MaZZeo 14 241 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 11 godzin i dopiero jesień? Rozumiem że inne pory roku są sporo krótsze od lata? Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 Ta, 3 pozostale sa porywnywalne dlugoscia razem wziete do calego lata. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 Tyle, że będą dwa do multi i jedno do singla z jakąś historią poboczną, ale jeszcze za wcześnie na szczegóły. Cytuj
ds 29 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 multi jest świetne, mam nadzieję, że DLC przyniosą więcej trybów... fajnie by było polatać zombiakami;)najlepszy tryb to oczywiście 'ocaleni', nawet jak się już zginie to fajnie kibicowac pozostałym, czasami wychodza piekne akcje. Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Grałem 23 godziny, jakimś cudem uzbierałem wszystkie komiksy, 111 ze 141 collectibles. Zacząłem od razu grać na normal +. Muszę sobie zostawić największe smaczki na wakacje bo i tak nie będę miał wiele do roboty w godzinach południowych. Jedno przejście gry i cztery trofea . Nieźle pojechali z ich dostępnością. To dobrze. Więcej się przysiedzi. Mówi się dużo o Game of the Generation, ale...nie ma takiej gry. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 (edytowane) multi jest świetne, mam nadzieję, że DLC przyniosą więcej trybów ja w końcu pogralem wczoraj w mutli troche więcej, co prawda to i tak tylko z 7 meczy, ale już sie wkręciłem i żałuje że zaczynam tak późno bo w sumie caly zeszły tydzień mialem wolne wieczory a zmarnowalem ten czas na głupoty;p multi jest naprawde fajne:) jedyne co mnie boli to mało customizacji, pare czapek i masek, pewnie część wycieli na potrzby dlc w ogole zastanawiam sie co bedzie w dlc oprócz map, pewnie rzeczywiście jakieś nowe tryby, chociaż osobiście raczej nie mam ochoty grać grzybem, ale chciał bym coś w stylu obecnych trybów tylko że z losowo wybiegającymi grzybami które utrudniają gre (i ewentualnie też horde z coopem przeciw grzybom - aż sie prosi , chociaż nie chciał bym żeby z gry sie zrobiła typowa sieczka, bo obecnie jest fajny klimat survivalu a nie byle strzelanki) w ogole ktoś kto gral więcej w mutli może powiedzieć czy są jakieś urozmaicenia konkretne w trakcie mijania kolejnych tygodni? może w niektórych meczach już teraz pojawiają sie grzyby jako przeszkadzajki? Edytowane 24 czerwca 2013 przez Yano Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 (edytowane) Hordy raczej nie będzie, bo twórcy zbyt kurczowo trzymają się wyznaczonych przez siebie zasad. Ma być przetrwanie i powolna rozgrywka a nie trigger happy strzelanka. Nie oznacza to jednak, że nie chciałbym takiego trybu w grze uświadczyć. Tryb podobny do tego z Gears of War w którym walczą przeciwko sobie stworki i boaterowie z gry, posiadając unikatowe jednostki i skille, też byłby mile widziany. Jednak ponownie mogłoby to nie pasować do założeń twórców. To jest najlepsze multi w TPP i basta. Możliwości taktyczne, gra zespołowa, ciekawe skille, zbieranie i tworzenie przedmiotów - doprawdy smakowity mix. Podoba mi się też to, że nagradzani jesteśmy za stealth i powolne, spokojne granie. Ludziska z ADHD wychowani na CoD mogą mieć problemy z kozaczeniem w tej grze No i tak jak wspomniał ds - czasami wychodzą wręcz filmowe akcje gdy przykładowo widowiskowo oflankujemy całą drużynę przeciwnika albo robiąc umyślnie hałas wysyłamy jednego z naszych partnerów by zaszedł na tyły wroga i wbił każdemu nóż w szyję EDIT @ UP Grzybów nie ma ale też jest fajnie Jedyne co z czasem dochodzi to wyzwania, które trzeba wypełnić w ciągu trzech kolejnych meczy, bo inaczej możemy stracić sporą część (lub nawet wszystkich!) członków populacji. Customizacja jest słaba ale wydaje mi się, że zostało to zrobione specjalnie by przypadkiem multi nie był lepszy od tego z U3 Jakby wszyscy przerzucili się z Uncharted na TLoU to kto by kupował cieszynki za 5 zeta w U3? Edytowane 24 czerwca 2013 przez Kalinho_PL Cytuj
