MEVEK 3 552 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 (edytowane) albo ja sie starzeje i zmieniają mi sie upodobania względem gier, albo to inni producenci gubią sie gdzies we mgle. świadczą o tym tylko 3'produkty z całej gamy zaprezentowanych gier z targów E3, które wybrałem... pierwszym z nich bez wątpienia jest TLoU. wspaniały gameplay, cudna grafa/krajobraz, animacja postaci, feeling z gry po prostu miażdży dyskwalifikując inne produkty bezkonkurencyjnie. co tu dużo mówić... giera wymiata bez 2 zdań, a te nietuzinkowe smaczki to coś pięknego xD tylko popatrzcie raz jeszcze... i jeszcze kolejny... bo naprawdę warto! Edytowane 5 czerwca 2012 przez 4 mE Cytuj
butch.stein 251 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 Zauważcie w jaki sposób główny bohater zabiera ammo Podnosi gnata, który wypadł z przeciwnika, wyciąga naboje z bębenka, gnata wyrzuca w naboje zabiera. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 a myślałem, ze już nic nie ma ciekawego na tym omawianym filmiku, a jednak... własnie do tego nawiązuje - te smaczki to cos wspaniałego. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 fajne z tym wyjmowaniem amunicji, ale po wyjęciu ammo trafia automatycznie do naszego, nie widac zeby wkladal do swojego ;p wiem ze ostro sie czepiam ale skoro juz mowa o smaczkach to ten smaczek byl troche skisły chcial bym zeby byly 2 wersja podnoszenia ammo , np pod dwoma guzikami, albo trzmajac jakis guzik, jedna to taka ze wyjmuje ammo do swojego, a druga taka ze nie bawi sie w przemienianie tylko używa broni dopiero co podniesionej (majac w niej te 2 pociski) i po skonczeniu moze wyrzucic tą bron albo wyrzucic starą Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 http://www.vg247.com/2012/06/06/no-2012-launch-for-the-last-of-us-confirms-yoshida/ Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 Naughty Dog chyba faktycznie nie rzuciło słów na wiatr i chcą zaprezentować nam nowy poziom narracji w przygodówkach. To będzie GOTY 2013, nie ma ch.uja. I najlepsze w tym jest to, że reakcje przeciwników, bohaterów, po prostu widać, że cała ta akcja to nie był czysty skrypt. Skoro rozgrywka/sciezka jest liniowa, to i skrypty są. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 (edytowane) ja licze ze jednak bedzie sporo rozwidleń i sporo sposobow na zrobienie danej rzeczy, przykladowo - na gameplayu gość będąc na dachu zauważa przez okno przeciwnika, i chowa sie za osłone i zakrada dzwiami od tyłu i potem korytarzem prze naprzod walczac z wrogami, ale co by bylo gdyby odrazu wskoczyl przez okno i zaczął walke? albo wręcz będąc nadal na zewnątrz zastrzelil jednego z gosci przez okno i probowal wywabic reszte na dach ? mysle ze jest to możliwe, i pewnie o wiele trudniejsze i mozna szybko umrzeć, ale powinno dać sie robie takie rzeczy na rozne sposoby Edytowane 6 czerwca 2012 przez Yano Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 Jako xboxowiec (nie fanboy) stwierdzam, że jest to jedna z gier, dla której naprawdę warto zainwestować w PS3; a że pewnie nowe modele/obniżki Sony kiedyś tam pewnie przyszykuje, to kto wie... Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 E3 2012: Naughty Dog Claims The Last Of Us Demo Was Not Scripted The big debate raging online right now is whether or not The Last Of Us demo shown last night during Sony's E3 presentation was scripted or not. If you're to believe Naughty Dog, then everything shown in the demo was in fact happening on the fly. We just can't see it yet. In an interview on the Playstation Blog's E3 stream, a developer for The Last Of Us stated the demo is apparently being played by journalists behind closed doors. Those few people who are lucky enough to play it are finding multiple ways to go through the demo and the scenes that played out at E3 last night can happen at any time. Including Ellie whipping bricks at people. While there is no way we can know for sure if this is true since none of us have access to the demo yet, I can't wait to see what gaming websites have to say once they get access to the demo as well. http://www.gamepodunk.com/page/index.html/_/industry-news/sony/e3-2012-naughty-dog-claims-the-last-of-us-demo-was-not-scripted-r806 Czekam na relacje tych co widzieli inny sposób przejścia dema. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 przecież to jest logiczne, że to nie były skrypty. Identyczna zasada jak w MGS, Deusie czy innych skradankach - skryptem jest jedynie występowanie przeciwników w tym miejscu i stały układ pomieszczeń. To jak ich wyeliminujemy, gdzie i w jakiej kolejności już zależy od nas - można w ogóle nie używac broni, od razu rzucić mołotowem itp. Dziwie się,że w ogóle ludzie myśleli,że to wszystko to jeden wielki skrypt. 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 Fajny bajer: Pistolet włożony w tylną cześć spodni - koszula podwinięta; pistolet w łapsku i automatycznie koszula się opuszcza <potter> uwielbiam takie smaczki. 