kubanczyk 40 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Nareszcie mam i Gram.Fabularnie wciąga jak chodzenie po bagnach.Początek troche kieprawy zwizualnie ale później to już master .Po paru godzinach mam syndrom zagrania jeszcze raz od początku a przecież jeszcze nieukończyłem singla.Tak więc jest bardzo dobrze,byle do 13(eh..robota) Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Wylacz go jak najszybciej, dla mnie rujnuje wczuwe, bo jak nie wiem gdzie sa przeciw ich w budynku to wlasnienich naslu(pipi)e. Poteguje doznanie, mowie Ci. Cytuj
dApo 313 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 największy plus tego multi jest brak regeneracji życia Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 (edytowane) Pograłem parę godzinek w singlu i multi. Singiel. Początek dość mocny. Moment kiedy żołnież zabija córke Joela był mega dramatyczny następnie przyszedł moment lekkiego znużenia ale teraz się rozkręca. To tyle z fabuły nie chcę zbyt dużo spoilerować. Gampleyowo to GOTY. Tak jak Voytec wspominał całkowicie inna rozgrywka niż w Uncharted. Jeżeli ktos myślał że too bedzię Drake strzelający do grzybów to może jak najszybciej sprzedać The Last of Us. No ale do rzeczy. Gram na hardzie i powiem wam że jest czasem trudno. Trzeba pomysleć czy zacząć strzelać i grać RAMBO STAJL ale zwabić przy tym Klikersow albo po cichutku na spokojnie,jeszcze aby przekraść się aby nie wdawać sie w konflikt a jezeli wybucnie spieprzać ile może. Jestem pod wrażeniem Multi. Po mimo moich obaw co do trybu multi to powiem wam że trochę mi się spodobał Takie połaczenie Uncharted,Gears of War z lekką domieszką skradanki Edytowane 15 czerwca 2013 przez Szprota Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 (edytowane) absolutnie to nie jest uncharted z grzybami....mam parę pytań i uwag: 1- amunicji nie podnosi się od wrogów? zabijam po cichu przeciwników, którzy mają broń i nie mogę zabrać ich amunicji...trochę bez sensu 2- da się przenosić ciała wrogów? 3- nie podoba mi się to, że jak wybijemy wszystkich wrogów z danego obszaru to komunikuje nam to druga osoba jakimś komentarzem...to survival...skąd ona wie, że po zabiciu np3 wrogów za zakrętem nie ma kolejnego 4- parę razy złapałem się na tym, że tutaj jak się skradamy koło ściany to nie jesteśmy do niej przyklejeni jak w innych grach tego typu - przez co parę razy niechcący za daleko od niej odszedłem albo wyszedłem zza rogu wprost pod przeciwnika 5- przepisy na nowe rzeczy to złożenia dostajemy wraz z postępem fabuły czy trzeba je znajdywać? Edytowane 15 czerwca 2013 przez Ficuś Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 największy plus tego multi jest brak regeneracji życiaPrzecież można tworzyć apteczki. mykam dalej grać zdecydowałem się na hard z włączonym trybem nadsłuchiwania Też tak gram i polecam każdemu, nasluchiwanie psuje klimat. Cytuj
dApo 313 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 (edytowane) jak ktoś chętny na grę w multi to niech dodaje największy plus tego multi jest brak regeneracji życiaPrzecież można tworzyć apteczki.mykam dalej grać zdecydowałem się na hard z włączonym trybem nadsłuchiwaniaTeż tak gram i polecam każdemu, nasluchiwanie psuje klimat. ale chodzi o automatyczną regeneracje Edytowane 15 czerwca 2013 przez dApo Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Ficuś: Gra jest gra jest tak skonstruowana że nigdy nie będziesz miał dużo amunicji: 1. W 90% przypadków gdy zabija się przeciwnika po cichu/wręcz to nie wypada ammo - gdy się strzela to jest dużo większa szansa na to że coś wypadnie. 2. Wrogów się nie da przenosić - można złapać ich złapać i się chwilę przemieszczać ale jak ubijesz to koniec Co do ad 1. jeszcze - im masz danego ammo więcej to mniejsza szansa że coś wypadnie Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 4 godzina za mną, oj podoba mi się ta gra, podoba. Naughty Dogs jak zwykle genialni, Rzeczywiście czuć ducha Half Lifea i Walking Dead. Liżę ściany, amunicji ciągle brakuje, wyskakiwanie "na Jana" kończy się zgonem, mam nadzieję, że historia dorówna grafice. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 (edytowane) aaa jeszcze jedna uwaga...błagam (pipi)a nie grajcie z polskiem dubbingiem - JEST KOSZMARNY, angielski dub jest FENOMENALNY - jeden z najlepszych w tej generacji...serio...wszystkie Unchartedy itp przy nim nie stały, fantastycznie spisali się wszyscy aktorzy. Edytowane 15 czerwca 2013 przez Ficuś 1 Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Polski głos Ellie jest lepszy, idealny dla 14-latki. Reszta faktycznie gorsza od oryginalnych ale nie to jest problemem pl dubu a fatalne nagłośnienie. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Poski dubbing nie wchodzi nawet w grę. Żadna spolszczona gra nie jest warta uwagi w tym temacie. Co innego napisy. Jest klimat. Jest klimat i jest to ciężki, mroczny klimat beznadzieji i brudu. Nie śledziłem wątku w ogóle więc zabawa jest tym bardziej mocna. Gram w nocy ze słuchawkami kiedy nikogo nie ma w około. Tak polecam przechodzić TLoU. Cytuj
