Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Ewentualnie w Jokera mógłby się wcielić DiMaggio, tak jak zrobił to w Batman: Under the Red Hood. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 DC teraz co film zmienia aktorów podkładających głos pod Batmana i Jokera, więc jeśli tu też zmienią, to nie będę zdziwiony - chociaż uważam, że Conroy i Hamill są nie do podmienienia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Drobne info co do tego, kto pojawi się w grze polując na Batmana. Z artykułu dowiadujemy się, że w grze pojawi się Branden znany fanom komiksów z “Batman: Year One” (“Batman: Rok Pierwszy”). Był on liderem oddziału SWAT, który działał na zlecenia komisarza Loeba i brał udział w pogoni za Batmanem. W grze będzie pełnił taką samą rolę (potwierdzając tym samym pojawienie się komisarza Loeba oraz Jamesa Gordona w roli kapitana) i ma zamiar zabić Batmana oraz sprzedać jego ciało łowcom głów. W artykule wspomniany też jest Alberto Falcone, który z kolei pojawił się w komiksie “Batman: The Long Halloween”. Poznaliśmy też częściowo mapę starego i nowego Gotham. Mapa starego i nowego Gotham. http://www.batcave.com.pl/2013/04/nowe-informacje-o-batman-arkham-origins/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Na standzie reklamującym Arkham Origins można dostrzec jeszcze takich villainów jak Bane, Deadshot, Joker, Killer Croc, Scarecrow.... http://www.computerandvideogames.com/401858/batman-arkham-origins-villains-revealed-via-marketing-pic/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Oby jak najmniej było Jokera w tej części, za to powrót batmanowego psycho mantisa uważam za duży plus Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Podobno w grze będzie multiplayer. A new rumor suggests that Batman: Arkham Origins will include a multiplayer mode. An anonymous source tells Kotaku that the game has “at least one multiplayer mode” in which “you play as a member of Joker or Bane's gang while trying to take down Batman and Robin.”Villains involved in the mode (which “may be playable and customizable”) are said to include Killer Croc, Deadshot, Firefly, Black Mask, Deathstroke and "some kind of Electroman character." http://uk.ign.com/articles/2013/04/23/batman-arkham-origins-reportedly-has-multiplayer?abthid=5176db97927306b728000025 Cytuj Odnośnik do komentarza
Haro 78 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Wolałbym coopa w trakcie przechodzenia głównego watku. Cytuj Odnośnik do komentarza
darkknight 54 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Oby ten MP (jesli okaze sie prawda) nie spierdzielil calego wrazenia plynacego z gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Na ppe napisałem... Zdecydowanie wolałbym zamiast multiplayera więcej postaci do wyzwań. Niekoniecznie tych dobrych, bo już w Arkham Asylum był dostępny Joker.Zrobić miazgę takim Killer Crociem, Banem, czy np Ra's al Ghulem, to byłoby coś. Oczywiście każdy z unikalnym stylem i gadżetami. I miałbym grania na lata, jak to do dzisiaj czynię z Arkham City, męcząc Batmana/Nightwinga/Robina/Catwoman. ;] Ten multi to pewnie wymóg wydawcy by wrzucić jakąś konkretną nowość. Sefton Hill z Rocksteady od razu wspominał, że leją na multi i w sumie nie mają nawet na to pomysłu. Cytuj Odnośnik do komentarza
_daras_ 725 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zła wiadomość. Pisałem o tym, piszę oraz będę pisał- chrzanić multi dodawane na siłę do gier typowo singlowych. Dead Space, Uncharted, God of War, Tomb Raider, Max Payne i nawet GTA. Serie, w których dla mnie multi jest kompletnie zbędne i żaden recenzent ani gracz nie podwyższył swojej oceny na temat ww tytułów (co najwyżej obniżył tak jak ja, patrz Max Payne 3, które aż się prosiło o fabularnce DLC). JEDYNA seria, w której multi jest dodatkiem do pogrania to Assassin's Creed. I nie chodzi mi o trofea, bo platyny na siłę nie robię (znów patrz MP3) ale zamiast dopieszczać przygodę i ją przedłużać w postaci DLC to jak sprawa wygląda wszyscy wiemy. Takie moje zdanie i tyle. Niestety seria Batman dołącza do tego zaszczytnego grona Cytuj Odnośnik do komentarza
