MaiorZero 1 400 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Gra z playbacku? Telewizja 2.0. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Jedyna różnica jaką wyłapałem to jakiś bug, gdy Joel ciągnie zakładnika. Ma 2 kule i oddaje 2 strzały, a nadal pozostaje mu 1 pocisk w magazynku, z czego i tak go marnuje na typie, który dostaje cegłą. xD Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Jedyna różnica jaką wyłapałem to jakiś bug, gdy Joel ciągnie zakładnika. Ma 2 kule i oddaje 2 strzały, a nadal pozostaje mu 1 pocisk w magazynku, z czego i tak go marnuje na typie, który dostaje cegłą. xD Musieli udawać, że niby nie wiedzą co się stanie Mam nadzieję, że pokażą niedługo jakiegoś bolka grającego w TLoU w celu zweryfikowania stanu faktycznego. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Przecież chyba nie okaże się, że da się tylko w jeden sposób przejść to demo. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 cholera wyglada to bardzo podobnie, i jeszcze powiedzmy ze skrypty odpalane w podobny sposob sa takie same, np duszenie goscia pewnie nie ma 20 roznych animacji tylko jak sie dusi kogos to wyglada tak samo, ale niektore rzeczy troche kiepsko, np to trzymanie kolesia i dokladnie taki sam strzał w kanape, przeciez tutaj mogl go troche inaczej podprowadzić albo strzał do biegnacego kolesia troche wczesniej - dostał 2 kulki praktycznie identycznie jak poprzednio... mam tylko nadzieje że oni poprostu wyuczyli sie skutecznego i efektownego przejscia tego demka i chcieli je wlasnie tak pokazać, i dlatego to wyglada podobnie, a prawdopodobnie da sie z dachu wskoczyc odrazu przez okno z wrogami i dostac sie w krzyżowy ogień itp Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Poczekajmy aż dadzą jakiś inny kawałek kodu. Zobaczymy czy animacje ruchów, wykończeń, zachowań będą się jakoś znacząco różnić od tych z filmiku. Cytuj
Nemesis 1 274 Opublikowano 20 czerwca 2012 Opublikowano 20 czerwca 2012 (edytowane) Multi w TLoU? Ciekawe co z tego wyjdzie, jeśli to prawda. Dla niektórych do świetna informacja, dla innych kompletnie tragiczna. Ile osób, tyle podzielonych zdań i opinii się pojawi i będzie chwaliło lub krytykowało decyzję Naughty Dog. Ale nie zmieni jej, gdyż multiplayer w The Last of Us został potwierdzony w fragmencie rozgrywki z komentarzem, która pojawiła się w serwisie GameTrailers...Niestety nie padły żadne konkrety na ten moment i pozostaje nam jedynie snuć domysły w jaki sposób będzie wyglądał tryb multi (Horda z zarażonymi?). Oprócz tego Neil Druckmann ujawnił, że mimo tego, że historia będzie kręcić się wokół Joela i Ellie, pojawia się także inne postaci, które będą miały mniejszą lub większą rolę w fabule. Mam nadzieję, że Naughty Dog nowatorsko podejdzie do tematu i nie dostaniemy kolejnej sieciowej strzelanki w stylu Uncharted. Marzy mi się tryb przetrwania, w którym np. dwie drużyny desperacko poszukują kolejnych zapasów, broni i ammo przy okazji zwalczając się nawzajem. Jednak niech to będzie przeprowadzone w nieco inny sposób. Choćby tak jak w słynnym demie z E3. Skoro broń jest tutaj na wagę złota, to trzeba pokusić się o inne rozwiązania, takie jak walka wręcz czy użycie ostrych przedmiotów. Ważne jest dla mnie to, aby w takiej produkcji twórcy nie poszli po najprostszej drodze. Wiem, że nowatorskie multi takie jak w Brotherhood czy Dead Space 2 może nie do końca przetrwały próbę czasu ale zawsze jest to jakieś zróżnicowanie. Edytowane 20 czerwca 2012 przez Square Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 20 czerwca 2012 Opublikowano 20 czerwca 2012 To chyba oczywista oczywistość, że skoro w singlu twórcy próbują zrobić pseudo survival, to i multi cała ta mechanika zostanie przeniesiona. Nie bój się, żadnych śmiesznych dominacji z nielimitowanym ammo na pewno nie będzie. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 To chyba oczywista oczywistość, że skoro w singlu twórcy próbują zrobić pseudo survival, to i multi cała ta mechanika zostanie przeniesiona. Nie bój się, żadnych śmiesznych dominacji z nielimitowanym ammo na pewno nie będzie. Pseudo survival? Po czym tak wnioskujesz? Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 Eeee, po gameplayu z E3? No bo chyba nie powiesz mi, że twórcy za pośrednictwem liniowej gry oddadzą faktycznie definicję przetrwania. I żeby nie było, słówko "pseudo" nie jest tutaj słowem obraźliwym, dla mnie to oczywiste że gra musi być grą, a nie programem dla trzech na krzyż fanatyków. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 okazuje sie że nie, dark souls pokazalo że gra może byc symulatorem zabijania gracza i okazalo sie że sporo osób to lubi mysle ze sporo ludzi tez by sie ucieszylo z symulatora przetrwania z prawdziwego zdarzenia, ja bym sie ucieszyl, i nadal troche licze że to dostane w TLOU, a dotychczasowe filmiki mialy poprostu byc widowiskowe i nie oddaja esencji (na to samo licze w nowym TR ale z niewielką nadzieją) Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 Jakkolwiek ten symulator będzie wyglądać raczej nie ma co liczyć na mega dosłowność, czyli np. chadzając podczas deszczu powinniśmy poszukać schronienia, rozpalić ognisko i się osuszyć bo w przeciwnym razie złapiemy grypę i gorączkę co będzie miało wpływ na bohatera (opóźniona reakcja, drżenie rąk, słaba widoczność itp.). Chociaż bardzo bym był rad na podobne rozwiązania (ale be przesady bo Simy się z tego zrobią). Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 Nie można też iść zbytnio w stronę Robinson's Requiem, bo w pewnym momencie kończy się zabawa, kiedy po ugryzieniu muchy łapie cię choróbsko i masz game over. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 Jakkolwiek ten symulator będzie wyglądać raczej nie ma co liczyć na mega dosłowność, czyli np. chadzając podczas deszczu powinniśmy poszukać schronienia, rozpalić ognisko i się osuszyć bo w przeciwnym razie złapiemy grypę i gorączkę co będzie miało wpływ na bohatera (opóźniona reakcja, drżenie rąk, słaba widoczność itp.). Chociaż bardzo bym był rad na podobne rozwiązania (ale be przesady bo Simy się z tego zrobią). moze niekoniecznie odrazu to co mówisz ma byc wymagane ale takie elementy ujżał bym z chęcią, juz widzialem gre gdzie byl wskazinik mokrości, i w deszczuc albo po wpadnieciu do wody postac musiala poszukac ciepła zeby sie wysuszyc bo inaczej spadały jej statsy dobre bylo też to że po znalezieniu płaszcze przeciwdeszczowego mozna juz bylo spokojniej chodzic po deszczu itp takie smaczki chetnie bym zobaczyl i nie musi byc ze z bylepowodu game over, ale że są roznwe wskazniki zdrowia i około-zdrowia, i elementy otoczenia moga miec negatywny wplyw na postac, ale mozna też sie "uzdrowic" czy to lekami czy ogniskiem, to nie musi byc hardkor , byłby gdyby od muchy postac dostawala gangreny i umierala w 30 sekund, ale sytuacja gdzie mozna zlapac chorobe, ale mozna też w miare łatwo ją uleczyc byla by fajna to samo z zamoknieciem, nieco spadaja statsy, ale postac moze znalesc cieplo w miare latwo, zeby nie bylo tak ze pol gry chodzi mokra Cytuj
killdante 5 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 (edytowane) wydaje mi sie ze macie zbyt wygurowane oczekiwania co do tej gry, napewno bedzie swietna ale rzeczy o ktorych piszecie raczej pozostana w swerze marzen jak narazie... lepiej zbyt nie fantazjowac zeby pozniej nie przezyc rozczarowania, lepiej zakladac ze bedzie to strzelanka z elementami przetrwania i pozniej byc milo zaskoczonym . Edytowane 22 czerwca 2012 przez killdante 1 Cytuj