2 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 fanom spisku ze to byl tylko jeden wielki skrypt jak w hevy rain, tyle ze bez wyswietlanych guzikow pewnie chodzi o to jak noel przygniata typa do sciany za gardło a zaraz potem wali o szafke, to wygladalo bardzo realnie i płynnie, i pewnie ludzie sie zastanawiaja co by bylo jak by go przygniotł metr dalej lub blizej od szafki, ablo co by bylo gdyby za nimi nie bylo sciany itp ja tam tej teori spiskowej nie popieram, w wielu miejscach widac bylo lekkie przeskoki animacji typowe dla sytuacji gdzie gracz kontroluje postac Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 w ogóle fajnie, że całą grę można przejść bez zabijania choć jednego przeciwnika Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 (edytowane) Fajny bajer: Pistolet włożony w tylną cześć spodni - koszula podwinięta; pistolet w łapsku i automatycznie koszula się opuszcza <potter> uwielbiam takie smaczki. Dzizas to jest masakryczne :o Już nie wspominając o mokrych nogawkach podczas chodzenia po mokrym. XXX minut spędziłem w Uncharted bawiąc się tym xD Tak samo za(pipi)iście prezentuje się Joel, jego animacja podczas cover systemu. I znowu w Uncharted już świetnie wyglądało, że Drake nie trzyma się sztywno osłony jak w innych grach. Tylko "kręci się" ale w TLoU to jakaś masakra jak Joel reaguje, pozytywnie oczywiście. Jeszcze beka, że na tym gameplayu jest sama walka z ludźmi a przecież "grzybki" to drugie (główne?) zło. PS. Cholera, chciałbym zobaczyć jak jakiś zwykły gracz przechodzi te demo. Czemu Sony nie udostępniło dema na E3 Edytowane 7 czerwca 2012 przez SłupekPL Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Podobno 3/4 przeciwników w grze to ludzie, grzyby będą występować rzadko. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 PS. Cholera, chciałbym zobaczyć jak jakiś zwykły gracz przechodzi te demo. Czemu Sony nie udostępniło dema na E3 Dokladnie. Jedna z ostatnich rzeczy na jaka czekam odnosnie The Last of Us to jak zwykly smiertelnik przechodzi to demo. Obejrzalem przed chwila jeszcze raz pokaz z konferencji i jest fantastyczny, ale jak to na konferencjach bywa, jest dopiety na ostatni guzik, zeby wszystko wyszlo idealnie jezeli chcesz pokazac mozliwosci, ale fajne jest to, ze mozna bylo to rozegrac jeszcze lepiej, nie zabijajac nikogo. Widac jednak, ze trzeba kombinowac, trzeba sie starac, bo amunicji bedzie tyle co kot naplakal i zdrowie sie nie regeneruje (Hua!). Tutaj pokazali gameplay w zamknietym pomieszczeniu, ale licze, ze poziomy z otwartymi przestrzeniami bedzie mozna rozegrac z wieksza roznorodnoscia, wzorem z Crysis 2. Gra moze byc liniowa i dawac rozne mozliwosci. Ale to ND, oni to zrobia Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Ten gameplay mną pozamiatał. Tak sugestywnych walk w grze nie widziałem. Dodatkowo ten klimat, muzyka i grafika, które tworzą przemyślaną całość. Fajny motyw z życiem i ekwipunkiem. Te elementy na pewno się sprawdzą w tej grze i podniosą walory tej produkcji. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Podobno 3/4 przeciwników w grze to ludzie, grzyby będą występować rzadko. Takie buty... Ciekawe czy w ten sposób walki z nimi będą trudne, wrzucające "ciarki". Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Podobno 3/4 przeciwników w grze to ludzie, grzyby będą występować rzadko. Ciekawe czy w ten sposób walki z nimi będą trudne, wrzucające "ciarki". Wydaje mi się, że jak już spotkamy te grzybki, to tak jak było na pierwszym zwiastunie, będziemy raczej starali się nie dopuścić do bliższego kontaktu z nimi, bo wiadomo, że w bezpośredniej walce nie będziemy mieli z nimi szans, a przecież amunicji też nigdy nie będzie aż tak dużo żeby sobie pozwolić na akcje w stylu rambo. Cytuj
Gość kad2 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 (edytowane) Jesli tak bardzo ogranicza wystepowanie tych grzybow to z pewnoscia walka z nimi bedzie bardzo trudna i emocjonujaca. Swietny pomysl. Mam nadzieje, ze beda wrzuac take ciary jak swego czasu pojawianie sie Nemesisa w RE3 Kupuje dla tej gry ps3 Edytowane 7 czerwca 2012 przez kad2 1 Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Nemesis w RE3. O o o właśnie o to mi chodziło. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Patrząc na tę grę nie wiem jak xboty mogą nazywać konsolę Sony pełną samograjów 1 Cytuj
Gość kad2 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Chcialbym, zeby na zadnym gameplayu nie bylo pokazanych potyczek z grzybami, zeby bylo to owiane nutka tajemnicy do czasu premiery. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Ale mnie ta gra elektryzuje, ja pier.dole! O ile z serii Uncharted podobała mi się tylko "pierwsza" część, tak na nową grę ND mam już takie parcie, że przynajmniej z 10 razy muszę sobie obejrzeć gameplay z konfy i wyłapuje kolejne smaczki. A na całą tą nahajpowaną otoczkę w okół gry jeszcze gorzej wpływa tylko fakt, że każda zapowiedź jeszcze bardziej ją buduję i hype robi się większy i większy, a tutaj jeszcze kur.wa rok czekania?! :< Dobrze, niech wypuszczają tego killera i niech następna generacja przychodzi jak najszybciej, nie dość że mam mega chcice na osom grafę w nowych produkcjach jak i teraz na mega graficznego killera od psiaków i nowe, ŚWIEŻE IP od SMS GG... omnomnomnom, a miałem się nie nakręcać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.