[InSaNe] 2 477 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 To, że Rocksteady nie pracuje nad tą grą do tej pory było dla mnie najgorszą wiadomością. Ale z tym srulti to już poważnie zaczynam się obawiać o tę grę. Batman to moje ulubione komiksowe universum, gry uwielbiam. Jedną z największych zalet było to, że jest to gra singlowa i skupiając się w całości na singlu wyszła tak znakomita gra. Teraz znowu usiłują wciskać do świetnej gry singlowej gówniane srulti Cytuj Odnośnik do komentarza
Haro 78 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Warner ma teraz więcej do gadania, w końcu Rocksteady już wcześniej zaznaczyło, że Batman będzie wyłącznie w singlu, multi im zwisa i powiewa. Ta odsłona Mrocznego Rycerza jest niejako eksperymentem tego jak deweloper dźwignie masę po Rockach. Podejrzewam, że podobnie będą chcieli zbadać kwestię multi. I właśnie w kategoriach eksperymentu będę do tego podchodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Po co ten multi? Obie części Batmana były pozbawione trybów sieciowych i nie przeszkodziło im to w uznaniu je za jedne z tytułów generacji. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Czekam na pierwsze materiały z rozgrywki. Cytuj Odnośnik do komentarza
saptis 620 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) Takie czasy - pewnie wydawca naciska zeby wcisnac do gry mutli, ktory jest tam zupelnie niepotrzebne, do tego jakies platne DLC i bedzie gra na miare obecnej generacji. Powinni skoncentrowac sie na jak najbardziej dopracowanym i rozbudowanym trybie dla jednego gracza bo to wlasnie on sie najbardziej liczy. Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez saptis Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Ten multi jest tak samo potrzebny tutaj jak w God of War: Wstąpienie, niby jest dobry ale przyciągnął mnie na 40 minut, potem mnie znudził. No nic, nie wysuwajmy pochopnych wniosków. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) Tekst o tym jak to niepełnosprawni nie potrafili w pełni wykorzystać potencjału bojowego Batmana, a nowy deweloper chce to oczywiście zmienić. Warner Bros Games Montreal chce lepiej uwidocznić pewne mechanizmy, które gracze mogą stosować w Batman: Arkham Origins. Wcześniej użytkownicy nie korzystali z pełni potencjału gier Rocksteady. Challenge roomy, czyli miejsca, w których gracze byli stawiani przed rozmaitymi wyzwaniami sprawnościowymi w Batman: Arkham City, odegrały zdaniem dyrektora kreatywnego Batman: Arkham Origins bardzo istotną rolę w ostatniej produkcji Rocksteady Studios. - One mnie naprawdę wiele nauczyły. Pokazują tak naprawdę, że kiedy grasz w kampanii, niekoniecznie potrafisz to robić - stwierdza Eric Holmes. - Dopiero gdy zmierzysz się z tymi wyzwaniami, doceniasz, jak złożona i głęboka jest mechanika gry - podkreśla. Podobną głębię Warner Bros Games Montreal chce wprowadzić w Arkham Origins. - Mamy nadzieję, że damy szansę większej liczbie ludzi na zdobycie tego czarnego pasa, na osiągnięcie perfekcji, gdy grają w trybie kampanii - mówi Holmes. Jednocześnie podkreśla, że twórcom gry nie zależy na wprowadzeniu przesadnie rozbudowanego samouczka czy zasypywania użytkowników informacjami o tym, z jakiej umiejętności Mrocznego Rycerza mogą w danym momencie skorzystać. - Gra nie może być też zbyt wymagająca. Arkham to seria dla masowego odbiorcy. Nie zwiększymy więc dwukrotnie poziomu trudności. Zależy nam natomiast na lepszym uwypukleniu głębi i mnogości rozwiązań - dodaje. http://www.gram.pl/news/2013/04/25/batman-arkham-origins-nie-bedzie-trudniejsze-od-poprzedniczek-ale.shtml Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez Zwyrodnialec Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 A kiedy ta gra była trudna ? przepraszam..... Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Rocksteady i tak uprościło odrobinę ten tryb między AA i AC. Przynajmniej walkę, gdzie bardziej liczyło się utrzymanie wysokiego combo niż używanie zróżnicowanych technik, to dopiero ma znaczenie jak ktoś chce śrubować wyniki. Pierwszy sposób spokojnie wystarczał do zdobycia wszędzie 3 medali. