Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie - jak dziala crafting ze znalezionych rzeczy ? Nie wiem czy jakis tutorial bedzie, wiec pytam tutaj.

Jestem dopiero na poczatku gry i w plecaku mialem trzy jakies tasiemki i pokazalo, ze moge zrobic binding, nacisnalem "x" i "zjadlo" mi dwie, ale nic nie powstalo z tego.

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Masz kilka rodzajów przedmiotów które możesz zrobić. Ostrze do którego potrzebujesz ostrzy i taśmy. Apteczka z alkoholu i szmaty. Z alkoholu i szmaty też robisz koktajl mołotowa. Z saletry i ostrzy robisz Bombe z ostrzami, a z saletry i cukru "Smoke bomb". Ale nie cały crafting jest dostępny od początku. Na początku możesz tylko zrobić chyba ostrze. Jak znajdujesz te przedmioty to są tylko jakby kawałki. Jeżeli kółko jest pełne wokół ikonki dopiero wtedy możesz robić z tg przedmiot gotowy do użycia. Opisałem najlepiej jak umiem mam nadzieję że w miarę zrozumiale..:)


Panowie - jak dziala crafting ze znalezionych rzeczy ? Nie wiem czy jakis tutorial bedzie, wiec pytam tutaj.
Jestem dopiero na poczatku gry i w plecaku mialem trzy jakies tasiemki i pokazalo, ze moge zrobic binding, nacisnalem "x" i "zjadlo" mi dwie, ale nic nie powstalo z tego.

A nie masz ostrza?? Ostrzem możesz zabić tylko po "cichu" jak zajdziesz przeciwnika od tyłu..:)

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Kapitalna gra - wsiaklem na calego !

Na normal jest calkiem sporo amunicji i zasobow, ale to normal - mimo wszystko myslalem, ze amunicji bedzie mniej bo czytalem wiele opinii, ze niewiele sie tutaj strzela i myslalem, ze wlasnie ze wzgledu na jej brak. Gralem w starsze REsidenty i tam trzeba bylo oszczedzac amunicje, to samo w Dead Space.

 

Jesli chodzi o inne rzeczy to grze troche brakuje ikonki pokazujacej jakis checkpoint czy punkt, w ktorym gra automatycznie zapisuje postep - jakies powiadomienie zeby bylo wiadomo, ze w razie smierci zaczniemy od konkretnego miejsca.

 

Ponadto Restart Encounter z menu pauzy nie dziala tak jak automatyczny restart akcji po smierci bohatera i gdy go wybierzemy to cofa calkiem sporo - do poczatku akcji, a smierc cofa do ostatniego bezpiecznego miejsca i czasami trzeba dac sie zabic zeby nie cofac sie zbyt wiele.

Edytowane przez saptis
Opublikowano (edytowane)

czasem akcja nie idzie po Twojej myśli i jak zginiesz to po odrodzeniu sie juz nie ma nic ciekawego w kieszeni, co pomogło by w walce.

ja zawsze starałem sie grac z własnymi założeniami, co często  kończyło sie restartem punktu kontrolnego(no i nigdy nie wiesz, co będzie dalej). p.s mi nic nie przeszkadzało :)

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano (edytowane)

Ja w plecaku mam cala mase rzeczy, wiec nie narzekam na ekwipunek bo mam wszystkiego pod dostatkiem, a na nowe nie mam czasami nawet miejsca.

 

Pewnie niewile osob zwrocilo uwage na to z punktami kontrolnymi i restartem. O minusach nikt nie pisze bo to przeciez "idealna gra", niestety tak idalnie napewno nie jest - ja znalazlem jakies male minusy, ale nie rzutuja na calosc i poki co gra bardzo mi sie podoba.

 

Juz po kilku godzinach grania udalo mi sie skierowac kamere za mape i wyleciec, a wcale nie szukalem wyjscia - zrobilem screena:

 

20140222_165317.jpg

 

 

Czy w grze po przejsciu beda filmiki typu "making of" i art-worki tak jak w Ucharted ?

Edytowane przez saptis
Opublikowano (edytowane)
Czy w grze po przejsciu beda filmiki typu "making of" i art-worki tak jak w Ucharted ?

