schabek 5 340 Opublikowano 1 lutego 2013 Opublikowano 1 lutego 2013 Bzdura. Oczywiście, że klientów na TLoU przybyło. Dwa wielkie studia, dwie wielkie gry i murowane hity. No ale nie każdemu hajs zgadza się na tyle, żeby wydać 400zł w jednym miesiącu. Z resztą nawet jak się zgadza to i tak nie kupią. Jednej gry nie zdążysz ograć, a tu już druga się kurzy na półce, i to jaka. Sam teraz mogę zamówić preorder na The Last of Us i bardzo się cieszę, że ogram w spokoju. Chociaż wiadomo, że dupościsk po przesunięciu GTA jest. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 1 lutego 2013 Opublikowano 1 lutego 2013 (pipi)a, jaka szkoda, że przesunęli GTA. No nic, zamiast GTA kupię RE Revelations na PS3. Dobrze chociaż, że the Last of Us żadnej obsuwy nie zalicza póki co. Czekam na najlepszego exa w historii PlayStation. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 1 lutego 2013 Opublikowano 1 lutego 2013 oby tylko nie przystopowali z produkcja, bo teraz kiedy juz wiedza, ze gtav im nie grozi mogliby to zrobić i spokojniej podejść do sprawy, albo pojsc na skruty. chłopaki, co prawda maja mnie w kieszeni, ale tak tylko sobie gdybam.. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 2 lutego 2013 Opublikowano 2 lutego 2013 Na pewno byli zadowoleni z newsa ale i tak studio może spać spokojnie o klientów. W końcu mają już wyrobioną opinię i markę, a fani bez względu na datę premiery GTA V i tak pewnie zakupiliby TLoU. Choć możliwe, że teraz klientów przybędzie wraz z premierą. Pewnie nie wszyscy sobie moga pozwolic na 2 gry premierowe w krotkim okresie wiec powinni sie cieszyc, bo jesli dotrzymaja terminu to nic nie bedzie im stalo na przeszkodzie aby pozyskac i klientele fanow ich produkcji, i ludzi ktorym sie bedzie w okresie letnim po prostu nudzic z braku gier, gdzie takie GTA byloby zbawieniem. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Wywiad, a w nim trochę nowych fragmentów: http://www.youtube.com/watch?v=HA2cuwYSIqs&list=UUQXR8pItAoKDAJSbphFxbrg&index=1 http://www.youtube.com/watch?v=xlIZwa-Z0Ng I preview z kilku stron: And it feels, after the tightly controlled action of Drake's Deception, that Naughty Dog's finally learning to let go, and to allow its players a little more freedom. Allowing that, and allowing the same level of polish and spectacle that has made the studio one of the most revered and respected this generation, could well ensure that The Last of Us is its most ambitious game yet. http://www.eurogamer...t-of-us-preview Miscellaneous The Last of Us Facts You Should Know You start in a Quarantine Zone in Boston, then move into the unprotected city, which was bombed in an effort to stop the infection. (It didn’t work.) Joel and Tess are trying to take Ellie to a group known as Firefly. Notes found in the game are three-dimension objects that feature handwriting. They’re not text that pops on your screen. Collectables listed in this demo include: Notes, Comics, Firefly Logs, and Training Manuals. Your menu shows you how many are in a level and how many you’ve collected thus far. Crafting materials listed in this demo include: battery, blade, binding, rag, alcohol, explosive, sugar, and melee weapon. http://uk.ign.com/ar...ghts-and-sounds So if you try to approach The Last of Us the way you would any other stealth game, like I did, you will be beating your head against a wall. In the first serious encounter with these enemies — an area that contained five or six Runners and one Clicker, I died over and over again without making significant headway. I became immensely frustrated, and I started to worry that the game might be unbalanced and far too difficult. Thankfully, though, a Naughty Dog staffer had been watching me play, and he pointed out to me that I can walk right up to a Clicker without him noticing me if he’s not making noises. This was an important note, because Clickers are horrifying once they hear you — when a Clicker detects you and gets within arm’s reach, he will one-hit kill you. Meanwhile, you can brawl with the Runners, and so once the Clicker was dealt with I was able to take down the other enemies efficiently with my lead pipe. http://www.vg247.com...urvival-horror/ These subtle shifts coupled with the beautiful landscape and the impressive AI is shaping this game to be a genre-defining title. Many games claim to be a character-driven experience, but very few actually achieve it. The game is set for a May 7th release date, and based on what I’ve seen so far, you should be very, very excited. http://gamingtrend.c...discussion_id=0 Edytowane 4 lutego 2013 przez Square obrazki do spoilera Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 wow niezły wysyp informacji! cholera jestem w pracy i nie moge poogladac z dźwiękiem tego filmiku Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Widać że prawie 4 lata prac nie poszły na marne, będzie to na 100% GOTG. Jest szansa że Last of Us wywoła większą burzę niż Uncharted 2. Cieszą elementy survival horroru potrzeba ciągłego kombinowania. Tak powinny wyglądać kolejne części Resident Evil. Edytowane 4 lutego 2013 przez Andrew21 Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 W sumie nawet cieszę się, że przesunięto premierę GTA V z wiosny na koniec lata. Nie będzie dylematu którą z dwóch gier wziąć na premierę a nie przeczę, że w tym przypadku ta gra to pewniak. Oby tylko gra starczała na dłużej niż dwa