Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No tak, oficjalna i potwierdzona zmiana (co widać) ;) O powodach tej decyzji:

 

IGN: So, I hear you've changed Ellie. How? I'm watching this trailer and I don't notice any "Cole"-like V-necks or anything. Why'd you change her?

 

Neil Druckmann (Creative Director): When we came up with the character of Ellie we put a lot of thought into what we wanted her to look like, researching the facial proportions, coloring and bone structures of dozens of faces and bodies. In addition to this, we held numerous casting sessions to ensure we had the right performance capture artist to represent Ellie, eventually selecting actress Ashley Johnson. As we’re still in the midst of development with The Last of Us, the team has been continuing to put a lot of thought into the creation of Ellie. After delving further into the game’s narrative over the past few months, we decided to modify Ellie’s model to better reflect Ashley’s personality, and also resemble a slightly younger teen more fitting to the story. We're happy with the final result shown in the cinematic we have released today, and hope the fans like her too.

 

Chcieli upodobnić Ellie do jej aktorki Mo-Cap, Ashley Johnson:

 

88840.1.jpg

Tu jak była młodsza.

 

Tak z innej beczki: kogo byście widzieli w głównych rolach w polskiej wersji językowej? (tylko bez tekstów w stylu: nikogo, yebać dubbing itp. ;) )

Edytowane przez SzczurekPB
Opublikowano

Tak z innej beczki: kogo byście widzieli w głównych rolach w polskiej wersji językowej? (tylko bez tekstów w stylu: nikogo, yebać dubbing itp. ;) )

 

Rozmowy o domniewanym dubbingu w tym temacie.

Opublikowano (edytowane)

przecież to ujecie łeb urywa - kozak, ze ja Jeebie!!!

tylko, tak dalej..

wydaje mi sie, ze to jest ujecie, jak z filmu:

" gdzie sumienie go gryzie: nie moge jej tam zostawic, zawracam... "

heh..

Edytowane przez 4 mE
Opublikowano

Po trailerze od razu widać czym głównie inspirowali się twórcy (podpowiedź: sygnaturka i avatar Majora). Oczywiście to bardzo dobrze świadczy o samej grze :) .

 

Jedyne co mnie boli, że to pewnie cutscenka, czyli nie będziemy mieli żadnego wpływu na poczynania Joela podczas jej trwania. Jednak gry od Valve już mnie przyzwyczaiły, że nie trzeba odbierać kontroli nad bohaterem, żeby dane sceny były emocjonujące, trzymały w napięciu itp.

Opublikowano

Kuzwa z jednej strony jaram sie ta gra przepoteznie a z drugiej boje ogromnie, bo tak jak wielu co sie o ten tutul obawia - naprawde nie chce Uncharted. Chce inny gameplay niz w U/U2/U3. Naprawde kombinowanie, surviwal i 4 kule w rewolwerze przez caly etap. Blagam...

Opublikowano

Wydaje mi się, że będzie tak jak mówisz. Będzie survival ale tak do 3/4 gry. Potem zacznie się jatka, nagle pojawi się masa amunicji i będziemy w pień wyrzynać hurtowe ilosci grzybo-ludzi. Takie mam przeczucie;]

Opublikowano

Wystarczy poczytać reakcje ludzi którzy grali w demo.

mozna prosic o link/linki, bardzo chetnie poczytam sobie :music:

na pewno masz, gdzies pod reka ;)

plz...

Opublikowano

O chetnie bym to poczytal. ;)

 

A ja chętnie zobaczyłbym w końcu gameplay (wiem E3) żeby pozbyć się wrażenia, że będzie to "oskryptowany Uncharted".

Niech pokażą, że będzie to faktycznie survival z mega historią.

 

PS. Chociaż tak czy srak pre order już mam zlożony ;p

Opublikowano (edytowane)

PS. Chociaż tak czy srak pre order już mam zlożony ;p

:o Już?? Gdzie? W ogóle po co? Nie chcesz poczekać aż ujawnią zawartość limitki albo/i kolecjonerki?