 

można odblokować artworki (ale one sa tez w necie) dodatkowo jako bonus mozna po przejściu odblokować filtry obrazu (np czarnobiały) oraz nowe ubrania i plecaki dla obu postaci

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1
Opublikowano

Skończyłem wczoraj dodatek drugi raz na 100%. Dłuższa przerwa od TLoU spowodowała małe problemy pod koniec DLC na najwyższym poziomie trudności. I to było po prostu genialne przeżycie skradać się, załatwiać wrogów na różne sposoby (dobrze że jest nóż!). Po prostu czysty survival. Ta gra powinna mieć ten "jedyny słuszny" poziom trudności ustawiony jako podstawowy. DLC 10/10.

To już koniec :( ... Kocham TLoU :wub:

Opublikowano

 

Czy w grze po przejsciu beda filmiki typu "making of" i art-worki tak jak w Ucharted ?

 

można odblokować artworki (ale one sa tez w necie) dodatkowo jako bonus mozna po przejściu odblokować filtry obrazu (np czarnobiały) oraz nowe ubrania i plecaki dla obu postaci

 

A jak wykorzystać/ustawić w grze te filtry obrazu i ubrania/plecaki? 

Opublikowano

Skończyłem wczoraj dodatek drugi raz na 100%. Dłuższa przerwa od TLoU spowodowała małe problemy pod koniec DLC na najwyższym poziomie trudności. I to było po prostu genialne przeżycie skradać się, załatwiać wrogów na różne sposoby (dobrze że jest nóż!). Po prostu czysty survival. Ta gra powinna mieć ten "jedyny słuszny" poziom trudności ustawiony jako podstawowy. DLC 10/10.

To już koniec :( ... Kocham TLoU :wub:

 

Taaak to już koniec! Cierp :)

Opublikowano

Kampania miód...czasem walka nieco nuży, ale pamiętam tylko 3 takie momenty że robiłem sobie przerwę bo już mi się nie chciało, z drugiej zaś strony jak najszybciej chciałem wracać do gry żeby poznać historię...ta jest niebanalna, postacie wiarygodne...zakończenie daje do myślenia, to lubię.

Multi zaś, psują trochę perki i klasy postaci...chyba byłoby ciekawiej gdybyśmy o lepsze bronie walczyli na mapie, a perki tylko niepotrzebnie komplikują całkiem przyjemną rozgrywkę. Raczej nie sądzę, aby mnie wciągnęło na dłużej, ale i tak jest nieźle.

Opublikowano

Ograłem w końcu tryb survivor o kur... ,można się poczuć jak bohaterowie The Walking Dead podczas szukania zapasów, a rozgrywka to istny MGS z tym że bez gadżetów Snejka.

W sumie już pierwsze podejście miałem na hard i bez trybu nasłuchiwania, więc bywało ciężko. Dość powiedzieć że na survivor blisko 3/4 wrogów zabiłem w walce wręcz, a i tak ekstremalnie rzadko kiedy liczba naboi przekraczała liczbę dwucyfrową. Ta satysfakcja kiedy po 10 próbach rozwalasz 7 przeciwników cichym zabójstwem bez straty ani jednej drogocennej kulki. "Uncharted z zombiakami" nazywają tą grę jedynie ostatni lamerzy, którzy obrali tryb normal i z możliwością podglądu wroga przez ściany. 

Opublikowano

A jak wykorzystać/ustawić w grze te filtry obrazu i ubrania/plecaki? 

 

 

w menu głownym chyba w zakładce bonus można odblokować za zebrane w trakcie gry punkty i ustawić te rzeczy, które będą widoczne jak sie odpali gre

Opublikowano (edytowane)

Ograłem w końcu tryb survivor o kur... ,można się poczuć jak bohaterowie The Walking Dead podczas szukania zapasów, a rozgrywka to istny MGS z tym że bez gadżetów Snejka.

