MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Jak będzie tak jak z Bioshockiem 2 czyli będzie po prostu dobrym sequelem to jestem na tak. Pewnie dopiero w nextgenowym Batmanie doczekamy się batmobile bo tutaj to pewnie będzie kalka z Arkham City. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Mam nadzieje, ze postaci z innych komiksow bedzie jak najmniej Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 (edytowane) Edytowane 9 kwietnia 2013 przez DJ1988 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Jestem dobrej myśli, to musi się udać! Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Wiadomo o czym to będzie? Jacy przeciwnicy mogą się pojawić? Cytuj
Gość Soul Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 (edytowane) Na jednej z grafik widnieje Deathstroke n/p Edytowane 9 kwietnia 2013 przez Soul Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Akcja dzieje się w noc Bożego Narodzenia. 8 najbardziej niebezpiecznych płatnych zabójców świata zostaje sprowadzonych do Gotham City by zabić Batmana. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 (edytowane) Zajebiście, teraz tylko czekać na jakieś większe konkrety i gameplay na E3. Końcówka roku jednak nie będzie ustępować pierwszej połowie. Ciekawi mnie, czy wprowadzą jakieś większe zmiany w systemie walki, przydałaby się lepsza interakcja z otoczeniem. Skok między AA i AC było pod tym względem duży, tak samo było z zagadkami. W pierwszej części głównie zbierało się jakieś dosyć łatwo dostępne znaki zapytania i skanowało teren, w AC trzeba już było kombinować jak się do nich dostać. Patrząc po tym zlepku fabularnym szykuje się taka kalka Arkham City, znowu Nietoperz będzie polował zimą na otwartym terenie, więc sam szkielet miasta mają już praktycznie gotowy. Man też nadzieję, że nie będą na siłę powiększać terenu, tak jak w AC jest ok. Mniejsza powierzchnia, za to napakowana różnymi zagadkami i pobocznymi zadaniami. Edytowane 10 kwietnia 2014 przez Zwyrodnialec Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 To jeszcze się ukaże na odchodzącej generacji? Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Jest napisane jak byk. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Tak ciezko popatrzec na posty wyzej? Tak, na razie jest mowa tylko o current genach. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Rocksteady pewnie już robi Batmana na PS4. W końcu trzeba jeszcze wrócić do City of Terror, Husha i Azraela. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Wszyscy się boją, że bez Rocksteady nie dadzą rady. Tak jak pisał Zwyrol, grunt jest gotowy teraz wystarczy tylko wszystkiego odpowiednio dopilnować. Mimo wszystko podejrzewam, że zacznie się narzekanie na odtwarzania tych samych schematów (budowa gry, system walki, misje skradankowe). Wątpię aby pod tym względem dokonano rewolucji ale dla mnie ta "batmanowska" formuła jest świetna. Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Niech jakiś mod zmieni nazwę tematu Co do gry. Bardzo ciekawe co z tego wyjdzie. Jedna rzecz mnie zastanawia. Co z wielkością świata? W końcu akcja gry ma być osadzona w Gotham a nie w wydzielonej dzielnicy(Arkham City) Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Jak będzie tak jak z Bioshockiem 2 czyli będzie po prostu dobrym sequelem to jestem na tak. Pewnie dopiero w nextgenowym Batmanie doczekamy się batmobile bo tutaj to pewnie będzie kalka z Arkham City. Tylko jak wyobrażasz sobie gameplay z Batmobilem? Chcesz jeździć sobie samochodzikiem po mieście jak w innych sandboxach? Ja bym to widział tylko w stylu jakiegoś oskryptowanego pościgu. Coś jak walka z bossem w Adventures of Batman & Robin ze SNESa. Oczywiście w nowoczesnym stylu. Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Nowe info: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=537267 Story- Takes place on Christmas Eve- Years before the previous two games- Mob boss Black Mask will give a fortune for Batman’s head- Top assassins and supervillains from the DC Comics universe are out to get Batman- Cops on the take from the mob join the manhunt as well- Batman needs to outsmart his enemies, find out why Black Mask wants him dead, and prove to what good cops that he’s on their sideGeneral- Porting Arkham City to Wii U let the team get familiar with Unreal 3- Doing a prequel lets the team carve a unique territory if Rockstar were to move the Arkham timeline ahead down the road- Rocksteady’s project is tightly under wraps- Younger Batman also “gives us the opportunity to refresh things a bit”- Combat system still in place- Will have “new layers, new opportunities, and new tactics”- New enemy types- Batman not as finely honed as in the previous games- Won’t control the Batwing directly- Batwing will figure into story sequences and acts as a universe-appropriate form of fast travel- Has the traditional predator mode in which players swing from perch to perch, glide kick, string guys upside-down, etc.