zaku2008 0 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 nie posiada - już było przerabiane w tym temacie, SCEP się wycwaniło i chcesz mieć polski dubbing to MUSISZ mieć grę z polskiej dystrybucji Kupil ktos gre w uk, posiada polski dubbing? nie posiada - już było przerabiane w tym temacie, SCEP się wycwaniło i chcesz mieć polski dubbing to MUSISZ mieć grę z polskiej dystrybucji mieszkam w anglii i kupilem wczoraj The last of as w sklepie asda i normalnie jest polski dubbing + napisy Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 4h za mną - ROZPIER.DOL tyle powiem. Graficznie bajka, grywalnościowo jeszcze bardziej. Chwilowo pauza by odsapnąć bo na hardzie starcia bardzo targają emocjami, zwłaszcza gdy na słuchawkach słyszymy Clikersów...coś pięknego. Cieszę się mimo wszystko, że wziąłem opcję hard z włączonym podsłuchiwaniem, trochę to moich nadszarpniętych nerwów zaoszczędzi a i tak nie ma łatwo. Ci co piszą, że to Uncharted z grzybami niech się pukną w głowę. Ja się pytam gdzie? tutaj lokacja to z reguły 5-6 przeciwników, a nie 50 jak w przygodach Nate'a, baaa jeszcze jak ma się wymieszanych Clicersów z Runnerami to trzeba na prawdę przemyśleć taktykę. Wymiana ognia nic tu nie da - chwila i gameover...zdejmować ich pojedynczo...czy może tylko się przemknąć niezauważenie bo tylko nożem po cichu wykończysz clikersa i ich ma się max 3 na stanie i lepiej je zostawić na później? Lokacje też choć liniowe są całkowicie inne niż w Uncharted, są przede wszystkim większe i świetnie zaprojektowane pod skradanie. Na razie bajka, a dopiero 25% gry za mną 1 Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 BTW. Gram combo Eng + polskie napisy i widzę, że tłumaczenie jest bardzo dobre. W jednym momencie się totalnie pogubiłem, jak w powietrzu unoszą się zarodniki grzybów, widoczność jest bardzo ograniczona, zgubiłem Ellie i musiałem wczytać checkpoint. Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Chciałem coś napisać, ale Ficuś mnie wyręczył. Gra kładzie nacisk na skradanie i eksplorację. Bardzo mnie zaskoczyła mała ilość ammo. Przypominają się stare Residenty. Przeszukasz wszystko dokładnie i cieszysz się że masz aż 7 naboi. Z mutantami nie masz szans iść na solo. Trzeba ruszyć głową, uważać na każdy krok, skradać się. To jest piękne. Do tego momenty spokojne, gdzie tylko idziesz i podziwiasz pięknie wykonane lokacje. Żadnego Uncharted tu nie ma. Przykładowo: idziesz przez most między budynkami. W Uncharted nadleciałby helikopter, rozpieprzył most, wszystko by się waliło itd. A tu co najwyżej wyskoczy ci mutek. Genialna jest urwana animacja zgonu. Polski dub całkiem znośny oprócz nierównego poziomu głosu. Oryginalny dub to mistrzostwo. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Da się przejść grę bez strzelania lub bez zabijania? Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 (edytowane) Da się przejść grę bez strzelania lub bez zabijania? Nie da rady. Bo już prawie na początku gry jest moment gdzie musimy oczyścić drogę Eli i Tess Edytowane 15 czerwca 2013 przez Szprota Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 W jednym momencie się totalnie pogubiłem, jak w powietrzu unoszą się zarodniki grzybów, widoczność jest bardzo ograniczona, zgubiłem Ellie i musiałem wczytać checkpoint. Latarka nie pomogła? Zazwyczaj ładnie wszystko rozswietla. Cytuj
