_daras_ 725 Opublikowano 24 września 2013 Opublikowano 24 września 2013 (edytowane) gta v wczytuje się znacząco dłużej Czyli co TLoU GOTG i >>>>>> GTA V? Chyba jednak nie, ze wskazaniem na remis. Tzn jakbym miał do wyboru krórąś z nich wziąć na bezludną wyspę bez wahania będzie to GTAV. Te dwa tytuły to piękne zwieńczenie obecnej generacji i najlepsze gry jakie wyszły w historii (obiektywnie). Mocna fabuła okraszona piękną grafiką kontra ogrom świata i swobody. DWA GOTG Edytowane 24 września 2013 przez _daras_ 1 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 24 września 2013 Opublikowano 24 września 2013 W końcu Ciekawe co wymyślą, bo pole do popisu mają ogrooooomne. Może jakiś wątek z Billem i jego kumplem? Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 26 września 2013 Opublikowano 26 września 2013 http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=83753861&postcount=1 Czyzby singlowe DLC dziejace sie tuz przed poczatkiem epidemii ? :) Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 26 września 2013 Opublikowano 26 września 2013 (edytowane) Plus jutro ND ujawni info o nadchodzących DLC! http://blog.us.playstation.com/2013/09/26/the-last-of-us-outbreak-day-and-alternate-ending/ Edytowane 26 września 2013 przez MBeniek Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 września 2013 Opublikowano 26 września 2013 No jak DLC będzie sprzed epidemii to biorę w ciemno. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 26 września 2013 Opublikowano 26 września 2013 (edytowane) no ja mam zupełnie na odwrót. kompletnie sie zakochałem w tym postapokaliptycznym uniwersum, także ja życzyłbym sobie akcje po wybuchu - 2033, ewentualnie troszki wcześniej. p.s gtav juz zaliczone. czekam z niecierpliwością do jutra tak, czy siak biorę w ciemno. Edytowane 26 września 2013 przez MEVEK Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 27 września 2013 Opublikowano 27 września 2013 Końcówka dobra i jaki profesjonalizm. Cytuj
karol666 6 Opublikowano 27 września 2013 Opublikowano 27 września 2013 (edytowane) http://blog.eu.playstation.com/2013/09/27/the-last-of-us-future-dlc-plans-detailed/ We’ve been hard at work making the DLC content for The Last of Us – and I know that all our Season Pass holders are eagerly waiting for any updates or news. Today, we’re revealing the first of three Season Pass DLC drops: the Abandoned Territories Map Pack.Weather the opposing Faction and the random, dynamic dust storm on the Suburbs map. Explore a layered map of an overgrown urban environment with wild giraffes in the background in the Bus Depot map. Stalk around in a dark, eerie, moonlit, environment – the perfect setting for some serious stealth – in the Hometown map. Bookstore features a stacked, bi-level layout adding a highly unique dose of vertical gameplay. Excited yet? These maps will be available 16th October.When we initially talked about the Season Pass we mentioned making our first ever story-driven single player DLC. This is an ambitious story with strong ties into the narrative of The Last of Us. We just wrapped up a long casting process for a new character and are starting our performance capture shoot next week. The single-player DLC is currently planned for release around the December-January timeframe.Our third Season Pass DLC is multiplayer focused and will arrive in the first half of 2014. We’ll start to reveal more information and a release timeframe as soon as we’ve worked out those details.To make the wait a little bit easier we’re adding bonus items to the Season Pass. We have over 60 different head items for your multiplayer character ranging from a Nightmare Mask to a Pigskin Hat that will be free for all Season Pass buyers. These head items will be available a la carte as well but it’s a tremendous added value for all Season Pass holders. w skrócie: -podano plany odnośnie 3 pierwszych DLC: 1. map pack do multi - 16 październik 2 .single player DLC - pojawi się w okolicach grudnia-stycznia 3. DLC związane z multi- pierwsza połowa 2014 Edytowane 27 września 2013 przez karol666 Cytuj
