Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Rowniez ukonczylem , 10/10 , chyba GOTG. Pierwsza tak dojrzała , gorzka i emocjonalna gra jaka kojarze. Historia i storytelling na poziomie najlepszych filmów , a gameplay i mechanika to wiadomo , klasa sama w sobie.

Czuć w trakcie gry ciężar podrozy bohaterow , ciarki na plecach podczas skradania i przyplyw adrenaliny przy starciach z przeciwnikami. A nawet strach przy niektorych fragmentach z clickerami.

 

Jedyne co mnie irytowalo to: nasi kompanii są praktycznie niewidzialni dla wrogóch, co niszczy troche wczuwę ze skradania oraz okazjonalne jasno widzenie przeciwników (widać po ich zachowaniu , ze jakby wiedza gdzie jestem, mimo iż nie powinni)

Edytowane przez erix
Opublikowano (edytowane)

 

Jedyne co mnie irytowalo to: nasi kompanii są praktycznie niewidzialni dla wrogóch, co niszczy troche wczuwę ze skradania

Niby tak, ale zrobiono to specjalnie by AI za każdym razem nie zdradzało naszej pozycji. I ostatecznie uważam, że to dobre rozwiązanie.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Pierwsza tak dojrzała , gorzka i emocjonalna gra jaka kojarze. Historia i storytelling na poziomie najlepszych filmów ,

 

To żałuj że ominął cię Silent Hill 2. 

Gość Kasias
Opublikowano (edytowane)

Silent Hill 2 to także tytan, tyle że ma odjechany setting. The Last of Us oferuje realizm, jakiego w grach wideo jeszcze nie było, tak pod względem bohaterów, dialogów, z pietyzmem odwalonego świata przedstawionego, jak i niuansów w gameplayu (np. dezorientacja, kiedy trzeba się okładać z dwoma typami naraz). Nie porównywałbym tych gier do siebie.

Edytowane przez Kasias
Opublikowano

Silent Hill 2 to także tytan, tyle że ma odjechany setting. The Last of Us oferuje realizm, jakiego w grach wideo jeszcze nie było, tak pod względem bohaterów, dialogów, z pietyzmem odwalonego świata przedstawionego, jak i niuansów w gameplayu (np. dezorientacja, kiedy trzeba się okładać z dwoma typami naraz). Nie porównywałbym tych gier do siebie.

 quoted for truth.  w SH2 oczywiscie gralem, najlepszy horror ever 

Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi ci o realizm pod względem wiarygodnych postaci i dialogów, to już The Walking Dead i Deus Ex oferowały coś takiego.

 

Co do realizmu jest świetny, nie wiem jednak jak ciebie, ale mnie w(pipi)iała czasem sytuację, gdzie zdawało się że tylko ja mam ostrą amunicję. ;)Mam na myśli np. akcje Ja i Tess/ Henry/ brat Joela vs łowca z pistoletem.

Wkurzało także niezauważanie moich towarzyszy przez wrogów, miejscami debilne A.I. ludzi, a także przeciwnicy z bronią palną nie zostawiający żadnego, choćby szczątkowego ammo od broni jaką posiadali. Więc tak znowu doskonale znów nie było.

 

 

O dziwo za(pipi)iście wypadło A.I. zarażonych. Dużo lepiej niz ludzi, tak jakby to na nich skupiono 90% uwagi.

Edytowane przez TakeshiX
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj ukonczylem gre - mam ja juz od co prawda kilku miesiecy, ale wczesniej gralem w GTA V i Diablo 3, wiec tak jakos wyszlo.

 

Sama gra kapitalna - bardzo dobra i wciagajaca fabula, wiarygodni i swietnie wykreowani bohaterowie sprawili, ze gra otrzymuje odemnie zasluzone 10/10. Ma co prawda swoje minusy, ale tak jak juz gdzies pisalem - nie rzutuja one na ocene calosci bo gra jest poprostu kapitalna. 

Dodam, ze gra byla bardzo dluga - nie spodziewalem sie, ze zajmie to az tyle - przejscie zajelo mi okolo 24 godziny, zagladalem w kazdy zakamarek, szukalem poukrywanych rzeczy i materialow, podziwialem piekne widoki.

 

Minusy to zle widoczny pasek tlenu - gram na TV. 55", a i tak musialem sie wpatrywac ile pozostalo powietrza podczas nurkowania. Poza tym brakowalo powiadomienia o zapisie stanu gry i informacji o ewentualnych checkpointach, dodatkowo "restart encounter" dziala troche dziwnie i czasami lepiej bylo dac sie zabic niz restartowac z menu. To, ze postacie towarzyszace byly niewidzialne dla przeciwnikow wogole mi nie przeszkadzalo - musieli to jakos rozwiazac, a lepiej tak niz denerwowac sie, ze co chwile ktos ich zauwazyl - kilka razy mi sie to zdazylo i przeciwnicy zrywali sie po tym jak kompan wybiegl z ukrycia.

Co do zakoczniena to nie jest tak jak wiele osob pisalo - ze niby jest definitywny koniec, przeciez

 

 

spokojnie moze i nawet powinna powstac kontynuacja opowiadajaca dalsze losy glownych bohaterow. Oboje dotarli do celu, ale wyszlo jak wyszlo i teraz ida dalej.

 

 

Moim zdaniem napewno powstanie kontynuacja gry, Naughty Dog ani Sony nie odpusci takiego tytulu, producenci tyko sciemniaja, ze nie wiadomo czy bedzie kolejna czesc, ale pewnie niebawem - moze na tegorocznym E3 cos pokaza, to za dobra gra zeby mieli odpuscic.

