MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 No nie jest to jakiś szał, ale pokazuje czym może być gra. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Tu się zgodzę i mam nadzieję, że ta gra jeśli jest to survival zdefiniuje na nowo ten gatunek i jednocześnie "zabije" ten "szajs" jakim stał się RE >.> 1 Cytuj
walek 96 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Mam nadzieje, ze gameplay'owe skamieliny powroca, i to z hukiem! One dawaly mnostwo fun'u w erze PS1 czy PS2. Nie zrozum mnie zle, nie chodzi tu o kopiowanie schmetow, lecz o czerpanie ze zrodel. Dobrym przykladem laczenia starego znowym jest MOrtal Kombat. Tworcy udowdnili, ze sie da. I tego chce od The last of us. Chce na tej generacji konsol survival'a, gdzie 1/3 czasu gry dzierze jedna bron, mam ograniczona amuniacje (oraz caly dostepny inwentarz), i do konca jestems scigany i zaszczuty przez wszechoobecne zombiaki/potwory/mutanty. Czy ja duzo wymagam? 1 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 (edytowane) The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven tale about a modern plague decimating mankind. Poniekąd z Uncharted im się to udało. Teraz po U2 action-adventure są lepiej wyreżyserowane. Ohio to prawdopodobne miejsce akcji: Edytowane 12 grudnia 2011 przez MajorZero64 1 Cytuj
walek 96 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Powiedziałbym raczej, że wymagasz za mało. Widzialem ostatnio trailer nowego MG:Raising (matko boska, zyly sobie mozna pociac z rozpaczy). Przedefiniowali ta gra tak bardzo, ze tylko isc do monopolowego i sie upic. RE5 to action... i tylko action. Gdyby nie murzyni, oraz doatkowy (przeszkadzajacy, wku&^aijacy) partner, to pomyslabym ze gram w RE4. Patrzac na to co sie dzieje ze starymi tytulami, i jak one sa "gwalcone" , to jestems sceptycznie nastawiony do nowych pomyslow. Tak kurna, jestem minimalista!... ale to juz nie moja wina. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Literatura i filmy mogą dostarczyć takie pomysły jakich jeszcze developerzy nie wykorzystali. Cytuj
Cahir aep Callah 59 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Kiedyś czytałem taką za(pipi)istą wypowiedź, chyba American McGee, choć głowy sobie nie dam uciąć: "Tworząc gry pomysły czerp ze wszystkiego, książek, filmów, muzyki, tylko nie z gier". Niby trochę przesadzone, ale inspiracji trzeba szukać wszędzie, nie tylko w grach. A TLoU wygląda na bardzo zainspirowane The Road, filmem który wprost zmiótł mnie z krzesła. Ja czekam z niecierpliwością. BTW: Ktoś jeszcze zwrócił uwagę na motyw na gitarze pod koniec zwiastuna? Niby nic specjalnego, a świetnie podkreśla klimacik. 1 Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 znow robicie niepotrzebny offtopic. zmiencie dzial/temat. tutaj dywagujemy na temat tlou. rozmowa jest raczej w klimacie spelniania erotycznych marzen kazdego growego onanisty, ale przynajmniej do pewnego momentu oscylowala wokol rzeczonej gry. dajcie spokoj. wszyscy wiemy jak ciezko zagrac w cos swiezego, a jesli juz sie trafi, zeby zapewnilo rozrywke na nieco dluzej niz 2 wieczory. az mam ochote isc kupic u3 jeszcze raz i znow przejsc pod katem poszukiwan nawiazan do grzybiarzy, bo czuje ze jeden naglowek w gazecie to nie wszystko. tak mi sie przypomnial pewien czlowieczek z zieleniala skora, zdaje sie w chateu. moze to tez cos zwiazanego z tlou? nie mialo to wytlumaczenia w grze... Cytuj
Daffy 10 626 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 (edytowane) ludzie co Wy piszecie. To Naughty Dog i oni nigdy nie zrobili słabej gry i każda ich flagowa seria to był swoistego rodzaju game-defining. Crashe przedefiniowały platformery, Jacki pokazały,że można z plafromerów zrobić lekkie sandboxy, a Unchartedy ,że epickość może być w gameplayu w realtime, a nie jak dotąd myślał np Kojima, tylko w przerywnikach. mr pepeush - możesz mieć rację, tzn nie jest ten motyw na 100% wytłumaczony albo nam obu coś umknęła - pamiętam,że Nathan z Sullym widzą tego kolesia i dziwią co mu się stało,że tak szybko doszedł do tego zdania skoro najmenicy dopiero co tu przebyli. W całej grze próżno szukać dalszego nawiązania do tego tego zdarzenia. Edytowane 12 grudnia 2011 przez Ficuś Cytuj