- New remote claw that is like the grappler in Just Cause 2- Batman targets two objects and fires out a claw- This hooks into the first object and launches another claw and rope to the second object- Can then pull the two objects together- Use this to knock enemies together, slam heavy objects into foes, string objects or people under a perch- Can string up an explosive barrel under a perch, lure enemies with a sonic batarang, then cut the rope with a normal batarang, dropping the explosive on their heads- Team knows Black Mask isn’t the most popular villain- Old Gotham is only half of the game world- Another new entire area is across the bridge called New Gotham- New Gotham is classier and has much taller skyscrapers- New zone doubles the size of the game world- Players can dismantle the hacked tower network- Towers emit a jamming signal that prevents the Batwing from flying into the area, meaning no fast travel- It also halts Batman’s sensors from placing points of interest on the map- Taking down the towers are varied and require all of Batman’s navigation, puzzle solving, and combat skills- Some can be taken down quickly, others must be returned to later with an upgrade- “Crime in Progress”: ex – saving some cops from a group of thugs, rescuing a snitch from being tossed off a roof- Activities give Batman a chance for experience point bonuses- Completing side quests also contributes to the GCPD’s understanding and appreciation of Batman- They will begin to know Batman and which side he stands on based on how much you take on the optional missions- Most Wanted system gives players a chance to go after villains outside of the core storyline- These optional side missions can be tackled when you discover them- Many optional missions offer upgrades- Batman’s butler Alfred may notice that he had a tough time in that situation and give him a new gadget- Dark Knight system is slightly more behind the scenes, though it’s still important- Dark Knight system provides a lengthy string of tasks that slowly goes up in difficulty as the game progresses- The team wants to avoid boring tutorials while still training players to be masters of predator and combat systems- Complete a certain number of counters or silent takedowns to receive XP rewards or a specific upgrade- Dark Knight system doesn’t replace challenge mode- Team wants to make challenges more meaningfulGame demo- Takes place about an hour into the game- Batman is perched above Jezebel plaza- Black Mask’s assassins have stirred up the local thugs- No towering walls keeping villains in check and many citizens call Arkham City home since there isn’t a prison- Amusement Mile hasn’t been flooded- Batman is looking to find out why Black Mask is trying to kill him- Batman decides to go to the party to track down Penguin, who hears about everything- Eventually, Penguin gives some intel on a murder at Lacey Towers- Claw grips Batman’s ankle and drags him out of the room before he can finish his questioning- Batman reaches for the door, but his arm is stomped by a mysterious figure- Batman ends up suspended upside-down from the rafters- Deathstroke circles Batman with a drawn sword- Batman blocks and disarms Deathstroke, using the sword to cut himself free- Thanks to Penguin’s tip, Batman goes to Lacey Towers- The cops say it’s a double homicide- One victim is supposedly Black Mask- Inside the apartment, Batman sees Black Mask’s girlfriend strung up on a chandelier- Black Mask’s assumed body is laying face up across the room- Batman goes into first-person detective vision to examine the situation Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: 6 Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Pingwin na ostatnim screenie, a ten koleś w garniaku? Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Jaram się jak Londyn 1666 Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Black Mask, główny zły tej części. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 (edytowane) Macie jakieś typy, którzy z bohaterów DC będą pozostałymi zabójcami? PS. Jeśli dobrze zrozumiałem, to świat gry ma być 2-3x większy od Arkham City? Żeby tylko nie przedobrzyli. Edytowane 9 kwietnia 2013 przez DonSterydo Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Fajnie będzie w co grać. Ciekawe czy North znów Pingwinowi podłoży głos bo w Arkham City bardzo dobrze to wyszło. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 (edytowane) Miałem właśnie pisać, żeby umieścili w grze Black Maska, a tutaj jest głównym złym <3 Gra będzie kupiona na premierę, nie ma innej opcji. Chociaż design Maski był lepszy w AC. Edytowane 9 kwietnia 2013 przez Rozi Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Macie jakieś typy, którzy z bohaterów DC będą pozostałymi zabójcami? PS. Jeśli dobrze zrozumiałem, to świat gry ma być 2-3x większy od Arkham City? Żeby tylko nie przedobrzyli. pewnie znów będzie riddler z zagadkami zsasz z minigrami i może bane (jak był w dwóch poprzednich częściach) ra's al ghul tez pewnie będzie w jakiejś formie, a tak jak ma sie skupić gra na mafii w gotham (black mask) to powinien sie pojawić white shark, salvator maronii, no i pewnie deadshot i david cane znani zabójcy na zlecenie z gotham city Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Mnie ciekawi co zrobią z Jokerem. Z jedne strony ciężko wyobrazić sobie grę z Batmanem bez niego, z drugiej mam jednak nadzieję, że dadzą mu spokój. Czas dać szansę innym postaciom, klaun w poprzednich częściach odegrał już znaczące role. Oby nie zabrakło Two Face'a, bo w Arkham City po zapowiedziach myślałem, że będzie jednym z głównych przeciwników Nietoperza, a okazało się, że odegrał małą rolę. Wrócił jeszcze w scenariuszu Catwoman, ale i tak niewiele tego było. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.