Daffy 10 582 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 a ja tak właśnie średnio chce tlou2, nawet trzymam kciuki, żeby te zapowiedziane singlowe dlc jak najmniej namieszało w tej strukturze gry...niech je nieinwazyjnie wepchną w wydarzenia w jakiejś porze roku albo przed wydarzeniami z właściwej gry. Niestety pewnie kontynuacja będzie...przyjęcie przez fanów, oceny prasy i zwłaszcza sama sprzedaż - wszystko wypaliło - samo przez się wiadomo, że na ps4 z tego powodu wypuszczą dwójkę. Hmm...mam dylemat jak zacząć drugie podejście...od razu na survival czy jednak hard+ by poznajdywać wszystko i rozwinąć wszystko. A właśnie...z racji tego, że im wyższy poziom trudności tym mniej przedmiotów do craftingu...da radę po dwóch przejściach na hardzie rozwinąć na max joela i wszystkie bronie? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Joela rozwiniesz bez problemu, bronie też powinno się udać jeśli będziesz zaglądał w każdy kąt i otwierał drzwi ostrzem. Jako, że na survivalu jest mało przedmiotów do znalezienia, to ja w dwóch przejściach nie dałem rady i zabrakło mi około 300 części. Muszę więc zacząć Nową grę ++ i aż do jesieni dojść żeby zdobyć El Diablo i go ulepszyć Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Fajna była by opcja przesłuchań, po chwyceniu przeciwnika albo go dusisz albo dostajesz jakieś info o materiałach czy amunicji, dopiero potem dusisz klienta hehe. 2 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 albo jakby podawali przy duszeniu frekwencje uzdrawiającą do codeka Cytuj
Gość Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 a ja tak właśnie średnio chce tlou2, nawet trzymam kciuki, żeby te zapowiedziane singlowe dlc jak najmniej namieszało w tej strukturze gry...niech je nieinwazyjnie wepchną w wydarzenia w jakiejś porze roku albo przed wydarzeniami z właściwej gry. Niestety pewnie kontynuacja będzie...przyjęcie przez fanów, oceny prasy i zwłaszcza sama sprzedaż - wszystko wypaliło - samo przez się wiadomo, że na ps4 z tego powodu wypuszczą dwójkę. Hmm...mam dylemat jak zacząć drugie podejście...od razu na survival czy jednak hard+ by poznajdywać wszystko i rozwinąć wszystko. A właśnie...z racji tego, że im wyższy poziom trudności tym mniej przedmiotów do craftingu...da radę po dwóch przejściach na hardzie rozwinąć na max joela i wszystkie bronie? Zacznij na survival jesli chcesz zdobyc wszystko za 3 przejsciami (hard, survival, survival+), po co grac 4 razy dla platyny? Ja gram na survivalu i mam okolo 60% i chyba z 18godzin! Przeszukuje kazdy skrawek i na pewno za dwoma przejsciami mozna bronie rozwinac na maksa, moze nawet za jednym przejsciem jest to mozliwe jesli wszystko sie znajdzie? Nie zabijaj ostrzami na survivalu, bo Ci braknie na drzwi. Cytuj
A.L.I 9 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 (edytowane) a ja tak właśnie średnio chce tlou2, nawet trzymam kciuki, żeby te zapowiedziane singlowe dlc jak najmniej namieszało w tej strukturze gry...niech je nieinwazyjnie wepchną w wydarzenia w jakiejś porze roku albo przed wydarzeniami z właściwej gry. Niestety pewnie kontynuacja będzie...przyjęcie przez fanów, oceny prasy i zwłaszcza sama sprzedaż - wszystko wypaliło - samo przez się wiadomo, że na ps4 z tego powodu wypuszczą dwójkę. Jeśli to będzie kontynuacja od moment w którym gra skończyła się na płytce to twórcy chyba trochę po (pipi)e dostaną od graczy i sama gra staci trochę na swojej fajnosci. Wydajesz 230zł na zapowiadaną GOTG z wyciętym zakończeniem( ktoś myśli, że w razie czego to nie będzie wycięte z gry ) ? Coś jak Prince of Persia z 2008 Sprzedałem moja kopie, jak powiedzą czym ma być to DLC fabularne to może kupie znów, żeby to ograć, o ile nie zażyczą sobie 60zł za godzine dodatkowej gry. Edytowane 26 czerwca 2013 przez A.L.I Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Dobrze ze pojawily sie drzwi, ktore mozna otworzyc ostrzem. W koncu sie na cos te ostrza przydaly bo od jakiegos czasu ciagle mialem max. Opyla sie ulepszyc umiejetnosc Joela w sprawie ostrzy co pozwala zabic mlaskacza ostrzem czy lepiej przeznaczyc tabsy na cos innego? 