walek 96 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Odpalic gre na normalu, czy hardcore? Nie chce za bardzo latwej gry, ale jednoczesnie nie chce zbyt hardkorowej, by nie utknac na dluzszy czas w jakims miejscu. Chce sie napocic, ale tak by nie stracic nerwow. Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Hard i wylacz wszystkie podpowiedzi w tym nasluchiwanie. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Odpalic gre na normalu, czy hardcore? Nie chce za bardzo latwej gry, ale jednoczesnie nie chce zbyt hardkorowej, by nie utknac na dluzszy czas w jakims miejscu. Chce sie napocic, ale tak by nie stracic nerwow. Hard i podpowiedzi wylaczone. Jest survival i nie jest tez jakos przegiecie trudno. Dla mnie idealnie. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 (edytowane) brnę dalej, genialna gra, ND to mistrzowie w łączeniu gatunków gier i filmów w spójną całość. Mieliśmy Jak1 który proćz platformera w 3d dodał lekką otwartość świata, Jaka2 gdzie pokuszono się o zrobienie sandboxa i dodano miasto z patrolami policji rodem z gta, jak3 to jeszcze podkręcił i wpleciono w niego wyścigi. Unchartedy to znowu zmyślne połączenie gyrosów z tomb raiderem i filmowym Indiana Jones. Całość okraszona wymyślnymi skryptami, które szczególnie w drugiej części podobnie jak w CoD4 zredefiniowaly gatunek epickich gier i zapoczątkowały erę napakowanych skryptami produkcji. Ich najnowsze dzieło to kolejne połączenie - manhunt, mgs, szczypta uncharted, re4, polane sosem książek/filmów Jestem Legendą i Droga... Nigdy ich gry nie były naj naj w mechanice bo przecież ani z Unchartedów najlepsza gra z system osłon ani z tLoU najlepsza skradanka, na nowo nie definiują też koła, ale ten mix o którym napisałem wyżej i szczypta geniuszu sprawia, że po prostu wchłaniam jak gąbka ich pomysły przelane na płyty. I choć jeszcze dość sporo przygody w tLoU przede mną to jestem niezmiernie szczęśliwy, że ND pokazuje też, że dalej potrafi robić gry z świetnym gameplayem, bo tego akurat tutaj jest pod dostatkiem, nikt grze nie zarzuci, że to festiwal qte, filmików i skryptów przerywany 3 minutowymi wymianami ognia. Edytowane 15 czerwca 2013 przez Ficuś 4 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 (edytowane) no i wróciłem, miałem bana w najgorszym możliwym tygodniu w roku - E3 i premiera TLOU przejde odrazu do rzeczy jednak będę pisał bardzo skrótowo i ogólnikowo, nie chce rzucać spoilerów, nie tylko co do akcji w grze, ale nawet "spoilerów" co do samej fajności gry (pare osób tu pisało rzeczy które starały sie zepsuć mi zabawe, mimo że nie dotyczyły fabuły a bardziej technikaliów i ich niezadowolenia) gra jest mega!! przeszedlem narazie 60% i jestem zachwycony, mimo że pare drobiazgów bym poprawił (napisze o tym po przejściu całości) to jednak jest to mega przygoda i świetna rozgrywka (a grafika na scenkach powala, textury jak w crysis3 na pc za ponad 9000zł), jest świetnie ale nie chce sie wdawać w szczegóły, chciałem sie tylko podzielić wstępnym zachwytem skoro ban mi sie skończył powiem więc mega ogólnikowo - tak jak serie uncharted można porównać w widowiskowych wybuchowych filmów akcji to TLOU można porównać do survivalowego thrilleru-horroru psychologicznego, co jest świetnym przeżyciem ale też ważne żeby właśnie tak grać w TLOU - widziałem tu pare głosów niezadowolenia, wydaje mi sie że tak naprawde sporo ludzi może być zawiedziona jeśli liczyli na kolejny wypakowany akcją uncharted z grzybami, tutaj tego nie ma, akcja jest wolna i w większości spokojna (chociaż są też momenty podnoszące ciśnienie) apel - jak ktoś lubi biegać i strzelać a filmiki przewija to raczej nie ma czego szukać w tej grze, serio zaoszczędźcie kase na psa w COD dla pozostałych - P O L E C A M!! edit: dodam że mi ani razu auto save nie padł, ale grałem głównie przed patchem (środa i czwartek) , w piątek wiekszośc dnia byłem poza domem i nie gralem rano na paczu 1.01 , zainstalowalem go dopiero dziś rano gdy problem był naprawiony EDIT2 hej z innej beczki - do tych co grali w multi - napiszcze troche o nim, jak to tak naprawde wygląda? biega sie po mapach i walczy jednocześnie zbierając fanty? to akurat wiadomo po trailerze, prosze opiszcie jakieś bardziej ludzkie odczucia i btw - multi tylko odpaliłem menu, nie wchodziłem do rogrywki bo chcialem tylko zobaczyć customizacje postaci - i widze że można zmieniać tylko czapke, maske i hełm, jak w takim razie działa różnorodność postac? reszta stroju jest randomowa i zostaje nam przydzielona na początku 12-to tygodniowej kampanii? btw odpaliłem frakcje jako firefly, prawdopodobnie jutro chętnie pogram (chce najpierw dokończyć singla), wiec jak ktoś też nimi to będe sie zgłaszał Edytowane 15 czerwca 2013 przez Yano Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Mam za sobą etap znany z pierwszej prezentacji z E3 i chyba postawia jakiś ołtarzyk tej grze w pokoju "Wiecie co jest złe w jesieni? Można dostać z liścia" MOTHERFUCKER!!! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.