Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Początek 2013 już jest mocno obstawiony, w marcu będzie też GOW, coś czuję, że Sony zostawi sobie TLOU na październik 2013. Chyba, że w końcu wyjdzie The Last Guardian. Cytuj
Nemesis 1 274 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Myślisz, że Sony nie zostawi jakiegoś asa na końcówkę 2013 roku? Mniej więcej na początku ukaże się Wstąpienie. A ch.uj wie co się dzieje z Ostatnim Strażnikiem. Po za tym Naughty Dog jakoś od lat wypuszcza swoje perełki tak na przełomie listopada, choć to już przecież nie Uncharted a nowe IP. Chyba, że faktycznie na koniec przyszłego roku zobaczymy PS4...( w co raczej wątpię). Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 (edytowane) Naughty Dog nigdy nie przełożyło daty premiery więc teraz też tego nie zrobią No i koniec 2013 to będzie TLG (hehe) i PS4. W tym roku Sony zapowiedziało tylko jedną grę od wew. studia (które ostatnio grę wypuściło ponad dwa lata temu). To może jasno wskazywać, że reszta (albo większość) robi już gry na PS4. Edytowane 7 czerwca 2012 przez SzczurekPB Cytuj
Nemesis 1 274 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Podejrzewam, że już nawet samo Naughty Dog nad czymś pracuje. Studio albo póki co bada technologię pod projektowanie na PS4, albo już coś nowego tworzą. Nie wiadomo gdzie włączono ekipę pracującą nad Uncharted 3. Wiadomo, że po zakończeniu prac na Among Thieves, ND podzieliło się na dwa zespoły, jeden od TLoU, a drugi od U3. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 A gdzie ich mieli włączyć. Są osobnym zespołem i zapewne już robią grę na następce PS3 Wracając do TLoU - ktoś zapytał o czas gry. W którymś z video wywiadów powiedzieli, żeby patrzeć na ich poprzednie gry, bo w taki czas celują. Jak już to mam nadzieję, że chodzi o czas Uncharted 2, bo te było najdłuższe. Cytuj
Nemesis 1 274 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 To pewnie jakieś bite 15h grania, i tak niezły wynik jak na przygodówkę. I patrząc już nawet tylko przez pryzmat elektryzującego pokazu na E3, to wreszcie doczekamy się gry action/adventure z miarę wysokim poziomem AI. Strasznie mnie ciekawią potyczki z grzybami. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 (edytowane) Czyli ogólnie wychodziłoby, że to ND od U3 zrobi pierwszą grę na Ps4, może U4 ;P Btw nie dziwię się, że TLoU jest tyle w produkcji, jak w grze mają być takie smaczki. Jak ta koszula Joela czy motyw "uderzenia" podczas trzymania typa jako zakładnika. Trochę Psiakom zejdzie wdrażanie takich bajerów do Lasta ;] Edytowane 7 czerwca 2012 przez SłupekPL Cytuj
Nemesis 1 274 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 No, dwa lata w produkcji to już jest naprawdę sporo. Pewnie długo musiała im zająć sama faza koncepcyjna. Trzeba przyznać, że pomysł naturą wyniszczającą ludzkość to ciekawy temat. Cytuj
agst 138 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Szkoda, że gra nie wyjdzie w tym roku, ale no cóż jak się chce wszystko dopracować na 100%, to nie ma się co dziwić. Ja mogę nawet poczekać już do tej jesieni 2013 byleby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Liczę na prawdziwy popis ND. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Ogólnie skok od Uncharted (fajny Indiana Jones) do TLoU (coś ala Droga) jest niezły. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Droga wymiksowana z I am Legend. Joel świetnie reaguje na to co się dzieje wokół niego. Jak obrywa z broni to go odrzuca, gdy kula przeleci nad głową reaguje odruchowo zasłaniając się ręką. Ciekawi mnie ile jeszcze smaczków twórcy wrzucą do gry. No i ten pasek energii - na sam koniec pokazu kiedy przeciwnik go dusił cały czas energia schodziła. Ciekawe czy dziewczynie jakieś proste polecenia będziemy mogli wydawać czy będzie całkowicie sterowana przez AI. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Ja cos czuje, ze jak bedzie brakowac amunicji albo zdrwie bedzie nisko to Ellie bedzie sie wtracac, zeby udalo sie przezyc. Nie chodzi mi moze o takie wieczne odratowywanie, ze nie bedzie dalo sie zginac. Raczej ostatnia pomocna dlon, ktora jak zaprzepascimy to dopiero giniemy. Zwroccie uwage, ze ona caly czas sie kitra do momentu jak Joelowi zabraklo amunicji. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 Zwroccie uwage, ze ona caly czas sie kitra do momentu jak Joelowi zabraklo amunicji. Noom przywaliła "raptem" kamieniem wcale nie jak mała dziewczynka ;p Jeszcze odnośnie tej dwójki, ciekawie zapowiada się relacja między innymi, postrzeganie świata. Joel pamięta świat jak był jeszcze normalny, a Ellie nie; Joel występujący w roli nauczyciela a Ellie nic nie wiedząca o "normalnym życiu". Na bank będzie prowadziło to do niezłych tekstów czy sytuacji. Cytuj
