Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

multi jest świetne, mam nadzieję, że DLC przyniosą więcej trybów... fajnie by było polatać zombiakami;)najlepszy tryb to oczywiście 'ocaleni', nawet jak się już zginie to fajnie kibicowac pozostałym, czasami wychodza piekne akcje.

Opublikowano

Grałem 23 godziny, jakimś cudem uzbierałem wszystkie komiksy, 111 ze 141 collectibles. Zacząłem od razu grać na normal +. Muszę sobie zostawić największe smaczki na wakacje bo i tak nie będę miał wiele do roboty w godzinach południowych. Jedno przejście gry i cztery trofea :whistling:  . Nieźle pojechali z ich dostępnością. To dobrze. Więcej się przysiedzi.

 

Mówi się dużo o Game of the Generation, ale...nie ma takiej gry.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
multi jest świetne, mam nadzieję, że DLC przyniosą więcej trybów

 

ja w końcu pogralem wczoraj w mutli troche więcej, co prawda to i tak tylko z 7 meczy, ale już sie wkręciłem i żałuje że zaczynam tak późno bo w sumie caly zeszły tydzień mialem wolne wieczory a zmarnowalem ten czas na głupoty;p

 

multi jest naprawde fajne:)

 

jedyne co mnie boli to mało customizacji, pare czapek i masek, pewnie część wycieli na potrzby dlc

w ogole zastanawiam sie co bedzie w dlc oprócz map, pewnie rzeczywiście jakieś nowe tryby, chociaż osobiście raczej nie mam ochoty grać grzybem, ale chciał bym coś w stylu obecnych trybów tylko że z losowo wybiegającymi grzybami które utrudniają gre  (i ewentualnie też horde z coopem przeciw grzybom - aż sie prosi , chociaż nie chciał bym żeby z gry sie zrobiła typowa sieczka, bo obecnie jest fajny klimat survivalu a nie byle strzelanki)

 

 

w ogole ktoś kto gral więcej w mutli może powiedzieć czy są jakieś urozmaicenia konkretne w trakcie mijania kolejnych tygodni? 

może w niektórych meczach już teraz pojawiają sie grzyby jako przeszkadzajki?

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Hordy raczej nie będzie, bo twórcy zbyt kurczowo trzymają się wyznaczonych przez siebie zasad. Ma być przetrwanie i powolna rozgrywka a nie trigger happy strzelanka. Nie oznacza to jednak, że nie chciałbym takiego trybu w grze uświadczyć. Tryb podobny do tego z Gears of War w którym walczą przeciwko sobie stworki i boaterowie z gry, posiadając unikatowe jednostki i skille, też byłby mile widziany. Jednak ponownie mogłoby to nie pasować do założeń twórców. To jest najlepsze multi w TPP i basta. Możliwości taktyczne, gra zespołowa, ciekawe skille, zbieranie i tworzenie przedmiotów - doprawdy smakowity mix. Podoba mi się też to, że nagradzani jesteśmy za stealth i powolne, spokojne granie. Ludziska z ADHD wychowani na CoD mogą mieć problemy z kozaczeniem w tej grze :) No i tak jak wspomniał ds - czasami wychodzą wręcz filmowe akcje gdy przykładowo widowiskowo oflankujemy całą drużynę przeciwnika albo robiąc umyślnie hałas wysyłamy jednego z naszych partnerów by zaszedł na tyły wroga i wbił każdemu nóż w szyję :)

 

EDIT @ UP

 

Grzybów nie ma ale też jest fajnie :P Jedyne co z czasem dochodzi to wyzwania, które trzeba wypełnić w ciągu trzech kolejnych meczy, bo inaczej możemy stracić sporą część (lub nawet wszystkich!) członków populacji. 

 

Customizacja jest słaba ale wydaje mi się, że zostało to zrobione specjalnie by przypadkiem multi nie był lepszy od tego z U3 :D Jakby wszyscy przerzucili się z Uncharted na TLoU to kto by kupował cieszynki za 5 zeta w U3? :D

Edytowane przez Kalinho_PL
Opublikowano

Panowie, survival to jest to. Człowiek zaczyna doceniać system walki, a sama gra zyskuje bez posłuchiwania gdzie są wrogowie. Itemów praktycznie jest jak na lekarstwo i nieraz po prostu goniłem od odsłony do odsłony na pałę... z dwoma paskami życia olo.

