zasługa (czy też raczej wina) ciemności, jakie panują w demku. Faktem jest też, że akurat tesktury na ogół mają niższą jakość niż w U3, ale biorąc pod uwagę zdecydowanie większe i bardziej otwarte przestrzenie jestem w stanie przymknąć na to oko.
Opublikowano 1 czerwca 201311 l ja nie wiem czy w sygnaturze yetiego nie ma tak jakby troche spoilera
Opublikowano 1 czerwca 201311 l ten tekst to chyba z jakiegoś trailera czy innego pokazowego obrazka juz była tu dyskusja czy to oznacza to co sie wydaje, czy to tylko slogan
Opublikowano 2 czerwca 201311 l Wygląda na to, że nie mamy się co martwić o długość gry. Najpierw recenzent z videogamer.com mówił, że przejście zajęło mu 15 godzin, a teraz koleś z PSNation podał swój czas: 18:28:40 https://mobile.twitter.com/PJFJosh/status/340941609141141505 Super
Opublikowano 2 czerwca 201311 l Demo bardzo ciekawe, szykuje sie mega dobry szpil. za 12 dni włacze gre
Opublikowano 2 czerwca 201311 l Wygląda na to, że nie mamy się co martwić o długość gry. Najpierw recenzent z videogamer.com mówił, że przejście zajęło mu 15 godzin, a teraz koleś z PSNation podał swój czas: 18:28:40 https://mobile.twitter.com/PJFJosh/status/340941609141141505 Super bardzo bardzo długi singiel, nie pamiętam gierki, która nie byłaby sandboxem/rpg/strategią na tej generacji z takim czasem potrzebnym na zakończenie. Rodzi się u mnie pytanie - czy Naughty Dog będzie umiało tak urozmaicić gameplay i wrażenia z obcowania z tytułem by nie wdarło się znużenie w rozgrywkę.
Opublikowano 2 czerwca 201311 l bardzo bardzo długi singiel, nie pamiętam gierki, która nie byłaby sandboxem/rpg/strategią na tej generacji z takim czasem potrzebnym na zakończenie. Rodzi się u mnie pytanie - czy Naughty Dog będzie umiało tak urozmaicić gameplay i wrażenia z obcowania z tytułem by nie wdarło się znużenie w rozgrywkę. Resident Evil 6 był nawet dłuższy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.