wiki1993 539 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 juz widzialem gre gdzie byl wskazinik mokrości, i w deszczuc albo po wpadnieciu do wody postac musiala poszukac ciepła zeby sie wysuszyc bo inaczej spadały jej statsy dobre bylo też to że po znalezieniu płaszcze przeciwdeszczowego mozna juz bylo spokojniej chodzic po deszczu itp takie smaczki chetnie bym zobaczyl Co to za gra? Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 wydaje mi sie ze macie zbyt wygurowane oczekiwania co do tej gry, napewno bedzie swietna ale rzeczy o ktorych piszecie raczej pozostana w swerze marzen jak narazie... lepiej zbyt nie fantazjowac zeby pozniej nie przezyc rozczarowania, lepiej zakladac ze bedzie to strzelanka z elementami przetrwania i pozniej byc milo zaskoczonym . Otoz to. Sam sie zastanawiam, czy chcialbym w grze rozpalac ogniska, kitrac sie przed deszczem i polowac na jedzenie. Wole takie momenty zobaczyc na cut-scenkach a podczas gry wylacznie walczyc ze zbirami, bo ten element zrobiony jest lepiej niz we wszystkich innych grach, ktore dotychczas sie pojawily. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 Ciekawe jak czesto animacje beda sie powtarzac. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 (edytowane) Według ND bardzo rzadko. Ten silnik od animacji powstał wraz z pierwszym Uncharted i zbiegiem lat jest ciągle udoskonalany. Strona wcześniej czy dwie wkleiłem na ten temat tekst. Wiele osób zastanawia się dlaczego animacja w grze jest taka płynna. Rozwiązanie jest dla nas proste. W momencie gdy wciskacie przycisk odpowiedzialny za uderzenie - po scenie rozchodzą się lasery, które sprawdzają co leży w pobliżu postaci. Czyli jeśli w pobliżu jest biurko, a my uderzymy przeciwnika, to łapiąc go za głowę uderzymy nią w blat.Rezultaty mogą być różne zależnie od kontekstu, miejsca i naszych ruchów. Tworzyliśmy nasz silnik przez sześć lat. Silnik, który będzie w stanie odczytać konteksty sytuacji i dostosować się do tego co aktualnie się dzieje tak, by animacja zawsze pasowała do miejsca i czasu. Na przykład można podjąć nieudaną próbę wrzucenia gościa na ścianę, ale nam się nie uda, wtedy silnik przygotowuje kilkadziesiąt innych animacji, które mogą zostać użyte w następstwie. Animacji dostępnych na płycie mamy naprawdę setki. Już sobie wyobrażam możliwości tego silnika na PS4. Edytowane 23 czerwca 2012 przez YETI Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 wydaje mi sie ze macie zbyt wygurowane oczekiwania co do tej gry, napewno bedzie swietna ale rzeczy o ktorych piszecie raczej pozostana w swerze marzen jak narazie... lepiej zbyt nie fantazjowac zeby pozniej nie przezyc rozczarowania, lepiej zakladac ze bedzie to strzelanka z elementami przetrwania i pozniej byc milo zaskoczonym . Otoz to. Sam sie zastanawiam, czy chcialbym w grze rozpalac ogniska, kitrac sie przed deszczem i polowac na jedzenie. Wole takie momenty zobaczyc na cut-scenkach a podczas gry wylacznie walczyc ze zbirami, bo ten element zrobiony jest lepiej niz we wszystkich innych grach, ktore dotychczas sie pojawily. Ale wtedy z survivalu zrobi się zwykła strzelanka na dwa naboje i będzie kolejne Uncharted. ND lubi stawiać sobie wyzwania co dobitnie pokazuje od czasów Crasha Bandicoota na PSX-a. Każda ich gra to dzieło sztuki więc liczę na całkiem nowe doznania. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 tak jak mowilem wiele razy też sie boje że to bedzie uncharted z grzybami i na 2 naboje ale jednocześnie licze że jednak nie dadzą dupy, i tak jak crash byl nową jakością w platformówkach, uncharted (zwlaszcza 2 i 3) byl skokiem naprzód w filmowo-widowiskowych strzelankach akcji, to TLOU bedzie skokiem naprzód w survivalach (a ten gatunek od wielu lat praktycznie nie istnieje, o ile kiedyś w ogole istniał, istniały survival horrory, ktore raczej byly strzelankami-horrorami, a "survival nie-do-konca horror" to bedzie raczej nowość) Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. SzczurekPB 2 254 Opublikowano 29 czerwca 2012 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 29 czerwca 2012 (edytowane) Cutscenka z TLoU odtworzona w LBP2: http://www.youtube.com/watch?v=zo0pkZbMSiU Świetna robota Edytowane 29 czerwca 2012 przez SzczurekPB 13 Cytuj
kubanczyk 40 Opublikowano 14 lipca 2012 Opublikowano 14 lipca 2012 Nowy filmik.MIAZGA!!!! http://www.latestnewsexplorer.com/the-last-of-us-bills-safe-house-cinematic/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.