Opublikowano 11 lipca 201311 l no i pewnie macie racje ale material jest troche dwuznaczny i gracze na calym swiecie maja watpliwosci.
Opublikowano 11 lipca 201311 l Co do koncowki: Nie wiem chyba nikt o tym nie wspominal, ale przeciez Joel dokonal juz podobnego wyboru tylko na mniejsza skale, na samym poczatku gry, kiedy nie chcial sie zatrzymac jak ta rodzina szla ulica. Taki maly szczegolik . Karma wrocila? Chyba przez te 20 lat o tym tez myslal . Dodam jeszcze, ze pewnie znaczna wiekszosc z nas postapilaby tak samo, w tym ja. Sorry za brak znakow. Edytowane 11 lipca 201311 l przez Gość
Opublikowano 11 lipca 201311 l No zacząłem tego Survivala. Jestem obecnie w budynku gdzie pierwszy raz spotykamy potworki z klikaczem w stadzie No i faktycznie jest sporo mniej itemów do zebrania, ammo też mało. Na razie trzymam i nie używam. Jestem stealth W porcie zrobiłem stealth, w ruinach z żołnierzami również stealth chociaż tutaj trochę pokombinowałem, bo zastanowiłem się co by zrobić jakby pierwszego przepuścić, a potem przeskoczyć przez dwa okna? No i tak zrobiłem, przeszedłem przez dziurę i reszta biegiem. Udało się. Jest zdecydowanie trudniej, ale i fajniej. I czy mi się wydaje czy jest mniej o jedną umiejętność Joela do ulepszenia na Survivalu?
Opublikowano 11 lipca 201311 l I czy mi się wydaje czy jest mniej o jedną umiejętność Joela do ulepszenia na Survivalu? Brak rozwijania podsłuchu (bo na survivalu wcale nie można używać tej umiejętności).
Opublikowano 12 lipca 201311 l Chyba nie było, więc wrzucęhttp://polygamia.pl/Polygamia/1,9645...eniu.html?bo=1Tekst o zakończeniu tLoU i jego możliwych alternatywach
Opublikowano 12 lipca 201311 l Gram na przetrwaniu i jak to jest, że prawie nigdy nie mogę zajść od tyłu biegacza? Skurczybki zawsze się odwracają.
Opublikowano 12 lipca 201311 l nawet jak naciśniesz guzik odpowiedzialny za skradanie to nie równa się to temu ze skradasz się bezszelestnie. Musisz podchodzić powolutku,lekko przechylając tylko gałkę. Nawet jak się skradasz ale mocno przechylasz gałkę to mogą Cię usłyszeć
Opublikowano 12 lipca 201311 l Wiem i przechylałem bardzo powoli, a i tak często mnie zauważą. Te pomieszczenie z dema musiałem zrobić "na rambo", bo 2 biegaczy zawsze mnie zauważało.
Opublikowano 12 lipca 201311 l A ja sobie cioram drugi raz na normalu bez trybu nasluchiwania i tym razem z pl dubbingiem. Nie jest taki zly ale oryginal zawsze lepszy.
Opublikowano 12 lipca 201311 l Pomieszczenie z dema również zrobiłem na rambo, tylko ja miałem 2 biegaczy+klikacza na du.pie, ale wskoczyłem na półkę i potem rewoler w akcji. Ogólnie jest ciężko na przetrwaniu, ale do zniesienia. Obecnie jestem w barze po ucieczce z Billem Mam trochę amunicji, zarówno do pistoletów jak i do karabinu. Trzeba kombinować i to jest fajne, trzeba oszczędzać zapasy itp. Aczkolwiek wkurza mnie to, że za drzwiami, które otwieramy ostrzem prawie w OGÓLE nie ma surowców, za to od nawalenia leków i części. :confused: No i AI w tej grze jest takie debilne, że kur.wy szły dzisiaj jak nigdy przy tej grze. Próbuję się zakraść, a Tess co? (pipi), podbiega i napjerdala po ryju zombiaka, mimo, że nie było ŻADNEGO alarmu z ich strony. Co za debilizm, w dodatku ciągle ma właczoną latarkę co jest takie głupie i nielogiczne, że facepalm pojawia się u mnie zawsze w tym fragmencie. W dodatku miałem teraz sytaucję, że czaje się za żołnierzem, a przed nim jakby nigdy nic kuca Ellie, a żołnierz nic, rozumiem, że to by psuło grę jakby ciągle ich widzieli, no ale bez przesady, jak żołnierz świeci jej latarką po ryju i żadnej reakcji to coś tu jest nie halo. Edytowane 12 lipca 201311 l przez suteq
Opublikowano 12 lipca 201311 l Kilka razy miałem sytuację kiedy Ellie ni stąd ni zowąd krzyczy "Hey fuckface!!" i łupie zainfekowanego bądź żołnierza cegłówką. Momentów z niewidzialnymi postaciami jest całe multum w tej grze, ale co tam - rewelka jest rewelka.