Poki co bede czekal na wydanie Complete Edition zawierajace dodatek bo nie sciagam zadnego DLC, a sama gre napewno przejde ponownie.

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Powstaje film The Last of Us

 

Należąca do Sony wytwórnia Screen Gems wyprodukuje film na podstawie The Last of Us. Scenariusz napisze Neil Druckmann, odpowiedzialny także za fabułę gry.

 

Informację podał serwis Deadline Hollywood. W prace zaangażowani są także inni członkowie Naughty Dog: prezesowie Evan Wells i Christophe Balestra oraz reżyser tytułu - Bruce Straley. Wszyscy określani są jako „kreatywni architekci”. Zaangażowany jest także Sami Raimi („Martwe zło”, „Spider-Man”).

„Gdy zobaczyłem jakość opowieści, od razy widziałem, że publiczność dla takiego projektu jest znacznie większa niż tylko społeczność graczy. Wiedziałem też, że Neil Druckmann musi napisać scenariusz” - mówi Clint Culpepper, szef Screen Gems.

„Od premiery gry w czerwcu rozmawialiśmy z wieloma firmami, ale nie mogliśmy prosić o lepszy partnerów, dzielących naszą kreatywną wizję i wysokie standardy” - dodaje Evan Wells, mówiąc o współpracy z należącym do Raimiego Ghost House Pictures.

Oczekiwania powinien ostudzić nieco właśnie fakt zaangażowania Screen Gems. Wytwórnia ta, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się raczej mniejszymi produkcjami, na które nie wydaje więcej niż 40 mln dolarów. Wcześniej odpowiadała między innymi za serię „Underworld” czy „Resident Evil”.

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-03-07-powstaje-film-last-of-us

Opublikowano

ciekawe jak z aktorami, mimo że połowa facetów w średnim wieku z lekką brodą wygląda jak joel (serio sam znalazłem z 15 aktorów którzy z brodą wyglądają jak joel) to ja licze na hugh jackmana, lubie gościa i myślę że pasuje do tej roli (nie tylko wyglądem ale swoją szorstkością),

hugh-jackman-australia-plaid.jpg

 

nie obraził bym się też za viggo mortersena (aragorna),

father-joel.jpg

 

 

chociaż obawiam się że wybiorą kogoś innego

 

co do ellie to podobnie -jest masa młodych aktorek które mogły by ją zagrać, tutaj nie mam konkretnego typu, ale licze że wezmą kogoś porządnego, a nie jakąs randomową dziewczyne

 

 

za to do roli davida idealnie pasuje ten gość

lastdavid.jpg

 

 

chociaż przecież nawet nie jest powiedziane że film opisywał by tą samą 2 bohaterów, ani tym bardziej że spotkają oni tych samych NPCow, to może być pokazana zupełnie inna historia, nawet z innymi bohaterami, a jedynie w tym samym universum

Opublikowano

Zdziwił byś się jak często są takie akcje w filmach czy serialach no i akurat Page jak się ładnie ucharakteryzuje to mega młodo wygląda (14-15 córki moich znajomych wyglądają od niej starzej)

Opublikowano

E tam Brenda, Brandon, Steve i reszta ekipy z BH 90210 mieli po 30, grali nastolatków i 1/3 świata nimi się jarała i łykała to bez popity ;)

Opublikowano

Z Jackmanem niezły typ. Większy problem z Ellie, na prędkości przyszła mi do głowy Shailene Woodley- fajnie wypadła jako pyskata nastolatka w Spadkobiercach, ale jej już leci 23 krzyżyk. Z młodszych pierońsko utalentowana jest np. Elle Fanning, IMO dałaby radę. 

 

Ale to tylko luźne fantazjowanie, bo pewnie jak to zwykle w przypadku ekranizacji gier bywa, ostatecznie...

gó.wno z tego wyjdzie :sorcerer: 

Opublikowano
Jak zapewnił Dyrektor Kreatywny w Naughty Dog - Neil Druckmann, filmowa adaptacja The Last of Us™ (PS3) będzie w pełni opierała się o historię znaną z gry.
 
To jest adaptacja historii z gry The Last of Us. Nie wiemy jeszcze dokładnie jak zmieścimy ją w ramach sztuki filmowej. Na razie badamy możliwości.

 

 

źródło: pssite

 

Widzę to średnio- powtarzanie świetnie napisanej i zagranej historii z gry i upychanie jej w trwającym siedem razy krócej filmie wydaje się dość karkołomnym zadaniem. Oby magicy z ND rzeczywiście mieli jak największy wpływ na powstawanie filmu.

Opublikowano

Problemem wyrazistych bohaterów jest głos. Dla mnie każde Uncharted movie będzie lipą, jeżeli nie usłyszę Nolana. Najłatwiej zrobić Halo, bo bohatera tak naprawdę nie widać. I tak samo będzie z tlou, czy jakby kiedyś God of war. Dlatego wolę animacje komputerowe, lepiej by się sprawdziło.

Opublikowano

Jak ogladalem ostatnio Prisoners, to w pewnych momentach myslalem ze Jackman to Joel.

Pi4pJ0F.jpg

 

z drugiej strony to zbyt logiczne i piekne , aby sie kiedykolwiek sprawdzilo, nie ma co sobie podjarki stwarzac taka prawda..

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...