noxious33 71 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 http://www.destructoid.com/e3-player-choice-completely-changes-the-last-of-us-229028.phtml -> warte przeczytania, szczególnie dla tych, którzy boją się skryptów. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 Kojima czeka już na PS4 i patrzy na innych z pogardą, że dopiero teraz wyciskają z konsoli pełną moc, on już to zrobił wszystko 4 lata temu przy MGS4. Przepraszam ale w którym miejscu wycisnął te soki z PS3 bo nie zauważyłem? Szacunek dla Kojimy ode mnie duzy za całokształt. Można się zgodzić, że MGS4 wyciska emocje z graczy (głównie z fanów serii) - za pomocą fabuły i filmików. Ale, że technicznie z PS3 wycisnął coś niesamowitego - no bez jaj... Dla mnie 4 to interaktywny film z drewnianą rozgrywką - zresztą ja fanem MGS4 nie jestem - ale żadnych technicznych granic ps3 w tej grze nie osiągnięto - tu chyba się zgodzisz. Co do gameplayu i fabuły to już zależy od podejścia i z tym się nie będe spierał. Pozdrawiam 2 6 Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 Kojima czeka już na PS4 i patrzy na innych z pogardą, że dopiero teraz wyciskają z konsoli pełną moc, on już to zrobił wszystko 4 lata temu przy MGS4. Przepraszam ale w którym miejscu wycisnął te soki z PS3 bo nie zauważyłem? Szacunek dla Kojimy ode mnie duzy za całokształt. Można się zgodzić, że MGS4 wyciska emocje z graczy (głównie z fanów serii) - za pomocą fabuły i filmików. Ale, że technicznie z PS3 wycisnął coś niesamowitego - no bez jaj... Dla mnie 4 to interaktywny film z drewnianą rozgrywką - zresztą ja fanem MGS4 nie jestem - ale żadnych technicznych granic ps3 w tej grze nie osiągnięto - tu chyba się zgodzisz. Co do gameplayu i fabuły to już zależy od podejścia i z tym się nie będe spierał. Pozdrawiam Zwyrol - weź popracuj nad ironią xD Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 Ironia była dobra. Co do gry to jestem ciekaw czy jak będziemy mieli troche więcej uminicji niż jeden magazynek to po ostatnim strzale automatycznie Joel przeładuje broń czy będzie trzeba samemu to zrobić. Na demie po skończeniu ammo przeciwnik z uśmiechem na gębie wyszedł do otwartej walki bo usłyszał klik, a tu niespodzianka w między czasie przełodawaliśmy i bum No i cały czas czekam na realistyczny motyw przekładania ammo, czyli wyjęcie magazynku i włożenie tyle naboi ile chcemy. Np. w każdej grze przy przeładowywaniu shotguna postać wkłada dwa naboje, a mamy full. Może ND połasi się na taki smaczek w full wersji. Cytuj
Gość kad2 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 Takie pojedyncze wkladanie naboi do bebenka rewolweru byloby mega motywem. Chyba w zadnej grze nie bylo tego. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 (edytowane) Max PAYNE 3. Choć nie zawsze. Jak jesteś w Bullet Time to przeładowuje od razu. Można np. załadować 1 nabój i wystrzelić. E: Ja też muszę popracować nad ironią Edytowane 8 czerwca 2012 przez Kyo Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 max payne 3 tam do rewolweru wkładał tyle ammo ile wystrzeliliśmy Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 (edytowane) max payne 3 tam do rewolweru wkładał tyle ammo ile wystrzeliliśmy Niekoniecznie. Jeśli włożysz jeden nabój a np. przeciwnik Cie ciśnie możesz od razu wystrzelić naciskając R1. Tak samo z Shotgunami. Chyba jeszcze gdzieś był taki motyw - muszę sobie przypomnieć. E: A to co Grześ napisał było by dobrym motywem - zwabić kolesia udając że się nie ma ammo i szybko przeładować. Edytowane 8 czerwca 2012 przez Kyo Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 fajnie by było, gdyby w świecie było też sporo ludzi nastawionych neutralnie, których... też możesz zabić (coś jak w demons souls) Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 Mnie ciekawi jak będzie wyglądała noc w tej grze. Może być świetnie, bo w TLoU nie ma elektryczności więc lampy czy inne takie nie będą nam oświetlały drogi Jedynie mała latarka, może jakaś pochodnia. I zapewne w takich ciemnościach przyjdzie nam walczyć z grzybiarzami Cytuj
humanno 201 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 Chciałbyś pozabijać ludzi nastawionych neutralnie? Nie sądze zeby była taka opcja, to nie sandbox, wydaje mi się, że schemat bedzie bardziej jak w Uncharted. Z resztą to widać, że gra bardzo przypomina U, tylko w zupelnie innym klimacie. Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 8 czerwca 2012 Opublikowano 8 czerwca 2012 (edytowane) Oj tam, just idea. Pare ciekawostek -The game is describe as wide-linear -You will have a wide variety choices and places in terms of combat scenarios and places you can go. -Ellie will fine stuff for you and offer you bullets -You get additional story by exploring -They developed a rules base vocal system that causes them to talk with each other in different ways base on what the player is doing http://www.flickr.com/photos/56162239@N00/sets/72157630074986790/with/7163671261/ xD Edytowane 8 czerwca 2012 przez Figaro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.