Texz 670 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Panowie, survival to jest to. Człowiek zaczyna doceniać system walki, a sama gra zyskuje bez posłuchiwania gdzie są wrogowie. Itemów praktycznie jest jak na lekarstwo i nieraz po prostu goniłem od odsłony do odsłony na pałę... z dwoma paskami życia olo. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 podoba mi sie w multi to że system poruszania jest praktycznie taki sam jak w singlu, czyli dosyć ociężały i realny. postacie nie są cyfrowymi ludzikami ktore w pół sekundy potrafią wspiąć sie na murek, skoczyć, kucnąć i strzelić - wszystkie czynności chwile zajmują i czuć ich mięsistość (łącznie ze zdejmowaniem plecaka, tworzeniem itemów, leczeniem, przeładowaniem, zmianą broni itp) tu nie ma czasu by 2 kolesi wyskoczyło na siebie i w trakcie wymiany ognia zaczeli zmieniać broń na pistolet (co jest bardzo typowe dla innych strzelanek), tutaj jak chcesz coś kombinować to sie musisz schować i nie ma tak że po wyczepraniu ammo w karabinie zmieniasz na pistolet w 0.2 sekundy i zabijasz goscia zanim on to zrobi. tu już lepiej probować dobiec i przywalić albo schować sie w razie skoniecznia magazynka fajnie też że postacie gadają jak coś robią, i że można leczyć i ożywiać innych wczoraj mialem fajną akcje - była już końcówka meczu, przegrywaliśmy i z mojej drużyny zostałem ja i jeden typ, a tamci mieli jeszcze 4, udało mi sie ukradkiem jednego rozwalić, i gdy go dobijałem drugi sie pojawił, zaczął do mnie strzelać ale fartem miałem maczete, i mimo że mocno oberwałem to udało mi sie go ciachnąć maczetą niestety zaraz potem pojawił sie trzeci a ja mialem już resztke życia więc i tak padłem, ale podobała mi sie ta desperacka akcja z maczetą w ogole w multi podobnie jak w singlu trudno jest walczyć z więcej niż 1 wrogiem, nie ma tak jak w BF że można zajść od tyłu i pakując serie zabić 4-5 nieogarniętych typków tutaj jak sie spotyka 2-3 osoby to nawet jak sie uda jednego zabić to prawie napewno pozostali nas dopadną (nawet jak sie jest schowanym, bo żeby strzelać trzeba przecież sie wychylić), no chyba że ma sie jakieś bomby albo mołotowy swoją drogą obawa przed przepakowanym meele - chyba sie jednak nie sprawdza, może z ulpszoną bronią dało by sie coś pokozaczyć, ale nie ma tak że wystarczy dobiec i walnąć z łokcia i już sie wygrywa z karabinem sprawdziłem to na własnej skórze - z 5 razy probowałem doskoczyć z rękami do typa ale zawsze zdążył mnie zastrzelić zanim padł podobnie bomby - nie są co clymore'y z CODa gdzie "click boom" i zanim sie zorientujesz to kaplica wczoraj sporo nimi rzucałem i prawie żadna nikogo nie zabiła, po pierwsze czas detonacji jest nieco opóźniony a po drugie ma spory zasięg uruchomienia, więc uruchamia się z 1-2 metry od bomby i daje chwile na ucieczke, dlatego bomby rzadko kiedy wybuchają komuś bezpośrednio w nogi, tylko kawałek dalej i tylko troche ranią, co troszke wkurza gdy są to nasze bomby, ale cieszy gdy bomby wroga Cytuj
agst 138 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 (edytowane) Melee w multi jest słabe i nie ma szans z pistoletem. Mówię oczywiście o zwykłej pięści. Co innego jak się ma maczetę, która robi roz(pipi), ale póki co jest to bardzo rzadka broń(tylko raz mi ze skrzynki wyleciała, można ją też kupić, ale chyba jest dość droga - nie sprawdzałem). Mocny jest też zwykły kij połączony z nożyczkami - jeden strzał i przeciwnik leży, i czeka na dobicie. Yano - bomby są dobre jak np. 2 kolesi cię goni i wtedy podkładasz ją jako minę. Duża szansa, że się w nią wpakują. Edytowane 24 czerwca 2013 przez agst Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Jako, że mam bardzo mało czasu na grę, to wczoraj dopiero ukończyłem jesień i rozpocząłem zimę. Na usta ciśnie się jedno, EPIC! Dziś gierka chyba pęknie i już nie mogę się doczekać co nam zaserwowało ND na koniec. Cytuj
toronto 2 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Szukam ogarniętych kompanów do gry w multi. Mile widziana komunikacja głosowa (np ts3 lub inne). Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Jako, że mam bardzo mało czasu na grę, to wczoraj dopiero ukończyłem jesień i rozpocząłem zimę. Na usta ciśnie się jedno, EPIC! Dziś gierka chyba pęknie i już nie mogę się doczekać co nam zaserwowało ND na koniec. O to chyba jeszcze nie pęknie, jeszcze szmat czasu przed Tobą Ja jestem już przy samej końcówce i na usta ciśnie mi się tylko holy shit czy to jeszcze gra czy to nowy gatunek elektronicznej rozrywki? Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Ja sie tylko boje co Pieski wymysla na nextgena ;p Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 nie tyle pieski co duet Bruce Straley&Neil Druckmann, niech nikomu do głowy nie przyjdzie ich rozdzielać...dwie gry robili razem i dwa arcydzieła Cytuj