75 tabsow to duzo zeby stracic na brzuzyteczna umiejetnosc. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 To nie jest zabijanie ostrzem tylko na wypadek gdyby zlapal Cie clicker mozesz go tym ostrzem dziabnac zamiast umierac. U mnie to sie zbytnio nie przydalo, ale jak tam chcesz. To nie Dark Souls, nie musisz sie pytac o wszystko na forum zeby czegos nie zje bac. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 (edytowane) mi tam sie przydawało, klikery wielokrotnie potrafią z zaskoczenia zabić jednym ugryzieniem, a mając ta zdolność mamy szanse sie obronić przed śmiercią czasem to zbędne bo ewentualna śmierć cofnie nas o minute, ale czasem gdy sie człowiek męczy i skrada 20 minut i nagły atak miał by go zabić i cofnąć to możliwość obrony jest zbawienna z innej beczki, dla tych co przeszli SPOILER przed premierą pojawił sie slogan, nie pamietam czy w jakimś trailerze czy na obrazku promocyjnym, szukalem go właśnie 20 min i nie moge znalźć był to slogan w stylu "what will you sacrifice to survive" coś z poświęceniem wcześniej ten slogan zdawał sie sugerować że jedna z postaci zginie, a nawet że jedna będzie musiała zabić drugą po przejściu gry okazuje sie coś innego, ale ten slogan chyba właśnie nawiązuje do końcówki i decyzji joela pamięta ktoś jak to dokładnie szło? Edytowane 26 czerwca 2013 przez Yano Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Przeszedlem z polowe gry (jestem teraz w ratuszu) za jednym podejsciem, a wydawalo mi sie, ze gram z godzine. A dobra gra to taka, w przy ktorej czas uplywa blyskawicznie. Swietny level design, lokacje wygladaja przecudnie, ale to juz norma u ND. Zaraz wracam dalej ciorac ;] Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 58%, 8h12m oraz 53 przedmioty na stan obecny Gra się przecudownie. Znowu wrażenie o grze wzrosło za sprawą przepięknych lokacji, dobrych motywów w wątku no i rzecz jasna gameplajowi. W ogóle jak ja uwielbiam przeszukiwać wszelakie miejscówki, to jest takie klimatyczne i w ogóle ocieka zaje.bistością. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Yano - chyba chodzi o to: a tak, dzięki, chociaż wygląda na to że chyba źle go zapamiętałem bo chyba jednak niespecjalnie sie odnosi do końcówki gry już o wiele bardziej pasuje do filmu "Droga" Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 MP w tej grze podoba mi się, ale jest do konkretnej poprawy. Z broni to jedyna konkretna sztuka to assault riffle, która jest tylko do kupienia. Każda inna sprawia wrażenie jakby strzelało się z kapiszonów. Do tego (pipi) liczenie K/D ratio, w którym liczą się egzekucje, a nie powalenia, na które idzie większość zasobów. Najlepsze jest i tak gdy właduje się w kogoś kilka kul, podbiegnie strzeli w mordę z pięści lub kija, a taki typ i tak powali cię swoją dechą z gwoździem za pierwszym trafieniem. Nosz(pipi)a. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 (edytowane) bo w multi TLOU jest jak w życiu - nie podbiegaj do kolesia który ma deche z gwoździem xD dodam że mimo że większośc broni ma słaby DMG i zabijanie ludzi jest wolniejsze niż we wszelkich strzelankach fpp w których sie puszcza serie i po sprawie to ja wcale nie odbieram tego jako strzelanie z kapiszonów, mimo że nie lubie strzelac z kapiszonów (seria uncharted) , to w tym wypadku uznaje to za ciekawy balans i plus Edytowane 26 czerwca 2013 przez Yano Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 (edytowane) Decha z gwoździem na propsie zawsze ją robie. Z tym perkiem na dwa strzały Edytowane 26 czerwca 2013 przez Codename Cytuj
MaZZeo 14 185 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Rurka starcza na sporo dłużej. Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Na multi nie ma rurki tylko decha albo maczeta. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 bo w multi TLOU jest jak w życiu - nie podbiegaj do kolesia który ma deche z gwoździem xD dodam że mimo że większośc broni ma słaby DMG i zabijanie ludzi jest wolniejsze niż we wszelkich strzelankach fpp w których sie puszcza serie i po sprawie to ja wcale nie odbieram tego jako strzelanie z kapiszonów, mimo że nie lubie strzelac z kapiszonów (seria uncharted) , to w tym wypadku uznaje to za ciekawy balans i plus Już strzelanie w Uncharted bardziej mi pasowało niż w TLoU. Cytuj