John Rambo 0 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Multi nie będzie a szkoda bo po trailerze myślałem że rewelacyjny Co-op się szykuje. Swoją drogą, nareszcie ktoś bierze się za konkretny i długi survival horror. A chłopaki z Naugty Dog już zaprezentowali nam próbkę tego co potrafią zrobić i jak wzbudzić u gracza uczucie strachu (Uncharted 1 - w starych poniemieckich dokach okrętów podwodnych) Nie wiem jak wy ale ja grałem na słuchawkach i byłem pozamiatany. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Zagraj w Silent Hill 2 w nocy na słuchawkach. Cytuj
John Rambo 0 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Zagraj w Silent Hill 2 w nocy na słuchawkach. Grałem bez i też daje radę. Ale tak czy inaczej co to ma do Naughty Dog? Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Znaczy, że lepiej robi SH2 ze słuchawkami niż te stwory w Uncharted. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Niektórzy niedługo popuszczą w majty z radości...ludzie... Czekam najpierw na datę premiery a potem na gameplay. Grafika mnie fika, jak zrobią z tego durną strzelankę ze spartolonym celowaniem to powodzenia życzę.Czekamy na ambitną grę a nie byle co. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Multi nie będzie a szkoda bo po trailerze myślałem że rewelacyjny Co-op się szykuje. Swoją drogą, nareszcie ktoś bierze się za konkretny i długi survival horror. A chłopaki z Naugty Dog już zaprezentowali nam próbkę tego co potrafią zrobić i jak wzbudzić u gracza uczucie strachu (Uncharted 1 - w starych poniemieckich dokach okrętów podwodnych) Nie wiem jak wy ale ja grałem na słuchawkach i byłem pozamiatany. The Last of Us nie ma być survival horrorem. Opis gry brzmi tak: The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements to tell a character driven story Nie ma słowa o horrorze. Muzykę do gry tworzy dwukrotny zdobywca Oscara Gustavo Santaolalla. With this music we're trying to get emotion. We're not going for horror," Druckmann explained. There's going to be horrific things happening in this game, but that's not the focus of it. The monsters aren't the focus of it, it's the relationship between Joel and Ellie. http://www.eurogamer...avo-santaolalla @mr_pepeush - za stan tego zielonego kolesia w U3 najprawdopodobniej odpowiedzialne są te pajączki PS. Gra ma wyjść pod koniec 2012/początek 2013 roku i ma widok TPP. http://www.usatoday.com/tech/gaming/story/2011-12-12/last-of-us-naughty-dog/51851164/1?csp=34life&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&dlvrit=110941 Ale chaotyczny post wyszedł Edytowane 13 grudnia 2011 przez SzczurekPB Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Kompozytor to kolejna dobra informacja. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Szczurek, ja też tak obstawiałem i nawet w temacie U3 kiedy pojawił się post o tym, że fabuła jest słaba, bo nie wyjasniono wszystkiego, mi. tego zielonoskórego w garniturze, to wypaliłem bez namysłu - pająki winne temu, jak ruscy winni smoleńska Może z takim zamysłem to było zrobione, a może jednak jest to puszczone oczko do nas. Zastanów się dalej - atakujące, agresywne pająki - atakujące, agresywne mrówki... Chyba nie muszę pisać dalej Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Like the Uncharted games, The Last of Us has a third-person perspective, in which you see the character on-screen, but it has a more realistic, cinematic look. "We're trying to move the medium of video games into an area elevated in the same manner of respect of film," Balestra says. "We want to redefine what our medium is even called. 