Opublikowano 12 lipca 201311 l też miałem ze 2 razy sytuacje gdy ja czaję się jak chrabąszcz a ellie przebiega/kuca prosto przed nosem wroga, całkowicie na widoku, ja klnę pod nosem, ale on nic nie widzi..... to wygląda głupio i nierealnie, ale skoro nie udało im sie zrobić AI które nie rzuca sie wrogowi pod nogi, to chociaż dobrze że to AI jest niewidzialne dla wroga, to łatwiej przeboleć niż ciągłe zgony i wpadki spowodowane bieganiem ellie po okolicy niczym kot z pęcherzem ogolnie mimo tych zgrzytów gre oceniam na 10-/10 mały minusik jest, ake gra i tak prześciga prawie wszystko co było w tej generacji Edytowane 12 lipca 201311 l przez Yano
Opublikowano 13 lipca 201311 l Coś z innej beczki, obczajcie mój film z multi https://www.youtube.com/watch?v=kPNpIl7KOFo
Opublikowano 13 lipca 201311 l Multi raczej nie dla mnie, bo widzę, że wygląda podobnie do Lead & Gold. Strzelanie i dobijanie powalonych, połączone z dość wolną rozgrywką.
Opublikowano 13 lipca 201311 l Coś z innej beczki, obczajcie mój film z multi https://www.youtube.com/watch?v=kPNpIl7KOFo Stary, jak nagrywasz taki filmik to umiesc w nim jakies fajne akcje, a nie jak biegasz i dobijasz kolegom przeciwnikow :potter: Taki protip
Opublikowano 13 lipca 201311 l Multi akurat jest miłą odmianą od chamskiej nawalanki z Uncharteda. Strategiczne podejście w walkach zostało świetnie przeniesione do trybu wieloosobowego. Jesdyny minus to mała różnorodność - typowy deathmatch i eliminacja to jednak niewiele, ale miejmy nadzieję, że z czasem, tak samo jak to było w U3, dodadzą coś nowego.
Opublikowano 13 lipca 201311 l Coś z innej beczki, obczajcie mój film z multi https://www.youtube.com/watch?v=kPNpIl7KOFo Ciut słabo. Multi w tej grze jest OK i dość efekciarski, ale na tym filmiku nie pokazałeś tego w żadnym stopniu.
Opublikowano 13 lipca 201311 l http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=em_0fB0W1PE#at=30 Kto nie ukonczyl, niech nie oglada.
Opublikowano 13 lipca 201311 l Tekst do Billa "Ha ha fu.ck you too" jest dla mnie najlepszy. Zawsze mam banana na ryju gdy go słyszę. Jest powiedziany tak zaje.biście, tak świetnie zaakcentowany. Edytowane 13 lipca 201311 l przez suteq
Opublikowano 13 lipca 201311 l Przeszedłem dzisiaj i gra rewelka. Bardziej podobała mi się niż Unchartedy. Z pewnością jedna z lepszych gier tej generacji. I wszystko byłoby pięknie gdy chciała normalnie działać na moim starym facie (wersja 40GB). Grę musiałem przechodzić na slimie mojego kumpla. Miał ktoś może podobny problem? Gra w cutscenkach zalicza mega ściny co jakieś 10-15 sekund, a podczas samego gameplayu gra zalicza dziwne lagi. Sporej części dźwięków w ogóle nie ma (np. dialogów podczas gameplayu).
Opublikowano 14 lipca 201311 l u mnie też czasem cyrki się dzieją. czasem jak chrupnie to ekran mi na biało mignie, czasem tekstury znikną. poza tym zauważyłem, że coś nie tak jest z bijatykami na schodach, nie wchodzą ciosy pięścią, pałką, maczetą. wszystkim. nie wiem jak to mogli skiepścić wczoraj w końcu odpaliłem multi. ratio mam coś koło 0,4, ale gra się przeza(pipi)iście ciekawe czy dam rade te dwa trofea wbić
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.