Opublikowano

podoba mi sie w multi to że system poruszania jest praktycznie taki sam jak w singlu, czyli dosyć ociężały i realny. postacie nie są cyfrowymi ludzikami ktore w pół sekundy potrafią wspiąć sie na murek, skoczyć, kucnąć i strzelić - wszystkie czynności chwile zajmują i czuć ich mięsistość (łącznie ze zdejmowaniem plecaka, tworzeniem itemów, leczeniem, przeładowaniem, zmianą broni itp)

tu nie ma czasu by 2 kolesi wyskoczyło na siebie i w trakcie wymiany ognia zaczeli zmieniać broń na pistolet (co jest bardzo typowe dla innych strzelanek), tutaj jak chcesz coś kombinować to sie musisz schować i nie ma tak że po wyczepraniu ammo w karabinie zmieniasz na pistolet w 0.2 sekundy i zabijasz goscia zanim on to zrobi. tu już lepiej probować dobiec i przywalić albo schować sie w razie skoniecznia magazynka

 

fajnie też że postacie gadają jak coś robią, i że można leczyć i ożywiać innych

 

 

wczoraj mialem fajną akcje - była już końcówka meczu, przegrywaliśmy i z mojej drużyny zostałem ja i jeden typ, a tamci mieli jeszcze 4, udało mi sie ukradkiem jednego rozwalić, i gdy go dobijałem drugi sie pojawił, zaczął do mnie strzelać ale fartem miałem maczete, i mimo że mocno oberwałem to udało mi sie go ciachnąć maczetą :D 

niestety zaraz potem pojawił sie trzeci a ja mialem już resztke życia więc i tak padłem, ale podobała mi sie ta desperacka akcja z maczetą 

 

w ogole  w multi podobnie jak w singlu trudno jest walczyć z więcej niż 1 wrogiem, nie ma tak jak w BF że można zajść od tyłu i pakując serie zabić 4-5 nieogarniętych typków

tutaj jak sie spotyka 2-3 osoby to nawet jak sie uda jednego zabić to prawie napewno pozostali nas dopadną (nawet jak sie jest schowanym, bo żeby strzelać trzeba przecież sie wychylić), no chyba że ma sie jakieś bomby albo mołotowy

 

swoją drogą obawa przed przepakowanym meele - chyba sie jednak nie sprawdza, może z ulpszoną bronią dało by sie coś pokozaczyć, ale nie ma tak że wystarczy dobiec i walnąć z łokcia i już sie wygrywa z karabinem :P sprawdziłem to na własnej skórze - z 5 razy  probowałem doskoczyć z rękami do typa ale zawsze zdążył mnie zastrzelić zanim padł

 

podobnie bomby - nie są co clymore'y z CODa gdzie "click boom" i zanim sie zorientujesz to kaplica

wczoraj sporo nimi rzucałem i prawie żadna nikogo nie zabiła, po pierwsze czas detonacji jest nieco opóźniony a po drugie ma spory zasięg uruchomienia, więc uruchamia się z 1-2 metry od bomby i daje chwile na ucieczke, dlatego bomby rzadko kiedy wybuchają komuś bezpośrednio w nogi, tylko kawałek dalej i tylko troche ranią, co troszke wkurza gdy są to nasze bomby, ale cieszy gdy bomby wroga ;)

Opublikowano (edytowane)

Melee w multi jest słabe i nie ma szans z pistoletem. Mówię oczywiście o zwykłej pięści. Co innego jak się ma maczetę, która robi roz(pipi), ale póki co jest to bardzo rzadka broń(tylko raz mi ze skrzynki wyleciała, można ją też kupić, ale chyba jest dość droga - nie sprawdzałem). Mocny jest też zwykły kij połączony z nożyczkami - jeden strzał i przeciwnik leży, i czeka na dobicie. :)

 

Yano - bomby są dobre jak np. 2 kolesi cię goni i wtedy podkładasz ją jako minę. Duża szansa, że się w nią wpakują. :D

Edytowane przez agst
Opublikowano

Jako, że mam bardzo mało czasu na grę, to wczoraj dopiero ukończyłem jesień i rozpocząłem zimę. Na usta ciśnie się jedno, EPIC! Dziś gierka chyba pęknie i już nie mogę się doczekać co nam zaserwowało ND na koniec. :)

Opublikowano

Jako, że mam bardzo mało czasu na grę, to wczoraj dopiero ukończyłem jesień i rozpocząłem zimę. Na usta ciśnie się jedno, EPIC! Dziś gierka chyba pęknie i już nie mogę się doczekać co nam zaserwowało ND na koniec. :)

 

O to chyba jeszcze nie pęknie, jeszcze szmat czasu przed Tobą :)

 

Ja jestem już przy samej końcówce i na usta ciśnie mi się tylko holy shit czy to jeszcze gra czy to nowy gatunek elektronicznej rozrywki?