'Video game' is not an accurate name anymore. It is not necessarily a game with rules and a winner and a loser. It's an experience." http://www.usatoday....r&dlvrit=110941 Main Theme http://videos.eurogamer.net/dc9a80c127df400b4f6e7448e52e7bf5/4ee7265f/themetune_stream_mp3_large.mp3 Edytowane 13 grudnia 2011 przez MajorZero64 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 zapisał ktos (main theme)? bo chyba nie dziala edit\\\ ok, poradziłem sobie Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) http://videos.eurogamer.net/6a6139424cb54ec40af148b7b612c87d/4ee72f50/themetune_stream_mp3_large.mp3 download videos.eurogamer.net/6a6139424cb54ec40af148b7b612c87d/4ee72f50/themetune_stream_mp3_large.mp3 Dodajecie http Edytowane 13 grudnia 2011 przez MajorZero64 1 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Preview z Eurogamera: http://www.eurogamer...t-of-us-preview Ciekawsze informacje: The game will play out across various US cities and it's suggested that survival will involve both killing and scavenging. Do you control Joel alone? Ellie? Both? Is it co-op? Naughty Dog isn't saying. "It's story-driven, [but] the whole triangle is story, gameplay and art," says Staley. "As a gamer it's all about strategy and giving the player enough tools in their toolkit so that they can come upon something and choose and have the consequences play out within their choices." Take the "no network play" note on the official PlayStation website. "We don't know where that came from," says Druckmann. "That's TBD," says Staley. With that in mind, imagine the shockwaves that reverberated around the Naughty Dog office when they saw that Dead Island trailer. "We saw it and we thought, wait a minute, someone else is doing this - it's really moving, there's this family that's been torn apart," says Druckmann. But, as we now know, it bore little relation to the finished article. "You saw the game and it wasn't that," he adds. "I'm not saying whether it was a good or bad game, but it wasn't that. And we feel our trailer is very representative of what we're going for." Not least because the footage is all in-engine. So if not a horror game, what is it? "This is going to sound corny and it might not appeal to gamers, but I would say it's a love story," he says. "It's not a romantic love story, it's a love story about a father-daughter-like relationship." Contrary to evidence in the trailer, however, The Last of Us is "not a zombie game," insists Staley. Druckmann explains: "If the game was about the monsters, we would have not showed them. The story's not about them, so [we thought] let's get it out of the way." Instead, he wants us to consider the relationship between its two lead characters. Joel is a survivor and anti-hero (played by Troy Baker), and Ellie is a 14 year-old girl (played by 28 year-old Ashley Johnson) with no memory of the world pre-apocalypse. Edytowane 13 grudnia 2011 przez SzczurekPB Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Major artistic inspirations, meanwhile, include the movies No Country For Old Men and The Road, comic The Walking Dead and WWII novel City of Thieves. Nie wiem co ludzie mają z tym I am Legend. Ok miasto jest zarośnięte, ale zarówno w książce jak i filmie historia skupia się na jednym bohaterze. Tutaj mamy dwójkę i prawdopodobnie innych ocalałych. Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Fajny artykuł. Nie ma co się sprzeczać, ta gra będzie znakomita. W duecie z nową grą Santa Monica, będzie wspaniałym uwieńczeniem PS3. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Oby coś jeszcze QD wypuściło i będzie git. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Dwójka bohaterów to córka i ojciec? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.