W sumie już pierwsze podejście miałem na hard i bez trybu nasłuchiwania, więc bywało ciężko. Dość powiedzieć że na survivor blisko 3/4 wrogów zabiłem w walce wręcz, a i tak ekstremalnie rzadko kiedy liczba naboi przekraczała liczbę dwucyfrową. Ta satysfakcja kiedy po 10 próbach rozwalasz 7 przeciwników cichym zabójstwem bez straty ani jednej drogocennej kulki. "Uncharted z zombiakami" nazywają tą grę jedynie ostatni lamerzy, którzy obrali tryb normal i z możliwością podglądu wroga przez ściany. 

Zgadzam się w 100%. Pierwszy raz grałem od razu na hardzie, teraz przechodzę na trybe Survivor i dostaję ładny wycisk. Satysfakcja jest jednak nie do opisania.

 

Będzie nowy stopień trudności: :)

 

http://www.computerandvideogames.com/451651/new-the-last-of-us-campaign-difficulty-mode-coming-as-dlc-reveals-dev/

 

 

There's more to come. Our final drop in the Season Pass is coming.," confirmed the developer on Friday. "It is chock full of multiplayer goodness with new maps, new weapons, new skills, and also a brand new difficulty mode for the single player campaign."  (...) It's currently unknown if the new difficulty will make the game easier or harder, although it's safer to assume the latter.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano (edytowane)

Trzeci dodatek w season pass miał być do multi a dadzą dodatkowy poziom trudności do singla?

 

ok nieważne :P

Edytowane przez Dobos
Opublikowano

W ten weekend ukonczylem TLOU na s+, do momentu nim sie dowiedzialem  ze nie zuzywajac zasobow nowe sie nie pojawiaja bylo naprawde ciezko (i czasem denerwowaly mnie momenty gdzie lurowalem sobie po jednym przeciwniku by spokojnie i ekonomicznie zakonczyc akcje), czyli do jakiejs polowy gry. Potem duzo latwiej, spytne przechodzenie kolejnych lokacji i wspomaganie sie dostepnym ekwipunkiem naprawde dawalo rade. Po takiej rozgrywce fajnie wchodzi w krew czyszczenie kolejnych lokacji z pomyslunkiem, az nieraz sie usmiechalem jak udawalo mi sie spokojnie przechodzic obok lokacji na pierwszy rzut oka nie do przejscia bez zastosowania sily. Fajny progres, gdy w czasie gry na poczatku czesto mocno sie bylo nameczyc zeby osiagnac sukces a w samym finale zabilem tylko dwoch gosci zeby spokojnie przejsc. Naprawde solidna robota, zaluje po raz kolejny tak poznego wziecia sie za TLOU, po prostu po Uncharted 3 troche sie obawialem kolejnego hitu od ND.

 

Dodatkowo zakupilem sobie season passa wiec mozna spokojnie dalej platynke wbijac w multi/

 

Left Behind zakonczone przed chwila. Do podstawki nie ma startu glownie ze wzgledu na cene, ale idealnie dopelnia historie, jak dla mnie za krotkie o 5 min, powinni pokazac dokldanie jak sie zakonczy i bylby to idealny prolog do glownej fabuly gry. Oczywiscie troche smaczkow dla osow ktore czytaly komiks.

Gość Kasias
Opublikowano (edytowane)

The Last of Us leżało u mnie na półce od... dnia premiery. Nie wiem, czemu wcześniej nie zagrałem - zaliczałem krótsze gry, coś tam zaimportowałem i jakoś dzieło Naughty Dog się kurzyło. Przyszedł w końcu moment, w którym łyknąłem grę w trzy dni i powiem krótko - TLoU jest tak wspaniałe, że dalej nie mogę uwierzyć, że powstało. TLoU jest dla gier wideo tym, czym - bo ja wiem - "Gra o tron" od HBO dla innych seriali fantasy czy arcygenialne "True Detective" na morzu o dwie klasy gorszych kryminałów. Nad szczegółami rozpisywał się nie będę, bo i tak powtórzyłbym pewnie starsze posty...

 

W skrócie: kopalnia epy, którą gra jest tak naładowana, że podczas czerwcowej premiery z pewnością na moment zatrzymała się Ziemia. Ledwo zauważalna dla wrogów Ellie i brak amunicji u gości, którzy do nas strzelali, to tylko nic nie znaczące bzdety. 10+/10; Left Behind również zacne. Na ten moment - gra wszech generacji.

Edytowane przez Kasias
  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...