Moldar 2 270 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Melee w multi jest słabe i nie ma szans z pistoletem. Mówię oczywiście o zwykłej pięści. Co innego jak się ma maczetę, która robi roz(pipi), ale póki co jest to bardzo rzadka broń(tylko raz mi ze skrzynki wyleciała, można ją też kupić, ale chyba jest dość droga - nie sprawdzałem). Mocny jest też zwykły kij połączony z nożyczkami - jeden strzał i przeciwnik leży, i czeka na dobicie. Yano - bomby są dobre jak np. 2 kolesi cię goni i wtedy podkładasz ją jako minę. Duża szansa, że się w nią wpakują. Ja często robię kontrolowane ucieczki i prawie zawsze się sprawdzają. Jest krótka wymiana ognia, udaję, że uciekam, specjalnie na sprint aby widzieli mnie na mapie, podkładam miny na drodze i tyle, zazwyczaj się sprawdza Multi jest rewelacyjne, dawno nie grałem w tytuł gdzie prawie już każdy gracz wie, że gra zespołowa jest bardzo ważna. Gracze pomagają sobie, leczą się nawzajem, starają nie oddalać się od grupy. Jest rewelacyjnie ! Szkoda tylko, że jest tak mało trybów, mogliby spokojnie coś jeszcze dorzucić. Cytuj
hellspawn81 93 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Wie ktoś może jak się przekazuje itemy kompanom w multiplayerze ? W tutorialu nie było o tym wzmianki a potrzebne mi to do misji xD musisz mieć perk rzemieślnik na poziomie 2 1 Cytuj
toronto 2 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Wie ktoś może jak się przekazuje itemy kompanom w multiplayerze ? W tutorialu nie było o tym wzmianki a potrzebne mi to do misji xD Na pewno można dać jakiś losowy "prezent". Ale chyba działa to tylko w ten sposób, że trzeba skorzystać z umiejętności Rzemieślnik 2. Czyli po zrobieniu trzech przedmiotów otrzymasz "prezent". Wybierasz go z "menu" krzyżaka na padzie ( do góry) i pojawi się on nad bronią białą. Potem podchodzisz do kolesia i wciskasz R1. Jak ktoś zna inny sposób też chętnie się dowiem. Cytuj
ds 29 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 (edytowane) http://www.eurogamer.pl/articles/2013-06-24-rozpoczeto-prace-nad-fabularnym-dodatkiem-dlc-do-the-last-of-us więc miał nam towarzyszyć pies:) kolejny wzbudzający emocje członek drużyny do którego można by było się przywiązać, ciekawe na jakiej zasady chcieli go wdrożyć do rozgrywki? z oczywistych względów raczej nie ostrzegałby nas przed zombiakami szczekaniem/warczeniem. może wyczuwałby je z dużych odległości? ale to też wydaje się bez sensu, tak jak i jego przydatność w walce. szczerze mówiąc nie mogę sobie tego wyobrazić ale znając ND raczej mieli na to ciekawy pomysł. Edytowane 24 czerwca 2013 przez ds Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Pies jest nawet na concept artach w tym grubym artbooku, który od 2 lipca będzie do kupienia. Ogólnie problemy techniczne były takie same jak przy powodach decyzji dlaczego Ellie jest niewidoczna dla wrogów gdy się skradamy - AI głupiało i woleli usunąć doga/zrobić ją przezroczystą. Co do dlc, ciekaw jestem gdzie umieszczą go w chronologii...czy coś pomiędzy prologiem, a początkiem właściwej gry czy pomiędzy porami roku...miejsca i furtek mają sporo by to ładnie i nie inwazyjnie wpleść w grę w te okresy nawet nie jedno dlc fabularne. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 (edytowane) pewnie psa wycieli w ostatnich dniach, gdy zobaczyli jakie pośmiewisko wywołał pies z COD ghosts xD co do fabuły DLC - wątplie żeby wplatali je między pory roku albo na koniec - to by było źle odebrane - jako wycinanie ważnych fragmentó gry w celach zarobkowych, albo co gorsza sprzedawania "prawdziwego zakończenia" wiec pręcej podejzewam że będzie coś pomiędzy prologiem a grą, albo ewentualnie poboczna historia innej postaci Edytowane 24 czerwca 2013 przez Yano Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Ja bym chciał nową postać i nowe lokacje. Ewentualnie nowe i najlepsze stare. A wiadomo coś o dacie premiery, czy to w ogóle w tym roku wyjdzie? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Wydaje misie ze w tym i do wyjacia PS4 wyjda juznwszystjie DLC. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 może dlc wyjdzie w ten dzień co data parę razy pada w grze na różnych bilbordach i informacjach o epidemii? jaka to data była dokładnie?któregoś października chyba co nie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.