CritiCalz 5 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opłaca się czytać te 2 części komiksu przed rozpoczęciem grania, czy lepiej nie bo zepsuje/zespojleruje sobie w jakiś sposób wrażenia z gry? Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opłaca się czytać te 2 części komiksu przed rozpoczęciem grania, czy lepiej nie bo zepsuje/zespojleruje sobie w jakiś sposób wrażenia z gry? Dziś czytałem pierwszą część i zdecydowanie polecam zrobić to po przejściu gry. W sumie żadnych spojlerów ale będziesz wiedział o so chozzi jakby. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 (edytowane) mi tam sie przydawało, klikery wielokrotnie potrafią z zaskoczenia zabić jednym ugryzieniem, a mając ta zdolność mamy szanse sie obronić przed śmiercią czasem to zbędne bo ewentualna śmierć cofnie nas o minute, ale czasem gdy sie człowiek męczy i skrada 20 minut i nagły atak miał by go zabić i cofnąć to możliwość obrony jest zbawienna z innej beczki, dla tych co przeszli SPOILER przed premierą pojawił sie slogan, nie pamietam czy w jakimś trailerze czy na obrazku promocyjnym, szukalem go właśnie 20 min i nie moge znalźć był to slogan w stylu "what will you sacrifice to survive" coś z poświęceniem wcześniej ten slogan zdawał sie sugerować że jedna z postaci zginie, a nawet że jedna będzie musiała zabić drugą po przejściu gry okazuje sie coś innego, ale ten slogan chyba właśnie nawiązuje do końcówki i decyzji joela pamięta ktoś jak to dokładnie szło? Wlasnie, co minutowe naliczanie czekpojntów to jakas pomylka w grze typu survival, takze za togromny minus. W grze jest zaledwie kilka momentow, ktore przeciagaja sie chocby powyzej 10 minut bez cp. Nie wspominam juz o tym cholernym "to juz wszyscy" po wiekszej zadymie. Edytowane 26 czerwca 2013 przez Andżej Cytuj
MaZZeo 14 185 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Przeszedł już ktoś na survivali (bez +) i się wypowie odnośnie poziomu trudności? Czy polega on na a) małej ilości życia Joela b) dużej ilości życia przeciwników c) małej ilości znajdziek d) kombinacji a+b+c? Drugie pytanie, jest gdzies filmik na YT przedstawiający z sensem założenia multiplayera? Bo oprócz tego że się zabijają Łowcy z Fireflies to nie rozumiem za bardzo o co tu biega. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 (edytowane) Heh, rok temu nie wierzyłem w ten tytuł. Byłem przekonany, że dostanę shooterka TPP na 8 godzin. Kur.wa mać, pomyliłem się. Boże, cóż to była za przygoda. 10/10, 5 na 5 gwiazdek, 3xTAK, 5 w indeksie i paszport polsatu. Chyba najlepsza gra, w jaką grałem na tej generacji konsol, a na pewno jest w pierwszej trójce. No dobra, najlepsza obok Super Mario Galaxy. Po chu.jowym Tomb Raiderze serio zwątpiłem w growe blockbustery, ale jak widać, jednak można zrobić wysokobudżetową grę, która: -ma dobry gameplay -ma ciekawy scenariusz -jest względnie długa I to się ceni. Dziękuje wam Naughty Dog za TLOU. Warto było kupić ps3 drugi raz w sumie tylko dla tej gry. W sumie, to na nawet nie mam się tutaj do czego przyczepić. Dla mnie WSZYSTKO zagrało. Ani nie było jakichś dłużyzn, ani zakończenie nie zawiodło, no nic no. Edytowane 27 czerwca 2013 przez ragus Cytuj
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 Przeszedł już ktoś na survivali (bez +) i się wypowie odnośnie poziomu trudności? Czy polega on na a) małej ilości życia Joela b) dużej ilości życia przeciwników c) małej ilości znajdziek d) kombinacji a+b+c? Na surv nie ma większej ilości przeciwników, są ci sami w tych samych miejscach, wydaje mi się że mają trochę więcej hp i zadają trochę większe obrażenia. Jest zdecydowanie mniej surowców do craftingu. Znajdźki są w tych samych miejscach. No i nie działa ''rentgen'' Joela. Ogólnie nie jest tak trudno, jeśli unika się otwartej wymiany ognia a preferuje stealth. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.