humanno 201 Opublikowano 27 września 2013 Opublikowano 27 września 2013 img z karuzelą to concept z DLC do singla. Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 27 września 2013 Opublikowano 27 września 2013 Bardz późno te DLC tym bardziej, że next-geny się zbliżają... Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 30 września 2013 Opublikowano 30 września 2013 img z karuzelą to concept z DLC do singla. jeśli tak to raczej odpada opcja że w dlc zobaczymy początek epidemii, bo karuzela jest mocno zarośnięta tak samo jak w grze właściwej, więc pewnie akcja bedzie sie dziala wiele lat po wybuchu epidemii Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 30 września 2013 Opublikowano 30 września 2013 Mnie ciekawi jak to możliwe jak ten grzyb "przeszedł" na człowieka. Może zaczęło się od kogoś z odpornością jak u Ellie i po prostu łaził nawet nie będą świadomym choroby, a w końcu został zabity przez służby, które wykryły infekcję na jednym z punktów kontrolnych. Tak, torchę kojarzy mi się z historią Stephena Crohna i jego odpornością na HIV Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 1 października 2013 Opublikowano 1 października 2013 (edytowane) Nie ma bata. To była pandemia przecież, czyli grzyb walnął większość społeczeństwa w jednej chwili/ krótkim okresie czasu. Pewnie w wielu miejscach były ogniska zarazy, grzyb zmienia ludzi po upływie kilkunastu godzin, czyli w ukrytym stadium spokojnie to mogli roznosić, poza tym atakuje drogą kropelkową, czyli wystarczy kichnąć i już masz duży obszar zarażony. Przejdzie taki nieświadomy zarażony po centrum, pokicha, skorzysta z toalety ktoś po nim, i już liczba zarażonych rośnie do potęgi x. Dla przykładu - epidemia dżumy która wybiła ponad 1/3 ludności całej Europy, wzięła się od szczurów które przypłynęły wraz z powracającymi konkwistadorami do jednego z włoskich miast. Szczurów było kilkadziesiąt, ubili je na miejsu, a zaraza latami szalała od Anglii po krańce Rosji. Edytowane 1 października 2013 przez aphromo Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 października 2013 Opublikowano 2 października 2013 teraz w dobie samolotów można roznieść chorobe bardzo szybko, wystarczy że jedna osoba zarażona wróci z lasu i wsiądzie do samolotu i już ma 200 zarażonych ktorzy na lotnisku zarażają tysiące ludzi ktorzy w ciągu kilku godizn docierają do wszystkich zakątków ziemi Cytuj
okens 541 Opublikowano 2 października 2013 Opublikowano 2 października 2013 no, ja kiedys podlapalem grzyba w publicznej toalecie Cytuj
amsterdream 51 Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 Odpal nową grę Plus, przejdź prolog, zasejwuj jak odzyskasz kontrole nad Joelem w pierwszym chapterze, wyjdź do menu, chapter select, wybierz pierwszy level i survi. Trofea wpadną? Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 Plotki na temat DLC pochodzące od kolesia, który twierdzi, że jest beta testerem w ND. Kto nie przeszedł TLoU niech nie czyta. Pierwsze DLC ma opowiadać historię Ellie i Riley podczas damskiego wypadu do centrum handlowego. Riley możemy kojarzyć m.in. z komiksu The Last of Us: American Dreams. Drugi pakiet ma opowiadać o czasach, kiedy Joel był (lekko powiedziawszy) niedysponowany, a Ellie się nim zajmowała [Etap pomiędzy Uniwersytetem a tym, dziejącym się podczas zimy]. źródło: http://www.ps3site.pl/pojawily-sie-pierwsze-plotki-o-fabularnym-dlc-do-the-last-of-us/168678 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 Jest gdzieś w necie ten komiks? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 5 października 2013 Opublikowano 5 października 2013 (edytowane) Plotki na temat DLC pochodzące od kolesia, który twierdzi, że jest beta testerem w ND. Tego "newsa" można o kant du.py rozbić. ND mówiło, że będzie tylko jedno DLC do singla, a w tym artykule jest o dwóch. Edytowane 5 października 2013 przez SzczurekPB Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 11 października 2013 Opublikowano 11 października 2013 (edytowane) Zrobiłem sobie przerwę od GTA V i drugi raz przechodzę TLoU. Ta gra jest niesamowita. Chciałbym teraz sandboxa w tym "świecie".Tak przy okazji, zarąbisty obrazek: http://kievda.deviantart.com/#/art/The-Last-of-Us-Challenge-389550674?hf=1Ed.Jak skończę grę na New Game +(obecnie przechodzę na Hard+), to czy będę miał możliwość gry ponownie na zasadzie jakiegoś NG++? Edytowane 13 października 2013 przez McDrive Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 14 października 2013 Opublikowano 14 października 2013 Szczegóły dotyczące 4 nowych map do multi! Bookstore Bookstore to niewielka, zwarta mapka, która wymusza konfrontację i czyni ukrywanie się niemal niemożliwym. Projektant planszy, Robert Ryan, powiedział, że chciał przenieść zapadające w pamięć walki z singla do świata multi, a Bookstore ma tu ułatwić. Na myśl przywodzi Pittsburgh z kampanii, lekko jednak zmieniony na potrzeby rozgrywki sieciowej(z przestronnej na bardziej ciasną). Dwupoziomowe wnętrze otoczone jest małymi arenami na zewnątrz, ale akcja głównie toczy się w środku, na górze. Liczne regały z książkami pozwalają na efektywne używanie pułapek, trzeba jednak uważać, by nie zostać zaskoczonym przez czającego się przeciwnika. Hometown Plansza zabiera gracza z powrotem do Teksasu, znanego z początku gry (Joel z córką),naruszonego teraz już epidemią. Jedna z najmroczniejszych map (obok Downtown), ma być w końcu grywalną mapą nocną. "Wzięliśmy pod uwagę krytykę fanów odnośnie Downtown i uczyniliśmy Hometown jej lepszą wersją, m. in. lepsza widoczność" mówi Ryan. Mapa daje możliwość podziwiania baru i sali bilardowej, na co nie ma czasu podczas kampanii. Oświetlana jedynie światłem księżyca i paleniskami, jest to najbardziej "płaska" mapa w grze. Twórcy powstawili tu na stylistyke zniszczonego miasta bez ingerencji niszczącej siły roślinności. Bus Depot Odznaczający się jaskrawą kolorystyką, Bus Depot zabierze nas do Salt Lake City w stanie Utah, gdzie fabuła single playera się zawiązuje. Ładniejsza i ciesząca oczy bardziej niż większość widoków, jest według Ryana ikoniczną miejscówką The Last of Us. Otwarte tereny z dużą ilością schodów mogą trochę dezorientować, ale to ta właśnie mapa jest ulubionym tworem Ryana. Świetnie łącząca ciemne wnętrza budynków ze słonecznymi terenami na powietrzu, to ta właśnie mapa oferuje żyrafy w tle! Pozioma rozgrywka miesza się z pionowymi wertykalnymi wymianami ognia, a podczas spokojniejszych momentów usłyszeć można poćwierkujące ptaszki i inne kojące odgłosy natury. Miasto przejęte przez florę obfituje w zawalone most i drapacze chmur, z których okien pnie się roślinność. Suburbs Miejscówka znana z misji z udziałem snajperek. Szeregi domków dzielącą je główną ulicą. Mapa prowokuje do obierania drogi na około, by cichaczem zaskoczyć błądzącego między budynkami wroga. Nierówne podłoże i losowe burze piaskowe ograniczają pole widzenia i orientacji, a gdy odgłosy broni cichną, cisza ta jest wręcz niepokojąca. Centralna część plansze, ulica, jest zwykle pomijana podczas testów, kiedy to gracze koncentrują się na lawirowaniu między domami. Burze piaskowe dają czas na zbieranie zapasów i crafting, a gdy kurz opada - czas na ofensywę Reszta screenów http://www.ps3site.pl/szczegoly-na-temat-paczki-nowych-map-do-multi-the-last-of-us/169368 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.