 

W Ultimie 17 grudnia złożyłem, teraz spojrzałem :D W razie czego to po prostu zmienie na limitke czy EK.

 

No nic byle do E3.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Preview od destructoid: http://www.destructoid.com/first-look-the-last-of-us-227570.phtml

 

After seeing this, I hope Naughty Dog fans are not expecting anything like Uncharted, as this is completely different. Forget platforming and rock climbing to pretty locales so that you can shoot enemies from a distance. This is violent, close-quarters combat in a tense world where you're forced to creep around to survive. This game may be just as beautiful as Uncharted, but you'll be too busy striving to survive to stop and enjoy the scenery. That said, it's already clear that we can count on more of Naughty Dog's impeccable storytelling and deep characters.

 

 

I was already quite excited for Naughty Dog's take on survival action, but after seeing this first gameplay demo, I'm practically vibrating with anti(pipi)ation. They promise a brand-new look at the game at next month's E3, so stay tuned.

Opublikowano

O chetnie bym to poczytal. ;)

 

A ja chętnie zobaczyłbym w końcu gameplay (wiem E3) żeby pozbyć się wrażenia, że będzie to "oskryptowany Uncharted".

Niech pokażą, że będzie to faktycznie survival z mega historią.

 

PS. Chociaż tak czy srak pre order już mam zlożony ;p

 

Skoro to ma być survival z ograniczoną amunicją, to nie mogą zrobić z tego Uncharted. No chyba, że będą to fragmenty typu muzeum z dwójki, czyli sporo cichego przekradania się.

Opublikowano

Czytalem zapowiedz w Neo Plus i pragne uspokoic co niektorych. ND stawia w przypadku TLOU na wiekszy realizm niz w Uncharted - jedna kulka moze poslac do piachu, dziala to tez w druga strone wiec trzeba bedzie uwazac. Niemniej jednak wymiana ognia bedzie bardzo sporadyczna, kul bedzie brakowac, a w gre wejda kije, cegły, butelki czy co tam sie nawinie. Ja jestem spokojny, ND sa w koncu mistrzami gatunku. Mam tylko nadzieje, ze wreszcie podczas bojki bedzie czuc moc ciosow, bo w przypadku Uncharted nie czuc powera przy uderzeniu piąchą w twarz.

 

Jeszcze slowko na temat grafiki - ARCYDZIEŁO.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Gameplay z E3 zamiata. Będzie hicior. Napalony jestem masakrycznie. Ale żadnej daty ani nic. Gra wygląda dojrzale. Liczy się przetrwanie. Tu nie pokazali żadnych zombiaków czy z czym my tam mamy walczyć, a pojedynek ze zwykłymi ludźmi. Widownia biła brawo podczas ciekawszych momentów :) A było ich trochę :D Walki są widowiskowe.

 

Widać będzie ciężko. Bo np znaleziony rewolwer ma całe 2 naboje. + nasze 4 daje nam 6 naboi do wybicia paru gostków. Amunicja oczywiście się kończy, a przeciwnik jak usłyszy pusty magazynek rusza do przodu. Fajnie wyglądało tez użycie przeciwnika jako zasłony. Jest brutalnie i bez ściemniania.

Szkoda, że cała konferencja Sony była mega nudna i oprócz Beyond nic ciekawego nie pokazali. Ja się God of War nie podniecam :)

Opublikowano

Fenomenalna oprawa i mimo wszystko czuć tutaj tą walkę o przetrwanie z powodu małej ilości amunicji, trzeba sobie radzić w inny sposób. Dobrze, że nie ma samoczynnej regeneracji zdrowia. ;] Współpraca też całkiem fajnie ukazana, gdy małolata odwraca uwagę uzbrojonego typa. Pod koniec widać też fajny detal gdy Joel dostaje kolbą po mordzie i krew zalewa mu nos, oby to tylko nie znikało jakimś cudem po 5 sekundach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...