Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak jablka w Crashu?

 

Mogą być i jabłka wszystko byleby jak najwięcej TLoU czyniło przygodówką, survivalem.

 

Btw co jak co ale strzelanie to wygląda jak 100% z Uncharted. Mam nadzieję, że będzie go jak najmniej.

Opublikowano

Tak jak jablka w Crashu?

 

Mogą być i jabłka wszystko byleby jak najwięcej TLoU czyniło przygodówką, survivalem.

 

Btw co jak co ale strzelanie to wygląda jak 100% z Uncharted. Mam nadzieję, że będzie go jak najmniej.

 

No w Uncharted na klatę przyjmowali dużo więcej kul, tutaj wystarczy jedna.

Opublikowano

Yep, yep całe szczęście ale chodzi mi o feeling strzelania, że wyglądał jak w U.

 

Ciekaw czy będą jakieś poziomy trudności. Żeby od razu walnąć sobie poziom "nie przeżyjesz" i podkręcić kombinowanie jeszcze bardziej.

Opublikowano

To co mi się podoba to ograniczona liczba amunicji. Tak jak ND zapowiadało każda kula będzie cena. Jak widać na filmiki będzie zbierać różne rzeczy i tak z połączenia butelki z alkoholem i szmatki dostaniemy koktajl mołotowa. Fajnie, że dostaniemy możliwość takiej kombinacji. Ogólnie widać, że klimat jest bardzo gęsty i gra brutalna i przeznaczona tylko dla pełnoletnich, co nalezy uznać za ogromny plus. Graficznie wiadomo, w końcu to Naughty Dog i obok nowego GoW i Beyond graficzny killer na zakończenie życia PS3.

Opublikowano

Yeti a zastanawiałeś się , ze to może jeszcze nie być ''zakończenie żywota PS3?'' ;)

Po 5 latach panowania PS2 mieliśmy ujawnienie PS3 , natomiast po 6 latach PS3 nie mamy nic.

Tak czy inaczej obstawiam , ze nasza konsola będzie supportowana killerami jeszcze przez 4 lata

  • Plusik 1
Opublikowano

aaa to rozumiem

Kurczę dzisiaj ściągnę sobie ten gejmplej z YouTube w wysokiej jakości , bądz innej strony gdzie jest możliwość pobrania w wysokiej rozdziałce.

Przy tej grze Unczarted wygląda jak bajka dla grzecznych dzieci. Nawet podczas duszenia tego pierwszego zakapiora Joel oberwał kilka ciosów na twarz od tyłu , gdyż typ się bronił....

RÓBCIE GIFY plisss :wub:

  • Minusik 1
Opublikowano

Strasznie podoba mi się patent z tym koktajlem, musimy coś połączyć i jeszcz zaczekać chwile, nie tak że pyk i gotowe. No i ta mała dziewczynka coś pomaga, nie jak w innych grach tylko bezbronne są.

Opublikowano

Naughty Dog chyba faktycznie nie rzuciło słów na wiatr i chcą zaprezentować nam nowy poziom narracji w przygodówkach. To będzie GOTY 2013, nie ma ch.uja.

 

I najlepsze w tym jest to, że reakcje przeciwników, bohaterów, po prostu widać, że cała ta akcja to nie był czysty skrypt.

  • Plusik 1
Opublikowano

aaa to rozumiem

Kurczę dzisiaj ściągnę sobie ten gejmplej z YouTube w wysokiej jakości , bądz innej strony gdzie jest możliwość pobrania w wysokiej rozdziałce.

Przy tej grze Unczarted wygląda jak bajka dla grzecznych dzieci. Nawet podczas duszenia tego pierwszego zakapiora Joel oberwał kilka ciosów na twarz od tyłu , gdyż typ się bronił....

RÓBCIE GIFY plisss :wub:

http://www.gamersyde.com/news_e3_the_last_of_us_gameplay-12930_en.html

Ściągaj z tej strony.

Opublikowano

Gierka miażdży. Nie wiem czego narzekacze oczekiwali... Survival pełną gębą i co najważniejsze, nie tylko w naszym wykonaniu, bo przeciwnicy, też starają się oszczędzać amunicję. Pasek energii i inventory mega +.

 

Natomiast najbardziej ciekawią mnie te skrypty. Nie było to nic na taką skalę, żeby nie mogło być losowe. I na to mi wygląda, że to są randomowe skrypty. No bo kuvwa zobaczcie ile razy można było obrać inną drogę. Ominąć jakieś pomieszczenie, zabić gościa zanim zacznie się jakiś filmowy moment z nim. Poza tym nie zapominajmy, ze to jest survival, więc losowy generator takich pomniejszych skryptów przedłuży żywotność gry na kolejne przejścia.

To jest ND, oni są do tego zdolni. Generator skryptów + za(pipi).iste, survivalowe AI przeciwników i dzieciaka, nie widzę innego wyjścia.

Opublikowano (edytowane)

a ja odniosłem wrazenie ze jak pistolet kiedy został skierowany w kierunku goscia za tapczanem i celujesz dłuzsza chwile to osoba ktora sie zasłaniamy probuje sie wyrwac, taki fajny patent zeby zbyt długo nie celowac.

Edytowane przez killdante
Opublikowano

Dokładnie tak jak piszę kolega wyżej, to jest motyw który nie pozwala nam robić z siebie bożka po wzięciu zakładnika.

 

Tak w sumie to sceny walki pod koniec też są chyba w jakiś sposób growe, ale żadnych QTE na ekranie o dziwo nie ma.

Opublikowano

po tym gameplayu moje obawy o podobienstwo do U dosyc znacznie sie zmniejszyły

i nie widze zadnej innej wady

 

teraz jedyne czego sie obawiam to długosc gry. oby bylo conajmniej 10 godizn, ale nie obrazil bym sie za ponad 15. w koncu jesli gra ma nie byc korytarzowo-liniowa to eksploracja i kombinowanie powinny ją wydłużyć, pytanie tylko z jakiego poziomu startowego bedą wydłużać

Opublikowano

No gdyby było jak piszesz to niezłe zgranie w czasie, bo trącił go akurat w idealnym momencie gdy kolega był na celowniku. Według mnie w 100% przemyślana zagrywka przez ND.

 

No właśnie trącił go gdy kolega był już schowany za tapczanem i raczej nie miał szans go trafić. Kurde mogli by wrzucić filmik jak ktoś inny przechodzi to demko ^_^

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...