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) GamesMaster będzie miał exclusive'a z gry. A na deser screen jaki wrzucił Game Informer. It’s finally here and we can at last talk more about our secret cover game! GM issue 264 is out today, complete with an epic UK exclusive reveal of Batman: Arkham Origins! Our bumper eight page feature contains all the latest info on the ace looking prequel, including exclusive artwork, screenshots, hands-on gameplay details (including new villains) and an interview with the creative director. Bat’s back http://www.facebook.com/officialgamesmaster Coś się pojawiło, ale to na pewno nie wszystko. Wielka szkoda, Conroy nie wcieli się w Batmana, co może od razu sugerować, że i w Jokera wcieli się ktoś nowy. Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez Zwyrodnialec 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
smoo 2 247 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Po ostatnich newsach dotyczących multi, obniżonego poziomu trudności i braku Kevina Conroya, mogę stwierdzić, że: Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 A ja tam się tym w ogóle nie przejmuje klimat screenów cholernie mi pasi także looking forward.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
II KoBik II 2 635 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Conroy mnie już trochę zmęczył, czekam na finalny produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Dopiero wczoraj przeczytalem cover story z nowego GI. Od razu po tym odpalilem Arkham City. Poprzeczka jest niezwykle wysoko, a przy zmianie dewelopera chcialbym dostac po prostu tyle co w Arkham City. Niech dodadza New Gotham, ok. Tylko zeby singiel byl ciekawy, gameplay niech zostanie taki jaki jest, graficznie niech nie skupiaja sie na rozwinieciu silnika, maja gotowca i tak na swietnym poziomie a niech bawia sie mnostwem smaczkow i poukrywanych rzeczy, challengach,mzeny bylo co robic. No i fajnie jakby poza Batmanem byl ktos grywalny, ale skoro to poczatki Batmana to nie ma z nim jeszcze Robina, Nightwinga i nie wiem czy pojawila sie Kocica. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Wystarczy ten sam poziom co w AC. Wyżej już się chyba nie da, może na next-genach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 (edytowane) Jak tylko zobaczyłem Batmana na okładce, zmiękłem i kupiłem .W nowym numerze CDA jest obszerny playtest. Autor chwali klimat sypiącego śniegiem Gotham i nowości w rozgrywce: - crirme in progress - system przechwytywania komunikatów policji Gotham w trakcie trwania różnego rodzaju przestępstw, Batman może interweniować do każdego rodzaju zbrodni, ponoć to pomysł z obserwacji AC, gdzie bandy więźniów stały często w grupce czekając aż Nietoperz skopie im ryje, więc tutaj trochę to urozmaicono - most wanted - wiadomo, że w Noc Wigilijną Czarna Maska ściągnie do Gotham aż 8 super-zabójców, żeby urządzić polowanie na legendarnego herosa a nagrodą za głowę Batka jest aż 50 baniek, więc tutaj chodzi o to, iż w trakcie rozgrywki pojawią się zupełnie inni chętni aby zapolować na Nietoperka, nie wchodzący w skład fabularnej ósemki wspaniałych; dla każdego z takich nieoficjalnych asasynów przewidziano serię misji pobocznych i śledztw; będą to postacie oczywiście znane z kart komiksu - starą i nową dzielnicę Gotham łączy jakiś most, na którym ma rozegrać się jedna z kluczowych misji fabularnych - rozbudowania we wskazanych przez producentów momentach ulegnie tryb Detektywa, w którym po zeskanowanie śladów możemy odtworzyć całkowitą scenę zbrodni, stopować, zooomować i przewijać w dowolnym momencie - o systemie Dark Knight parę stron wcześniej wspominał już Zwyrol, teraz ci co narzekali na prosty w obsłudze system walki będą mogli się wykazać na tym polu dzięki dziesiątkom serii wyzwań polegających na wykonywaniu combo składających się z kilkunastu ciosów, kilku kontr pod rząd, itd. - prawdopodobnie nie będzie trofeów Zagadki ale developer obiecuje, że dadzą coś innego dla maniaków zbieractwa Ja pjerdole, niech ta gra już wychodzi. Pisali jeszcze o ukazaniu Batmana jako młodego, walecznego i w pierwszych latach jego kariery, kiedy jeszcze nie był tak powszechnie lubianym bohaterem Gotham, o nie siwiejącym Jimie Gordonie i o ścigającym Nietoperza oddziale SWAT ( o tym już też wcześniej pisał Zwyrol). Edytowane 12 Maja 2013 przez Nemesis US 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.