ostatnie Unchartedy;] Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Na gametrailers jest również gameplay i wywiad: -http://www.gametrailers.com/videos/zjsym4/the-last-of-us-enter-the-apocalypse Edytowane 4 lutego 2013 przez Andrew21 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Oby tylko gra starczała na dłużej niż dwa ostatnie Unchartedy;] myśle że nawet jeśli sama gra bedzie podobna w obszarowo, to elementy eksploracji, skradania i kombinowania spowodują że gra bedzie wolnijesza więc czas gry będzie dłuższy no chyba że wzieli to pod uwage i zrobili mniej lokacji tak zeby wyszlo te 8-10h ale jeśli zgodnie z zapewnienieami twórców bedzie swoboda w osiąganiu celów to bedzie pewnie niezłe replayabilty, i możliwość np pełnego ukrycia, albo odwrotnie starania sie przejść przy jak najwiekszej ilosci walk i atakowania itp Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) 2 minuty nieprzerywanego gameplayu: http://www.youtube.com/watch?v=v6jIK_cHF5c Te dźwięki i muzyka (której jest mało) są fantastyczne. Edytowane 4 lutego 2013 przez SzczurekPB 2 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Odgłosy "grzybków" są świetne, będą dwa typy zarażonych, fajnie, że grzyby są niewidome i reagują tylko na ruch, hałas. Ależ ta gra zapowiada się świetnie Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Niesamowite. Ta gra będzie straszniejsza niż dwa ostatnie Residenty razem wzięte. GOTY YOLO Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Niesamowite. Ta gra będzie straszniejsza niż dwa ostatnie Residenty razem wzięte. GOTG YOLO fixed Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) Odgłosy "grzybków" są świetne, będą dwa typy zarażonych, fajnie, że grzyby są niewidome i reagują tylko na ruch, hałas. Ależ ta gra zapowiada się świetnie Będą 3 typy zarażonych. 1. Runners (na początku widzą i mają jeszcze świadomość, ale nie mogą się kontrolować i atakują innych, można z nimi walczyć "ręcznie") 3. Clickers (ostatnia faza, są ślepe, używają echolokacji, zabijają na "jeden kontakt", bez broni palnej można ich zabić tylko kosą zachodząc od tyłu) Drugiej fazy jeszcze nie pokazali. Edytowane 4 lutego 2013 przez SzczurekPB Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 to dosyc trudne z tym zabijaniem na jednego hita, myślałem że bedzie jakies QTE pozwalające sie wyzwolić z uścisku borowika Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 I to wprowadza pewien rodzaj strategi. Powtórzy się sytuacja z pierwszych RE, gdzie będziemy liczyć każdą kule. Baaaarrrdzo brakowało mi tego typu gry. Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 I to jest survival a nie jak nowy Tomb Raider z autoregenracja xD Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 szykuje sie fantastyczne połęczenie najlepszych cech serii Uncharted, MGS i starych Residentów Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Jakby ktoś chciał poczytać po polsku wrażenia gram.pl http://www.gram.pl/a...-grali-my.shtml Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Wspaniale z marketingowego punktu widzenia że po opóźnieniu gta v pokazano dziennikarzom nowe aspekty last of us. Wszyscy mówią o Last of Us, rośnie hype,w szędzie pełno informacji, wywiadów. Mam nadzieje że Sony zrobi ogromną kampanię reklamową przed premierą. Po przesunięciu premiery gta v wiele osób w tym ja żartowało że to z powodu last of us. Teraz myślę że mogło być tak naprawdę i rockstar zobaczyło z jakiego kalibru konkurencją ma do czynienia. Wierzę że Last of Us będzie tytułem pokroju pierwszego metal gear solid czy resident evil który przywróci mi radość czerpaną z grania. 1 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 (edytowane) po przeczytaniu polskiej relacji jedno mnie martwi - runnerzy czyli ci co mają oczy nie widzą światła (latarki), nie wiem czy to niedopatrzenie czy specjalny zabieg ale w obu przypadkach to idiotyzm, cały wzrok opiera się na świetle odbijanym od obiektów, nawet najprostrze oczy bezkregowców widza światło - a dokłądnie widzą światło lub jego brak, od tego zaczynala sie ewolucja oczu. nie da sie widziec nie widząc światła, bo na tym polega wzrok - widzimy światło odbite od obiektów mam nadzieje że coś z tym zrobią i trzeba bedzie przy nich wyłączać latarke Edytowane 4 lutego 2013 przez Yano Cytuj
pele15 3 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 ale to nie są normalni ludzie i widać że oczy inaczej wyglądają więc co to za problem że światła nie widzą. mają inne "zalety". Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 po przeczytaniu polskiej relacji jedno mnie martwi - runnerzy czyli ci co mają oczy nie widzą światła (latarki), nie wiem czy to niedopatrzenie czy specjalny zabieg ale w obu przypadkach to idiotyzm, cały wzrok opiera się na świetle odbijanym od obiektów, nawet najprostrze oczy bezkregowców widza światło - a dokłądnie widzą światło lub jego brak, od tego zaczynala sie ewolucja oczu. nie da sie widziec nie widząc światła, bo na tym polega wzrok - widzimy światło odbite od obiektów mam nadzieje że coś z tym zrobią i trzeba bedzie przy nich wyłączać latarke wiesz, że to są potwory, prawda? xD Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 lutego 2013 Opublikowano 4 lutego 2013 Szkoda, że nie będę miał czasu w maju by godnie pograć w tą grę, ale tak czy siak muszę w to zagrać. Mam nadzieję, że zgniecie Uncharted 2. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.