Opublikowano

nie tyle pieski co duet Bruce Straley&Neil Druckmann, niech nikomu do głowy nie przyjdzie ich rozdzielać...dwie gry robili razem i dwa arcydzieła

Opublikowano

Melee w multi jest słabe i nie ma szans z pistoletem. Mówię oczywiście o zwykłej pięści. Co innego jak się ma maczetę, która robi roz(pipi), ale póki co jest to bardzo rzadka broń(tylko raz mi ze skrzynki wyleciała, można ją też kupić, ale chyba jest dość droga - nie sprawdzałem). Mocny jest też zwykły kij połączony z nożyczkami - jeden strzał i przeciwnik leży, i czeka na dobicie. :)

 

Yano - bomby są dobre jak np. 2 kolesi cię goni i wtedy podkładasz ją jako minę. Duża szansa, że się w nią wpakują. :D

 

 

Ja często robię kontrolowane ucieczki i prawie zawsze się sprawdzają.

 

Jest krótka wymiana ognia, udaję, że uciekam, specjalnie na sprint aby widzieli mnie na mapie, podkładam miny na drodze i tyle, zazwyczaj się sprawdza :D

 

Multi jest rewelacyjne, dawno nie grałem w tytuł gdzie prawie już każdy gracz wie, że gra zespołowa jest bardzo ważna. Gracze pomagają sobie, leczą się nawzajem, starają nie oddalać się od grupy. Jest rewelacyjnie ! Szkoda tylko, że jest tak mało trybów, mogliby spokojnie coś jeszcze dorzucić.

Opublikowano

Wie ktoś może jak się przekazuje itemy kompanom w multiplayerze ? W tutorialu nie było o tym wzmianki a potrzebne mi to do misji xD

Na pewno można dać jakiś losowy "prezent". Ale chyba działa to tylko w ten sposób, że trzeba skorzystać z umiejętności Rzemieślnik 2. Czyli po zrobieniu trzech przedmiotów otrzymasz "prezent". Wybierasz go z "menu" krzyżaka na padzie ( do góry) i pojawi się on nad bronią białą. Potem podchodzisz do kolesia i wciskasz R1.

 

Jak ktoś zna inny sposób też chętnie się dowiem.

Opublikowano (edytowane)

http://www.eurogamer.pl/articles/2013-06-24-rozpoczeto-prace-nad-fabularnym-dodatkiem-dlc-do-the-last-of-us

więc miał nam towarzyszyć pies:) kolejny wzbudzający emocje członek drużyny do którego można by było się przywiązać, ciekawe na jakiej zasady chcieli go wdrożyć do rozgrywki? z oczywistych względów raczej nie ostrzegałby nas przed zombiakami szczekaniem/warczeniem. może wyczuwałby je z dużych odległości? ale to też wydaje się bez sensu, tak jak i jego przydatność w walce. szczerze mówiąc nie mogę sobie tego wyobrazić ale znając ND raczej mieli na to ciekawy pomysł.

Edytowane przez ds
Opublikowano

Pies jest nawet na concept artach w tym grubym artbooku, który od 2 lipca będzie do kupienia. Ogólnie problemy techniczne były takie same jak przy powodach decyzji dlaczego Ellie jest niewidoczna dla wrogów gdy się skradamy - AI głupiało i woleli usunąć doga/zrobić ją przezroczystą.

 

Co do dlc, ciekaw jestem gdzie umieszczą go w chronologii...czy coś pomiędzy prologiem, a początkiem właściwej gry czy pomiędzy porami roku...miejsca i furtek mają sporo by to ładnie i nie inwazyjnie wpleść w grę w te okresy nawet nie jedno dlc fabularne.

Opublikowano (edytowane)

pewnie psa wycieli w ostatnich dniach, gdy zobaczyli jakie pośmiewisko wywołał pies z COD ghosts xD

 

co do fabuły DLC - wątplie żeby wplatali je między pory roku albo na koniec - to by było źle odebrane - jako wycinanie ważnych fragmentó gry w celach zarobkowych, albo co gorsza sprzedawania "prawdziwego zakończenia" 

 

wiec pręcej podejzewam że będzie coś pomiędzy prologiem a grą, albo ewentualnie poboczna historia innej postaci

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Ja bym chciał nową postać i nowe lokacje. Ewentualnie nowe i najlepsze stare. A wiadomo coś o dacie premiery, czy to w ogóle w tym roku wyjdzie?

Opublikowano

może dlc wyjdzie w ten dzień co data parę razy pada w grze na różnych bilbordach i informacjach o epidemii? jaka to data była dokładnie?któregoś października chyba co nie?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...